Hop til indhold
SydfynsVærste

Når man forelsker sig i glædespigen!

Recommended Posts

Guest Hybris
Kamilla K skrev, den ‎28‎-‎03‎-‎2017 at 18:55:

Ehm...jeg skrev den kommentar kl 01  i nat , efter en meget lang dag og et par hundred kilometeres køretur

- hånden på hjertet, så finder man altså ikke skyggen af gennemtænkt fornuft i mine kommentar så sent om natten...

Men tak for dine pæne ord , alligevel :)

 

I Esbjerg ? !!!Haha , Ejh altså...NU laver du vist sjov med mig??

Gør du Ikke ??  :) 

 

 

Du er vist en være én.

Jeg syntes jeg så din opholdssted et sted herinde. Men måske jeg læser teksten som fanden læser biblen.

Hvor er du fra ? (jeg går ikke ud fra det er havnen .... !) ....

Dejligt med en ærlig pige !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 17 minutter siden:

Du er vist en være én.

Jeg syntes jeg så din opholdssted et sted herinde. Men måske jeg læser teksten som fanden læser biblen.

Hvor er du fra ? (jeg går ikke ud fra det er havnen .... !) ....

Dejligt med en ærlig pige !

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Anilingus skrev, for 5 timer siden:

Around The World - lyder som noget for mig - det er også det nemmeste at huske, og så er jeg frisk på det meste:P

Ve-maskinen, ja den var sgu meget sjov. Men helhedsoplevelsen den tror jeg nu alligevel er meget større, end bare det at have ondt når man føder.

Ved dog ikke hvor mange mænd du får til at prøve en sådan, altså udover mig.:D

Apropos strøm og stød.

En mand der er lammet eller på anden måde ikke kan komme af sig selv kan faktisk komme alligevel. Det kræver blot dette aggregat:

http://www.xtube.com/video-watch/Electroejaculation-10795971

Manden skal lægges i fuld narkose, fordi hele kroppen spjætter helt ukontrolleret uden, og fordi det sikkert gør pænt nas uden. Ligeledes sluttes strømmen kuni  ganske kort tid ad gangen, for ellers får han forbrændinger indvendigt.:(

Har aldrig prøvet dissehersens e-stim plugs m.v.

Men efter hvad jeg kan læse mig til, skulle det kunne give en fed oplevelse. Man bliver kneppet uden at røre en finger, fordi muskelsammentrækningerne sker automatisk.

Det skal jeg snart prøve, men det er desværre lidt dyrt grej for at finde ud af at det ikke er noget, alligevel.:rolleyes:

Carlmar burde have den på programmet :D Navnet er købt ! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Sara25 skrev, for 12 minutter siden:

Carlmar burde have den på programmet :D Navnet er købt ! :)

Ja han kører jo rundt med nøgne mænd på en madras oppe på taget af en gammel Volvo.

Han binder nøgne mænd til et stort trækors, for efterfølgende at "Henrette dem", d.v.s. at skyde dem i brystet med et luftgevær med blyhagl. :(

Så hvorfor ikke også en "electroejaculator", eller for dens sags skyld en "ve-simulator".:D

Pik er jo Gud og kusse har magten - iflg. ham.:P

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Hybris skrev, den 30/3/2017 at 21:31:

Du er vist en være én.

Jeg syntes jeg så din opholdssted et sted herinde. Men måske jeg læser teksten som fanden læser biblen.

Hvor er du fra ? (jeg går ikke ud fra det er havnen .... !) ....

Dejligt med en ærlig pige !

Er der ikke noget med,at man i følge forskeres studering af vore mentale egnopfattelse,  oftest har sværrest ved , at dømme sig selv ?

Så jeg ved da ikke , om jeg er en værre én ??  

- hvor i alverden skulle jeg vide det fra ? :):P 

 

joh du har måske set nogle anmeldelser om mig fra tidligere steder jeg har været, her iblandt Esbjerg ;) 

 

Jeg er i tvivl, om jeg må lægge link ind i andres tråde  som henvender til min egne annoncer

- uden at komme over knæet på administrationen 

Så det må jeg hellere lade være med ,

for jeg vil ikke have en rød røv :D 

 

Men jeg kan fortælle dig dette : Når en lyserød pige kommenterer noget , så er der ofte et link der er blåt, længst nede under hendes navn og profilbillede ude i hjørnet.( i hvert fald når man er på nettet via en pc ) 

De er beregnet til, at man kan klikke på dem og så kommer der det op, som linket fortæller,at det henviser til ;) 

Nogle piger har ingen annonceprofil herinde. 

