Hop til indhold
SydfynsVærste

Når man forelsker sig i glædespigen!

Recommended Posts

Guest Sara25
NoBS skrev, for 3 timer siden:

Helt enig - vi behøver ikke være enige ;)

Når det er sagt Kamilla - så vil jeg dog fastholde, at menneskers egen opfattelse af egen habitus ofte ikke har meget med virkeligheden at gøre. Som en klog mand engang har sagt - vi er alle selv helten i vores fortællinger ;)

 

Men jeg ved godt det provokerer flere herinde når man pointerer det åbenlyse :shock:

Der er mange faktorer der spiller ind. Om man f.eks er introvert/ekstrovert, hvor følsom/åben man er osv. Din holdning er at man ikke skal komme tæt på en prostitueret, andre har en anden holdning. Jeg har det sådan, at nogle gider jeg godt lade komme tæt på mig, andre ikke.. Det virker som om at negativ opmærksomhed har virket for dig-det tiltrækker nogle typer og frastøder andre, mens det måske ikke rører andre så meget. Der er også forskel på hvor meget man har sig selv med i det, når man er på vagt/besøger en prostitueret. Der er også forskelle på hvor meget man tænder på hinanden og på forskellige planer og som du kommer ind på, hvor i cyklus man er. Så længe man respekterer hinandens og sine egne grænser, så er det vel lidt hip, som hap.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 23 timer siden:

Jeg vil ikke kunne leve med, at skulle tænke på, at så mange andre mænd har været hos den kvinde, som jeg forelskede mig i ...

Dertil vil JEG skulle stå til "regnskab" i den verden jeg lever i. Det vil ikke kunne accepteres.

Så godt kender jeg mig selv og mine omgivelser.

Den stikker selvfølgelig langt dybere, men det er den korte version.

Men et godt og kort spørgsmål i øvrigt !

Ja...man tænker da lige "Den skal da lige skyldes ned, men en kop kaffe".

Reelt er det jo bare ærlig snak. Vi er alle forskellige nogle kan sagtens håndtere at være kæreste med en GP eller leve i åbne forhold.  Jeg vil nu være tilbøjelig til at mene, at gruppen der kan det er meget mindre end den klassiske gruppe, der trives bedst i monogame forhold.

Det med at stå til regnskab kan jo sagtens læses som værende yderst provokerende. Fakta er bare, at det kræver styrke, at være upåvirket af hvad ens mor, venner kolleger m.v. tænker. Selvfølgelig er det jo ikke sikkert at de opdager det, men det essentielle for mig er nok "hvis de spørger på baggrund af en mistanke eller hvis de rent faktisk har opdaget det, hvad svarer jeg/hun". Jeg er typen der ikke vil lyve i den situation, Jeg er også typen der inden jeg går ind i et for omgivelserne problematisk forhold, har forholdt mig til, at jeg ikke sikker halen imellem benene fordi mor og familie synes det er problematisk for dem. Jeg ønsker ej heller at min familie skal elske mig for noget jeg forsøger at foregive via fortielse og løgne. 

For mig er der stor forskel på ikke aktivt plapre op omkring den detalje ved forholdet, og så lyve og benægte hvis jeg bliver præsenteret for sandheden Jeg render jo heller ikke rundt og fortæller om mine seksuelle præferencer, men jeg er ej heller mere eller panisk angst for at det skulle komme frem. For mig ligger der faktisk en meget stor og vigtig forskel, nemlig er det forfærdeligt hvis sandheden kom frem - Nej ikke for mit vedkommende. Selvom det er meget følsomt, tror jeg bare vi er nødt til at erkende, at det faktisk er de færreste når det kommer til stykket, der er så stærke at de kan holde til det. Det gælder jo altså ikke kun mændene, det gælder også kvinderne. 

