Hop til indhold
SydfynsVærste

Når man forelsker sig i glædespigen!

Recommended Posts

Jeg opretter denne debat fordi situationen, som overskriften beskriver, er noget jeg har tænkt en del over i noget tid efterhånden, og specielt efter sidste besøg i går hos den GP jeg for første gang trådte ind i den her verden med tilbage i september sidste år.

Min er faring med mange forskellige GP’er er sådan set ikke så stor da 3 ud af 4 besøg har været hos den første pige jeg henvendte mig til. Vi klikkede allerede fra starten og hun virkede ved første møde utrolig entusiastisk og meget mere imødekommende end jeg nogensinde havde forestillet mig piger i branchen normalt ville være ved mødet med en kunde første gang. Denne imødekommenhed har faktisk kun været tiltagende for hver gang jeg har været forbi hende. Noget der selvfølgelig er super dejligt, jeg klager ikke, men det er noget jeg har tilskrevet at der bare kommer mere ro på jo mere man lærer hinanden at kende. Jeg nyder det i fulde drag, da det virker til vi begge nyder hinandens selskab, har en hel del til fælles og har samme interesser og holdninger til rigtig mange ting. Besøg hos andre piger har efterfølgende bekræftet mig i at modtagelsen jeg fik første gang har været af lidt mere speciel karakter.
Besøgene hos de andre har egentligt kun været udløst af hun ikke var i landet og jeg derfor ikke kunne besøge hende.

Da hun endelig kom tilbage måtte jeg jo selvfølgelig forbi igen. Første aftale blev desværre aflyst af hende, og i første ombæring så det ud til at vi ikke ville kunne nå at ses før hun skulle retur igen. Uden opfordring fik jeg dog hendes privatnummer så vi nemmere kunne holde kontakten når ikke hun er i landet. Noget der egentligt overraskede mig. Jeg forklarede det dog med at det selvfølgelig var fordi hun kunne li’ selskabet og jeg ikke havde udvist stalkermentalitet, hvorfor hun derfor gerne ville fastholde mig som kunde.
Heldigvis fik jeg dog mulighed for at rykke rundt på nogle planer så jeg kunne mødes med hende alligevel inden hun smuttede, og da jeg troppede op til vores aftale i går virkede hun oprigtig glad for at jeg havde haft mulighed for at skabe plads i programmet til vores tid sammen.

Velkomsten denne gang var endnu mere imødekommende end normalt. Vi endte med at snakke om løst og fast for at catche op på hvad begge parter havde lavet siden sidst inden vi trak os ind til det bløde. Der var her allerede gået i hvert fald 20 minutter og en kop kaffe, og jeg måtte minde hende om at vi ikke havde klaret betaling da hun var ved at trække mig ned i lagnerne. Det havde hun totalt glemt alt om. Det blev dog hurtigt ordnet med en times aftalt tid og det sædvanelige. :)

Vi hyggede os med sex skiftende til samtale hvor vi talte om alt muligt og så tilbage til lidt mere sex. Det blev gentaget af et par gange i små korte og hyggelige seancer. Tiden blev der ikke rigtig kigget på af nogen af os da vi begge var travlt optaget af hinanden.
Under nogle af de her samtaler vi har falder snakken på den første gang vi mødtes. Her fortæller hun at hun faktisk havde været super nervøs første gang hun åbnede døren og så mig fordi hun synes jeg var ret lækker. Jeg erkender så over for hende at hun ikke var den eneste der var nervøs dengang, da hun var ”min første” så at sige. Det grinte vi begge en del af og hun fortalte at hun nyder det vi har sammen rigtig meget fordi hun føler at vi kender hinanden rigtig godt. Det på trods af der selvf. er meget vi ikke ved om hinanden. Som en slags ”friends with benefits” var hendes eksakte ord. Det gav jeg hende ret i, for det er faktisk også sådan jeg har det, og det er kun super rart at få bekræftet at hun gengælder det.

