Hop til indhold

Recommended Posts

Har tidligere haft fornøjelsen af et par blowjobs, af nogle søde rumænske piger, der stod i rundkørslen.

pigerne er ca. 25år og dejligt "dullet" op... ;)

men er de der stadig, eller er det sæsonarbejdere.. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for et par dage siden, lidt over middag... desvære var der kun narko prostitueret dernede, så intet sjov den dag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har både prøvet de østeuropæiske pige, og de sorte. Vil klart mene at de sorte piger er mere værd. Kan godt være de ikke ser særlig godt ud, men de giver en klart bedre service. og er billigere. Du må også røre mere ved de sorte end du må ved de østeuropæiske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det i finder disse piger ?

en by/vejnavn ville være dejligt :-)

Det er i Odense, og det foregår på Østergade og i Enggade, Enggade er en sidevej til Østergade. De sorte står oftest i Enggade, og de Østeuropæiske står i østergade.

Der er som regel liv fra ca kl 19.00 - 24.00, somme tider før, og til andre tider senere også.

Held og lykke med det. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogen der ved om vi også har gadepiger i Århus ;)

Tror det ikke. Sidst jeg stødte på nogen - uden at købe dog - var tilfældigt i nærheden af træskibshavnen. Hele det område er jo et stort byggeri nu, så næppe nogen piger. Før det var det Borgergade, men der har jeg ikke set nogen i årevis. Tror du skal indendørs for at få det du søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi strassen torsdag, snakkede med 2 danske piger.

den ene, havde lejlighed, hvor vi kunne hygge os.

og var der kun af økonomiske grunde, var ikke narkopige.

hun var meget sød at snakke, lidt svær at se formerne, da stor frakke og hue/handsker dækkede det hele. det forstår jeg godt, i den kulde.!!!

fik hendes mobilnr. og ringede fredag, men datteren, 22 år, var på besøg.

hun var igen i strassen, og manglede virkelig penge, så jeg kørte til sct. jørgensgade, hvor hun fik kr 200, og så ordner vi forretningen senere, hjemme hos hende. (jeg fik hendes adr., og den stemmer med navn)

aftalte at vi skulle mødes mandag, til en rigtig hyggestund, nu da jeg havde hjulpet hende.

et ord er et ord.

hun åbnede frakken og løftede op i blusen, så jeg kunne mærke hendes små babser A, med strittende vorter.

så der er lidt at lege med, når du kommer og besøger mig, var hendes kommentar.

den anden danske pige talte jeg ikke meget med, da det kun kunne blive i bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi strassen torsdag, snakkede med 2 danske piger.

den ene, havde lejlighed, hvor vi kunne hygge os.

og var der kun af økonomiske grunde, var ikke narkopige.

hun var meget sød at snakke, lidt svær at se formerne, da stor frakke og hue/handsker dækkede det hele. det forstår jeg godt, i den kulde.!!!

fik hendes mobilnr. og ringede fredag, men datteren, 22 år, var på besøg.

hun var igen i strassen, og manglede virkelig penge, så jeg kørte til sct. jørgensgade, hvor hun fik kr 200, og så ordner vi forretningen senere, hjemme hos hende. (jeg fik hendes adr., og den stemmer med navn)

aftalte at vi skulle mødes mandag, til en rigtig hyggestund, nu da jeg havde hjulpet hende.

et ord er et ord.

hun åbnede frakken og løftede op i blusen, så jeg kunne mærke hendes små babser A, med strittende vorter.

så der er lidt at lege med, når du kommer og besøger mig, var hendes kommentar.

den anden danske pige talte jeg ikke meget med, da det kun kunne blive i bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

du skal nok komme til at kører nærmere.

jeg er ikke meget for at kører rundt i strasen, fare for at blive genkendt osv.

det er ikke nemt, når man er gift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke nogen, det er et område de står i... omkring Ridehusgade og Østergade, det er forskellige hvor de står... Negerne står som regel det samme sted altid

@ Cupido - Køre rundt i strasen?! kør igennem, du kan vel sagtens være på gennemkørsel, selvom du er gift?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jo jo, kan køre igennem, men ikke når man skulle være andet sted, er ikke smart at blive set der.

drejer man af fra østergade, mod enggade, ja så er man inde på grisestien, hvor de letlevende piger står.

at blive set der, og ikke bor eller arbejder der, så er den svær at forklare.

der er nogle, som i selskab med andre, skal sige hvad lavede du der, den dag.

så er det med at finde en hurtig og god trofærdig forklaring

Del dette indlæg


Link til indlæg

der skal nok komme en melding, når jeg er sammen med hende.

datteren lå syg hos hende, så mandag aften blev aflyst.

mødte hende dog udenfor hendes bopæl, i kort tid og knus.

hun holder ord, er jeg sikke på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der skal nok komme en melding, når jeg er sammen med hende.

datteren lå syg hos hende, så mandag aften blev aflyst.

mødte hende dog udenfor hendes bopæl, i kort tid og knus.

hun holder ord, er jeg sikke på.

Hvordan endte det så? Fik du besøgt hende?

Kommer igennem Odense ofte og ville lige høre om din oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23

Hejsa

Jeg har hørt at nogle derude skulle ligge inde med mobilnummer på en eller flere gadepiger, da det er sådan at pigerne foretrækker at kommunikere idag.

Hvis det er rigtigt vil jeg meget gerne have fingrene i et eller flere af disse numre (selvfølgelig kun hvis pigen er indforstået..), da jeg gerne vil nyde deres selvskab, men ikke rigtig har noget ærinde i de gader hvor de går, og helst ikke vil spottes :-)

Skriv evt. til mig på [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej. jeg har et nr, men hun vil ikke have besøg pt, har datteren boende og jeg skal lige besøge hende først, og drøfte det med hende.

vil du gøre det i bilen eller i naturen, pt koldt for nosserne??? men en varm hånd hjælper.

du hører fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23

Altså, det er vel sådan de laver penge?

Men det er da klart, at hvis den enkelte pige ikke ønsker det, så skal det bare respekteres - ellers hører jeg gerne fra alle :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...