Jeg er en af dem ;) 

 


 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Jernsvinet skrev, den 30/3/2017 at 09:57:

Det er ligesom Norsk - bare med træsko på ;-)

Jeg er fra landet

Herude kalder vi en spade for en spade 

så undgår man misforståelser :P:D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver mig lige med et svar til TS, eller måske bare en historie, som jeg gerne vil fortælle. 

Jeg giftede mig med den første kvinde jeg kneppede. Så da jeg blev skilt, skulle jeg lige igennem et par faser og noget selvforståelse, for at finde ud af at jeg havde behov for også at realisere mig selv sexuelt. Og da diverse score sites (der var ikke så mange dengang), og byture ikke altid gav mig tilstrækkeligt mange/hurtige/uforpligtende resultater, så begyndte jeg at opsøge GP'ere, og gå på stripklubber mm. Den dag idag er der stadig et par strippere og GPere i min vennekreds, men idag formår jeg at holde pikken væk fra dem jeg gerne vil have et varigt forhold til, da 99% af dem ser dig som en kunde, så snart du har købt en ydelse af dem. Og det er vel fair nok. Jeg har også en enkelt gang eller to måtte afbryde et forhold til en SugarBabe, fordi hun forelskede sig, og jeg slet ikke var dér hvor hun var på vej hen. Det kan gå begge veje med et "nej tak". 

Det værende sagt, så oplevede jeg en enkelt gang jeg var på natklub, en pige der kom hen til mig, og satte sig på skødet af mig, og bare begyndte at råsnave mig, inden jeg overhovedet havde købt hende en drink. Fantastisk kemi, og jeg endte da også med at tage hende med hjem. Der var naturligvis en pris, og det var ikke billigt. Og hun var meget fuld, det bliver pigerne nogle gange på de steder har jeg fundet ud af, så sexen var ikke vildt fantastisk. Første omgang måtte afbrydes fordi hun skulle kaste op, og anden (eller også var det tredie, det husker jeg ikke præcist) omgang afbrød jeg af høflighedshensyn, da hun var faldet i søvn. Men vi havde hygget og grinet meget, og havde det godt sammen. Så om morgenen fortalte jeg hende at jeg gerne ville se hende igen, og hun gav mig sit nummer. Jeg skulle rejse samme aften, en adventuretur med gutterne til det sydlige Thailand, så jeg regnede med at det måtte blive når vi kom tilbage, men i løbet af ganske få SMSer havde jeg inviteret hende med på turen. Der er lidt issues med at få billetter med et par timers varsel, det var der også dengang, så hun kom først dagen efter. Jeg havde lovet hende en vild ferie med alt betalt, og det dobbelte af hvad jeg havde givet hende aftenen før. Og blev en fantastisk tur, selvom jeg ikke fik brugt meget tid med gutterne. Det var helt fantastisk, vi havde en masse fede oplevelser sammen på 10 dage. Kemien var stadig fantastisk, og sex'en blev bedre dag for dag. Og da vi skulle hjem tog hun med, og vi fortsatte, helt uden penge imellem os, hun græd nærmest hver gang vi skulle skilles i mere end bare et par dage... Desværre var hun udlænding, og der var en masse issues omkring visa til Danmark osv. hvilket gjorde at vi ofte måtte mødes uden for EU. Så tingene gik i vasken af praktiske årsager, men jeg havde friet til hende efter nogle måneder, og hun havde sagt ja. Havde vi ikke fået en masse underlige stramninger og EU og visa regler, så havde jeg sikkert været gift med hende idag, og ikke haft et par dumme forhold på samvittigheden.

Idag er hun gift med en anden mand, men jeg ser hende stadig, hvis vi lige tilfældigvis er i samme land. Kemien, og kærligheden, er der stadig. Og hun er den eneste kvinde jeg er fuldstændig ligeglad med er gift (noget som jeg ellers normalt respekterer), og har jeg selv en kæreste, så tror jeg ikke at jeg vil lade mig hæmme af det heller. Det er svært at sige at hun er "the one that got away", for det var jo ikke muligt at være sammen, og samtidigt er det intet jeg egentligt fortryder, for kærligheden er der stadig. 

Så man kan helt bestemt godt have en masse følelser, og de kan sagtens være gensidige, og ægte. Men det skal være noget som begge parter VIL, for måden man mødes på er bestemt ikke fordrende for at man har interesse i at pleje de følelser der kan opstå. Tværtimod er kundeforholdet tilstedet for netop at gøre tingene uforpligtende imellem GP'en og hendes kunde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...