Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg været forbi et par gange. Måske har jeg bare været uheldig - måske har jeg kigget de forkerte steder. Men jeg har endnu ikke oplevet at de har stået på/i/omkring krydset østergade/ridehusgade.

 

Dukker de først op hvis man kommer gående istedet for når man kommer kørende i bil - eller er det bare ikke hver dag, at de er der? Evt først efter et bestemt tidspunkt at der er 99% garanti for at de er der.

 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jojo - klokken 23 er da meget godt. Men andre her i tråden snakker om formiddag, eftermiddag og aften ;-)
Men det kan måske slet ikke lade sig gøre uden at liste rundt ved midnatstide?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid held med at finde østpigerne ved mellem 20 og 21. De står ved stenhuggeren stort set hver gang jeg har været forbi i den tidsperiode.

Det kan jo også være de er med andre ude når du kommer forbi, så evt kør en lille tur og prøv igen 5 min senere... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

Hvis man er i bil, hvor kører man så typisk hen med dem? Nogen bestemt adresse? 

Skal bare have et blowjob til 300

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det mørkt, foregår det bag stenhuggeren, bag en busk.

eller på modsatte side.

Petersmindevej, 2 km fra gaden, Carl F.

Østerbro inden den store røde bygning på højre hånd, nå du kører ud af Østerbro, og over lyskryds ved grønlandsgade, 200 meter fremme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

Tak for svar CUPIDO :) 

Men man hopper vel ikke ud af bilen og om bag busken ved stenhuggeren, hvis det er mørkt? :) 

 

Men lige meget hvad, er det vel nemmere at komme i bil end at komme gående? :) 

Jeg tænder også på, bare at kunne tage godt og grundigt på pigerne (virkelig gramse) Tror du nogle af dem ville være friske på det? evt. for 300 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

At snuppe en pige bag en busk ved stenhuggeren, mens trafikken ruller forbi, er faktisk en af mine allerfrækkeste oplevelser :)

Husk at dem i bilerne intet kan se hvis det er mørkt.!

 

Pigerne står ude i kulden og vil helst ikke smide mere tøj end nødvendigt, så det med at overgramse kræver nok en varm bil + mere end 300 kr.

 

Medmindre du bare skal have et blowjob, får du meget mere for pengene hvis du bare ofrer 500 - 600kr ved en pige i en lejlighed / klinik :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar CUPIDO :)

Men man hopper vel ikke ud af bilen og om bag busken ved stenhuggeren, hvis det er mørkt? :)

 

Men lige meget hvad, er det vel nemmere at komme i bil end at komme gående? :)

Jeg tænder også på, bare at kunne tage godt og grundigt på pigerne (virkelig gramse) Tror du nogle af dem ville være friske på det? evt. for 300 kr.

Jo jeg kørte ind på p plads overfor, med rumænsk pige, vi holdt så langt tilbage fra vejen som muligt.

Bagklap stod åben, og i lysskæret fra bagagerummet, sad jeg på kanten mens hun gav blow, tog jeg hende på brysterne uden, som hun selv havde blottet.

sidstedel blev med hånden, og jeg havde fingrene i hendes nedre regioner, nok smurt ind i en del creme,

maserede brysterne, til det hele var overstået.

kr 200., ikke så ringe endda.

så det er bare at forhandle, bryster frem, og langebukser og trusser ned, så lige pris selvfølgelig.

Man skal ikke hoppe på den første pris der bliver slynget ud, de er også sultne, og skal tjene kassen.

Har tidligere været længere ude på Østerbro, der lå jeg på et håndklæde, mens hun gav blow,

legede jeg med brysterne og fjamsen.

ikke noget klynkeri, en aftale var en aftale.

Redigeret af CUPIDO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kørte lige forbi her til aften ved 21 tiden fordi jeg havde set denne tråd. der stod en enkelt ret buttet sort kvinde og 2 flotte østpiger. jeg har aldrig samlet en gadepige op før og jeg synes der var ret meget trafik så turde ikke :)

 

hvis man holder ind til siden, hvor lang tid går der så typisk før man kan køre lidt væk? forhandler man ud af vinduet, sætter hun sig ind eller køre man lidt væk og forhandler så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De forhandler gennem vinduet før de sætter sig ind. De skal selvfølgelig være enige om prisen først. Når prisen er aftalt, sætter de sig hurtigt ind. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der ikke mange danske piger om aftenen, men Heidi, Dorthe og Henriette tror jeg ikke det er noget problem.
Men de rumænske ved jeg ikke .
P plads over for stenhugger er der nu byggeplads, så der køres lidt ud af Østerbro eller til Carl f .
Solcenteret på kochsgade kan også benyttes. (personlige oplysninger slettet, Kurator)
Hvornår det lukker om aftenen.
Er du på gåben, er det bare ind bag stenene, og få kolde nosser, og varmt hoved, sådan er det på denne årstid..
Hvormeget tøj de smider, eller blotter, skal du forhandle
Hun har ingen mobil, men jeg har adr.