Det er nok rimeligt forudsigeligt at den slags kan få folk til at tænke "Er jeg/vi så ikke gode nok" ? Gu er man god nok. Det skal nok bare set i en anden sammenhæng, nemlig at hvis man flere muligheder, så vælger mange nok vejen uden de store udfordringer.  Og ja, desværre kan man måske sige, nogle er også meget afhængig af, at deres valg falder i god jord af deres omgivelser.  Vi er jo også nødt til at forholde os til, at man fandeme skal ville den kærlighed, for uagtet dybden af kærligheden, så kommer der udfordringer. 

Jeg har haft et kæresteligende forhold til en GP. Jeg mener den dag i dag stadig at det relevante spørgsmål er  "Kan vi leve et liv uden den anden og ikke er vi forelskede elsker vi hinanden".  Dette skal selvfølgelig set ud fra et ønske om et langt forhold og ikke bare en kort flirt. 

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 1 time siden:

Der er mange faktorer der spiller ind. Om man f.eks er introvert/ekstrovert, hvor følsom/åben man er osv. Din holdning er at man ikke skal komme tæt på en prostitueret, andre har en anden holdning. Jeg har det sådan, at nogle gider jeg godt lade komme tæt på mig, andre ikke.. Det virker som om at negativ opmærksomhed har virket for dig-det tiltrækker nogle typer og frastøder andre, mens det måske ikke rører andre så meget. Der er også forskel på hvor meget man har sig selv med i det, når man er på vagt/besøger en prostitueret. Der er også forskelle på hvor meget man tænder på hinanden og på forskellige planer og som du kommer ind på, hvor i cyklus man er. Så længe man respekterer hinandens og sine egne grænser, så er det vel lidt hip, som hap.. 

Kære @Sara25 - hvad min holdning til dette eller hint måtte være, tror jeg trods alt ikke, du ved en disse om. Man bør nok afholde sig fra at vurdere den slags i et forum for købesex. 

Små ligegyldigheder i form af kommentarer i tråde på EG kan aldrig udgøre et sagskompleks, der kan kortlægge hinandens værdier, holdninger, meninger etc. Der er, nøjagtig som du skriver, mange faktorer, der spiller ind.

Mit eksempel tidligere om hvordan 'negativ opmærksomhed' åbenbart virker på nogen var jo selv til min egen forundring - du har naturligvis fuldstændig ret - det virker forskelligt. Det var blot et eksempel på, at de menneskelige psyker både kan overraske og påvirke forskelligt - så ingen grund til større udredninger om det emne hvis du spørger mig.

Nu reagerer du også på at jeg skrev: vi er alle selv helten i vores fortællinger ..... Og det må jeg sige EG er et fremragende eksempel på. Her fremstiller vi os alle i det lys, vi synes andre bør se os i - og/eller den selvopfattelse vi render rundt med. Det medgiver jeg gerne, at jeg kan lide at drille, udstille, provokere om og spille på. Og når horderne så får travlt med at rose hinanden, så tænker jeg straks på gode gamle Rocheforcauld:

Ros er en listig, skjult, fin smiger, som tilfredsstiller giver og modtager forskelligt. Den sidste tager imod den som en pris for sine fortjenester, og den første uddeler den for at sætte sin kulance og dømmekraft i rette lys.

Der er helt sikkert også mange, der leger med identiteterne - og hvorom alting er - dem som tager kommentarer her for face value - er i gang med et ordentligt selvbedrag ;)

Og by the way - jeg er ikke spor bedre end andre - så vis mig den respekt ikke at fortolke på ting du/I ikke ved en pind om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Det er da provokerende at sige at Jennifer er befriende ærlig, fordi at hun sammenligner hendes arbejde med gulvarbejde. Indirekte siger du, at vi andre er uærlige? Og hvorfor egentlig?

Der går ingen skår af dig, hvis du selv er ærlig, istedetfor at finde det morsomt at provokere. Hvis det ikke skal debatteres i et forum for sexkøb, hvor så? 

