Hop til indhold
Finn1101

Gina Jaqueline - en sugardaters fortælling på DR3

Recommended Posts

Finn1101 skrev, for 3 timer siden:

Min påstand er, at ingen med sin sunde fornuft og i god psykisk balance – uanset økonomi – møder en ukendt kvinde, ser hende et par gange mod behørig betaling, og herefter føler en naturlig, selvskabt lyst til at købe en Louis Vuitton taske, en pels eller betale en dyr rejse eller bare lige at overføre nogle penge.

Nu skal man jo være varsom med at beskrive sig selv, men jeg vover det alligevel. Jeg betragter mig selv som udstyret med en sund fornuft, tilpas intelligent, og et mennesker der træffer rimelige velovervejede beslutninger osv. (må hellere stoppe her) :)

Til gengæld må jeg erkende, at  bringes jeg i ind det varme kærligheds/forelskelses hjørne, så handler jeg mere på følelser end på kold og kynisk fornuft. Hvis jeg tror på at mine følelser er gengældt, så har jeg ikke de store problemer med at brande en del penge af den/dem jeg holder af. Jeg ville nok ikke købe en pels eller en LV taske, men kunne sagtens finde på, at skæppe i kassen til indskud til ny lejlighed eller manglende brugsgenstande olign.  Er jeg så ikke i psykisk balance ? :)

Jeg vel mene , at det er mere relevant at se lidt på. om man forventer noget den anden vej, eller om det bare gives af et varmt hjerte, uden at man senere føler sig snydt, hvis en relation stopper. uanset hvad man tror og mener om sig selv, så kender man svaret, når relationen er forbi, hvis man brændt mange penge af på et andet menneske. 

Jeg vil sige skide da med pengene, så længe man ikke har smadret sin økonomi til en håbløs situation. Har man det, vil jeg give dig ret i, at så har man ikke opført sig særligt fornuftigt. Jeg er godt klar over, det du beskriver  som "kæreste-legen"  sårer en med en særlig styrke, når det går op for en, at følelserne var skævt fordelt i perioden man nød.  Omvendt hjælper det nok ikke en selv, at hænge følelsesmæssigt fast i at "Det kunne modparten simpelthen ikke være bekendt".  Faktum kunne sagtens være, at det er en selv der været meget blind, og man har jo selv valgt at gøre som man har gjort. 

Det sidste jeg skrev gælder jo helt generelt og ikke kun hvis man får følelser for GP´er.  I kærlighed kan der ikke gives garantier, og tør man ikke løbe den risiko, kan man risikere, specielt efter nogle mislykkede forsøg, at man mere eller mindre ubevist støder mulighederne for ny kærlighed fra, pga af for meget mistro til det andet køn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

@TheVoice

 

Bliver man forelsket, kan mange miste deres sunde fornuft, så på den måde tror jeg at vi er enige, men i disse sager tror jeg normalt ikke at det er den eneste årsag, jeg tror stadig ikke at det er nok for de fleste, men jeg synes at du skulle prøve at sugardate og så komme tilbage – om ikke andet at oprette en profil og se, hvad du selv føler og hvordan du oplever dette særlige miljø.

For god ordens skyld skal jeg understrege, at de generelle holdninger til sugardating og golddiggere, som jeg i denne tråd har givet udtryk for, ikke konkret vedrører Gina Jaqueline eller Kattepigen, som jeg ikke personligt kender eller på nogen måde har haft personlig kontakt til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 3 timer siden:

 

@TheVoice

 

Bliver man forelsket, kan mange miste deres sunde fornuft, så på den måde tror jeg at vi er enige, men i disse sager tror jeg normalt ikke at det er den eneste årsag, jeg tror stadig ikke at det er nok for de fleste, men jeg synes at du skulle prøve at sugardate og så komme tilbage – om ikke andet at oprette en profil og se, hvad du selv føler og hvordan du oplever dette særlige miljø.

 

Det kunne da godt være, at jeg på et tidspunkt skulle prøve at lave en profil. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, for 47 minutter siden:
Citat

 

Serien dyrker sin unikke adgang til et univers af lir og luksus med en næsten vulgær naivitet. Der er vitterlig intet filter, når Gina Jacqueline med de kønne øjne og den merkantile moral fortæller om sit liv – og den definerende grænseoverskridelse, hvor hun som 15-årig i en brandert leverede et blæs for en tusse til en trængende mand.

Kameraet dømmer ikke, men fremstillingen leger med seeren, der må se sig kastet for sine egne moralske løver: For det er meget svært ikke at fælde negative domme om et ungt menneske, der på den ene side står ved sit erhverv som glædespige, på den anden side lyver for sig selv så stærkt, som en Lamborghini kan køre.

Ikke mindst fordi den unge dame smider om sig med hårde ord om sine især mandlige medmennesker: Nogle klamme, liderlige stoddere er de, hvis ej de lever op til hendes høje idealer: rig, pæn, viril og velopdragen.

 

Jeg har så indtil videre set de to afsnit ud fra en lidt anderledes vinkel. Men er da enig i, og det ser vi også i denne tråd, at det viste hurtigt kan få folk til at blive forargede, fordømmende m.v. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu at artiklen i Politiken rammer meget godt plet, indtil videre.

