Hop til indhold
SydfynsVærste

Når man forelsker sig i glædespigen!

Recommended Posts

Playful skrev, for 13 timer siden:

Man kan nu godt hygge sig og have det sjovt udenfor sengen, men stadig betale for sexen. Hvorfor en så sort og hvid tilgang? Det er jo stadig hendes erhverv og du er ikke interesseret i et "full blown forhold". Hvad er der i vejen med at lære et dejligt menneske at kende? Jeg dømmer ikke, men undrer mig bare.

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg kender jo ikke pigen, men i en generel sammenhæng ville mit fokus i starten være mere koncentreret omkring, at nyde det samvær vi har udenfor hendes vagter.  For mit vedkommende ville jeg selvfølgelig stadig være seksuelt tiltrukket af pigen, men det ville sådant set ikke være et mega isssue for mig, at der der stadig skulle betales. 

Så længe vi ikke taler et kæresteforhold, og pigen måske langt hen af vejen bare ønsker en slags venskab, så bliver venskabs delen jo hverken mere ægte eller uægte af om der betales for sex. 

Jeg ser på den lidt længere bane en del udfordringer i at pigen tilsyneladende kommer fra udlandet, Dette sammenholdt med hendes erhverv, gør at jeg nok ikke senere ville have smasket i skalden, at jeg bare har været sammen med hende for at få gratis sex. Det er jo ikke helt urealistisk at det ikke udvikler sig til et kæresteforhold. Det er ej heller urealistisk at man selv dropper hende, fordi man finder ud af, at man slet ikke kan håndtere det.

Og igen, der er jo ingen der siger, at en relation til en GP skal udvikle sig til andet end et venskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Forelskelse er et stort ord, og man kan ikke være næsten forelsket. Jeg har svært ved at forestille mig, at man kan blive forelsket i en glædespige, som man har mødt nogle få gange, og hvor man hver gang har betalt behørigt for samværet.

Når dette er sagt, så har jeg da selv – endda flere gange – prøvet at synes rigtig godt om en glædespige, og faktisk tre gange (over 15 år) mødtes privat og uden time-betaling. I det ene tilfælde var det meget tæt på at være noget, som jeg faktisk selv troede på, men det holdt ikke, og jeg har nok ikke oplevet andet end noget, der kunne betragtes som en slags sugardating.

Men jeg har da selv oplevet besøg hos glædespiger, som seksuelt har mindet om kæresteoplevelser, og været ligeså gode, og sådan en pige har det selvfølgelig været vanskeligt ikke at besøge igen og synes godt om – men at kalde det forelskelse, det vil jeg alligevel ikke gøre. Så mangler man altså at opleve rigtig forelskelse.

Husk: Pigerne er der for at tjene penge, ikke for at finde en kæreste. 

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
den nysgerrige skrev, den ‎21‎-‎02‎-‎2017 at 16:39:

Tænker også det er bedre og få et svar end gå og tænke over hvis nu? Og mon hun syntes det samme osv osv... du har vel ikke så meget og tabe på det :-) 

måske du kan invitere hende ud og spise, træne eller lign og høre hvem der møder op GP eller hende som privat person.

Rigtig god pointe du har der.

Og så kan han slutte det hele af med at spørge: "Og hvad skylder jeg dig så for hele herligheden ?" ....

Så finder han hurtigt ud af, om hun gør det for pengenes skyld, eller for begge skyld !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
JenniferRomantica skrev, den ‎21‎-‎02‎-‎2017 at 18:05:

Uhh altså nu kan jeg kun snakke ud for egen erfaring.. But here goes:

Jeg har selv gæster hvor jeg efter endt tur i høet kan tænke tilbage med drømmende øjne.. Og fortælle min tele at hvis nu....

Men det er også det.. Fordi jeg kunne aldrig date en gæst.. Altså en der på noget som helst tidspunkt har betalt for mine ydelser.. Jeg har bestemt følt en fantastisk kemi og oplevet vidunderlig sex men igen så det ikke alt.. Og en ting er hvad der sker i en købt situation og en anden hvordan man reagerer og opfører sig uden tidspres..

