Hop til indhold

Recommended Posts

Har det nogen sinde handlet om andet end penge?

Tanken tænder mig at samle en pige op for sex......synd jeg er fra det mørke Jylland.......

Nogen gode råd hvor man skal køre hen og sexe med dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har det nogen sinde handlet om andet end penge?

Tanken tænder mig at samle en pige op for sex......synd jeg er fra det mørke Jylland.......

Nogen gode råd hvor man skal køre hen og sexe med dem?

 

>Nogen gode råd hvor man skal køre hen og sexe med dem?

 

 

Det ved pigerne som regel  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog derind her kl.18 og samlede en høj flot sorthåret tøs op.

Vi smuttede op ad Ridehusgade og ind imellem nogle buske op ad jernbanen, hvor jeg fik et dejligt blow. 300kr. Mens hun suttede løs sagde jeg at jeg egetligt godt gad ha sex, men jeg havde kun 100 kr mere med idag (sandheden). Det var bare helt ok smilede hun, smed bukserne, og vendte bagen til. Jeg har efterhånden set en del dejlige numser, men den her tager altså en plads på min top3. Lille, smækker og dejlig fast og hvepsetalje til at gribe godt fast i. YaY. Missen var også dejlig varm og våd og stram. Hun brugte ikke glidecreame:)

 

Pigen kalder sig Mirabella, og kan findes næsten hver dag i Østergade. Jeg samlede hende op lige ved Ridehusgade. Hun er som regel i den ende af gaden.

 

Jeg må ha lidt af en fetish for udendørs sex. Jeg er ihvertfald helt vild med at smutte i Østergade og ordne en tøs mellem gravsten og buske.

 Det er en kold vintersport, og pigerne vil helst ikke klæde sig mere af end nødvendigt. Jeg fik dog varmet de dejlige baller grundigt på hende, selv om de var ude i kulden. Hæhæ.

Bare det snart var forår igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

så man kan i realiteten gå forbi østergade til fods og spørge en af pigerne om et blow - smide 300 spir og nyde det? :) 

Har aldrig været hos en glædespige eller klinik før.. hvordan foregår blowjobbet? kommer de kondommet på den slappe fyr og tager ham i munden eller varmer de op med svensk inden gummiet kommer på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Du behøver ikke en bil for at lege med pigerne:)

Når du går forbi dem skal du bare få øjenkontakt og smile, så vil de selv spørge " do you want something "?. Du behøver bare sige: A Blowjob, please:)?

Så vil hun gi dig prisen ( 300kr ) og vise dig et sted.

Pigerne er lidt forskellige, men de fleste putter nok gummi på med det samme.

Du skal jo ikke forvente stor service her. Kun et hurtigt kontant blow. Hvis du spørger pænt må du som regel gerne stikke en hånd under blusen og nusse et bryst, men det er for koldt til de gider klæde sig af.

Kommer du nogle gange i gaden og pigerne genkender dig, kan du godt snakke dem ned til 200 for et blow, siges det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

Ok det lyder jo godt nok. Man kan heller ikke forvente det store for 300 kr. 

Men de holder til ved østergade? 

Må lige prøve at gå en tur derop en dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste er hvis man kan låne en varebil med et stort bagagerum. Så er der god plads til sex i flere stillinger ligesom på klinik.

 

Desværre gider de rumænske piger sjældent at tage tøjet af, og det er ikke fordi de fryser. Man skal altid huske at aftale på forhånd hvis de skal tage tøjet af, og gerne inden man er færdig med at forhandle om prisen.

 

Det er efterhånden længe siden jeg har set andet end rumænske piger i gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var engang man kunne gå hjem fra byen og møde masser af danske piger i gaden. Dengang gik pigerne også i Ryttergade og Ridehusgade.

 

Man kunne møde alt lige fra narko ludere, - til husmødre som manglede penge til terminen.