Man bliver rimelig rummelig som gp, især som pd- man lærer at afkode folk lidt, men ikke derved sagt at jeg forstår alt- jeg får et endnu større indblik gnm folks skriverier- det du så kalder ligegyldigheder. Altså, det kan være at man ikke kan med kvinder- der kan det være en god øvelse gnm en prostitueret- det er mindre farligt- lidt ligesom at dig og din ven 'gjorde det til en leg' at opsøge kvinder med provokerende oneliners. Hvis I ikke havde sagt det med et glimt i øjet, så tror jeg næppe at I havde scoret noget som helst.. Andet end en drink i hovedet.. ;) 

De oplevelser man skaber sammen er nogle gange dybt ligegyldige, andre gange enormt givtige - for begge parter. Ros er dejligt, synes at det er fint at bekræfte hinanden. Det er også ok at blive provokeret- hvis der er en mening bag- helt sikkert. 

Jeg ville, personligt, have enormt svært ved at slippe tøjlerne med en sexkunde 100% rent følelsesmæssigt- så skulle han ihvertfald åbne op for en helt anden verden, that would blow my mind.. Andre har det på en anden måde og kan nemt falde i med begge ben.. men helt surreal- så er øjeblikket en del af ens eksistensflade alligevel. 

Jeg nævnte godt nok ham familiefaren, som følte at vi var private elskere bla bla. Det er klart en flugt fra hans side og det gider jeg ikke være en del af- altså være hans redskab, medmindre at han respekterer de rammer der er. Klart, at jeg fortæller ham det. Andre fyre har været et klarere match. Jeg står ihvertfald tilbage her en del år efter med nogle oplevelser klart i hornhinden og om noget har været en flugt, andet et klarere ægte øjeblik- det har umiddelbart alle været værdifulde minder i bagagen. Det er svært at give slip på muligheden for nyde de øjeblikke med forskellige fyre, men måske en dag.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@NoBS

Hvad er det reelt du forsøger at fortælle i relation til denne tråds emne?  Jeg synes du udtrykker dig lidt vagt. Jo, jeg kan såmænd godt få øje på, at noget lader sig provokere, men det skyldes måske snarere at du er meget upræcist omkring hvad formålet er med dine indlæg. 

Nogen kan jo sagten få den opfattelse, at du mener at hele branchen og alle  kvinder og mænd er ens - De lyver og mændene er taberne. Jeg har bemærket at dit provokerende gen vækkes af tråde hvor der skrives om følelser, relationer, ægthed og falskhed m.v.  Jeg synes bare det mere virker som om, du har brændt nallerne, eller bare har opdaget at præmissen "Du betaler, jeg lukker dig for en stund ind i mit seksuelle univers"  er en forudsætning og et omdrejningspunkt for branchen. 

Men det omkring præmissen er jo ikke ensbetydende med, at pigerne og mændene nødvendigvis er løgnere, naive samt at komplimenter kun gives for at øge omsætningen. Hvis man analysere den adfærd der er på EG imellem kønende, så er der ikke den store forskel i forhold til den virkelige verden. Der ude findes der både troværdige og utroværdige mennesker. Og skal vi tale om mænd, ja så finder du også mænd på EG og Irl, der vil sælge deres syge monster for et knald, eller som har tungen så langt oppe i røven på kvinder, at man tænker "Den efterfølgende dårlige ånde, kan nok ikke klares med en mint pastel"  Man finder også mænd der faktisk evner at bevare deres maskuline værdier i deres omgang med kvinder. 

Nå, men min pointe er bare "Det er sgu lidt svært at vide, hvad du seriøst mener, eller om du bare desværre har brændt nallerne på kvinder"

p.s

Og det er ikke skrevet for at nedgøre dig, men i interesse for din person og dine oplevelser med det andet køn

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 timer siden:

Her fremstiller vi os alle i det lys, vi synes andre bør se os i - og/eller den selvopfattelse vi render rundt med.