Som jeg forklarede den sidste mand der søgte min "visdom" og spurgte hvordan jeg holde følelserne udenfor det så forelsker jeg mig lige så lidt i mine gæster som en gulvlægger forelsker sig i det gulv han lige har lagt.. Det lyder kynisk og koldt men sådan skal det ikke tages.! En gulvlægger kan også være passioneret omkring sit arbejde og det er jeg bestemt lige så.. Men når jeg gå på arbejde er jeg indstillet på at jeg møder nogle dejlige mennesker som jeg skal give en fantastisk oplevelse men det er det.. 

Og hvis det en dag skulle ske ville jeg som andre nævner bestemt ikke kun give rabat.. 

Interessant indlæg.

Det kan jeg nikke genkendende til. Blot med modsat fortegn !

JEG kunne ALDRIG forelske mig i en glædespige .... ALDRIG !

Men jeg syntes det er rigtig fedt hvis han og andre kan. Helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 2 timer siden:

 

JEG kunne ALDRIG forelske mig i en glædespige .... ALDRIG !

Men jeg syntes det er rigtig fedt hvis han og andre kan. Helt sikkert.

Jeg kan sgu ikke styre og bestemme hvem jeg forelsker mig i.

Men interessant hvis andre kan kontrollere den slags følelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, 1 time siden:

Jeg kan sgu ikke styre og bestemme hvem jeg forelsker mig i.

Men interessant hvis andre kan kontrollere den slags følelser.

Man skal vel, ligesom James Bond, aldrig sige aldrig.

Men der kan være det rigtige i det, at hvis man positivt ved at hun er GP, så kan dette bevidst eller ubevidst påvirke om man så også reelt tillader sig selv blive forelsket.

Ved man det ikke, ja så er sagen naturligvis en anden, i hvert fald indtil man opnår vished. 

Men i begge tilfælde er forelskelsen, ganske ligesom i alle andre dele af menneskelivet, langt fra altid uproblematisk.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 15 timer siden:

Forelskelse er et stort ord, og man kan ikke være næsten forelsket. Jeg har svært ved at forestille mig, at man kan blive forelsket i en glædespige, som man har mødt nogle få gange, og hvor man hver gang har betalt behørigt for samværet.

Det må vel afhænge af hvad man definere som at være næsten forelsket. I det her tilfælde tænker jeg det som værende en tilstand, hvor jeg godt ved at havde jeg mødt hende under andre forudsætninger, så var jeg røget i med begge ben. Dog pga. erhvervet så holder fornuften mig godt og grundigt tilbage. Det er djævlen og englen på hver sin skulder så at sige. :)

Finn1101 skrev, for 15 timer siden:

Husk: Pigerne er der for at tjene penge, ikke for at finde en kæreste. 

Det har du så evig ret i og det skal man selvfølgelig holde for øje. 

Anilingus skrev, for 9 timer siden:

Man skal vel, ligesom James Bond, aldrig sige aldrig.

Men der kan være det rigtige i det, at hvis man positivt ved at hun er GP, så kan dette bevidst eller ubevidst påvirke om man så også reelt tillader sig selv blive forelsket.

Ved man det ikke, ja så er sagen naturligvis en anden, i hvert fald indtil man opnår vished. 

Men i begge tilfælde er forelskelsen, ganske ligesom i alle andre dele af menneskelivet, langt fra altid uproblematisk.:P

Jeg kan kun være meget meget enig i det du skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Funktionær skrev, for 14 timer siden:

Hvorfor @Hybriser de ikke også en slags mennesker ;-)

Forstår ikke du kan nægte det så kategorisk!

De er mennesker på ligefor med os andre.

Det er en længere udredning hvorfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
TheVoice skrev, for 13 timer siden:

Jeg kan sgu ikke styre og bestemme hvem jeg forelsker mig i.

Men interessant hvis andre kan kontrollere den slags følelser.