Efter noget tid bliver vi enige om at det efter hånden snart er ved at være tid, men hun fortæller dog at hun ikke vil lade mig tage af sted uden at gøre mig færdig, så det skulle der nok være tid til. Det bliver så slevfølgelig ordnet og vi ligger og griner lidt sammen efterfølgende inden vi får kigget på uret. Her har vi så været i gang i 1 time og 30-45 minutter ca. da vi endelig får kigget. Der er altså gået tæt ved to timer siden jeg trådte ind af døren til vi fik kigget på uret, og hun udbryder at det er aldrig sket for hende før og hun normalt altid holder styr på klokken. Lige så glad for at have fået lov til at tilbringe ekstra tid med hende lige så skyldig føler jeg mig egentligt også på det tidspunkt og lover hende at tippe lidt ekstra ved vores næste møde. Havde jeg haft ekstra mønt med så havde hun fået dem på stedet da jeg ikke vil have det skulle komme imellem os. Hvilket hun lod til at være glad for på trods af at hun ikke fortrød at der ikke var blevet kigget nok på klokken.

Efter bad og på krympning af tøj fortsatte snakken lidt mere på hendes initiativ, hvor hun bl.a. nævner at hun synes vi skal lave noget mere sammen som f.eks. mad, træning og hygge næste gang hun kommer til landet. Her trækker jeg hende ind til mig og kysser hende og siger det kunne være super dejligt, men nok ikke noget jeg ville have råd til, da hun jo er en dyr dame. Hertil svare hun at det ikke ville være noget problem hvis bare jeg spare lidt, så skule jeg nok få en helt speciel pris. Jeg smiler til hende, kysser hende og siger at det lyder lækket og at vi må se på det til den tid. Herefter siger vi farvel, og jeg kører hjem efter en rigtig dejlig oplevelse, som så virkelig få sat nogle tanker i gang hos mig.

Umiddelbart tænker jeg ikke det er utænkeligt at en kunde, specielt dem der kommer mere eller mindre fast hos en GP, som jeg selv, kan gå hen og forelske sig i pigen. Situationen kan vel sagtens vendes, hvor det er pigen der får følelser, men jeg forestiller mig dog at den anden vej rundt, hvor det er kunden der får lyst til mere, er det hyppigste.
Jeg spørger mest af alt fordi jeg tænker det ikke er utænkeligt at det faktisk kunne ske for mig med hende her, specielt hvis jeg valgte at følge op på hendes forslag om at lave noget mere, hvilket jeg ikke gør! Der er ingen grund til at sætte sig selv i den risiko, og så har jeg heller ikke lyst til at betale for en date på den måde. Havde jeg truffet hende på en hver anden måde, så er jeg slet ikke i tvivl om at jeg var faldet pladask for hende.

Jeg er her egentligt mest nysgerrig om det er noget I kære ”brødre” kender til, eller måske endda selv har oplevet på egen krop, og i så fald hvad blev der gjort ved det? Piger I må selvfølgelig også hjertens gerne skyde ind med jeres erfaringer om emnet, så der er fra begge sider af bordet. :) Kommentarer på selve oplevelsen og de tanker jeg gør mig er også velkommen. Jeg lægger muligvis mere i tingene end det de er: God service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har én gang oplevet at en GP'er ville dele med sig af sit "private" mobilnummer samt private adresse fordi at vi "klikkede" i løbet af den times tid jeg var der og hun ville gerne mødes igen under private former........har ikke været der siden :-o

Med dette sagt så var det her pang på rødbeden fra hendes side - men lidt omvendt hos dig - du kommer igen og igen (og igen) og betaler og kommer betale videre i fremtiden = business fra hendes side. Selvfølgelig svært at sige hvad det kan lede til længere ud i fremtiden men det bliver nok ikke billigt at "købe kærligheden" - du har selv spottet hvad det nok i virkeligheden er - god exclusive service...!!!

