Hop til indhold
SydfynsVærste

Når man forelsker sig i glædespigen!

Recommended Posts

Bananas skrev, for 36 minutter siden:

@Anilingus

..... Jeg har det lidt som dig; kan ikke lade være med personen inde i kroppen ....

.... hvis jeg møder en GP som jeg godt kan lide, der byder ind til møden bag kulisserne så har jeg meget svært ikke at gå der. At opleve det i almindelighed er jo dejligt, men i særdeleshed med en GP. Måske fordi det egentlig burde være utænkeligt ...

:)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Bananas skrev, 1 time siden:

Forskellen er at jeg ikke er hudløst ærlig og heller aldrig ville ofre et minut på at forske i pigens private liv hvis hun ikke inviterede mig der. Det sidste der kan jeg slet ikke forstå at en voksen mand gør - hvis det nu er det du har gjort?

Nej, det kan jeg godt forstå at du ikke kan forstå, og jeg beder dig heller ikke om at prøve at forstå det.;)

For det var mit valg, og alene mit. Det var meget forkert, men det fandt jeg aldrig anledning til at tænke over, da jeg indhentede oplysningerne - desværre. Jeg blev grebet af hende, mennesket, og så røg fornuften altså overbord på den konto.

Jeg er hudløst ærlig og fortalte hende det. Skulle jeg hellere have holdt min kæft, bare for at få stillet min seksuelle hunger, NEJ.

Hun blev først skidesur og forskrækket og afviste mig, men valgte alligevel med at fortsætte vort samvær. Jeg afpressede hende aldrig, det kunne jeg aldrig finde på.

Som jeg skriver, så ved jeg med mig selv at det ikke går en anden gang, og derfor lader jeg nu også være med at besøge en GP længere. Jeg har ikke engang lyst til at prøve mig selv af på dette punkt en gang til.

En ganske almindelig kvinde ude i det helt almindelige samfund til mig, tak.;)

Bananas skrev, 1 time siden:

Men hvis jeg møder en GP som jeg godt kan lide, der byder ind til møden bag kulisserne så har jeg meget svært ikke at gå der. At opleve det i almindelighed er jo dejligt, men i særdeleshed med en GP. Måske fordi det egentlig burde være utænkeligt. Måske fordi det egentlig burde være forbudt, og i hvert fald er meget ufornuftigt. Og jeg er desværre et ufornuftigt menneske.

På den måden er jeg blevet mere eller mindre forelsket i to GP'er under årene. Jeg er glad det kun er blevet to. Kunne være værre.

Jeg respekterer dine fortællinger om dine egen oplevelser med en venskabelig relation med en GP. 

Men jeg tror desværre bare at pengene har en forbandet virkning på de der såkaldte venskaber. For pengene går nemlig normalt altid foran venskabet og ikke omvendt. Sorry to say.

Er det så venskab uden sex overhovedet, med indbygget "gratis" sex, eller hvad er det for en relation?

Holder venskaberne du fortæller om stadigvæk, når du nu skriver de er ufornuftige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 29 minutter siden:

Jeg respekterer dine fortællinger om dine egen oplevelser med en venskabelig relation med en GP. 

Men jeg tror desværre bare at pengene har en forbandet virkning på de der såkaldte venskaber. For pengene går nemlig normalt altid foran venskabet og ikke omvendt. Sorry to say.

Er det så venskab uden sex overhovedet, med indbygget "gratis" sex, eller hvad er det for en relation?

Holder venskaberne du fortæller om stadigvæk, når du nu skriver de er ufornuftige?

Selvfølgelig gik pengene foran venskabet/kærligheden. Det var jo sådan jeg mødte dem ;) 

Men pengene ophørte, dog ikke sexen, venskaben og kærligheden. Og skal jeg nu være hudløst ærlig, så trak jeg mig fra begge "forhold". Det var ved at blive alt for intenst for en gammel mand som mig. Ja, jeg træffer dem begge indimellem. Den ene er blevet gift, og vi ses i hemmelighed nogen gang om måneden. Den anden er en anden historie ... men ja, vi ses og venskaben holder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Anilingus skrev, for 31 minutter siden:

 

Men jeg tror desværre bare at pengene har en forbandet virkning på de der såkaldte venskaber. For pengene går nemlig normalt altid foran venskabet og ikke omvendt. Sorry to say.

Er det så venskab uden sex overhovedet, med indbygget "gratis" sex, eller hvad er det for en relation?

 

Anilingus skrev, for 2 timer siden:

 

Hvad siger du til min opfattelse, i forhold til det med at knytte en venskabelig relation, efter at der har været lagt penge på bordet til pigen. Giver de forbandede penge ikke en håbløs distance?

 

Kender du det gamle mundheld der fortæller at er man ikke søgende efter en kæreste sker det ofte at man alligevel møder en, men er man ret aktivt søgende, sker det så sjældent ?

Hvis du bliver i det her game, så mød op hos en glædespige og hav sex med hende og tag det roligt med alt det andet, hvis det er muligt for dig, er min kommentar til det du fortæller om dig selv ( i dit lange indlæg som jeg har valgt ikke at citere med). 

Jeg har besøgt glædespiger i to årtier, i starten en gang om måneden, i takt med at lønnen steg og gammel gæld kom væk er det to gange om måneden.

Jeg foretrækker faktisk at være stamkunde hos en lille håndfuld piger, jeg godt kan lide. Det foretrækker jeg fordi, jeg undgår dårlige oplevelser, jo mere stamkunde man er jo bedre service får man typisk, og ja, det er da også hyggeligt at lære pigen at kende lidt bedre end bare meget på overfladen. Det lille stykke af vejen vil jeg give dig ret i.