Det en fandens god pointe du har dig der.

Og det tror jeg heller ikke jeg kan.

Men her mener jeg dog at kunne gøre en undtagelse.

Det handler om at holde distancen ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 16 timer siden:

Jeg kan sgu ikke styre og bestemme hvem jeg forelsker mig i.

Men interessant hvis andre kan kontrollere den slags følelser.

Du har ret i at man ikke kan bestemme hvem man forelsker sig i, men man kan selv bestemme hvordan man vil agere på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 6 minutter siden:

Du har ret i at man ikke kan bestemme hvem man forelsker sig i, men man kan selv bestemme hvordan man vil agere på det.

Jeg er enig, at hvis man bliver forelsket i en GP kan man selvfølgelig bare vælge at stoppe ens besøg, og forsvinder forelskelsen med tiden. Men det er jo ikke det samme som at sig "Jeg kan ikke blive forelsket i en GP". Det var det jeg opponerede imod

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Jeg er enig, at hvis man bliver forelsket i en GP kan man selvfølgelig bare vælge at stoppe ens besøg, og forsvinder forelskelsen med tiden. Men det er jo ikke det samme som at sig "Jeg kan ikke blive forelsket i en GP". Det var det jeg opponerede imod

Enig, du skal ikke opfatte mit indlæg som andet end en kommentar til dit ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg endnu ikke været sammen med en aktiv GP, men kan dog sige det jeg nok snart har udset mig en smuk kvinde.

Jeg har haft 2 forhold hvor kvinde var eks. GPer, og vi har haft mange snakke om dette emne.

Vi var alle enig om der er forskel på forskel på kemi og god kundepleje også til at forelske sig.

God kunde pleje er en selvfølge for at overleve som GP og er der kemi gør mellem Kunde og GP gør helt sikkert også begge nyder det endnu mere og Kunden nok kommer igen.

Kommer kunden flere gange er det også nemmer for man skal ikke finde knapperne man tænder på, på ny.

Har hørt om nogle der er blevet par og nogle hvor hun forsat er GP og nogen ikke, så alt er muligt og umuligt.

ligesom en kvindelig bartender sørger for at smigre de mandlig stamkunder, de falder også ind i mellem for deres kunder ;)

 

Redigeret af Jyde2017

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig en interessant tråd.:)

Dog er der noget der springer mig i øjnene - Dette er ikke for at træde nogen over tæerne, og hvis nogen fornærmes var dette ikke min hensigt - Flere debatører skriver omkring det at finde frem til GP'ens eventuelle følelser for trådstarter: "Bare spørg om hun vil knalde uden betaling." - For mig lyder det som om disse kommentarer kommer fra en gruppe 15 årige drenge, som endnu ikke rigtigt har fundet ud af hvad følelser går ud på...Trådstarter snakker om ægte følelser/forelskelse, og sex er en del af disse følelser ja, men også kun en lille del af det store billede, når man snakker ægte følelser mellem to mennesker.

Jeg kan tage fejl, men min erfaring siger mig, at hvis man stiller netop dette ultimatum til en kvinde - GP eller ej, vil eventuelle følelser ihvertfald være væk på et splitsekundt og bliver transformeret til den værste katastrofe en mand kan komme ud for: En kvindes ubetingede vrede! Correct me if I'm wrong....:)

Om jeg kunne forelske mig i en GP?

Igennem mit liv har jeg fået temmelig mange knive stukket i ryggen af mennesker jeg havde kær, og dette har haft den måske heldige egenskab, at jeg ikke forelsker mig i et andet menneske længere, jeg stoler ikke 100% på andre mennesker mere, hverken familie eller venner - Jeg kan finde mennesker interessante og ubeskriveligt smukke, men forelske mig - nej, jeg tror ikke det er muligt, heller ikke med en GP som ellers er blandt mine favoritter af mennesker i denne tossede verden.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
s#ren skrev, for 54 minutter siden:

Virkelig en interessant tråd.:)