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at du er udsat for "god service". 

Det er ret enkelt at finde ud af om der er mere i det fra hendes side, hvis hun er seriøs, så skal hun ikke have penge for det. Det lyder som om at du har valgt den rette tilgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror også bare at hun yder god service og nyder hvad hun laver, men skal ikke kunne sige om der er mere i det...men held og lykke med hvad det så end er, for det virker som om du kan lide det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Lyder sgu da hyggeligt. Nyd det da, så længe du husker at der sker en betaling.
Det forhold ville jeg da langt hellere holde fast i, end at skulle ud og prøve et nyt engangsknald. Der er nok ind-og-ud-af-døren møder derude, en man klikker så meget med er noget særligt. Omend det stadig er et gp-forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg tror vi alle sådan mere eller mindre bliver 80% forelsket i en GP, når vi har fået excellent service, fræk øjenkontakt og fået suttet den af godt og grundigt så englene synger..

Andet ville da næsten også kun undre!!:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har faktisk været flere strenge herinde om emnet "at falde i med en GP". Den ældste daterer sig, så vidt jeg kan huske, til efteråret 2012.

Din tilstand/tvivlrådighed er altså ikke usædvanlig.

Hvor mennesker mødes, kan alt jo ske. Når man møder en glædespige – eller for den sags skyld ethvert andet menneske – er det som to cirkler, der ligger ind over hinanden: Nogle har man en stor fællesmængde med, andre kun en lille.

Sidstnævnte lader man vel oftest være en engangsforestilling, mens førstnævnte danner grundlag for flere eller regelmæssige besøg.

Jeg har i tidens løb selv været heldig med at løbe ind i et par piger, hvor fællesmængden var rigtig stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følg din intution - og kast dig ud i det.... ved næste møde (træning, spisning - ikke sex) hør til betaling/ikke betaling. Her finder du hurtigt ud af om hun er faldet lige så hårdt som dig :-) 
GP'ere ikke anderledes end andre piger - de har bare en andet job :-)  - Har selv kærestet et par GP'ere - ingen forskel ud over måden at mødes på. Og - hvis hun fortsætter sit hverv - skal du være klar i sindet... og kunne "tåle" hendes job.

Mit råd: GØR DET - eller vil du om 5-10-15 år gå og tænke... hvis nu jeg havde.... hvis nu!!!

I bedste Mads og Monopolet: Lad os høre hvad du gør - og hvordan det falder ud.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker også det er bedre og få et svar end gå og tænke over hvis nu? Og mon hun syntes det samme osv osv... du har vel ikke så meget og tabe på det :-) 

måske du kan invitere hende ud og spise, træne eller lign og høre hvem der møder op GP eller hende som privat person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

9 ud af 10 gange drejer det sig om kundepleje.

"Pretty woman" var en film og ikke virkelighed. Det vil være fint for de udenlandske piger at have en "speciel" ven i hver by de besøger, som hjælper dem.

Beklager, men jeg køber den ikke. Bare spørg hende om hun vil knalde uden at få penge for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 12 minutter siden:

9 ud af 10 gange drejer det sig om kundepleje.

"Pretty woman" var en film og ikke virkelighed. Det vil være fint for de udenlandske piger at have en "speciel" ven i hver by de besøger, som hjælper dem.

Beklager, men jeg køber den ikke. Bare spørg hende om hun vil knalde uden at få penge for det. 

... og hvis nu dette tilfælde er det 10. ud af de 10?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læser oplægget, er jeg ikke i tvivl om her er tale om kundepleje - og uanset hvad, så kommer TS til at komme til lommerne hvis han vil noget med den her pige. Han hinter subtilt til at han ikke har så mange penge penge, og hun er en dyr dame - til hvilket pigen svarer at han må spare lidt og han kan få lidt rabat :rolleyes: 

Det er altså rimelig klar snak i mine ører - det er muligt at han kan opnå en rigtig god aftale, med mad, hygge og gåture udover sexen... men bottom line er at uden kontanter får han ikke noget.

