Hop til indhold
Finn1101

Gina Jaqueline - en sugardaters fortælling på DR3

Recommended Posts

@Finn1101,

du er så meget fremme i skoene i denne sag, at der breder sig en fornemmelse af, at du er "Advokaten" eller måske nærmere "Nordsjælland" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 timer siden:

@Finn1101,

du er så meget fremme i skoene i denne sag, at der breder sig en fornemmelse af, at du er "Advokaten" eller måske nærmere "Nordsjælland" ;) 

Tak for bekymringen. Jeg kan dog berolige med, at dette ikke er tilfældet – men jeg gerne advare især yngre mænd, som mest savner en kæreste, samt mænd, der søger ømhed, mod at sugardate. Og så skal jeg måske understrege, at mine synspunkter i flere tilfælde er generelle og ikke specifikt vedrører Gina Jaqueline (personen i DR3’s dokumentarserie om en sugarbabe).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Onslow skrev, for 8 timer siden:

@Finn1101,

du er så meget fremme i skoene i denne sag, at der breder sig en fornemmelse af, at du er "Advokaten" eller måske nærmere "Nordsjælland" ;) 

Advokaten med teenage datteren ville være mit bud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Borende X skrev, den 30/10/2017 at 14:04:

Jeg hæfter mig særligt ved udtalelsen:

"Hendes budget er helt i skoven. Har max givet 4.000 for nogle timer med aftalt sex, men det normale er 1.500 for et møde med en times sex, når man kender hinanden lidt mindre. [her menes vel "lidt bedre". BX]

P.t. ser jeg en fast, og har gjort det igennem mere end et halvt år. Hun får 1.200, nogle gange 1.000 for et møde hos mig, som normalt tager fra to til tre timer. Sidst på måneden kan hun foreslå et hurtigt møde (læs sex), når hun mangler penge. Hun får små gaver indimellem til nogle hundrede kroner, eller bare chokolade for eksempel."

Jeg synes, det piller en hel del af glansen på Skt. Gertrud.

Sukkerkonceptet har været slået op som noget eksklusivt med forestilinger om minkpelse, champagne og hele svineriet. Dette skulle så også berettige til højere priser end i den øvrige prostitutionsverden – ja, jeg anser sukkerbranchen for ren prostitution – og dermed skulle hele iscenesættelsen altså også berettige til en noget højere prestige end den, som almindelige glædespiger nyder.

Nu kommer så drengen fra "Kejserens nye klæder" og råber (ganske som tomatsælgeren i gamle dage på Strøget med de tre for en femmer): "Der er tre timer for 1.200!". Jamen, er det ikke mageløst!? Det er jo en timepris på 400 kr. – og hermed nærmer vi os jo niveauet for Nigeriapigerne på Istedgade.

Står sukkerfaderens angivelse af 1.500 som "det normale" for en time til troende, er det jo ikke mere, end hvad thaiklinikkerne typisk tager for en tur med det hele, og danske piger ligger vel på ca. 1.800. Det er i hvert fald, hvad jeg betaler.

Og nu viser det sig så – ganske vist kun ud fra en enkelt udtalelse – at sukkerpiger nærmest kaster sig i grams for langt mindre.

Mon ikke det også på sigt får betydning for den i mine øjne helt uberettigede prestige, som sukkerpiger i øjeblikket nyder i forhold til "almindelige" glædespiger?

Edit: Jeg har som regel også altid lidt drikkeligt/spiseligt med til pigen, så sukkerfaderens "små gaver" kan (heller) ikke på det punkt imponere mig.

hvis du går ud fra vi taler om prostitution, har du ret
hvis du erkende der er en forskel på det og sugardating, så er det en helt anden, og andeledes virkelighed, der bliver oplyst om, en virkelighed, hvor den personlige relation, betyder noget og en virkelighed, hvor nærhed og relationen, er væsentligere , end tidsforbrug og indtægt; 
hvad sugardaters er opslået som , af siden selv mest, og hvad den er , giver de 3 interveiw, jo en fin forklaring på 
men derfor er det iøvrigt i min mening også meningsløst at diskutere sugardating her på siden, der hører den egentligt ikke hjemme
de er som at sælge kartofler hos slagteren, )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Finn1101 skrev, den 29/10/2017 at 22:41:

Netmediet SKÆRM har fuldt op på DR3-dokumentaren om Gina Jaqueline og har spurgt tre sugardaddies hvad de synes om DR’s sugarbabe-program

https://formatformat.dk/artikel/9181/vi-har-spurgt-tre-sugardaddies-synes-dr3s-sugarbabe-program/

 