Dog er der noget der springer mig i øjnene - Dette er ikke for at træde nogen over tæerne, og hvis nogen fornærmes var dette ikke min hensigt - Flere debatører skriver omkring det at finde frem til GP'ens eventuelle følelser for trådstarter: "Bare spørg om hun vil knalde uden betaling." - For mig lyder det som om disse kommentarer kommer fra en gruppe 15 årige drenge, som endnu ikke rigtigt har fundet ud af hvad følelser går ud på...Trådstarter snakker om ægte følelser/forelskelse, og sex er en del af disse følelser ja, men også kun en lille del af det store billede, når man snakker ægte følelser mellem to mennesker.

Jeg kan tage fejl, men min erfaring siger mig, at hvis man stiller netop dette ultimatum til en kvinde - GP eller ej, vil eventuelle følelser ihvertfald være væk på et splitsekundt og bliver transformeret til den værste katastrofe en mand kan komme ud for: En kvindes ubetingede vrede! Correct me if I'm wrong....:)

Om jeg kunne forelske mig i en GP?

Igennem mit liv har jeg fået temmelig mange knive stukket i ryggen af mennesker jeg havde kær, og dette har haft den måske heldige egenskab, at jeg ikke forelsker mig i et andet menneske længere, jeg stoler ikke 100% på andre mennesker mere, hverken familie eller venner - Jeg kan finde mennesker interessante og ubeskriveligt smukke, men forelske mig - nej, jeg tror ikke det er muligt, heller ikke med en GP som ellers er blandt mine favoritter af mennesker i denne tossede verden.:)

Meget enig med dig i dine betragtninger s#ren.

En smadderspændende tråd, om spændingsfeltet mellem den betalte "kærlighed" og den ægte kærlighed.

Som du rigtigt skriver så kommer et forhold ikke bare af sig selv, men skal bygges langsomt op - tillid, tillid og tillid.

Mht. det at "forelske" sig i en GP, så tror jeg det faktum at man blot en gang har lagt penge, gør det meget vanskeligt efterfølgende at gå ind et forhold med pigen af mere "normal" karakter.

Jo længere hun har været i gamet, jo mere forbinder hun det at have en relation til et andet menneske, med de penge hun modtager. De penge der på en gang er så relativt nemme for en mand at betale for adgangen til det modsatte køn, kaster samtidig sin skyggevirkning på kvindens tilgang til mænd.

Når du skriver at du har brændt dig menneskeligt set mange gange gennem livet, er det en meget ærlig udmelding.

Det er selvfølgelig aldrig rart at blive svigtet af nogen man troede man kunne stole på. Men selvom det lyder til, at det har givet dig en vis distance og kølighed i din tilgang til andre mennesker, så vil jeg alligevel mene, at det sidste vi mennesker bør opgive, er håbet om at det bliver bedre, sometime.

Jeg kan være bekymret for, om din tilgang til løsningen af dette, så bedst løses ved at søge mod GP ´ernes verden.

Jeg kan godt forstå hvorfor du umiddelbart vælger det. For i denne verden kan man jo principielt shoppe rundt fra pige til pige, hver evige eneste gang. Den pris du menneskeligt betaler her, bliver, som jeg ser det, bare en evig flugt fra den mere intime og forpligtende relation.

Altså modpolen til den distance som pengene påfører den GP der har været et stykke tid i branchen(skyggevirkningen jvf. ovenfor), hvis du forstår.

Det er fint, hvis du selv føler, at det er hvad der bedst muligt bringer dig videre, og jeg respekterer dit valg 100 %, ingen tvivl om det.

Men at det langt fra er uproblematisk at være i denne del af verden, ja det vil jeg også gerne skrive under på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, den 21/3/2017 at 20:22:

Jeg kan sgu ikke styre og bestemme hvem jeg forelsker mig i.

Men interessant hvis andre kan kontrollere den slags følelser.