Undskyld mig hvis jeg en smule kynisk :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh altså nu kan jeg kun snakke ud for egen erfaring.. But here goes:

Jeg har selv gæster hvor jeg efter endt tur i høet kan tænke tilbage med drømmende øjne.. Og fortælle min tele at hvis nu....

Men det er også det.. Fordi jeg kunne aldrig date en gæst.. Altså en der på noget som helst tidspunkt har betalt for mine ydelser.. Jeg har bestemt følt en fantastisk kemi og oplevet vidunderlig sex men igen så det ikke alt.. Og en ting er hvad der sker i en købt situation og en anden hvordan man reagerer og opfører sig uden tidspres..

Som jeg forklarede den sidste mand der søgte min "visdom" og spurgte hvordan jeg holde følelserne udenfor det så forelsker jeg mig lige så lidt i mine gæster som en gulvlægger forelsker sig i det gulv han lige har lagt.. Det lyder kynisk og koldt men sådan skal det ikke tages.! En gulvlægger kan også være passioneret omkring sit arbejde og det er jeg bestemt lige så.. Men når jeg gå på arbejde er jeg indstillet på at jeg møder nogle dejlige mennesker som jeg skal give en fantastisk oplevelse men det er det.. 

Og hvis det en dag skulle ske ville jeg som andre nævner bestemt ikke kun give rabat.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Kemi mennesker imellem, er sommetider en underlig størrelse - så nej, du lægger ikke nødvendigvis mere i tingene, end det de er.

Har du råd og lyst til at lære pigen endnu bedre at kende, så synes jeg bare du skal fortsætte med at se hende, når du og hun kan afse tiden dertil.

Men bare husk på altid at holde dit fokus på, at det er pengene der styrer gamet, indtil det modsatte reelt er bevist, og det er sommetider svært, når pengene een gang har været imellem jer !

GP´er er på visse områder at sammenligne med børsmæglere - de "investerer" dine penge... indtil pungen er tom :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op der er kommet en del respons i tråden. Det er super fedt! :D Yderst interessant at høre andres meninger om emnet.

Jeg bør nok tilføje at jeg pt. ikke har følelser i klemme og ikke ønsker et forhold med min faste go to GP. Jeg nyder meget forholdet som det er nu. Det er også derfor jeg ikke springer ud i noget også selvom det her skulle være den 10. ud af 10 og der ikke skulle betales for daten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
SydfynsVærste skrev, for 3 timer siden:

 hvor hun bl.a. nævner at hun synes vi skal lave noget mere sammen som f.eks. mad, træning og hygge næste gang hun kommer til landet. Her trækker jeg hende ind til mig og kysser hende og siger det kunne være super dejligt, men nok ikke noget jeg ville have råd til, da hun jo er en dyr dame. Hertil svare hun at det ikke ville være noget problem hvis bare jeg spare lidt, så skule jeg nok få en helt speciel pris.

I kærlighedens navn kan alt ske. Jeg ser dog de røde lamper blinke, når hun ud fra din beskrivelse her foreslår at lave noget mere sammen, men IKKE samtidig siger, at det da ikke skal koste noget. Det ville have været et bevis på, at hun faktisk var interesseret i at lære dig at kende som person og ikke som manden med den gyldne pung. Joo, der er nok ingen tvivl om, at den service hun yder overfor dig og den interesse hun viser er ualmindelig, men samtidig vil hun så umiddelbart heller ikke takke nej til mønter i lommen. Altså en form for sugardating-forhold. Ren win-win. hvis du har/havde mønten, men kan blive een meget dyr fornøjelse, hvis du ikke har et pengetræ.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig lugter det langt væk af at hun ikke havde en ny kundeaftale linet op lige efter dig og derfor ligeså godt kunne køre hele arsenalet frem og gøre ALT for at "score" dig som ny fast kunde. Hun kan ligeså godt spilde lidt ekstra tid på at levere en fantastisk totaloplevelse til dig, end at rulle navle og spille Candy Crush et par timer uden kunder. Denne "gratis" kundepleje betaler sig jo alligevel i længden for hende, hvis man vender tilbage som fast (forelsket) kunde hver gang hun er tilbage i byen. Hvilket du jo allerede har gjort tre gange! ;-) Ka-Ching! B)