Men for mig er det fysisk nydelse der er i højsædet. Jeg søger ikke efter at komme ind under huden på en glædespige, jeg søger ikke at blive venner med glædespigen. Men det er klart at når jeg f.eks. har været stamkunde hos en pige i et årti, som jeg var hos en pige i Århus, så er det jo ikke unaturligt at det alligevel kan ende sådan i enkelte tilfælde.

Det er kun endt sådan et par gange for mig de sidste to årtier, så mit erfaringsgrundlag er spinkelt. Jeg har heller aldrig søgt efter det, eller haft behov for det, nærmere tvært om bl.a. pga et travlt arbejdsliv og socialt liv og fritidsinteresser mv.

Men jeg tror at den bedste måde det kan ske på, er at det sker helt naturligt. Derfor jeg startede med det gamle mundheld. Det med at jagte at komme ind under huden på en glædespgie, søge det, forsøge at gøre sig fortjent til det, jeg tror ikke på at man får et godt venskab ved det, at man oprigtig kommer ind under huden på pigen, hvis man har det som det primære formål med en sådan opførsel. Det bliver om muligt endnu mere forlorent end så meget andet.

Jeg mener at udgangspunktet skal og bør være for os kunder, også af hensyn til pigen ikke mindst, at vi er bevidst om at vi kun er kunder i butikken og ikke mere end det på nogen måde. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at mange piger ikke har lyst til at blive overrendt af mænd der alle vil ind under huden på hende, og som måske tilmed tror at lige de er noget særligt for pigen, som prikken over iet.

Dit eget forsøg på at ville alt mulig andet end at have sex med pigen er jo også endt ikke særlig godt.

Jeg må indrømme og det er ikke sagt for at være nedladende, men nu du selv har lukket op for pandoras æske om dig selv, har du mange veninder du er tætte med ? er dit forhold til det modsatte køn problematisk ? har du et travlt og aktivt fritidsliv og socialt liv eller  ? På mig virker det som om du er søgende efter noget i en tilværelse der ligger langt udover det du kan forvente at få hos en glædespige, og hvor du måske i stedet trænger til at gøre noget ved dit liv, og at det er der skoen trykker. Men jeg kan tage fejl. :)

Du skriver selv om Cage og sådan som jeg husker ham, havde han også voldsomme problemer med at tackle det at være kunde og forstå at han blot var en kunde. Men da virkeligheden gik op for ham, kom han også til selverkendelse omkring dette. Det er du også. 

Jeg er ikke speciel erfaren i at mødes med glædespiger under private former uden penge involveret, så mit svar bliver på mit spinkle grundlag, men den gang hvor jeg var venner f.eks. med en pige jeg har besøgt igennem næsten et årti regelmæssigt var der ingen distance pga pengene. Da vi sås udenfor klinikkens rammer var der jo ikke penge involveret. Mit problem var at jeg var fysisk tiltrukket af hende, meget endda, men det ville være upassende og meget lidt respektfuldt at forsøge på noget af den karakter så det gjorde jeg naturligvis ikke og vi havde ikke sex da vi sås under mere venskabelige former. Men jeg følte ikke der var nogen distance mellem os fordi jeg så hende på en klinik også og betalte for sex med hende. Tværtom synes jeg nærmere at det var et tættere bånd ml os pga at vi havde et årelangt købesexforhold. Havde hun ikke været meget afklaret og jeg ligeså kunne jeg nok også have faldet for hende, men det lå aldrig i luften, heller ikke indirekte. Jeg så nogle af hendes kærester gennem årerne og hun tændte på yngre bodybuildere og ja, der kan jeg slet ikke være med heller ha ha ha.

Men mit erfaringsgrundlag er spinkelt, og det er klart at både pigen i det her tilfælde og jeg var særdeles afklaret omkring vores roller. 

Det bringer mig tilbage til det der startede vores samtale, at jeg startede med at skrive at man skal være bevidst om at man er kunde og intet mere når man besøger en glædespige. 

Din kommentar om at pengene går forud for venskabet er sikkert meget rammende. Det har du sikkert ret i generelt betragtet. Du slår det fast som et faktum og det faktum vil jeg gerne give dig ret i generelt betragtet.

Men så står vi jo også tilbage igen ved, at man skal være bevidst om sin rolle som kunde, endnu engang. 

Vi kunder skal ikke regne med at blive glædespigernes venner, vi skal ikke søge efter det, vi skal forsøge at få vores behov opfyldt omkring dette hos en glædespige er min holdning. Har man det behov bør man i stedet se ind i sig selv og sit liv og tænke over hvorfor man har det behov og få det tacklet konstruktivt til glæde for en selv primært.

Husk nu du er en KUNDE der betaler pigen et par tusinde i time for at være sammen med dig.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu med et halvt øje læst lidt med, og jeg er meget på linie med Bananas.

Jeg har de sidste 5-10 år været meget rundt i branchen, og jeg har efterhånden erkendt, at engangsbesøg ikke siger mig noget særligt – jeg vover ikke her at nævne begrebet "bolledukke".

Bevares, pigen kunne være køn, ung, sexet, sprød og endda begå sig på et af de vesteuropæiske sprog – hvis det var én udefra. Men det har jeg ikke været tilfreds med.

Jeg har kvindelige bekendte, som siger, at de aldrig kunne gå i seng med en mand, de ikke var forelsket i. I mange år grinede jeg ad det, men efterhånden, som jeg kom længere ind i branchen, har jeg forstået synspunktet lidt bedre, og jeg er nået frem til den konklusion, at jeg har det bedst med piger, jeg kender lidt til og ikke betragter som en "levende bolledukke".