 

tja det er vel som det er , nyanceret og forskelligt, for alle at være derinde, men godt den åndsvage tv serie bliver modsagt, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 8 timer siden:

[...] derfor er det iøvrigt i min mening også meningsløst at diskutere sugardating her på siden, der hører den egentligt ikke hjemme
de er som at sælge kartofler hos slagteren, )

Nu er der jo et helt afsnit om sugardating på dette forum, men ellers helt enig. En meget stor del af det, der fx foregår på Sugardaters, kan ikke sammenlignes med det at købe sex hos en traditionel glædespige –og det er nok også det, der gør debatten så vanskelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 16 minutter siden:

Nu er der jo et helt afsnit om sugardating på dette forum, men ellers helt enig. En meget stor del af det, der fx foregår på Sugardaters, kan ikke sammenlignes med det at købe sex hos en traditionel glædespige –og det er nok også det, der gør debatten så vanskelig.

Jeg synes nu ikke debatten har været vanskelig, dog er temaet jo ikke fastlagt. Nogen har skrevet om sugarkonceptet, andre om hvad de synes om hovedpersonen, andre har kommenteret på nogle fællestræk for personer der føler sig tiltrukket af prostitution, andre har skrevet om golddigere, andre har skrevet om naivitet osv osv. 

Det synes jeg da bare giver mange gode og alsidige betragter om noget der ligger i fin forlængelse af hvad man må forvente brugere på EG har en vis interesse i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice

Når bare man er opmærksom på forskelligheden, så er de forskellige inputs da absolut berettiget, men vi kommer måske nemt til at tale lidt forbi hinanden, men pyt  -

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 9 minutter siden:

@TheVoice

Når bare man er opmærksom på forskelligheden, så er de forskellige inputs da absolut berettiget, men vi kommer måske nemt til at tale lidt forbi hinanden, men pyt  -

Jeg tror såmænd ikke at vi to har talt forbi hinanden, vi tolker opfatter bare Gina forskelligt, og det er jo helt fair. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
peterhansenx skrev, for 9 timer siden:

det bliver bare ved og ved om Gina

Tilsyneladende er det interessant stof, som mange "tænder" på

http://politiken.dk/debat/debatindlaeg/art6185695/Der-er-intet-galt-i-at-Gina-selv-har-valgt-et-liv-fuldt-af-dyre-tasker-i-bytte-for-sex

 

vent bare til hun dukker op i robinson eller noget andet, det er det hun vil , narcisist simpelthen, selvovervurderende uden noget at have det i 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, for 10 timer siden:

det bliver bare ved og ved om Gina

Tilsyneladende er det interessant stof, som mange "tænder" på

http://politiken.dk/debat/debatindlaeg/art6185695/Der-er-intet-galt-i-at-Gina-selv-har-valgt-et-liv-fuldt-af-dyre-tasker-i-bytte-for-sex

 

Tja... hvorfor ikke bare betragte dem som selvstændige kvinder, der har truffet dette frivillige valg, fordi det fungere for dem.  Jeg har nu også svært ved at se dem som nogle stakler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Tja... hvorfor ikke bare betragte dem som selvstændige kvinder, der har truffet dette frivillige valg, fordi det fungere for dem.  Jeg har nu også svært ved at se dem som nogle stakler. 

Det er nemmerlig helt rigtigt! Jeg har ikke mødt nogen stakler (ca 20 dates), spørgsmålet er om det ikke er mig der er en stakkel, når aftaler aflyses eller flyttes. ;)

Har dog mødt nogen der var lidt forvirrede, men det er sandeligt også tilfældet ved "almindelig" dating. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Agent0037 skrev, for 10 timer siden:

Det er nemmerlig helt rigtigt! Jeg har ikke mødt nogen stakler (ca 20 dates), spørgsmålet er om det ikke er mig der er en stakkel, når aftaler aflyses eller flyttes. ;)

Har dog mødt nogen der var lidt forvirrede, men det er sandeligt også tilfældet ved "almindelig" dating. 

det her jeg heller ikke, men mødt nogle der fik problemer ud af at være på siden, psykiske

men gina , som vi taler om her en en stakket, og siger selv at hun måske tager skade af det, betaler en større pris, at hun så fortsætter er jo som en misbruger der ikke kan lade være med at ødelægge sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 30 minutter siden:

det her jeg heller ikke, men mødt nogle der fik problemer ud af at være på siden, psykiske

men gina , som vi taler om her en en stakket, og siger selv at hun måske tager skade af det, betaler en større pris, at hun så fortsætter er jo som en misbruger der ikke kan lade være med at ødelægge sig selv

Jeg er helt uenig. Hun virker som en glad og sød pige, der er ked af det engang imellem. Hvem er ikke det? Hun har truffet et valg og det må man altså acceptere.