Vil du kende sandheden, så spørg hende upfront (Som AalborgLook nævner) om hun vil knalde uden at få penge for det. Du kommer nok ikke til at bryde dig om svaret :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg valgte at forelske mig i den første SB jeg så (vil mene det er sammenlignelig med at forelske sig i en GP), det havde som sådan ikke en ulykkelig udgang, men en samtale der endte med at vi ikke skulle se hinanden mere, var glad for at jeg tog snakken med hende, om hvad vi kunne tilbyde hinanden, og hvad vi ville - vi var enige langt, men ikke om et par ret vigtige detaljer :) jeg tror aldrig at noget et utænkeligt, eller umuligt (i grove træk) - det ville være ret deprimerende - men når der er en økonomisk aftale, og det er der bærende element, så er det urimeligt svært at rykke det over til at være noget andet, noget mere. Jeg forsøgte og fejlede, men jeg var glad for at jeg prøvede - "hvad nu hvis", vil jeg ikke have hængende i baghoved. (Nej @Montezi jeg friede ikke... men næsten).

I søndags var jeg sammen med den pige jeg ser nu (mødt igennem Sugardaters) skulle bare have hentet hende, men det endte med sex... da jeg ville stikke hende lidt kompantesation for hendes indsats... ville hun ikke have pengene, ved ikke helt hvad det gik ud på (tænker medlidenhed) men det er besynderligt, og har fået mig til at tænke at hun måske vil mere (det er jeg ikke super interesseret i). Så der venter endnu en... underlig samtale. Men jeg ville stadigt hellere tage samtalen skulle det være nødvendigt, end at lade det være en 'hvad nu hvis'... på den anden side kan jo være hun kræver dobbelt betaling næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager på forhånd at det her indlæg bliver langt...

Tror flere af os, der ikke har en max 2-3 gange regel, på et eller andet har følt mere end vi burde for visse piger. Selv har jeg to piger for tiden jeg er rigtigt glad for og besøger hver gang de er i landet. Den ene har jeg anmeldt et utal af gange, men den anden anmelder jeg ikke da jeg ikke syntes det ville være fair da jeg netop ikke betaler markedspris for min tid med hende og mine oplevelser med hende næppe er standard oplevelsen for hendes andre kunder.

Startede egentlig bare med at hun var en yndlingspige der havde mit nummer. En dag efter jeg havde været på besøg (tror det var mit andet besøg) skrev hun til mig og fortalte der var problemer med vandet i hendes lejelejlighed og om jeg ikke havde lyst til at vise hende KBH da hun ikke kunne have kunder uden varmt vand. Jeg havde fri så tænkte hvorfor ikke vise en fra udlandet lidt af ens by frem for hun bare sad og gloede. Det blev en hyggelig dag med en pige der var langt over for min liga, ingen sex eller noget andet, men hellere ingen udgift ud over en kop kaffe eller to. Den næste gang hun var i byen holdt hun fri den sidste dag hun var her og spurgte om vi ikke skulle tage i tivoli, for det ville hun gerne se. Så kunne man tro jeg fik lov at betale det, men nej hun tog sig af billetter og insisterede på at betale for sin egen mad på restauranten i Tivoli.