Jeg er klar over, at det så i nogens øjne nærmest er utilgiveligt, for i følge dem er piger kun til for at blive kneppet, og kun for at blive kneppet – og jo hårdere jo bedre. Mennesket bag er slet ikke inde i billedet.

Sådan ser jeg ikke på det.

Jeg har det bedst med at kende lidt til pigen. Jeg har det godt, når hun spørger, hvordan min tur til Grækenland gik. Jeg har det også godt, når hun spørger, om jeg er tilfreds på arbejdet. Jeg har det også godt, når jeg ser, at hun bliver glad for, at jeg spørger til, hvordan hendes sidste weekend i Berlin forløb, og jeg har det også godt, når ..... Kort sagt: Jeg bliver glad og ligefrem smigret, når en pige interesserer sig for mig som person og ikke (kun) som et uudtømmeligt dollarlager.

Jeg har heldigvis truffet den slags piger i branhen, og jeg holder gerne fast ved dem.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Aros

Jeg bliver ikke i det her game, det har jeg definitivt besluttet.

Pandoras æske deler jeg gerne ud af, for jeg er ikke bange eller flov over noget. Men det er måske dumt?

Min situation er således,  at jeg uden at spørge nogensomhelst kan tage en forlænget weekendtur til Tjekkiet og købe mig til en oplevelse med nogle af verdens smukkeste kvinder udi prostitution, og tilsvarende oplevelser i den dur. Helt fint, hvis jeg bare vidste, at det gjorde mig lykkelig. Men lykken kan som bekendt ikke købes for penge.;)

Men jeg ved nu hvad det er jeg vil have, og det har jeg fundet ud af ved at prøve at være i denne verden. Det vidste jeg ikke før, og man er som bekendt nødt til at smage på maden, for at sige om det er noget man ka lide.

Du har utvivlsomt ret i dele af din analyse af mit personlige liv. Det er ikke penge jeg mangler, men tid til at bruge dem - som fiskerne siger ovre i Vestjylland. Så arbejde og virksomhed har gået forud for meget andet i mit liv, indtil nu. Derfor kun en kvindelig bekendt på 55 år, socialt liv ja, men af gode grunde begrænset, fritidsinteresser, ja , når tiden tillader det, ensom, nej, heller ikke - omend der kan være koldt på toppen, sommetider.

Det er selvfølgelig en god forudsætning her i livet. Men de ofre jeg har betalt herfor har været ganske store, og ja man kan jo som bekendt ikke købe sig livet tilbage.:(

Derfor har jeg lidt småtravlt hvis jeg skal nå det, en mand gerne vil nå her i livet. Jeg skal nok nå det, for jeg vil det mere end nogensinde før.

Når det så er sagt, så har jeg aldrig jagtet et venskab endsige en fastere ikke betalt relation til en GP. Det sidstnævnte ville og kunne jeg aldrig acceptere. Jeg er ikke sygelig jaloux eller har sygelig trang til at besidde, men det at dele et andet menneskes mest intime liv, det kunne jeg bare ikke, whatsoever.

Men en GP var for mig en nem adgang til det modsatte køn, når du læser det jeg har skrevet ovenfor. Jeg blev så bare mere betaget, end jeg havde troet, og har derfor også handlet, som jeg har, desværre.

Men jeg forstår simpelthen ikke den verden og gider egtl. heller ikke involvere mig i noget der muligt bare giver mig en masse problemer fremadrettet. Men hvis hun vil være ven med mig, så siger jeg ikke nej. Hun har givet mig mange gode råd og jeg hende ditto, så på den vis kunne det da være fint at fortsætte et venskab uden sex og penge.

I forhold til min fremtid, så skal jeg sagtens finde en fast kvinde i mit liv. Jeg er ikke bange for det modsatte køn, tværtimod. Jeg er meget god til at lytte, og det er kvinderne jo glade for:D. Jeg har humor, det er heller ikke skidt. Jeg er ikke pæn, men heller ikke grim - ja, jeg er tilfreds med mig selv, og jeg laver ikke om på mit udseende, fordi en kvinde siger det. Men en kvinde beslaglægger også nogle ressourcer. Men det skal der være plads til hvis jeg vil nå det i mit liv.

Men jeg vil aldrig mere tillade at pengene bliver den afgørende faktor for en relation, heller ikke udenfor GP ´ernes verden. Det har jeg lært herinde, hvor pigene sommetider kan skændes om, hvad der nu er det mest moderne udi tøj og undertøj, i forhold til en mand der bare inderst inde går i det hvide fra JBS, fordi det kan kogevaskes. :-o

Jeg har således haft allermest glæde over de små, men meget personlige ting, som jeg udover timeprisen har givet til pigen. Hun har sagt mig tak for noget spiseligt, som jeg selv havde fremstillet. Det rørte mig sgu helt ind i knoglerne. For hun viste mig, at det ikke er mine penge, der alene var betydende. Hun er også fortsat med at gøre nogle af de ting jeg har lært hende i forhold til det at tackle tungsind. Blomsterne ind i stuen fra det tidl. forår. o.s.v. Det varmer mig sgu også.Hun har kort og godt vist mig, at jeg har masser af menneskeligt gods at byde på, udover mine skide penge.

Som du nok kan forstå, ja så er min situation i forhold til venskaber ikke bare lige. For hvorfor vil nogen være venner med mig? Jeg inviterer ikke mange indenfor, men de jeg gør, dem er jeg 100 % trofaste overfor. Hun er kommet over tærsklen, ikke fordi hun ser godt ud eller er god i sengen, men fordi hun virkelig siger mig noget, selvom hun jo bare er en "skide" GP. For hun er ganske livsklog, og det kan jeg godt lide. Men jeg mangler hende omendt heller ikke.