På Sugardaters findes primært tre typer piger/kvinder:

  1. Golddiggere som fx Gina
  2. Gældespiger, der sælger en ydelse, ofte med bedre tid end på en klinik, men sjældent med samme gode tag på tingene som en professionel glædespige på et godt bordel, (fortrinsvis amatører), der bruger sitet som en gratis annonceportal, plus at de har mulighed for at ”udvælge” kunder
  3. Svindlere samt sælgere af fotos, brugte trusser og lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En meget klog og vidende mand ved nick navn Onslow kan citeres for at have sagt og skrevet følgende.:

Man skal være forsigtig med at forveksle forelskelse med sindssyge - selv om symptomerne ofte er de samme. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

@Finn1101 Hvad er en ægte sugarbaby for dig ?

 

I forhold til min oprindelige opfattelse kommer golddiggeren nok nærmest, men hvem – ved sine fulde fem – ønsker at lade sig udsætte for en golddigger?

(Hvis man ser på de skriverier, der er på dette forum omkring sugardating, så er det imidlertid at få mere og billigere sex end hos en etablerede glædespiger, men her vil de fleste, efter min opfattelse og erfaring, blive skuffede).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 23 minutter siden:

I forhold til min oprindelige opfattelse kommer golddiggeren nok nærmest, men hvem – ved sine fulde fem – ønsker at lade sig udsætte for en golddigger?

(Hvis man ser på de skriverier, der er på dette forum omkring sugardating, så er det imidlertid at få mere og billigere sex end hos en etablerede glædespiger, men her vil de fleste, efter min opfattelse og erfaring, blive skuffede).

Jamen så kommer næste spørgsmål i forlængelse af @Trinetease spørgsmål. Hvad er en golddigger. ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det virker som om at der er en opfattelse af at de mænd Gina dater, er nogle naive stakler som ikke evner at passe på sig selv og deres hjerter. Det tror jeg er helt skævt. 

Ja....hun er speciel, og virker afklaret, men skrøbelig. Hun er også helt på det rene med at det kan have konsekvenser for hende længere fremme i livet. 

Jeg opfatter Gina’s Sugardateri som en aftale mellem 2 voksne mennesker som ved hvad de laver. Og jeg er temmeligt sikker på at hun ikke flår pengene ud af mændenes lommer og skam-shopper. De tænder på hende, og på spillet i at have hende i længere tid, og på nogle andre præmisser.....og betaler hende så i tasker eller andet. Ydermere virker ihvertfald Advokaten til at være gift....han sidder næppe og er ulykkelig af kærlighed og med en Tom pengepung. 

Iøvrigt ville en aften/nat med en alm GP ende med den samme pris som en af hendes Gucci tasker.....

Alt koster på den mentale konto her i livet, det er uanset om man er GP, SB eller SD. Gina er klar over dette.....ligesom jeg er klar over at mit liv som GP har og vil koste noget mentalt. Alle som påstår andet er fulde af BS..... forskellen på omkostningerne er så bare forskellige for os alle. 

Hvis Gina er Golddigger so be it....man kan kalde det hvad man vil, hun er Voksen og det er de mænd ( med den str pengepung ) også..... Hun lader til at levere varen....altså den perfekte illusion. Og er det i virkeligheden ikke det de mænd betaler for? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Principielt enig med Tinetease, bortset fra at jeg tror at mange af dem, der har et ”varigt” (typisk kortvarigt) forhold, fordi det trods alt ikke er pengene værd, til en sugarbabe, er svage på en eller anden måde. Jeg kan slet ikke forestille mig andet.

Men enig i at Gina ser ud til at have en holdning til og et ønske om at levere ydelsen til dem, der bliver kunde hos hende, så på den måde hører hun bestemt til blandt de seriøse på Sugardaters. Desværre har hun en ringe respekt for folk, der ikke lever op til hendes høje krav, og måske derfor er hun vanskelig at synes godt om.

Det er stadig to afsnit tilbage. Lad os se om vi ændrer opfattelse.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Det virker som om at der er en opfattelse af at de mænd Gina dater, er nogle naive stakler som ikke evner at passe på sig selv og deres hjerter. Det tror jeg er helt skævt. 

Ja....hun er speciel, og virker afklaret, men skrøbelig. Hun er også helt på det rene med at det kan have konsekvenser for hende længere fremme i livet. 

Jeg opfatter Gina’s Sugardateri som en aftale mellem 2 voksne mennesker som ved hvad de laver. Og jeg er temmeligt sikker på at hun ikke flår pengene ud af mændenes lommer og skam-shopper. De tænder på hende, og på spillet i at have hende i længere tid, og på nogle andre præmisser.....og betaler hende så i tasker eller andet. Ydermere virker ihvertfald Advokaten til at være gift....han sidder næppe og er ulykkelig af kærlighed og med en Tom pengepung. 

Iøvrigt ville en aften/nat med en alm GP ende med den samme pris som en af hendes Gucci tasker.....