 Sidenhen udviklede det sig til at jeg var den første hun ringerede til når hun landede i Kastrup og den sidste hun så inden hun tog af sted igen. Hun sagde at jeg var en god modtagelse og en god påmindelse om at komme igen. Selvfølgelig kunne det bare være god ”kundepleje”, men da på det tidspunkt betalte jeg som regel kun for det ene af de to besøg så tror jeg det ikke. Hver gang vi havde sex spurgte jeg efterfølgende, hvad jeg skyldte hende og begyndte at få svar som ”ikke noget, bare du kommer igen”. Derudover så begyndte vi at tilbringe væsentlig mere tid sammen end bare sex tid. Når jeg alligevel var i området hvor hun arbejdede kunne jeg finde på at lige ringe og spørge om hun ville have en kop kaffe og understrege at det ikke var som kunde og det var helt uden sex (og at det var helt okay at sige nej). Det blev hun glad for og så snakkede vi indtil der var kunder i biksen.

 De sidste tre gang hun har været i KBH har jeg ikke betalt for sex med hende. Der har jeg måske haft take-away med et par gange og et par sodavand, men ikke noget der nærmere sig ”værdien” af hendes ydelser hvis jeg skulle betale for dem. Det sagt så når hun er i byen i fx 12 dage så ser jeg hende måske på 6-7 af dagene hvis jeg har tid. Det bliver måske til sex på 2-4 af dagene, mens på de andre er laver vi andre ting som fx at spise sammen, se en film eller gå en tur – et par gange har jeg ligefrem dukket op og så er der lavet middag til mig. Sidst gang hun var i byen spurgte hun ligefrem om jeg ikke blev natten over, da der ikke var nogen grund til at gå ud i kulden.

 Jeg ved ikke helt hvad jeg vil kalde det forhold jeg har med den pige, men det er i hvert fald ikke længere et normalt kunde-GP forhold, men jeg bilder mig hellere ikke ind at det er et rigtigt forhold. Måske bliver det til det en dag, men lige nu har jeg bare en veninde der super dejlig at være sammen med når hun er i byen og det er så det.

Det jeg ville frem til er egentlig bare at man aldrig ved hvor det fører hen. Men hvis ”din” GP er villig til at bruge tid med dig som du ikke betaler for, men hvor du ikke nødvendigvis får sex, så har i en god start og så må i tage den derfra. At spørge til om du kan få gratis sex til at starte med er bare en hurtig måde at slutte det hele på, men hvis hun er villig til at bruge tid med dig der ikke starter eller slutter med købesex, så kan det jo være du måske ikke er helt uinteressant for hende som andet end en kunde.

Redigeret af kortehansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

En interessant tråd at læse og gode historier, og mest af alt godt der også kommer erfaringer fra den "anden side af hækken"

Jeg tror du bare skal se det som god kundeservice og kundepleje du er udsat for og så bare nyde det uden du skal ligge for meget i det. Hvis i begge ønsker det skal udvikle sig så må det gå sin gang. 

Personligt så tror jeg det er kvindelist og cool business og det bør det også være efter min mening ellers skal man være af en speciel støbning. Min besdst ven var på tidspunkt kæreste med en escort pige og det gik helt galt i jalousi og endte med at hun forsøgt selvmord, så det kan godt være kompliceret for begge parter at date når pigen har den type job. 

Men jeg skal da ikke være bleg for at indrømme, at man godt kan få et mega crush på alle de skønne piger men heldigvis går det hurtigt over for mig både privat og ved købesex. Princippet med max 2-3 besøg hos GP er faktisk meget godt for at undgå følelser men det kan jeg nu ikke helt styre men ingen regler uden undtagelse. Har været på grisestien og jeg  havde sex med hende to gange om dagen på job i 2 måneder men havde ingen følelser overhovedet. Så er nok mere et spørgsmål om personlighed, kemi og om man klikker samt ens forventninger inden man går igang enten på lysthus eller på grisestien.

Redigeret af PS44

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 18 timer siden:

Hej Sydfyns Værste

Jeg kan kun råde dig til at holde dig væk ,alt andet er meget dyrt.