Så du har ganske ret i nogle af de ting du skriver, og håber at du kan forstå at tingene ikke altid er som de giver sig ud for at være.

Jeg har bevidst valgt at skrive det åbent og ikke på en PM til dig alene.

For ingen har skade af at få min historie. Det kan endog være at der kommer nogle gode råd, hvilket da også skule være mit eneste argument for at blive herinde.;)

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Kort sagt: Jeg bliver glad og ligefrem smigret, når en pige interesserer sig for mig som person og ikke (kun) som et uudtømmeligt dollarlager.

Jeg har heldigvis truffet den slags piger i branhen, og jeg holder gerne fast ved dem.

Jeg kunne ikke være mere enig, B.X.

Det er de små glæder her i tilværelsen, der luner allermest.;)

Hende jeg var så heldig at møde, viste mig at jeg ikke bare var et dollarapparat der skal tømmes for snot(udtrykket stammer fra Lars Hjortshøj i Mandrilaftalen).

For hun værdsatte også de små glæder og ikke kun alle de mange penge hun fik.

Hun var kort sagt i øjeblikke, et menneske der stod overfor et andet menneske, mig.

Det er en god følelse, der næsten er bedre end sex - tårerne kunne jeg i hvert fald ikke styre efterfølgende, de gange det skete. Og det er dejligt at blive rørt, som mand, selvom vi sjældent lader os selv gøre det, oprigtigt. :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 16 minutter siden:

Det er en god følelse, der næsten er bedre end sex - tårerne kunne jeg i hvert fald ikke styre efterfølgende, de gange det skete. Og det er dejligt at blive rørt, som mand, selvom vi sjældent lader os selv gøre det, oprigtigt. :cry:

Jeg har faktisk engang været 1,5 time hos en glædespige, hvor vi ikke nåede sex, fordi vi havde andre og for mig vigtige ting at tale om.

Nu vil laverestående elementer herinde uden tvivl hyle op om, at jeg enten er blevet grundigt snydt eller er et skide skvat.

Sådan oplever jeg det ikke selv.

Pigerne (herinde) sælger efterhånden mest tid og ikke ydelse. Så må folk vel selv om, hvad de vil benytte tiden til. Jeg havde den dag brug for at snakke, og jeg er overbevist om, at glædespiger har en enorm stor social funktion, som samfundet desværre ikke vil anerkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@Anilingus

Respekt for det du har oplevet, din selverkendelse, din realisme, din selvindsigt, og din beslutning. For ud fra dine lange indlæg forstår jeg godt du er kommet frem til at besøg hos glædespiger nok ikke er det der skal til for dig sådan som du føler og er som menneske.  Det synes jeg er flot du erkender. Ha en god weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg har faktisk engang været 1,5 time hos en glædespige, hvor vi ikke nåede sex, fordi vi havde andre og for mig vigtige ting at tale om.

Nu vil laverestående elementer herinde uden tvivl hyle op om, at jeg enten er blevet grundigt snydt eller er et skide skvat.

Sådan oplever jeg det ikke selv.

Pigerne (herinde) sælger efterhånden mest tid og ikke ydelse. Så må folk vel selv om, hvad de vil benytte tiden til. Jeg havde den dag brug for at snakke, og jeg er overbevist om, at glædespiger har en enorm stor social funktion, som samfundet desværre ikke vil anerkende.

ÆV ,B.X. det er bare træls at være enig med dig hele tiden, altså. ;)

Men det er jeg sgu igen her, må jeg sige.

Jeg har råd til at købe mig til snak, hvis det er hvad jeg lige den pågældende dag havde behov for. Så må pikken altså lige stå over denne gang, således at hjernen også kan få lidt gymnastik.:D

Det er sket flere gange for mig, og sådan en eksamen på 2 timer uden forberedelse, går altså bare alt for stærkt.

Jeg er bedøvende ligeglad med, hvad folk synes om det. Jeg blander mig ikke i, hvad vi hver især måtte bruge vores penge til.

Det er pudsigt at du netop nævner tid og ikke ydelse, som værende det bærende element.

For jeg har sommetider på forhånd skrevet, at jeg nok kun kom til snak. Hvortil jeg fik beskeden jamen helt OK, det er jo din tid.

Andre gange, har jeg når jeg har foreslået, om vi skulle prøve et eller andet nyt på repertoiret, fået den besked at det kan vi godt, det er jo din tid og dine penge.

Her har jeg altid svaret insisterende tilbage - Nej, det er også din tid, og du er endnu ikke blevet for gammel til at lære.;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Aros skrev, for 3 minutter siden:

@Anilingus

Respekt for det du har oplevet, din selverkendelse, din realisme, din selvindsigt, og din beslutning. For ud fra dine lange indlæg forstår jeg godt du er kommet frem til at besøg hos glædespiger nok ikke er det der skal til for dig sådan som du føler og er som menneske.  Det synes jeg er flot du erkender. Ha en god weekend. 

Lige over, Aros.

Sommetider skal man jo smage græsset på den anden side af hegnet, førend man kan sige og definitivt erkende, at det der groede inde på den side man kom fra, alligevel var det, der smagte bedst , trods alt.;)

Takker for dine gode indspark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, den 23/3/2017 at 20:16:

Igennem mit liv har jeg fået temmelig mange knive stukket i ryggen af mennesker jeg havde kær, og dette har haft den måske heldige egenskab, at jeg ikke forelsker mig i et andet menneske længere, jeg stoler ikke 100% på andre mennesker mere, hverken familie eller venner - Jeg kan finde mennesker interessante og ubeskriveligt smukke, men forelske mig - nej, jeg tror ikke det er muligt, heller ikke med en GP som ellers er blandt mine favoritter af mennesker i denne tossede verden.:)

Mon ikke bare det er en forsvarsmekanisme - Du trækker dig hvis du mærker lidt kriller i maven. Nu kender jeg ikke dig, men sådan i en generel sammenhæng kunne det godt forholde sig således. 