Du skal måske vende det lidt om. Jeg ville aldrig kunne være forelsket i det lange løb i en pige der arbejdede som glædespige. Jeg har altid været bevidst om at jeg er en kunde, og derfor aldrig forelsket mig i en glædepige, generelt skal der noget til inden jeg forelsker mig rigtigt,  men har haft et par gange når kundeforholdet har stået på i flere år udviklet et venskab med en glædespige, men det er der ikke for mig noget galt i. Jeg er også blevet venner med indehaveren af min yndlingsrestaurant og min frisør f.eks. Skal ikke udelukke dog at jeg ville kunne falde for en glædespige men bestemt ikke så nemt som nogle af de naive mænd gør, som vi har læst pigerne berette om og som man også via deres indlæg kan se skriver herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Aros skrev, for 29 minutter siden:

Du skal måske vende det lidt om. Jeg ville aldrig kunne være forelsket i det lange løb i en pige der arbejdede som glædespige. Jeg har altid været bevidst om at jeg er en kunde, og derfor aldrig forelsket mig i en glædepige, generelt skal der noget til inden jeg forelsker mig rigtigt,  men har haft et par gange når kundeforholdet har stået på i flere år udviklet et venskab med en glædespige, men det er der ikke for mig noget galt i. Jeg er også blevet venner med indehaveren af min yndlingsrestaurant og min frisør f.eks. Skal ikke udelukke dog at jeg ville kunne falde for en glædespige men bestemt ikke så nemt som nogle af de naive mænd gør, som vi har læst pigerne berette om og som man også via deres indlæg kan se skriver herinde. 

Jeg synes det er en overordentlig spændende diskussion dette her.

Jeg vil kalde det du beskriver Aros, når du siger at du er bevidst om at du alene er kunde, for en menneskeligt set kølig og kynisk tilgang til den GP du besøger. Det er absolut ikke negativt ment, tværtimod. Jeg beundrer det ligefrem, for det lille trick med at kunne frakoble hele den del, der hedder interessen i mennesket bag, den kan jeg sgu ikke lige greje, personligt.

Tilsvarende er en GP vel nødt til at være mindst ligeså menneskeligt set kold og kynisk, for at kunne holde til at være i gamet.

Jeg tror derfor at tilfældet vil, at nogle mennesker, såvel mændene som GP ´erne har det der skal til for at kunne mødes uden at tænke nærmere over hvorfor, mens andre ikke besidder denne egenskab. Ganske ligesom nogle kan tåle at se blod og andre ikke.

Er jeg helt forkert på den med det synspunkt?

Og er den kolde og kyniske distance i så fald noget man kan aldrig kan opnå, hvis man ikke har den i sig eller kan den opøves?

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Anilingus skrev, for 38 minutter siden:

Jeg synes det er en overordentlig spændende diskussion dette her.

Jeg vil kalde det du beskriver Aros, når du siger at du er bevidst om at du alene er kunde, for en menneskeligt set kølig og kynisk tilgang til den GP du besøger. Det er absolut ikke negativt ment, tværtimod. Jeg beundrer det ligefrem, for det lille trick med at kunne frakoble hele den del, der hedder interessen i mennesket bag, den kan jeg sgu ikke lige greje, personligt.

Tilsvarende er en GP vel nødt til at være mindst ligeså menneskeligt set kold og kynisk, for at kunne holde til at være i gamet.

Jeg tror derfor at tilfældet vil, at nogle mennesker, såvel mændene som GP ´erne har det der skal til for at kunne mødes uden at tænke nærmere over hvorfor, mens andre ikke besidder denne egenskab. Ganske ligesom nogle kan tåle at se blod og andre ikke.

Er jeg helt forkert på den med det synspunkt?

Tak for dit svar :)

Jeg ved nu ikke helt om at jeg ikke er interesseret i mennesket bag. Det synes jeg netop også afkræftes i at jeg har været venner med et par piger, som jeg skriver og har haft socialt samvær med disse uden penge var involveret uden for klinikken. 