Ja, og i den virkelige verden fremstiller vi os i det lys vi ikke synes andre bør se os i, og prøver opfatte os selve på nogen anden måde end den vi opfatter os på. Eller...?

Hvad er det for en stor opdagelse du har gjort?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Holdningen er lidt at vi GP'ere er grådige kyniske kvinder som misbruger mænds liderlighed til at tilegne os penge.

Der findes 2 slags arbejdsdage for mig ( for ja det er et arbejde ). 

Den ene er den slags dag hvor i mænd som besøger mig, lukker op og lukker mig ind, der hvor man kan hengive sig til hinanden og får mere ud af det end en udløsning eller penge. De dage er fantastiske og jeg kan blive helt 'høj' af at have delt noget intimt og tæt......penge eller ej. De dage er der heldigvis flest af.

Så er der de dage hvor at der kommer de mænd som er fløjtende ligeglad med hvem jeg egentligt er.....de kommer med det formål at få en udløsning og har ikke lyst/tid til at mærke mig. De dage er drænene og man er træt helt inde i maven. 

Jeg har været kæreste med 1 gæst ( han endte med at syntes at livet som arbejdsløs var mere ham, for jeg tjente jo nok ) og så har jeg været forelsket i en anden.....han var også virkeligt oprigtigt glad for mig tror jeg....men han tændte på 'luder' kæreste tanken. Og han havde været forelsket i et par GP'ere før mig. Og det gjorde at jeg ikke turde give slip. 

I mænd er herinde på EG fordi at i lige skal fordrive lidt tid, lave lidt ballade eller fordi at i seriøst interesserer jer for branchen. Men når jeg læser hvor mange kynikere der er imellem jer så undrer jeg mig over hvorfor at i overhovedet besøger os piger..... for os piger herinde er det her en måde at skabe en forståelse for at vi altså er helt almindelige mennesker som ikke går på arbejde med den hensigt at suge jer tørre for penge. Ja vi får penge for vores job.....men det gør i vel også? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 33 minutter siden:

@NoBS

Hvad er det reelt du forsøger at fortælle i relation til denne tråds emne?  Jeg synes du udtrykker dig lidt vagt. Jo, jeg kan såmænd godt få øje på, at noget lader sig provokere, men det skyldes måske snarere at du er meget upræcist omkring hvad formålet er med dine indlæg. 

Nogen kan jo sagten få den opfattelse, at du mener at hele branchen og alle  kvinder og mænd er ens - De lyver og mændene er taberne. Jeg har bemærket at dit provokerende gen vækkes af tråde hvor der skrives om følelser, relationer, ægthed og falskhed m.v.  Jeg synes bare det mere virker som om, du har brændt nallerne, eller bare har opdaget at præmissen "Du betaler, jeg lukker dig for en stund ind i mit seksuelle univers"  er en forudsætning og et omdrejningspunkt for branchen. 

Men det omkring præmissen er jo ikke ensbetydende med, at pigerne og mændene nødvendigvis er løgnere, naive samt at komplimenter kun gives for at øge omsætningen. Hvis man analysere den adfærd der er på EG imellem kønende, så er der ikke den store forskel i forhold til den virkelige verden. Der ude findes der både troværdige og utroværdige mennesker. Og skal vi tale om mænd, ja så finder du også mænd på EG og Irl, der vil sælge deres syge monster for et knald, eller som har tungen så langt oppe i røven på kvinder, at man tænker "Den efterfølgende dårlige ånde, kan nok ikke klares med en mint pastel"  Man finder også mænd der faktisk evner at bevare deres maskuline værdier i deres omgang med kvinder. 

Nå, men min pointe er bare "Det er sgu lidt svært at vide, hvad du seriøst mener, eller om du bare desværre har brændt nallerne på kvinder"

p.s

Og det er ikke skrevet for at nedgøre dig, men i interesse for din person og dine oplevelser med det andet køn

Hej @TheVoice - øhhhh fisk ;)

Ved faktisk ikke helt hvad jeg skal svare - og jeg plejer jo ellers ikke at mangle ord :D

Jeg starter her.