Jeg er så ikke bange for at forelske mig, og jeg har da også fået nogen følelsesmæssige klask. Jeg har analyseret alle mine forelskelser, og for mit vedkommende  er fællesnævneren ikke, at jeg har følt jeg kunne stole på dem mere end andre. Jeg må også indrømme, at jeg har forelsket mig i nogen kvinder, hvor jeg efterfølgende godt kunne se, at rent logisk var det vist rimeligt dumt. Men er det ikke også en charme ved forelskelsen, at det føltes vidt godt så længe det varer, og nogen gange går forelskelsen over i dyb kærlighed og andre gange, står man bare tilbage med et spørgsmåltegn og tænker "hvad fanden havde jeg gang i". :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 23/3/2017 at 21:39:

Du skal måske vende det lidt om. Jeg ville aldrig kunne være forelsket i det lange løb i en pige der arbejdede som glædespige. Jeg har altid været bevidst om at jeg er en kunde, og derfor aldrig forelsket mig i en glædepige, generelt skal der noget til inden jeg forelsker mig rigtigt,  men har haft et par gange når kundeforholdet har stået på i flere år udviklet et venskab med en glædespige, men det er der ikke for mig noget galt i. Jeg er også blevet venner med indehaveren af min yndlingsrestaurant og min frisør f.eks. Skal ikke udelukke dog at jeg ville kunne falde for en glædespige men bestemt ikke så nemt som nogle af de naive mænd gør, som vi har læst pigerne berette om og som man også via deres indlæg kan se skriver herinde. 

En ting er jo at blive forelsket, en helt anden ting er om parterne i fællesskab hvis de bliver ramt af amorpile, rent faktisk følelsesmæssigt, praktisk osv kan skabe og udvikle et forhold der kan holde mere end 2-3 måneder. 

Så hvis det er en af dine pointer, så jeg er ganske enig i, at det udelukker ganske mange mænd. Jeg tror så også, at der følger rimelige seriøse udfordringer med for pigerne, selvom det måske ved første øjekast lyder som om, at alle udfordringerne nok ligger på mændenes skuldre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropos kynisme, så skrev Cage ofte, at kynisme var nærmest altafgørende for, hvorfor nogen kunne nyde købesex og andre ikke. Det skal så retfærdigt siges, at denne fortolkning står 100% for min regning. Det kan sagtens tænkes at han måske havde et mere differentieret syn på det. 

Ingen har mere ret end andre, Jeg tror bare der er mange mænd, der er bare ikke bliver forelsket i de pige de besøger. Det nyder det seksuelle univers, og de kan sikkert s også være interesseret i pigen uden, at de  skal fremfinde nogen særlige beskyttende mekanismer. Den gruppe er nok heller ikke så interessant at tale om, når snakken falder på at forelske sig i en sød GP. 

Med afsæt i den almindelig verden er det nu mit indtryk, at menesker reagere forskelligt på forelskelse. Nogle er i stand til bare at holde det for sig selv, og bare nyde det uden at det får nogen kedelig følelsesmæssig indvirkning på ens liv. Jeg har ihvertfald oplevet det flere gange i mit liv. En slags forårs forelskelse i en nyansat, der er gift eller måske en der er alt for ung til en. Man kan så drømme lidt inden man skal sove, og nyde følelsen i fuldedrag. Pludselig er følelsen væk, uden at hele ens liv er forandret eller ligger i grus.

Der er jo så også dem, hvor følelsen hurtigt blive så uligelig, at modparten skal konfronteres med ens følelse. Det er jo klart at det er en alvorlig ting, for der håber man jo på at det er gengældt. Er det ikke det, så kender vi jo sikkert alle til følelser som afvisning, ulykkelig kærlighed m.v.  Der findes selvfølgelig meget imellem de to yderpunkter

Hvis man tager ovennævnte  rimeligt forsimplede reaktioner med ind i glædesbranchen, så er det jo bare skønt for de mænd, der ikke har behov for at gå videre med deres forelskelse, ej heller at fortælle pigen det. De er jo netop ikke kyniske, men følelser som forelskelse eller det der kommer meget tæt på forstyrrer bare ikke deres liv på samme måde, som dem hvor der kun er to udfald. Enten så bliver vi kærester eller også bliver en af parterne såret. 

For nogen findes der således lidt forskellige former for forelskelse, nogle skal der gøres alvor af, andre skal bare nydes. Nu er ordet forelskelse jo i det hele taget et lidt farligt ord at bruge, specielt her på EG,  Man er ikke et skat fordi man forelsker sig i en lækker GP. Man er ej heller et skvat hvis man beskytter sig, ved eksempelvis  ikke at besøge samme pige for mange gange osv. 

Man er derimod et skvat, hvis man ikke i det mindste overfor sig selv,  tør benytte de rigtige ord om de følelser man har for sin favoritpige. Alt kan ikke forklares med diffuse ord som kemi og fascination. Jeg kan godt forstå at man ikke slynger om sig med ordet forelskelse i en branche hvor præmissen er "Jeg tilbyder penge og du siger måske ja til sex og ikke andet"   Men skulle det ske, at man kunne tænke sig noget mere end en køberelation er det nok ganske klogt at man overfor sig selv har fundet ud af hvad ens følelser kaldes. Det gør det ligesom meget åbnetlyst let om det skal venskab eller kærlighed. 

