Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tror ikke det er deres pimp.

Det er tit der holder gamle mænd og snakker med pigerne hele aften.

Og tilbyder en varm bil, når vejret er imod udendørsarbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende den lille bulgarer der står i en hvid jakke - der står her idag fredag aften -hende helt klart anbefale... virkelig nice og sød...  400 for fransk og dansk

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har lagt mærke til, omme ved de sorte piger, at de ofte står ved en bil. Nu vil jeg ikke nævne bilmærke her.. Men hvis jeg har været forbi med en times mellemrum, og de stadig står ved den samme får det mig til at tænke lidt.

Er det deres pimp de har siddende der til at holde øje med dem, eller er det for at holde varmen måske?

Jeg har også set en bil holde med lyset tændt inde I kabinen, så når jeg har været forbi en times tid senere igen, holder den stadig samme sted med lyset tændt I kabinen.

Nu ved jeg ikke om det er mig der er paranoid eller om det er politiet eller journalister der sidder og tager noter af hvad der sker I gaden. Håber da lidt på det bare er for at holde pigerne varme ;P

hej :) Nu siger du " omme ved de sorte piger.." - står de et bestemt sted ? kan vi få en nærmere placering?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu, der er rigelige steder hvor man kan få den suttet uden at blive forstyrret :D eksempelvis bag plantorama

Redigeret af pikorous

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu, der er rigelige steder hvor man kan få den suttet uden at blive forstyrret :D eksempelvis bag plantorama

Jeg er skam rolig. Kender bare ikke Odense så godt.

Og gadepiger har jeg aldrig prøvet, vil bare have et par tricks ;)

Vidste ikke om det er OK bare at køre afsted med tøsen, om der er en pimp der holder øje, følger efter. Hvad ved jeg?

 

Og tak for Plantorama fidusen. Kan se på maps, at det ikke er så langt væk fra kvarteret med pigerne.

 

Er der andre forslag?

Redigeret af callepalle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå der køres fra strassen ud af Østerbro, over lyskryds og 150 meter ved rødstensmur, der er kraftigt lys bag muren,  om aftenen, der hvor der køres ind.

det foregår  under halvtag eller nede ved transformer, helt tilhøjre.

Pigerne, de Rumænske er villige til at blotte bryster og underliv, tillader også beføling/pilleri.

Solcenter på Kochsgade benyttes også i åbningstiden.

jeg ved ikke om det er populært, men ind til man bliver bortvist, så hvorfor ikke.

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om de er på gaden om eftermiddagen

 

Der er ofte et par piger på gaden om eftermiddagen, men udvalget er større om aftenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver de egentlig blowjobs uden kondom? Hvor lang tid står de der om aftenen/natten? :smile:

 

Måske, men så koster det kassen. Du kan nok få det billigere andre steder.

 

Efter kl. 23 sker der sjældent noget. Men det afhænger bl.a. af årstiden, da der sker mest når det er blevet mørkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor ikke tage campingvognen med når I besøger gadepiger ?

 

Ja da - Kanon ide, selv at medbringe "klinikken".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Hvorfor ikke tage campingvognen med når I besøger gadepiger ?

 

Jeg har aldrig fattet folk der gider camping. Men nu begynder det at give mening.

 

Specielt dem der tager på camping til Tjekkiet, Ungarn og Rumænien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Agnes, har benyttet sin autocamper, i en del år ved Kruså grænse, p plads på den Tyske side. Så får du et knald for kr 300.

Ingen lejrpas, og afgift til campingplads,

Holder der næsten hver dag.

Somme tider er der afløsning for Agnes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Ja da - Kanon ide, selv at medbringe "klinikken".

 

Jeg ser for mig karavaner af autocampere trille op og ned af Istedgade, Halmtorvet og Skelbæksgade... Det skal nok skabe fornyet opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ville have noget imod lige at opridse hvad der er kotyme hvis man nu syntes det kunne være interessant at samle en af de her piger op? Betaler man før, eller efter, eller hvad? Jeg har aldrig "betalt for det" før så er helt grøn trods en efterhånden fremskreden alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ville have noget imod lige at opridse hvad der er kotyme hvis man nu syntes det kunne være interessant at samle en af de her piger op? Betaler man før, eller efter, eller hvad? Jeg har aldrig "betalt for det" før så er helt grøn trods en efterhånden fremskreden alder.

 

Normalt betaler man før "akten". Ellers ville der nok være for mange der snød pigerne. Jeg har dog oplevet en enkelt pige der først ville have pengene bagefter, men det er bestemt undtagelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige gennem gaden mandag aften, 4 udenlandske babes dansede lystigt rundt.

De må have et eller andet stift mellem benene!!!!

2 fordrukne danske piger, meget ulækre. Så det blev ikke til noget den aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Står de der kun om aftenen eller også i dagtimerne? Og hvor præcis er det? Er ikke så kendt i Odense

Redigeret af denunge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs de  indlæg under denne, så får du svar.

 

Nu er der jo 10 sider i en tråd som er startet for 2 år siden. Og så står der er at de er der, så er de der ikke, så er de der vist nok lidt igen, og så lidt det eneste sted og lidt det andet...

 

Derfor spurgte jeg til en opdatering om hvor det er at de er pt.

 

Og jeg kan ikke se nævnt nogle steder om de OGSÅ er der i dagtimerne, eller om de først dukker op ud på aftentimerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg kan ikke se nævnt nogle steder om de OGSÅ er der i dagtimerne, eller om de først dukker op ud på aftentimerne...

 

Så læs emnet mere grundigt igen!

Det blev besvaret for kun 3 uger siden her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...