 

Jeg husker en sen aften, hvor jeg kom gående i Ryttergade (boede ikke så langt derfra). Jeg passerede en bil hvor der sad et ægtepar. Jeg var lige kommet forbi bilen, da kvinden sprang ud og kaldte efter mig. Hun spurgte om jeg kunne bruge noget, hvad jeg naturligvis kunne  :cool:

Der stod "tilfældig" en skurvogn som vi gik hen til, hvor hun satte sig på trappen, fik sine 200, - hvorefter jeg kørte den af i munden på konen....det var pisse frækt...manden sad 100 meter fra hvor vi stod.

 

Ja - det var dengang  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det bare mig eller er der begyndt at være mange folk der lige skal forbi ved lagerbygningen

 

I og med det er et mindre industri område, hvor der op til flere lagerbygninger. Må du gerne præcisere dig noget nærmere :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det må være Østerbro 3 - 5 der tales om. Der er en stor parkeringsplads hvor pigerne tager de kunder der er i bil hen og betjener dem. Her er flere gode steder til at parkere rimeligt uset. Og mørkt nok til at man også kan lege med pigerne udenfor eller ovenpå bilen, hvis man synes det er sjovt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg er ny herinde og ny i denne business. J

Håber derfor nogle af jer erfarende bruger herinde kunne klæde mig lidt på. Jeg har overvejet af kigge forbi Østergade en af dagene. Enten på gåben eller bil.  I den forbindelse håber jeg i kan hjælpe mig med nogle spørgsmål. :-)

Hvordan ved mand at man har fundet pigen? Går ud fra de er klædt godt på. Ser de godt ud og hvor mange er der?Hvad ligger priserne generelt på? Kan man forhandle og lave pakker. Giver de blow uden kondom? Er analsex muligt? Kan man købe en time, eller gælder det bare om at blive færdig? Står deres Pimp på den anden side og holder øje med dem. Har de det generelt godt? 

Håber i vil hjælpe mig lidt, så jeg er rustet til turen. Så skal jeg nok give en fyldestgørende anmeldelse om oplevelsen. :-)

 

På forhånd tak. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bond006

 

Kan ikke svare på alle dine spørgsmål :-) men håber det her kan kaste lidt lys over sagen :-)

 

Det er forholdsvist nemt at genkende pigerne; de står stille eller tripper rundt inden for samme lille plet. Og de vil være meget opmærksom på dig.

Kør gennem gaden i bil et par gange og du vil ikke være i tvivl om hvor de står - helt oppe fra rundkørslen (der er under ombygning) og ned mod lyskrydset.

 

Sidst jeg var i gaden var i bil og købte et blowjob og sex for 500 kr (så vidt jeg husker) - det var den mindste pige i gaden (hun er vist beskrevet andet sted her på EG). Vi besøgte den tidligere omtalte p-plads. Det var udmærket og jeg fik det jeg kom efter, men der var lidt trangt i bilen :-) 

 

Pigen var klædt godt på da det var koldt, så det var lidt svært at få fuldt udbytte af hendes blottede bryster, da de var klemt af alt det tøj, der var skubbet til side.

 

/Degnen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alderen er nok 22- 28, hvis det er de rumænske piger. De ser unge og smukke ud de fleste af dem. Godt dullet op.

Den sidste pige jeg var sammen med derinde påstod ihærdigt at hun var uafhængig, ikke havde en pimp, og brugte en del tid på at brokke sig over mænd der tog 50% af pigernes penge. Man ved ikke hvad man skal tro, men hun virkede oprigtig og er en fast pige i gaden.

Det er ikke narko piger, de ser ikke sultne ud, de vil ikke arbejde på klinikker selv om de sagtens kunne, ( jeg spurgte en af dem hvorfor og hun sagde det ikke kunne betale sig for hende, hun vil ikke betale den dyre leje pigerne skal lægge sådanne steder, og hun er altså så smuk man tror det er løgn )......så jeg tror faktisk de synes de har det godt i Odense.