Man kan så sætte spørgsmålstegn ved, om det er fornuftigt at date mænd for at få råd til Gucci tasker. Nok ikke et valg jeg ville have taget. Hun virker til gengæld som om hun elsker spillet på SD.

Jeg har mødt en del kvinder på dating.dk der virkede psysisk uligevægtige, men det giver da ikke grund til at kritisere dating.dk eller hele dating konceptet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Agent0037 skrev, 1 time siden:

Jeg er helt uenig. Hun virker som en glad og sød pige, der er ked af det engang imellem. Hvem er ikke det? Hun har truffet et valg og det må man altså acceptere.

Man kan så sætte spørgsmålstegn ved, om det er fornuftigt at date mænd for at få råd til Gucci tasker. Nok ikke et valg jeg ville have taget. Hun virker til gengæld som om hun elsker spillet på SD.

Jeg har mødt en del kvinder på dating.dk der virkede psysisk uligevægtige, men det giver da ikke grund til at kritisere dating.dk eller hele dating konceptet. ;)

hun virker konstant uligevægtig, og svinger imellem meninger hele tiden, så det er en advarselsklokke for mig, men ok god weekend
Nogle kan lide moderen og nogle datteren som man siger, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, nu fik jeg også set de sidste afsnit. Og nøj hvor er det en sørgelig skæbne. Jeg må sige, at jeg til fulde føler, at jeg er blevet bekræftet i forhold til min første karakteristik af Gina:

Filosoffen skrev, den 4/10/2017 at 18:49:

...i forhold til Gina, så synes jeg, at det er åbenlyst at hun slås med problemer. Det var f.eks. tydeligt at hendes brug af tobak og alkohol i den grad indikerede et begyndende (eller reelt) misbrug. Og mennesker der har et misbrug, har normalt misbruget for at dæmpe andre problemer.

Her kan vi så nu toppe med en dysfunktionel opvækst, med en kriminel far og en de-unge-mødre-mor. Og symptomatisk er det, at moren - i udsendelsen - bliver defineret jf. hendes forhold til mænd - dvs. hendes forhold til den kriminelle far, og det nuværende "lykkelige" forhold med mand og børn - en "lykkelig familie" der åbenbart lever i temmelig en rodet og beskidt lejlighed - en "indretningsstil" som jeg typisk har set hos hash/stof-misbrugere. Med den baggrund kan jeg sagtens forstå, at Gina er endt hvor hun er - altså er være professionel i at lade sig forsørge af mænd ved at udnytte deres lyst/begær. Og helt ekstremt sjovt er det, at mormoren åbenbart skulle have opdraget sin datter (og barnebarn?) til at være uafhængige af mænd... hvilket så er fuldkommen det modsatte af realiteterne :wacko:

Filosoffen skrev, den 4/10/2017 at 18:49:

Faktisk tror jeg ikke, at Gina er promiskuøs for pengenes skyld. Det er snarere for opmærksomheden og anerkendelsen... desværre vil hun på et tidspunkt opdage, at den er falsk.

En meget farlig situation, som sagtens kan bringe hende ud i en alvorlig identitetskrise...

Jeg er dybt bekymret for hende, og jeg håber, at hun snart vil opnå den indsigt der skal til, for at foretage de nødvendige ændringer i hendes liv, så hendes fokus kan rettes mod lykke, i stedet for den nuværende super-egoistiske jagt på simpel tilfredsstillelse af begær og lyst (som man ingenlunde bliver lykkelig af).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Filosoffen skrev, for 49 minutter siden:

Nå, nu fik jeg også set de sidste afsnit. Og nøj hvor er det en sørgelig skæbne. Jeg må sige, at jeg til fulde føler, at jeg er blevet bekræftet i forhold til min første karakteristik af Gina:

Her kan vi så nu toppe med en dysfunktionel opvækst, med en kriminel far og en de-unge-mødre-mor. Og symptomatisk er det, at moren - i udsendelsen - bliver defineret jf. hendes forhold til mænd - dvs. hendes forhold til den kriminelle far, og det nuværende "lykkelige" forhold med mand og børn - en "lykkelig familie" der åbenbart lever i temmelig en rodet og beskidt lejlighed - en "indretningsstil" som jeg typisk har set hos hash/stof-misbrugere. Med den baggrund kan jeg sagtens forstå, at Gina er endt hvor hun er - altså er være professionel i at lade sig forsørge af mænd ved at udnytte deres lyst/begær. Og helt ekstremt sjovt er det, at mormoren åbenbart skulle have opdraget sin datter (og barnebarn?) til at være uafhængige af mænd... hvilket så er fuldkommen det modsatte af realiteterne :wacko:

En meget farlig situation, som sagtens kan bringe hende ud i en alvorlig identitetskrise...