Men jeg er bevidst om min rolle som kunde når jeg betaler for samværet med en pige. Mit formål med at besøge en pige er ligeledes af sexuel karakter udelukkende. Det er hyggeligt at snakke og sludre med pigerne efter sexen, men det er alene sexen jeg kommer efter. Jeg kommer som udgangspunkt ikke for at lære personen at kende, det er naturligt dog at man alligevel kommer til det, når man er stamkunde. Jeg tror måske også det har noget at gøre med hvilket behov man har. Mit behov der skal dækkes er udelukkende af sexuel karakter, andre har måske et behov der er mere end blot det der skal dækkes ved det besøg hos en glædespige. Jeg tror ikke det er en egenskab som du snakker om, det er behov og formål med besøget der varierer fra mand til mand. 

Men bort set fra det så har du da ellers fat i noget.

Det kan da ikke nytte noget at vi mænd tror vi er på date med en pige og hun sikkert er vild med os, når virkeligheden er at den eneste grund til at vi er sammen med hende er at vi betaler hende en timeløn et par tusinde. 

Du mener på den gode og positive måde at det er en kynisk måde at være bevidst om at man er kunde, når man besøger en glædespige.

Hvad mener du selv vi er så, når vi besøger en glædespige hvis ikke kunder og hvorfor har du svært ved at greje at være bevidst om at du blot er en kunde ? Mener du at du er mere end blot en kunde ? Pigens ven, elsker, soulmate ved første besøg ? 

Du skal huske på at en del piger der har to-tre vagter på en uge, måske møder 10-12-14 mænd pr uge, jeg ville ikke ønske at være pige hvis alle de mænd uge efter uge ville lære mennesket bag glædespigen at kende, komme tæt på hende personligt etc. Det er langt fra sikkert at pigen synes at du eller jeg er noget specielt, faktisk er vi nok bare en kunde i rækken af kunder den dag og den uge men er hun dygtig nok giver hun os gode oplevelser alligevel. Kun via langvarige stamkundeforhold ændres dette oprigtigt til at man skiller sig ud fra at være blot en kunde. 

Derfor kommer du med mine øjne også med en pointe i at pigerne også må være bevidste om at de er sælger af sex, som vi må være det om at vi er kunder i sexbutikken. 

Men det er ikke egenskaber der er årsagen er mit klare synspunkt, det er forskelle i behov. 

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg er ikke så meget urolig for at blive forelsket i en glædespige. Men hvis hun har nogle dejlige boobs, kan jeg godt blive forelsket i dem.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Aros

Takker også for dit svar, Aros.

Din analyse af problematikken og din konklusion om, at det grundlæggende handler om de behov vi har forinden vi træffer principielt, et hvilket som helst, konkret valg her i livet, synes jeg er rigtig fornuftig.

Jeg har alene en erfaring, af knap 1 års varighed, med en konkret GP, at trække på. Jeg har aldrig ført regnskab over, hvor mange timer vi har tilbragt sammen. Men med hendes egne ord havde hun aldrig oplevet en kunde med så mange og lange besøg på bogen, som jeg. Så stamkunde, måske?

Baseret på, hvordan dette forhold udviklede sig, har jeg nu lært mig selv så godt at kende, at jeg ved, at jeg nok aldrig bliver rigtig god til at greje min bevidsthed om, hvorfor jeg besøger en GP. For jeg kan altså bare ikke lade være med ret umiddelbart at interessere mig mere for mennesket, end for den nøgne krop. Jeg stiller med det samme en masse hv-spørgsmål om hende, og det kan jeg ganske enkelt ikke lade være med.

Jeg elsker sex og har en stor appetit og bred smag. Vi har haft de fedeste oplevelser på den konto. Vi har gensidigt udvidet vore horisonter, hvilket muligvis også hænger sammen med, at jeg kender mig selv rigtig godt, ikke er bange for kvinder, er god til at slappe af og til at lære fra mig. Jeg føler at jeg har gjort hende klogere på mig i særdeleshed, men måske mindst ligeså vigtigt, på hankøn i almindelighed. Den side af sagen ville jeg ikke have været foruden. Hun har til fulde opfyldt den del af mit behov…

Hvis jeg derfor var i stand til at skille resten fra, ja så var sagen jo bøf…

Men det kan jeg ikke. Jeg involverer mig for meget, og det kan jeg ikke lade være med. Det koster en helvedes masse bøvl, ikke alene for mig, men måske allermest for den uskyldige pige det rammer.