- Brændt nallerne på kvinder. Har alle ikke prøvet det? Tror da også en rimelig mængde kvinder har brændt nallerne på mig :D... Det er ikke et regnskab, jeg holder.

- Mener jeg " at hele branchen og alle  kvinder og mænd er ens" .... Nej. Og hvad vi hver især opfatter om hinanden, kan i hvert fald ikke tåle en virkelighedstest i et forum om købesex hvor både kropssprog og betoning mangler.

- er jo ikke ensbetydende med, at pigerne og mændene nødvendigvis er løgnere, naive samt at komplimenter kun gives for at øge omsætningen. .... Nej naturligvis ikke - men det er såmænd heller ikke min påstand. Men at der er megen både bedrag og selvbedrag her på EG vil jeg dog fastholde ;)

- Det er sgu lidt svært at vide, hvad du seriøst mener..... Og derfor er det god stil at spørge (som du også gør her) - fremfor at konstatere, tolke frit og fabulere over at jeg nok fordi jeg er Yahya Hassan mener sådan og sådan. Jeg har vedgået, at jeg synes provokationer, lettere drillerier og udstilling af det jeg opfatter som hykleri forekommer i de ting jeg skriver. EG er tidsfordriv og sjov - lad være med at tillægge det mere end det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 36 minutter siden:

Ja, og i den virkelige verden fremstiller vi os i det lys vi ikke synes andre bør se os i, og prøver opfatte os selve på nogen anden måde end den vi opfatter os på. Eller...?

Hvad er det for en stor opdagelse du har gjort?

Øhhh - den blev for subtil til mig Bananas - uddyb gerne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 5 minutter siden:

Øhhh - den blev for subtil til mig Bananas - uddyb gerne!

Du skriver:

NoBS skrev, for 2 timer siden:

Og det må jeg sige EG er et fremragende eksempel på. Her fremstiller vi os alle i det lys, vi synes andre bør se os i - og/eller den selvopfattelse vi render rundt med. Det medgiver jeg gerne, at jeg kan lide at drille, udstille, provokere om og spille på.

Min undren er bare hvad forskellen er på hvordan vi gerne fremstiller os alle andre steder - i et lys vi ikke vil andre skal se os i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Du skriver:

Min undren er bare hvad forskellen er på hvordan vi gerne fremstiller os alle andre steder - i et lys vi ikke vil andre skal se os i?

Arhhh - der er sikkert ikke stor forskel? Men spillerummet på sociale medier er vel en del større? Og på denne type semianonyme sites er det spillerum vel endnu større igen? Eller hvad tænker du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg mener spillerummet er en hel del større i den virkelige verden når du kan bruge hele din arsenal af værktøj. Herinde er vi begrænset til hvad vores ord og sætningsbygninger kan bruges til. Og i en tråd som denne tror jeg derfor at de fleste der siger noget overhoved, prøver sit bedste at sige noget der finder resonans i dem. Hvorfor ellers anstrenge sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 8 minutter siden:

Hej @TheVoice - øhhhh fisk ;)

Ved faktisk ikke helt hvad jeg skal svare - og jeg plejer jo ellers ikke at mangle ord :D

Jeg starter her.

- Brændt nallerne på kvinder. Har alle ikke prøvet det? Tror da også en rimelig mængde kvinder har brændt nallerne på mig :D... Det er ikke et regnskab, jeg holder.

- Mener jeg " at hele branchen og alle  kvinder og mænd er ens" .... Nej. Og hvad vi hver især opfatter om hinanden, kan i hvert fald ikke tåle en virkelighedstest i et forum om købesex hvor både kropssprog og betoning mangler.