Jeg er dybt bekymret for hende, og jeg håber, at hun snart vil opnå den indsigt der skal til, for at foretage de nødvendige ændringer i hendes liv, så hendes fokus kan rettes mod lykke, i stedet for den nuværende super-egoistiske jagt på simpel tilfredsstillelse af begær og lyst (som man ingenlunde bliver lykkelig af).

tak , jeg er helt enig, hun er i krise , det er et spørgsmål om tid inden hun opdager den, og den har ikke noget at gøre med hendes sugardaddy liv, det er et forsøg på at dække over krisen og lave acting out, for at få noget der ligner et liv, men er endnu en falskhed ovenpå de andre, hun har brug for pro hjælp 

godt tænkt og set

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, 1 time siden:

Nå, nu fik jeg også set de sidste afsnit. Og nøj hvor er det en sørgelig skæbne. Jeg må sige, at jeg til fulde føler, at jeg er blevet bekræftet i forhold til min første karakteristik af Gina:

Her kan vi så nu toppe med en dysfunktionel opvækst, med en kriminel far og en de-unge-mødre-mor. Og symptomatisk er det, at moren - i udsendelsen - bliver defineret jf. hendes forhold til mænd - dvs. hendes forhold til den kriminelle far, og det nuværende "lykkelige" forhold med mand og børn - en "lykkelig familie" der åbenbart lever i temmelig en rodet og beskidt lejlighed - en "indretningsstil" som jeg typisk har set hos hash/stof-misbrugere. Med den baggrund kan jeg sagtens forstå, at Gina er endt hvor hun er - altså er være professionel i at lade sig forsørge af mænd ved at udnytte deres lyst/begær. Og helt ekstremt sjovt er det, at mormoren åbenbart skulle have opdraget sin datter (og barnebarn?) til at være uafhængige af mænd... hvilket så er fuldkommen det modsatte af realiteterne :wacko:

En meget farlig situation, som sagtens kan bringe hende ud i en alvorlig identitetskrise...

Jeg er dybt bekymret for hende, og jeg håber, at hun snart vil opnå den indsigt der skal til, for at foretage de nødvendige ændringer i hendes liv, så hendes fokus kan rettes mod lykke, i stedet for den nuværende super-egoistiske jagt på simpel tilfredsstillelse af begær og lyst (som man ingenlunde bliver lykkelig af).

Som det nok fremgår tydeligt i denne tråd, så er der fin plads at alle analyser, og i princippet er det jo ikke til at vide hvem der rent faktisk rammer tættest. Jeg får bare lige lyst til at sige

"At de symptomer der ligges til grund for jeres konklusioner findes hos rigtig mange glædespiger, i ser den bare ikke fordi i kun oplever dem i det frække "fantasi rum".  Så Gina er som person ikke en ener. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 21 minutter siden:

"At de symptomer der ligges til grund for jeres konklusioner findes hos rigtig mange glædespiger, i ser den bare ikke fordi i kun oplever dem i det frække "fantasi rum".  Så Gina er som person ikke en ener. :)

Tja, efter 15+ år og alt for mange GP-besøg, er jeg skam helt bevist herom. Har deltaget i flere debatter med f.eks. Tanja Rahm m.fl., og prostitutionsmodstanderne har ganske ret i, at flertallet af GP'erne/Sugarbabes/o.lign har meget store lig med i lasten, og er slet ikke er reelt afklarede om, at det er fordi de har disse lig i lasten, at de er GP/SB, og ikke fordi de er "afklarede", "selv har valgt det" og at "det er mig der bestemmer".

Løsningen er dog ikke forbud mv., men derimod anerkendelse og respekt af den enkelte kvinders valg - selvom det er forkerte/dårlige valg - og så stille og roligt arbejde med deres erkendelse om hvad der er gode/dårlige valg her i livet, og tilsidst hjælpe dem ud af afhængigheden. Det er præcist som med alkoholikere - det eneste måde at tørlægge en alkoholiker er at alkoholikeren selv erkender problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 3 minutter siden:

Tja, efter 15+ år og alt for mange GP-besøg, er jeg skam helt bevist herom. 

Det er jo ikke uvæsentlig at få med. Jeg skrev det fordi jeg syntes at der tegnede sig et mønster hvor mange troede at hun var et ekstremt særtilfælde. 