Personligt vil jeg mene, at man skal tænke sig godt om, før man forslår en GP den slags. Jeg ville nok bruge endda meget tid på at aflæse pigens signaler i hendes flirt og hvad hun ellers siger, før jeg ville tage det skridt. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skriver langt og i skriver godt. Det er en fryd at læse jeres reflektioner Aros, Anilingus, Voice og Borende.
Jeg ved ikke hvor mange som reflekterer over sin adfærd i denne verden men i gør i hvert fald og tak for i deler.


Jeg tænker at man gerne ser dette i sort eller hvidt. Enten er man som Aros afklaret med det hele, man håndterer simpelt hen sit sexliv med hjælp af GP'er og det er en boks med regler man forholder sig til.
Eller så er man som Analingus på en rejse der helt og aldeles mangler regler. Du er som en teenager som har set en pige nøgen for første gang, og har meget svært at håndtere det.


Min egen adfærd i denne verden er hverken sort eller hvid. For mig er det at gå til en GP at købe billet til hendes rum, ikke til hendes krop. Hvad som siden sker er noget som sker mellem mennesker - ikke mellem køber og sælger. På den måden er det jo fremragende. Man slipper fra alt det der vrøvl der to mennesker ellers skal igennem for at nå hinanden. Det er en genvej til fuld kontakt, som bare denne GP-verden kan tilbyde. Det er hele min forklaringsmodel til at jeg stadig bevæger mig her. Og efter at biletten er købt så er det bare at go with the flow. Hvis der er nogen flow. Ellers går man et andet sted.


Forleden mødte jeg en kvinde på en thaiklinik i en mindre by her i Sverige. Hun spurgte mig efter seancen hvis jeg kunne køre hende hjem. Det kunne jeg jo, og på vejen ville hun gerne gøre lidt indkøb. Det endte med at vi lavede mad hjemme i hendes lejlighed, og jeg blev der hele natten. En uge senere besøgte vi min gamle mor sammen og havde en sjov lørdag. 
Hvad jeg prøver at sige er at vi på nogen måde gerne gør dette med GP'er og kunde til noget temmelig firkantet, når det egentlig drejer sig om møden mellem mennesker og møden mellem mennesker bliver hvad menneskerne gør det til.


Personligt kunne jeg aldrig klare mit sexliv med hjælp af GP'er. Så klarer jeg det hellere selv. Men de møden med kvinder jeg er med til, inklusive sex, forsøder mit liv. 
Måske er jeg bare en snedig ræv, der altid skal prøve at udfordre konveniensen. Men det er sådan det bliver spændende. At bare komme ind, betale og wham bam thank you mam, er ikke noget for mig.
Så jeg sniger mig ind, prøver at finde mennesket i GP'en og så går det som det vil. 
Ja, jeg er blevet forelsket nogle gange, og det har været dejligt og smukt. Måsker sker det igen. Den eneste regel jeg har, er at følge med i det som sker. 
Jeg har faktiskt ikke tid med andre regler de få år jeg har kvar i livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lejlighedsvist set kunder/gæster i privatlivet i forbindelse med andre aktiviteter - middag, fest og fælles interesser. Det har fungeret fint, fordi der her var fokus på "det andet" og ikke sex. Dvs. vi sås, fordi vi havde en fælles interesse eller nød hinandens selskab. Forelsket er jeg aldrig blevet. Jeg har jo en mand, jeg gerne vil hjem til bagefter :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en masse ord. Får man en eller anden slags bonus for at have læst med hele vejen hertil?

Nej, spøg til side. Tak for rigtig mange spændende indlæg. Totalt relevante for os, der ind imellem lever livet i gråzonerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citronmelisse skrev, for 5 timer siden:

Jeg har lejlighedsvist set kunder/gæster i privatlivet i forbindelse med andre aktiviteter - middag, fest og fælles interesser. Det har fungeret fint, fordi der her var fokus på "det andet" og ikke sex. Dvs. vi sås, fordi vi havde en fælles interesse eller nød hinandens selskab. Forelsket er jeg aldrig blevet. Jeg har jo en mand, jeg gerne vil hjem til bagefter :-) 

Det er et stærkt og smukt forhold med højt til loftet du og din mand har. Jeg ville godt kunne håndtere, at min kæreste var GP. Men jeg ville have behov for, at tingene var klart adskilt, så ikke noget venskabeligt udenfor det frække rum med gæster. Hun må gerne have venner af det andet køn, sålænge det ikke rodes sammen. Jeg ville ej heller mødes med hendes gæster. 

For mig ville det være meget vigtigt, at det frække holdes på et professionelt forretningsniveau. At hun selvfølgelig får nogle fede orgasmer og en masse anderledes sex, ville ikke genere mig, sålænge vores sexliv også fungerede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SydfynsVærste skrev, den 21/2/2017 at 18:27:

Hold da op der er kommet en del respons i tråden. Det er super fedt! :D Yderst interessant at høre andres meninger om emnet.

Jeg bør nok tilføje at jeg pt. ikke har følelser i klemme og ikke ønsker et forhold med min faste go to GP. Jeg nyder meget forholdet som det er nu. Det er også derfor jeg ikke springer ud i noget også selvom det her skulle være den 10. ud af 10 og der ikke skulle betales for daten.

Hvis du har den indfaldsvinkel, er det nok nu, du skal huske, at den billigste sex er den man betaler for :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, den 23/3/2017 at 21:12:

Det er selvfølgelig aldrig rart at blive svigtet af nogen man troede man kunne stole på. Men selvom det lyder til, at det har givet dig en vis distance og kølighed i din tilgang til andre mennesker, så vil jeg alligevel mene, at det sidste vi mennesker bør opgive, er håbet om at det bliver bedre, sometime.