- er jo ikke ensbetydende med, at pigerne og mændene nødvendigvis er løgnere, naive samt at komplimenter kun gives for at øge omsætningen. .... Nej naturligvis ikke - men det er såmænd heller ikke min påstand. Men at der er megen både bedrag og selvbedrag her på EG vil jeg dog fastholde ;)

- Det er sgu lidt svært at vide, hvad du seriøst mener..... Og derfor er det god stil at spørge (som du også gør her) - fremfor at konstatere, tolke frit og fabulere over at jeg nok fordi jeg er Yahya Hassan mener sådan og sådan. Jeg har vedgået, at jeg synes provokationer, lettere drillerier og udstilling af det jeg opfatter som hykleri forekommer i de ting jeg skriver. EG er tidsfordriv og sjov - lad være med at tillægge det mere end det ;)

Om det man kan læse sig frem til kan tåle et virkelighedstest, afhænger jo nok af hvad man ønsker at undersøge. Nu er EG jo primært en portal der simpelt formidler købe kontakt imellem parterne. Og, ja der bliver også hygget, chattet og debatteret seriøse emner.  

Jeg mener faktisk at læser man tilpas mange indlæg fra en bestemt person, så får man faktisk et rimeligt godt billede af personens værdier og adfærd.  Omkring hvorledes de enkelte aktive piger driver deres forretning får man også et fint indtryk af baseret på deres kommentarer til dit og dat, hold op imod deres anmeldelser.

Nu er det så nok heller ikke specielt vigtigt, at vide om den søde og meget service mindede pige, privat måske i virkeligheden er en dramaquien, for det er ikke den person du møder i det frækkerum.

Det er klart at hver især på EG har muligheden for at fremstille sig på en bestemt måde. Om ikke andet for en kort stund.  Nogle piger er for at drive forretning, og ikke for at fortælle sandheder omkring branchen. Om det er hyklerisk ved jeg såmænd ikke.  Jeg synes det er rimeligt gennemskueligt hvad der tåler en virkelighed test og hvad der bare er ”rollespil” udført af mænd og kvinder.

Ja, der er meget bedrag og selviscenesættelse, men der er nu også meget oplysning, sjov, flirt og pingpong imellem debattører.

Et eller andet sted fungere det hele jo nok også bedst, hvis alt ikke skal åbenbares, for så er der nok mange der får det svært  i branchen.  Jeg plejer gerne at tale om illusioner, som en positiv nødvendighed for branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice - her bliver det svært for mig at mønstre nogen form for uenighed..... Dog er ejg tvivlende overfor hvor tæt man kan kommer på "deltagernes" værdier udfra det de skriver her - og den adfærd de udviser..... Men mon ikke vi begge lever fint med den lille forskel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

@TheVoice - her bliver det svært for mig at mønstre nogen form for uenighed..... Dog er ejg tvivlende overfor hvor tæt man kan kommer på "deltagernes" værdier udfra det de skriver her - og den adfærd de udviser..... Men mon ikke vi begge lever fint med den lille forskel :D

Læs og bliv klogere  "Nybegynder anbefales at starte i det politiske forrum" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Jeg vil lige komme med et indspark.

For et stykke tid siden, hørte jeg en udsendelse hvorunder begrebet "verdensbilleder" blev nævnt.

Jeg mener at en stor del af hele denne diskussion om man kan "forelske" sig i en GP eller om hun kan "forelske" sig i en kunde, forøvrigt, grundlæggende handler om hvilket "verdensbillede" man lige bærer rundt på i det øjeblik denne problematik måtte opstå.

Vi fødes uden noget verdensbillede og efterfølgende får vi ofte forskellige verdensbilleder igennem vores barndom, ungdom, voksenliv og alderdom. Det afhænger af opdragelse, samfundets almene normer, udefrakommende påvirkning, egne valg og fravalg o.s.v. Kort sagt en bred vifte af omstændigheder, der alle påvirker os, og det verdensbillede vi bærer rundt på livet igennem.