Alt koster på den mentale konto her i livet, det er uanset om man er GP, SB eller SD. Gina er klar over dette.....ligesom jeg er klar over at mit liv som GP har og vil koste noget mentalt. Alle som påstår andet er fulde af BS..... forskellen på omkostningerne er så bare forskellige for os alle. 

Hvis Gina er Golddigger so be it....man kan kalde det hvad man vil, hun er Voksen og det er de mænd ( med den str pengepung ) også..... Hun lader til at levere varen....altså den perfekte illusion. Og er det i virkeligheden ikke det de mænd betaler for? 

Godt indlæg, der klart signalere "Og....så er det heller ikke være" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 18 minutter siden:

 Desværre har hun en ringe respekt for folk, der ikke lever op til hendes høje krav, og måske derfor er hun vanskelig at synes godt om.

 

Jeg bemærkede at den fornævnte artikel konkludere nogenlunde det sammen. Nu var klippet meget kort, og måske skal man lige holde det op imod, alt det lort som pigerne modtager at useriøse henvendelser. 

Hun tænkte højt, men lad nu være med at tro at andre pigerne ikke også tænker "ja sikke en narrøv, havde du virkelig forestillet dig, at jeg gad dit eller dat". Hendes udbrud skal ses i relation til udvælgelse og beskyttelse af sig selv, og ikke som hendes generelle syn på mænd. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 17 minutter siden:

@TheVoice

 

Du er for meget på sælgers side ;)

Mon ikke bare vi tager afsæt i forskellige forventninger, og derfor når frem til forskellige konklusioner. 

 

p.s

Aaah det skyldes måske også at jeg er "GrandMom forkæler" I min fritid. De er fandeme til tider nærrige. Udover at man skal tilfredsstille dem seksuelt på alle leder og kanter, forventer de sgu også, at det er inkluderet i prisen, at man også lige lufter deres hund, pudser rollatoren, gør deres indkøb m.v. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

... Aaah det skyldes måske også at jeg er "GrandMom forkæler" I min fritid. De er fandeme til tider nærrige. Udover at man skal tilfredsstille dem seksuelt på alle leder og kanter, forventer de sgu også, at det er inkluderet i prisen, at man også lige lufter deres hund, pudser rollatoren, gør deres indkøb m.v. 

Skal jeg høre Forstanderinden, om ikke vi kunne bruge en rask ung mand som dig hernede på St. Kødlyst? :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 9/10/2017 at 13:18:

jamen sådan i en generel sammenhæng, hvad tænker du så kendetegner branchen (indaftil) ? 

I fortsættelse af mit svar til dig højere oppe kan anføres, at der er en forskel på, hvordan folk udefra opfatter branchen og hvordan (store dele af) branchen rent faktisk fungerer. Folk uden indsigt er f.eks næppe klar over, at mange glædespiger udfører en prisværdig social funktion i forbindelse med bl.a. ensomme, handicappede o.s.v.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 timer siden:

  ....altså den perfekte illusion. Og er det i virkeligheden ikke det de mænd betaler for?

Jeg mener at det er en fejlslutning, at der er så mange GP'ere/sugarbabes/ect. der forestiller sig, at den sex de har med gæster er "den perfekte illusion" - altså noget som overhovedet ikke eksisterer/er virkeligt. Sex'en er skam ganske virkelig, og kan ikke være andet. Både gæsten og GP bliver påvirket at de kemiske stoffer der bliver frigivet i ens krop, når man har sex - uanset om man følelser eller ej... eller man forsøger at blokere/lukke af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Skal jeg høre Forstanderinden, om ikke vi kunne bruge en rask ung mand som dig hernede på St. Kødlyst? :D:P

Det gør du bare :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 5 timer siden:

Jeg mener at det er en fejlslutning, at der er så mange GP'ere/sugarbabes/ect. der forestiller sig, at den sex de har med gæster er "den perfekte illusion" - altså noget som overhovedet ikke eksisterer/er virkeligt. Sex'en er skam ganske virkelig, og kan ikke være andet. Både gæsten og GP bliver påvirket at de kemiske stoffer der bliver frigivet i ens krop, når man har sex - uanset om man følelser eller ej... eller man forsøger at blokere/lukke af.

Det er jo nok ikke det der menes omkring "den perfekte illusion".  Det er selvfølgelig rigtigt at sexen, den fysiske kontakt m.v. er virkelig,  men resten kan godt sammenlignes lidt med de følelsesmæsssige påvirkninger man kan få ved en teaterforestilling.   Man tror man kender skuespilleren, ja det gør  man sålænge forestillingen varer, og ser man forestillingen igen, bliver man bekræftet I, at man kender skuespilleren, og forestillingen opleves som virkeligheden.  Efter forestillingen brygger man måske lidt mere på de enkelte skuespiller, jamen da han/hun er således må personen også være sådan og sådan (ønsketænkning og fantasi og det perfekte)

Jeg ved godt at det er svært at beskrive, men nogenlunde samme mekanismer kan overføres til sexbranchen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Hej BX

Håber da du faldt over den artikel. :lol: Og A og L ligger lidt langt fra hinanden ikke så ingen tastatur fejl hehehe :lol:

God aften til dig

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...