Jeg kan være bekymret for, om din tilgang til løsningen af dette, så bedst løses ved at søge mod GP ´ernes verden.

Jeg kan godt forstå hvorfor du umiddelbart vælger det. For i denne verden kan man jo principielt shoppe rundt fra pige til pige, hver evige eneste gang. Den pris du menneskeligt betaler her, bliver, som jeg ser det, bare en evig flugt fra den mere intime og forpligtende relation.

Altså modpolen til den distance som pengene påfører den GP der har været et stykke tid i branchen(skyggevirkningen jvf. ovenfor), hvis du forstår.

Det er fint, hvis du selv føler, at det er hvad der bedst muligt bringer dig videre, og jeg respekterer dit valg 100 %, ingen tvivl om det.

Men at det langt fra er uproblematisk at være i denne del af verden, ja det vil jeg også gerne skrive under på.

Anilingus:

Hvis man er født særlig sensitiv, som jeg er og er blevet afvist, røvrendt og ignoreret igennem det meste af sit voksne liv (30 år) - så er man på et eller andet tidspunkt nødt til at "bygge" en mur op, ellers går man til grunde. 

Jeg vil ydermere gerne slå fast at jeg ikke anser GP'ere som en erstatning for en kæreste. Og jeg "shopper" ikke rundt blandt GP'ere - Hvis jeg ønsker at være sammen med én, udvælger jeg hende på baggrund af forskellige menneskelige kvaliteter og lever hun op til mine forventninger, så behøver jeg ikke lede næste gang, men kontakter da selvfølgelig hende igen. Dét jeg søger i en GP er ikke at kunne bolle med så mange forskellige som muligt, dertil er sex alt for intimt til mig. Jeg er det man populært kalder en "One woman guy" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
s#ren skrev, for 28 minutter siden:

Anilingus:

Hvis man er født særlig sensitiv, som jeg er og er blevet afvist, røvrendt og ignoreret igennem det meste af sit voksne liv (30 år) - så er man på et eller andet tidspunkt nødt til at "bygge" en mur op, ellers går man til grunde. 

Jeg vil ydermere gerne slå fast at jeg ikke anser GP'ere som en erstatning for en kæreste. Og jeg "shopper" ikke rundt blandt GP'ere - Hvis jeg ønsker at være sammen med én, udvælger jeg hende på baggrund af forskellige menneskelige kvaliteter og lever hun op til mine forventninger, så behøver jeg ikke lede næste gang, men kontakter da selvfølgelig hende igen. Dét jeg søger i en GP er ikke at kunne bolle med så mange forskellige som muligt, dertil er sex alt for intimt til mig. Jeg er det man populært kalder en "One woman guy" ;)

s#ren.

Jeg tror ikke at vi er så forskellige på det punkt. Jeg har tidligere betegnet mig selv som værende 100% monogam - selv i forhold til GP ´er.:P

Jeg skrev også tidligere, at jeg respekterer de valg du måtte træffe på den konto, 100 %.

Men, når du snakker om at bygge en "mur" op, da du ellers vil gå til grunde, så forstår jeg ikke helt, om det så betyder at du definitivt , i en alder af 30, har besluttet dig for at afstå fra de muligheder et regulært forhold til en helt alm. pige ude i det helt normale samfund, kunne give dig?

Jeg kan kun sige, at jeg aldrig reelt i tilstrækkelig grad har prioriteret det at få en fast og varig relation til en kvinde. Og jeg er endda noget ældre end dig. Det fortryder jeg den dag i dag, men kan jo kun ændre på det framadrettet. Men det er aldrig for sent at forsøge og håbet herom må vi aldrig udslukke, synes jeg. Det har jeg haft mange og lange snakke med min GP om.

Personligt har jeg måttet erkende at GP verdenen ikke lige fungerer for mig p.t.

Jeg vil tilbage i den "normale" verden igen og prøve lykken. Det kan så godt være at jeg må erkende at det heller ikke er godt herude. Men jeg er efter det jeg nu har gennemlevet, nu mere end nogensinde i mit liv klar på hvad jeg vil og går nu benhårdt efter det.

Det kan være at jeg bliver afvist, skuffet og ked af det på den konto. Men sådan er livet jo. Intet varer evigt.

Det at miste, eller den blotte angst for det, er også et livsvilkår man er nødt til at leve med, selvom det kan være forbandet svært. 

Vi har jo desværre kun det ene liv og det er da enormt træls at det er så relativt kort.

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

s#ren.

Jeg tror ikke at vi er så forskellige på det punkt. Jeg har tidligere betegnet mig selv som værende 100% monogam - selv i forhold til GP ´er.:P

Jeg skrev også tidligere, at jeg respekterer de valg du måtte træffe på den konto, 100 %.

Men, når du snakker om at bygge en "mur" op, da du ellers vil gå til grunde, så forstår jeg ikke helt, om det så betyder at du definitivt , i en alder af 30, har besluttet dig for at afstå fra de muligheder et regulært forhold til en helt alm. pige ude i det helt normale samfund, kunne give dig?

Jeg kan kun sige, at jeg aldrig reelt i tilstrækkelig grad har prioriteret det at få en fast og varig relation til en kvinde. Og jeg er endda noget ældre end dig. Det fortryder jeg den dag i dag, men kan jo kun ændre på det framadrettet. Men det er aldrig for sent at forsøge og håbet herom må vi aldrig udslukke, synes jeg. Det har jeg haft mange og lange snakke med min GP om.

Personligt har jeg måttet erkende at GP verdenen ikke lige fungerer for mig p.t.