Jeg vil ikke argumentere for, at alle pigerne på alle områder er fri for "lig i lasten".  Jeg vil dog hæfte med ved, at kvinder eller mænd for den sags skyld, med den baggrund, udfordringer m.v. kan findes alle mulige steder, som bistandsklinik, i arbejde, under uddannelse, som singler eller kæreste osv osv.  

Et eller andet sted handler det vel for alle mennesker om at finde en livsstil og på etableret et liv og hverdag, som man føler tilfredshed og livsglæde ved. Min holdning er måske kontroversiel,  men jeg tror sådan set ikke på, at de ville trives bedre i et liv som Hr og Fru hakkebøf.  I din analog til alkoholproblemer, selvom jeg synes sammenligningen er speciel god, så fungere prostitutionslivet jo også således, at største parten stopper på et tidspunkt - Typisk på det tidspunkt hvor de vil noget andet. 

Jeg er helt enig i dit afsnit omkring anerkendelse af disse piger/kvinders valg. Jeg vil så også sige, at en del indlæg i nærværende tråd ikke udstråler dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Det er jo ikke uvæsentlig at få med. Jeg skrev det fordi jeg syntes at der tegnede sig et mønster hvor mange troede at hun var et ekstremt særtilfælde.

I prostitutions-sammenhæng er hun desværre ikke et særtilfælde :(

Citat

Jeg vil ikke argumentere for, at alle pigerne på alle områder er fri for "lig i lasten".  Jeg vil dog hæfte med ved, at kvinder eller mænd for den sags skyld, med den baggrund, udfordringer m.v. kan findes alle mulige steder, som bistandsklinik, i arbejde, under uddannelse, som singler eller kæreste osv osv.

Mænd med den baggrund ender typisk i kriminalitet (ligesom Ginas far). Det er sjældent at se mønsterbrydere fra dette segment, så det med at man kan finde dem overalt, er ikke korrekt. I rigmands-getto'erne i Gentofte/Nordsjælland ser jeg dem overhovedet ikke, men på Nørrebro samt Vestegnen kan man forholdsvis let finde dem.

Citat

Et eller andet sted handler det vel for alle mennesker om at finde en livsstil og på etableret et liv og hverdag, som man føler tilfredshed og livsglæde ved. Min holdning er måske kontroversiel,  men jeg tror sådan set ikke på, at de ville trives bedre i et liv som Hr og Fru hakkebøf.  I din analog til alkoholproblemer, selvom jeg synes sammenligningen er speciel god, så fungere prostitutionslivet jo også således, at største parten stopper på et tidspunkt - Typisk på det tidspunkt hvor de vil noget andet.

De fleste med den baggrund som Gina har, vil typisk ende med en førtidspension omkring de fylder 40 år. Og det skulle ikke undre mig, om Ginas mor allerede er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 49 minutter siden:

De fleste med den baggrund som Gina har, vil typisk ende med en førtidspension omkring de fylder 40 år. Og det skulle ikke undre mig, om Ginas mor allerede er der.

Jeg vil bare fastholde at de få info du bygger dette på, næppe berettiger til denne konklusion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Men altså...  jeg har ENDNU ikke forstået... hvad pokker er forskellen mellem en sugarbabe og en escortpige ? 

Escortpiger taler da også med "kunderne " selvom de ikke skal ses til frække aftaler  ? 

og en escortpige er der da også ofte meget længere tid , end betalt tid ?

- jeg siger i hvert fald sjældent "nej tak" til lidt aftensmad, når jeg bliver tilbudt at spise med :rolleyes:

 

Så hvad er forskellen på en sugarbabe og en escortpige ?

Jeg synes ikke rigtigt at jeg kan se nogen forskel, hvis jeg skal gå ud fra det , som mange af jer fortæller om jeres erfaring med sugarbabes ? 

Jeg synes egentlig at @Trineteaseer den eneste der har haft færten af, hvad en "rigtig" sugarbabe er   ? 

Citat fra trinetease : 

" Er Sugardating ikke gaver for sex/selskab?

Hvis man ser på hvad Sugardating er i andre lande så er det jo i virkeligheden det Gina har adopteret.

Sugardating på Sugardaters.dk er helt alm prostitution.

Jeg vil altså vove den påstand at det er danske mænd der har forstået konceptet forkert." 

 

 Jeg synger altså  enstemmigt i kor med trinetease , med at vove samme påstand om de danske mænd... 

Men knald mig gerne, hvis jeg tager fejl :rolleyes:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 6 minutter siden:

Men knald mig gerne, hvis jeg tager fejl :rolleyes:

 

Jeg gav godt have en kæreste-ting der sagde det hver gang vi havde lidt forskellige opfattelser af dit og dat.

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...