For et barn, der første gang ser et menneske gå over for rødt i trafikken er denne handling typisk udtryk for et væsentligt brud på det verdensbillede som barnet har. Jo flere gange det sker, jo mere ændres verdensbilledet. Måske ligefrem således at han/hun bliver helt fuldstændig ligeglad med om der er rødt eller grønt. Så får vedkommende måske selv et barn og begynder at få, det nogle vil kalde for, fornuften tilbage. Påny ændres verdensbilledet. Og sådan kunne man i princippet fortsætte.

Der er således ikke noget galt i når nogle mænd siger at det vil de aldrig kunne få til at fungere, eller i det hele taget ikke forstår hvordan nogen kvinde overhovedet kan gøre det hun gør. Ej heller, at der er kvinder der udtrykker, at de er helt og aldeles afklarede med det de gør og at dette i øvrigt ikke hindrer, at de bliver forelsket for alvor.

Svaret afhænger, som jeg ser det, af hvilket verdensbillede den der udtaler sig, udtaler sig med baggrund i.

Da dette som nævnt ikke er en statisk størrelse, ja så er det klart at de forskellige svar der kommer ikke nødvendigvis vil være de samme når den pågældende bliver spurgt om det samme noget tid efter.

Man har jo lov til at blive klogere (eller dummere), som det hedder.;)

Jeg kunne tro, at dette er årsagen til de vidt forsellige opfattelser, der er om spørgsmålet herinde.

Bare lidt tanker på en mandag aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
NoBS skrev, 1 time siden:

@Sara25 - jeg er helt sikker på det forholder sig sådan for dig ;)

Ja, nogle fyre herinde har sådan set kendt mig siden jeg startede. Nogle besøger mig stadig, andre holder jeg kontakten med en gang imellem, selvom vi ikke ses. Jeg har det fint med at skrive om hvad jeg godt kan lide ved branchen og også gerne om de brodne kar. Det vigtigste for mig, semi-pensioneret, er den gode vibe, når jeg endelig er ude. Jeg sorterer alle fra, som ikke henvender sig ordentligt til mig, til gengæld er jeg kun på, når jeg er glad og veloplagt. Jeg lærte tidligt, at der altid er en grund til hvorfor folk er som de er og hvorfor de tænder på hvad de gør. Farligere er det ikke.

Man skal da være en kold skid, hvis man udelukkende ser dollartegn efter al den tid, jeg har været i branchen. Men det værende sagt, så er det et erhverv. Har skam et cvr.nr

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Kamilla K skrev, den ‎26‎-‎03‎-‎2017 at 16:32:

Du har virkelig kær opfattelse af virkeligheden :) 

1. Hvem siger, at vi piger i branchen er sammen med flere, end de piger som du møder til hverdag ? 

Husk på, at de fleste af os har stamgæster som vi besøger og som besøger os. Og mange gange er det INTET at lave , selvom man måske er på et sted i 12 timer af gangen.

2. Hvis du føler , at du skal stå til regnskab med den verden du lever i , så har jeg virkelig ondt af dig.

Livet handler om, at være der, hvor man er elsket og derfor også accepteret for den man er , og ikke som andre gerne vil at man er .

Hvis du ikke kan leve som et voksent og selvstændigt menneske i den verden du er i , hvordan vil du så leve DINE drømme ud , uden at være i  skyggen af andre ? 

Dit liv, er dit. Ikke andres. 

Vi har kun et liv. Og vi skal alle herfra, før eller siden. Husker du, at få levet det liv, som du gerne vil, imens du stadig er her ?

Eller smider du alt bort , på bekostning af andre ?  

Jeg er bevist omkring din antydning om, at dit skriv stikker langt dybere, end det du beretter. 

Men bare det, at du skriver, at du skal stå til regnskab for dine omgivelser, og at det ikke ville kunne accepteres får mig til tænke på, om du overhovedet er klar over, hvor meget mere der er  i verden - og hvor meget mere vi piger i branchen også er, ud over gpèr ? 