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er standardprisen for blow hos pigerne i Østergade? Hopper de bare ind i bilen og ordner sjoveren på stedet eller kører man et stykke væk? Jeg har aldrig prøvet en glædespige før. Skal man forhandle om prisen eller er der faste priser på de forskellige ydelser? Er der prisforskelle mellem de etniske racer?

 

Modtager gerne al information som kan hjælpe mig med at få en god oplevelse med min første glædespige :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det mange år siden jeg prøvede en gadepige og aldrig i Odense ,men det er formentlig det samme overalt i hele verden Normalt kører man et sted hen der er mere diskret (bag en industribygning eller en tom stor parkeringsplads, et jernbane-område eller lignende)

Der er generelt mere en prisforskel baseret på udseende end etnicitet, selv om afrikanske piger typisk er en anelse billigere, hvorefter kommer østeuropæere og øverst i hierakiet danske. Men det er nok mere et spørgsmål om udbud-efterspørgsel.

Gadevold/gadesex er oftest billigere end klinik, men til gengæld må du gå noget på kompromis med komfort, sikkerhed og hygiejne.

Umiddelbart er gadepigerr ikke det rigtige at starte med hvis du VIL indføres i den verden. Men det allerklogeste er jo jok helt at lade være :)

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Standardpris for et blow - de lægger ud med 300kr men kan tales ned til 200.

 

Man kan køre lidt væk, de vil vise dig vej. Man kan også hoppe ud af bilen og snuppe dem bag en busk hvis det er mørkt.

 

Man kan altid forhandle, og mens de gir blow vil de også tilbyde sex for lidt flere kr. Eller blow uden gummi. Hvis man bare siger man kun har 100kr mere med er de som regel friske.

 

Alt dette gælder de østeuropæiske piger, de afrikanske og de få danske har jeg aldrig prøvet.

 

Hvis du er helt ny er gadepiger ikke det fede sted at starte.

 

Du får meget mere for dine penge hvis pigen har et sted, alene det hun er nøgen, :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

(..)

Gadevold/gadesex er oftest billigere end klinik

(..)

 

 

Fedt! .. man skal efterhånden betale kassen, for at få én på skrinet på en klinik ;-)

 

Sorry :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville lige høre om der er nogen af jer der kender et sted man kan gå hen med de her østpiger og have sex med dem indendørs. Jeg har prøvet flere gange bag busken og at gå lidt længere væk, men kunne da godt tænke mig at prøve at være sammen med en af dem et sted hvor man kan lidt mere.

 

Jeg har desværre ikke nogen bil, så kender i et sted man lige kan gå hen til hvor det er varmt nok og privat nok til at man kan få alt tøjet af dem og hygge lidt mere med dem. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Max5000

Ja på denne årstid bliver dåsen kold, og en kold vind på nosserne er ikke det bedste, så her er muligheder.

Solcenter i kochsgade, eller sexkino Vesterbro.

Andre solcentre, men kig efter hvornår de lukker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen er der ikke for langt til fx sexkino når det skal forgå på gåben? Jeg har tit svært ved at overtale dem til at gå bare lidt længere væk end busken ved stenhuggeren, så hvordan eller måske rettere hvor meget skal der til at logge dem med helt til sexkino eller solcenteret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Max5000,

Det kan godt lade sig gøre at få dem med på en kneppetur indenfor. Har haft en før med på hotel. Slap 1000kr for en time. Husker hun skulle overtales lidt, nok grundet manglende sikkerhed. Egentlig forståeligt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fået telefonnr. til en af gadepigerne, Tanja.

Hun lovede at være i frækt rødt undertøj, når jeg besøgte hende.

 så søndag ringede jeg og besøgte hende i Vollsmose.

Vi havde aftalt blow, der var ikke det hun var med på, kys osv, 250

Men det røde sexede undertøj, nej , hun kunne tilnøds trække lidt op i blusen.

Fat i sjoveren, 2 ryk, på med dutten, suttede lidt, resten var håndarbejde, færdig slut.

det kunne jeg have udført bedre selv.

TANJA... !!!!

Kan ikke anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mandag ved 21.30 tiden var jeg gennem gaden, en enkelt østpige var næsten ude ved lyskurve/Grønlandsgade.

3-4 stykker vaklede ind efter byen med dåser i hænderne.

senere kørte jeg forbi, og der sad de på bænken ved de hjemløses hus, og drak.

Jeg havde ikke lyst til noget med halv/helfulde piger at gøre.

En enkelt dansk pige stillede sin cykel og hoppede ind i en bil.

derefter kørte jeg videre.

Uden noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...