Hop til indhold

Recommended Posts

Var et smut forbi igår på vej hjem fra møde i byen, lysten fik taget overhånd og en af pige blev samlet op til et kort og intenst blowjob. Et af de bedste i længere tid. 5 minutter og 300 kr. fattigere kunne jeg køre glad hjem...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vae det en dansk pige ? eller udlandsk - og gerne beskrivelse af pigen / pigerne - overvejer at køre til Odense i aften nemlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg skal snart til fyn/ odense så jeg tænkte jeg ville slå et smut forbi de frække omtalte piger. Men hvad gadernavne er det de står i og er de mon dukket frem fra vinterhi:)

På forhånd tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej jeg var omkring ridehusgade i mandags jeg fik fransk uden gummi for 400 kr

hun villa ellers have 700 kr

hun var sort kunne godt se lidt bedre ud

men hun suttede rimelig godt uden at have hånden til hjælp

jeg lovede dog at sige til så jeg ikke kom i munden på hende

det gjorde jeg

og det var helt ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan læse at der er rigtig mange der får BJ af pigerne i ridehusgade! Er der nogen der har erfaringer med et rigtigt samleje, hvordan foregår det og hvor ligger man henne prismæssigt?

Syntes de rumænske piger er sygt frække, og ville helt vildt gerne købe mig til en halv eller hel time med en af dem, og så ellers få hele pakken med ;) Men ved ikke om man skal kneppe i bilen, eller om de evt. er okay med at blive taget med hjem til en selv??

Nogen derude som kan hjælpe? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt foregår det i bilen, havde dog engang mulighed for at tage en petit rumæner med til mit hotel i Odense, hvor jeg var på kursus. Ellers er der jo også sexkino i Odense hvor jeg før har taget piger med hen.

Pris i bil er normalt 500,- hvis du kun skal have fransk er det 300,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt foregår det i bilen, havde dog engang mulighed for at tage en petit rumæner med til mit hotel i Odense, hvor jeg var på kursus. Ellers er der jo også sexkino i Odense hvor jeg før har taget piger med hen.

Pris i bil er normalt 500,- hvis du kun skal have fransk er det 300,-

hej

jeg fik blow med gummi og hurtigt sex for 300 kr

hun ville have 300 kr for blow

og så sagde jeg at så skulle jeg også have sex ellers ikke

 

det foregik i bilen så det vat ikke så bekvemt

jeg foretrækker ikke sex i bilen

 

men både blow  og sex for 300 kr så ok

 

jeg ved ikke hvad hun hed lille lyshåret pige lidt buttet

med nogle store kasser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt foregår det i bilen, havde dog engang mulighed for at tage en petit rumæner med til mit hotel i Odense, hvor jeg var på kursus. Ellers er der jo også sexkino i Odense hvor jeg før har taget piger med hen.

Pris i bil er normalt 500,- hvis du kun skal have fransk er det 300,-

 

Hvad er der for et sexkino? er ny her i odense, så kender ikke alle de gode steder i nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået BJ af nogle af de sorte kvinder, syntes ikke det var den store succes..... Men en sutter er en sutter ;)

der er jeg ikke enig, der kan være en verden til forskel på et Blowjob!

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er jeg ikke enig, der kan være en verden til forskel på et Blowjob!

Enig, men når man er på vej hjem fra byen i en kæmpebrandert, så tænker man ikke så meget over kvaliteten :-P  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var tirsdag den 15. april i gennem gaden, ved 12 tiden, der stod en af de Rumænske piger og bød sig til.

Havde ikke muligheden denne dag.

det er første gang jeg har set dem om dagen, men det kan jo være det bliver sådan fremover, hvem ved ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var alligevel i Odense i dag omkring middagstid og skulle ned af Enggade i et andet ærinde. Der var ingen piger. Der sad to lyshårede piger lige i svinget i Enggade (der ved stien), men de så ikke ud til at sælge noget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer først til Fyn fredag...  men bliver der så nok 1-2 dag...   Syntes altså det er en god oplevelse det med at man kan køre rundt længe -og vente til at tage lige den op der har tændt en mest..

Drog fra Fyn søndag.. Der fra middag til eftermiddag desværre intet..

-men selve lørdag aften der mange... dukkede nogle op hele tiden -men skulle ikke have noget der -men planlægger sku at bruge mindst en aften her i weekenden til sådan noget driv in sex :-)

I er jo heldige stillet der Jer Fynboere.. Kun i København der osse findes det...  -underligt det ikke findes i andre store danske byer som feks Århus og Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, vi har gadepiger. Til gengæld har vi altså forbløffende få piger Privat / Diskret eller på klinik sammenlignet med de andre større byer i landet. Told og Skat er ikke så flinke herovre.

 

Gadepigerne er ofte beskrevet som maskinagtige og upersonlige, men saml den samme op et par gange så hun genkender dig. Det betyder meget for den behandling man får. De er lige så glade for faste kunder som alle andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har lagt mærke til, omme ved de sorte piger, at de ofte står ved en bil. Nu vil jeg ikke nævne bilmærke her.. Men hvis jeg har været forbi med en times mellemrum, og de stadig står ved den samme får det mig til at tænke lidt.

Er det deres pimp de har siddende der til at holde øje med dem, eller er det for at holde varmen måske?

Jeg har også set en bil holde med lyset tændt inde I kabinen, så når jeg har været forbi en times tid senere igen, holder den stadig samme sted med lyset tændt I kabinen.

Nu ved jeg ikke om det er mig der er paranoid eller om det er politiet eller journalister der sidder og tager noter af hvad der sker I gaden. Håber da lidt på det bare er for at holde pigerne varme ;P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du behøver i hvert fald ikke være bekymret for om det er politiet eller journalister :smile:

-der er jo intet ulovligt i det her.. -i hvert fald ikke det du gør !!!

Vedr journalister så er der heller ingen historie i at nogle besøger gadepiger eller glædespiger generelt :smile:  trods jeg syntes vores frisind her i Danmark er gået tilbage -så er det altså intet usædvanligt det her eller nogen kan hæve øjenbrynene over..

Men man skal da aldrig sige aldrig.. -Måske et blad som se og hør -hvis de havde fået kendskab til en kendt person besøgte sådanne steder at det ville komme frem.. Men generelt -så stor justids indenfor medieverden.. -de afslører aldrig sådanne private ting...    Tror mig !! - der er feks mange politikkere der besøger glædes piger.. -men er så godt som altid særdeles diskret... Og mange journalister kender sikkert til det (de får sikert tip af og til) -men jeg tror der er en kotyme at ingen medier ville udlevere sådan noget..

Ville osse være at synke for dybt..... come on.. om en person køber en liter mælk eller besøger en glædespige rager ikke andre.. Det er ikke ulovligt.

 

Om det så er en alfons der sidder og holder dem varme i bilen skal være usagt..   Jeg er sådan set ligeglad hvis der er et mellemled -bare prisen er iorden og pigen har det godt med det.. Dvs 100 % selv valgt det....   Man kan tydeligt mærke om en pige gør det af lidt lyst eller udelukkende kold pengemaskine.. -generelt så nok større chance for at finde sidst nævnte sådanne steder -og specielt østarbejdere og (der udenlukkende min erfaring) -specielt sorte piger i Danmark der udelukkende gør det for pengenes skyld..  -men som sagt ikke  generalisere.. Bare min erfaring med de få sorte jeg har været sammen med..   Var engang sammen med en sort hvor jeg fik en helt anden positiv oplevelse i skkelbækgade i København.. -men hun var så osse opvokset i Danmark..

Tror det gør en kæmpe forskel..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...