 

 

 

 

Hej Kamilla K

Som du så korrekt opfatter det, så stikker det dybere end som så.

Jeg vil på ingen måde kunne redegøre for mine tanker og holdninger til det spørgsmål i dette forum, fyldestgørende. Og jeg er udmærket klar over, at en pige med din baggrund og metier kan være en ganske udmærket kvinde. Der findes jo som der også berettes om, ret mange mænd der både tænker på og bejler til GP'ere.

Det er bare ikke mig.

Jeg nøjes med at nyde den korte stund som jeg har med en GP'er. Det er nok for mig. Jeg nyder synet af jer, jeres selskab og jeres kroppe samt ikke mindst den ene del som I besidder, der kan gøre en mand fuldstændig tosset !

Men det stopper der, for jeg er i stand til at kontrollere det.

Jeg mangler ikke noget i livet. Jeg har udover det som er privat (hvilket jeg ikke behøver dele), livserfaring, selvstændighed, frækheden til at færdes bl.a. herinde og meget mere.

Mere behøver jeg ikke !

Det kan ganske simpelt være svært at forstå det, når man selvsagt er en ombejlet kvinde, som jeg tror du er. Men det er sådan det er ........

Hvis en gang jeg kommer til København, så kan det være jeg løser "billet" ind hos dig, så skal jeg bruge de første 10 minutter af vores tid sammen, på at forklare mig. Så måske en dag, vil du forstå mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Og skal vi tale om mænd, ja så finder du også mænd på EG og Irl, der vil sælge deres syge monster for et knald, eller som har tungen så langt oppe i røven på kvinder, at man tænker "Den efterfølgende dårlige ånde, kan nok ikke klares med en mint pastel"  Man finder også mænd der faktisk evner at bevare deres maskuline værdier i deres omgang med kvinder.

Voice, jeg har ingen syg moster til salg.

Til gengæld vil jeg gerne vedgå, at jeg har en svaghed for at stikke min tunge langt op i røven på næsten enhver kvinde. :P

Mintpastiller er det ikke min erfaring, er de mest optimale. Jeg bruger Fishermans Friend. For typisk får jeg nemlig også ondt i halsen - udover den muligt dårlige ånde.;)

Dette til trods, synes jeg nu godt jeg evner at bevare mine maskuline værdier i min omgang med kvinder. :D:D

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 17 minutter siden:

Voice, jeg har ingen syg moster til salg.

Til gengæld vil jeg gerne vedgå, at jeg har en svaghed for at stikke min tunge langt op i røven på næsten enhver kvinde. :P

Mintpastiller er det ikke min erfaring, er de mest optimale. Jeg bruger Fishermans Friend. For typisk får jeg nemlig også ondt i halsen - udover den muligt dårlige ånde.;)

Dette til trods, synes jeg nu godt jeg evner at bevare mine maskuline værdier i min omgang med kvinder. :D:D

Du skal være hund i dit næste liv :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
NoBS skrev, for 9 minutter siden:

Ha ha ha ha @Anilingus

Jeg elsker selvironi - tak for aftenens grin - og så på hovedet i seng her i det jyske...

 

Selv Tak, NoBS.

Vi har vel kun det skæg vi selv sidder på.:P

Sov godt, med hænderne over dynen.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Du skal være hund i dit næste liv :P 

Yes, Voice, ville elske at blive kaldt Lassie, når jeg gjorde mit "dybe" arbejde.:D

Jeg glæder mig allerede. :P

lang-tunge.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 10 minutter siden:

Yes, Voice, ville elske at blive kaldt Lassie, når jeg gjorde mit "dybe" arbejde.:D

Jeg glæder mig allerede. :P

lang-tunge.jpg

Man kan jo godt blive lidt missundelig på sådan en tunge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...