Ara

Det bliver vel aldrig dyrere end hvad man ønsker? Det er jo blot at holde den i bukserne og lade være med at ringe til hende. :) Hvis du mener dyrt ift. følelsesmæssige kvaler, så vil det ikke komme til det. Min fornuft siger det samme som stort set alle andre i tråden her siger: Det er god service og kundepleje. Det vil jeg ikke løbe væk fra, da det lader til der er langt imellem den slags i branchen, der er præget af mange ind-og-ud af døren knald.

tzatiki skrev, for 16 timer siden:

I kærlighedens navn kan alt ske. Jeg ser dog de røde lamper blinke, når hun ud fra din beskrivelse her foreslår at lave noget mere sammen, men IKKE samtidig siger, at det da ikke skal koste noget. Det ville have været et bevis på, at hun faktisk var interesseret i at lære dig at kende som person og ikke som manden med den gyldne pung. Joo, der er nok ingen tvivl om, at den service hun yder overfor dig og den interesse hun viser er ualmindelig, men samtidig vil hun så umiddelbart heller ikke takke nej til mønter i lommen. Altså en form for sugardating-forhold. Ren win-win. hvis du har/havde mønten, men kan blive een meget dyr fornøjelse, hvis du ikke har et pengetræ.

Du har ret. Der er helt sikkert en lampe der lyser her. Det var også det første jeg tænkte. Det var ikke hende der bragte betaling på banen, det gjorde jeg fordi jeg ved det er noget flere GP'er tager penge for. Det er dog ikke noget jeg har set på hendes prislister tidligere, men gik naturligvis ud fra der skulle være penge i det.
Kommer det frem igen i en nær fremtid, så må jeg jo grave nærmere i hvad "special price" er. Uanset om det så er aktuelt eller ej, så spiller min nysgerrighed mig et pus.

PS44 skrev, for 1 time siden:

Personligt så tror jeg det er kvindelist og cool business og det bør det også være efter min mening ellers skal man være af en speciel støbning. Min besdst ven var på tidspunkt kæreste med en escort pige og det gik helt galt i jalousi og endte med at hun forsøgt selvmord, så det kan godt være kompliceret for begge parter at date når pigen har den type job. 

Jeg er sådan set også ret overbevist om at det er cool business. Det ville der ikke være noget underligt i, da det jeg beskriver jo er det jeg køber. :)
Personligt kunne jeg aldrig indlede et kæresteforhold med en GP, netop fordi jeg tror det ville blive kompliceret på så mange planer. Det er derfor heller ikke det jeg håber på sker. Det her er nok mest bare et eller andet med man gerne ville være en ener i mængden. Vi vil vel alle sammen gerne være den bedste? :D Man må bare indse at der ikke er mange der er nr. 1. hehe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Det lyder kynisk og koldt men sådan skal det ikke tages.! En gulvlægger kan også være passioneret omkring sit arbejde og det er jeg bestemt lige så.. Men når jeg gå på arbejde er jeg indstillet på at jeg møder nogle dejlige mennesker som jeg skal give en fantastisk oplevelse men det er det.. 

" som jeg skal give en fantastisk oplevelse men det er det..  " ... hverken mere eller mindre - det er meget stor forskel på at have fokus på den andens nydelse og fokus på hinanden i den situation.

Den kundepleje der bliver omtalt i tråden lyder lidt som en GP der bruger kunden som en form for lokalt sikkerhedsnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helene skrev, for 6 minutter siden:

" som jeg skal give en fantastisk oplevelse men det er det..  " ... hverken mere eller mindre - det er meget stor forskel på at have fokus på den andens nydelse og fokus på hinanden i den situation.

Den kundepleje der bliver omtalt i tråden lyder lidt som en GP der bruger kunden som en form for lokalt sikkerhedsnet.

Jeg vælger at have alt mit fokus på gæsterne fordi jeg tror på det er det de betaler mig for.. Hvis de så vælger at fokuserer på min nydelse er det jo kun et plus:D..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...