Jeg har masser af gange bare har ligget fuldt påklædt ved siden af hende og snakket, og det uden at jeg overhovedet var i nærheden af at have så meget som den mindste stådreng på. For sommetider havde jeg mistet lysten til noget på forhånd, og det var altså ikke hendes skyld. Hun er sgu en dejlig cigar. Det var givetvis begrundet i en psykisk barriere oppe i min øverste etage(hv-…komplekset).

For pigens vedkommende er det naturligvis meget træls at rende ind en fyr som mig. For det siger jo næsten sig selv, at når jeg har det som jeg har det, ja så kan jeg ikke nøjes med det, som jeg får fortalt fra hende selv.

Så lad os bare sige jeg kender hendes privatliv godt… alt for godt. Fordi jeg ikke kunne tøjle mig selv og min nysgerrighed. Jeg har fortalt hende, hvad jeg har gjort på den konto. Men det gjorde til min store overraskelse ikke, at hun valgte at cutte mig af, før nu langt senere hen.

Jeg har for længst tilbudt hende en venskabelig relation uden sex, men det er helt op til hende om hun synes jeg kan give hende noget, som hun ikke har i forvejen. Jeg er dog ikke et sekund i tvivl om, at et såkaldt venskab kan være en vanskelig størrelse at håndtere for hende. For i dette her game har pengene den meget kedelige skyggeside, at de definerer samværet med et andet menneske. Så de har formentlig allerede defineret mig, og det menneske som jeg er - og jeg behøver altså ikke ligefrem at betale penge, for at have et venskab.

Min kur mod dette her, har jeg for længst gjort mig klart.

Jeg skal væk fra denne del af verden. For jeg forstår ikke at være her, og det kommer jeg nok aldrig til. Det giver mig næppe færre, men muligt andre problemer, at være på den anden side. Men den pris er jeg parat til at betale, det står nu helt klart.

Naturligvis kan jeg bare finde mig en ny købt relation herinde – powershoppe rundt, fra hul til hul. Det er der mange fyre der gør og mange piger der godt kan lide at de gør, ditto. Jeg havde egentlig allerede udset mig @Iscenesat Virkelighed , som en mulig kandidat. Men det under jeg hende ikke…for uanset prisen, så er jeg det nok ikke værd.

Nej, i så fald skulle det være en relation, der i hele sit setup var så håbløs, at jeg ikke behøvede at bruge mine kræfter på at forstå noget som helst af den. Sat på spidsen, en notorisk handlet kvinde, der er misbruger uden returbillet, som er dødeligt syg, og som end ikke forstår hvad jeg siger og gør o.s.v.

Så stort er mit behov for sexuelt samvær trods alt ikke, og bliver det nok aldrig. Så nøjes jeg hellere med min højre hånd…

Jeg kan desværre ikke forklare dig nærmere om, hvorfor jeg lige har det, som jeg har det…

Sommetider har vi mennesker jo bare svært ved at kapere de ting vi oplever. Specielt måske hvis de ligger milevidt fra de verdensbilleder, som vi nu en gang bærer rundt på.

Men en del af nøglen, ligger nok også i, at man ved X-antal gange at besøge forskellige piger, kan opøve den ”kynisme” der skal til. Ganske ligesom det forholder sig med GP ´er, der utvivlsomt også opnår en tykkere ”skal”, som årene går. Sommetider kan den første gang med en kunde for en GP, vel også vise sig at blive den sidste. Det, når hun, ligesom jeg, må erkende, at her kunne hun altså bare ikke få det til at fungere allround, alligevel. Personligt, så orker jeg dog ikke lige p.t. at finde ud af om denne antagelse er korrekt eller ej. Men måske engang senere i mit liv…

Derfor, så beundrer jeg altså de mænd (og kvinder), der som jeg skrev, fra fødslen kan det lille trick med at kunne frakoble hele den del, som for mit vedkommende gør ”helhedsoplevelsen” mere dårlig end god.