 

Det virker som en gruppe piger der kender hinanden og passer på hinanden der i gaden. Men der kan selvfølgelig sagtens være skumle bagmænd.

 

Om man kan forhandle sig til hele timer og andre ydelser end fransk og dansk skal jeg ikke kunne sige. Men hvis du læser hele denne lange tråd igennem vil jeg mene at du kan finde et par eksempler på at det kan lade sig gøre. Pigerne er ikke spor svære at tale med hvis du kan engelsk, så du kan jo også bare spørge dem selv:)

Faktisk er mindst en af dem ved at være så god til dansk at hun kan fortælle dig hvor du skal køre hen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nysgerrigm33

Deprimerende læsning... men det er et år gammelt - kan være tingene har ændret sig, selvom jeg tvivler.  :-|

 

http://www.fyens.dk/article/2192532:Odense--Bagmaend-faar-millioner--Piger-i-Odense-saelger-sig-selv

 

Hejsa.

Jeg er ny herinde og ny i denne business. J

Håber derfor nogle af jer erfarende bruger herinde kunne klæde mig lidt på. Jeg har overvejet af kigge forbi Østergade en af dagene. Enten på gåben eller bil.  I den forbindelse håber jeg i kan hjælpe mig med nogle spørgsmål. :smile:

Hvordan ved mand at man har fundet pigen? Går ud fra de er klædt godt på. Ser de godt ud og hvor mange er der?Hvad ligger priserne generelt på? Kan man forhandle og lave pakker. Giver de blow uden kondom? Er analsex muligt? Kan man købe en time, eller gælder det bare om at blive færdig? Står deres Pimp på den anden side og holder øje med dem. Har de det generelt godt? 

Håber i vil hjælpe mig lidt, så jeg er rustet til turen. Så skal jeg nok give en fyldestgørende anmeldelse om oplevelsen. :smile:

 

På forhånd tak. :smile:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er ved en tom lagerbygning på petermindevej jeg hentyder til var ved at hygge mig med en af pigerne da der både nåede at komme en mand forbi og to biler forbi på 10 minutter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deprimerende læsning... men det er et år gammelt - kan være tingene har ændret sig, selvom jeg tvivler.  :-|

 

http://www.fyens.dk/article/2192532:Odense--Bagmaend-faar-millioner--Piger-i-Odense-saelger-sig-selv

 

Nu er det så også forfatteren Jens Høvsgaard der er Fyens Stifttidendes informator til den artikel - og Jens Høvsgaard er ikke kendet for at være det store sandhedsvidne men har fundet sig en niche i journalist og forfatterbrancen hvor han kan levere godt betalte mennekehandelshistorier til det sensationlystne og ikke særligt kritiske publikum. 

 

Det er mit indtryk at han selv i forbudskredse ikke tages særlig seriøst - men han er en god underholder, og kan virkelig rive en del tilhørere med sig ....

 

Venligst

Spunsen/Bundtokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vil ikke anderledes end at besøge en udlandsk pige klinik ?

Mange af de piger som herinde bliver anmeldt af enten positiv eller negativ grund, er da piger som har et bagland de skal betale til. Siger ikke alle ! Men mange, og det er jo sådan denne branche og mange andre brancher er.

Jeg vil ikke dømme folk, og hvad de bruger deres penge på, for så kunne jeg da ikke lave andet end at skrive dumme kommentare på diverse forums !

Lad os holde det her forum fyldt med nyttige kommentare og ikke folks dømmende kommentare om hvad folks syntes om andre medlemmer af dette Broderskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Østergade søndag og mandag aften hvor jeg ikke så et øje. Måske holder de ferie, er der nogen der ved det?

 

Jeg så en af de rumænske piger i dag sidst på eftermiddagen, så det er ikke alle der holder ferie. Men "åbningstiden" er nok begrænset i denne kolde tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...