Den egenskab har jeg desværre ikke. Behovet, ja det må jeg så bare helt undvære eller få stillet på anden vis, et andet sted, med de andre konsekvenser det måtte have.

 

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@Anilingus folk er forskellige men flot at du er så åben om dig selv. Jeg havde ikke lige forestillet mig et sådan svar fra dig, det var lidt en overraskelse, men flot at du er åbent om det som sagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Aros skrev, for 1 minut siden:

@Anilingus folk er forskellige men flot at du er så åben om dig selv. Jeg havde ikke lige forestillet mig et sådan svar fra dig, det var lidt en overraskelse, men flot at du er åbent om det som sagt.

Ja, jeg er et hudløst ærligt menneske, og min ærlighed koster, det ved jeg godt og har prøvet mange gange før.

Jeg har været ærlig overfor hende jeg har mødt og det koster nu muligvis, at jeg ikke ser mere til hende, selvom jeg gerne ville. Men skulle jeg så have holdt min kæft i stedet. Nej, det ville ikke have været reelt, når hun er uden skyld i at jeg bare har været en "dum" fyr.

Min erfaring fra livet har lært mig, at man skal dele sine oplevelser med andre. I værste fald kan de ryste på hovedet, og i bedste fald blive klogere...

Du kan jo også ligeså godt få dele af min historie nu, resten kan du så læse når jeg snart skriver mig ud herinde fra. Ligesom Cage gjorde det, hvis det siger dig noget.

Jeg er oprigtig ked af det jeg har udsat hende jeg har mødt for, men jeg kunne ikke gøre for det. Jeg har opført mig eksemplarisk på alle punkter i øvrigt.Jeg har sagt undskyld til hende 100 gange, men det kan hun jo ikke bruge til ret meget, det ved jeg godt.

Jeg har ikke lyst til at gentage "succesen" sådan lige med samme, det håber jeg nu du kan forstå, og også hvorfor. Jeg har sgu ikke lyst til at gå ind i folk med træsko på, hvis det bare ender med at give dem nogle grimme sår.

Ærligt, så ved jeg jo ikke om det samme ville ske igen, men jeg har ikke engang lyst til at tage chancen. Til gengæld så er det jo nu blevet forår og tid til at støve nogle dejlige kvinder :wub:op, ude på den anden side af hegnet. Det vil jeg hellere ofre mine kræfter på nu.

Hvad siger du til min opfattelse, i forhold til det med at knytte en venskabelig relation, efter at der har været lagt penge på bordet til pigen. Giver de forbandede penge ikke en håbløs distance?

Det er vel også det, TS har servet lidt til med tråden, eller hur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Anilingus

Jeg kan godt forstå hvad du siger og føler. Jeg har det lidt som dig; kan ikke lade være med personen inde i kroppen.

Forskellen er at jeg ikke er hudløst ærlig og heller aldrig ville ofre et minut på at forske i pigens private liv hvis hun ikke inviterede mig der. Det sidste der kan jeg slet ikke forstå at en voksen mand gør - hvis det nu er det du har gjort?

Men hvis jeg møder en GP som jeg godt kan lide, der byder ind til møden bag kulisserne så har jeg meget svært ikke at gå der. At opleve det i almindelighed er jo dejligt, men i særdeleshed med en GP. Måske fordi det egentlig burde være utænkeligt. Måske fordi det egentlig burde være forbudt, og i hvert fald er meget ufornuftigt. Og jeg er desværre et ufornuftigt menneske.

På den måden er jeg blevet mere eller mindre forelsket i to GP'er under årene. Jeg er glad det kun er blevet to. Kunne være værre.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...