Jeg vil tilbage i den "normale" verden igen og prøve lykken. Det kan så godt være at jeg må erkende at det heller ikke er godt herude. Men jeg er efter det jeg nu har gennemlevet, nu mere end nogensinde i mit liv klar på hvad jeg vil og går nu benhårdt efter det.

Det kan være at jeg bliver afvist, skuffet og ked af det på den konto. Men sådan er livet jo. Intet varer evigt.

Det at miste, eller den blotte angst for det, er også et livsvilkår man er nødt til at leve med, selvom det kan være forbandet svært. 

Vi har jo desværre kun det ene liv og det er da enormt træls at det er så relativt kort.

Anilingus, vi burde snakke sammen istedet for at skrive, hahaha. Så var der nok ikke så mange misforståelser.:lol:

Jeg ved du er med mig 100%, og jeg er med dig 100%. Det jeg mente med de 30 år, var de 30 år jeg har været voksen. Jeg er godt oppe i 40'erne, faktisk tættere på de 50...

Grunden til muren med hensyn til kærlighedsforhold, er ikke at jeg er usikker på om forholdet fungerer, mit problem er at jeg bliver blankt afvist før jeg overhovedet når til første base. Jeg er god til at snakke med kvinder. Og de giver altid udtryk for at de nyder mit selskab, mange af dem flirter med mig, men i det øjeblik jeg gengælder eller viser de mindste følelser for dem, bliver jeg afvist øjeblikkelig.

Hvis jeg hører sætningen: "jeg synes du er mægtig sød, men jeg synes hellere vi skal være venner." en gang til, så brækker jeg mig...

Der var engang hvor jeg prøvede at vinde deres gunst. Da der ikke var held ved det, forsøgte jeg mig med at være mig selv, smilende, varm og positiv - det virkede bestemt heller ikke, og gjorde faktisk dobbelt så ondt at blive afvist på det grundlag...At gøre som jeg har set visse af mine venner gøre, behandle kvinder som lort, er ikke min stil overhovedet. (Selvom det mærkeligvis virkede hver gang hos dem)

Kontaktannoncer er også prøvet, med stærkt afvisende svar på mine venlige, velformulerede beskeder efter de selv har vist interesse for mig. 1 gang fik jeg endda min kvindelige kollega til at se en besked inden jeg sendte den, og hun synes den var super dejlig....jeg fik så en blank afvisning og en nærmest "hvad fanden bilder du dig ind" besked retur. Min kollega var nærmest i chok over dette bagefter. Hun kunne ikke se hvad der skulle udløse sådan et svar.

Jeg er ikke grim, og heller ikke nogen fotomodel, men en ganske almindelig lys dansk mand, som faktisk ligner en ti år yngre mand end jeg reelt er.

Jeg har haft 3 kvinder i hele mit voksne liv, der har elsket mig for en stund, og alle tre nød det i fulde drag, sagde de. De kvinder der er kommet tæt på mig, forstår ikke jeg ikke har en horde af kvinder rendende i hælene, da de finder mig skøn. Men omvendt vil de jo selv "kun" være venner...

Jeg er ekseptionel god til at aflæse min krop og mit sind, og vide hvor langt jeg kan presse mig selv, og alle advarselslamper lyser rødt for flere afvisninger - procentdelen af disse kontra mængden af forelskelser, er simpelthen for stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, for 9 minutter siden:

Anilingus, vi burde snakke sammen istedet for at skrive, hahaha. Så var der nok ikke så mange misforståelser.:lol:

Jeg ved du er med mig 100%, og jeg er med dig 100%. Det jeg mente med de 30 år, var de 30 år jeg har været voksen. Jeg er godt oppe i 40'erne, faktisk tættere på de 50...

Grunden til muren med hensyn til kærlighedsforhold, er ikke at jeg er usikker på om forholdet fungerer, mit problem er at jeg bliver blankt afvist før jeg overhovedet når til første base. Jeg er god til at snakke med kvinder. Og de giver altid udtryk for at de nyder mit selskab, mange af dem flirter med mig, men i det øjeblik jeg gengælder eller viser de mindste følelser for dem, bliver jeg afvist øjeblikkelig.

Hvis jeg hører sætningen: "jeg synes du er mægtig sød, men jeg synes hellere vi skal være venner." en gang til, så brækker jeg mig...

Der var engang hvor jeg prøvede at vinde deres gunst. Da der ikke var held ved det, forsøgte jeg mig med at være mig selv, smilende, varm og positiv - det virkede bestemt heller ikke, og gjorde faktisk dobbelt så ondt at blive afvist på det grundlag...At gøre som jeg har set visse af mine venner gøre, behandle kvinder som lort, er ikke min stil overhovedet. (Selvom det mærkeligvis virkede hver gang hos dem)

Kontaktannoncer er også prøvet, med stærkt afvisende svar på mine venlige, velformulerede beskeder efter de selv har vist interesse for mig. 1 gang fik jeg endda min kvindelige kollega til at se en besked inden jeg sendte den, og hun synes den var super dejlig....jeg fik så en blank afvisning og en nærmest "hvad fanden bilder du dig ind" besked retur. Min kollega var nærmest i chok over dette bagefter. Hun kunne ikke se hvad der skulle udløse sådan et svar.

Jeg er ikke grim, og heller ikke nogen fotomodel, men en ganske almindelig lys dansk mand, som faktisk ligner en ti år yngre mand end jeg reelt er.

Jeg har haft 3 kvinder i hele mit voksne liv, der har elsket mig for en stund, og alle tre nød det i fulde drag, sagde de. De kvinder der er kommet tæt på mig, forstår ikke jeg ikke har en horde af kvinder rendende i hælene, da de finder mig skøn. Men omvendt vil de jo selv "kun" være venner...

Jeg er ekseptionel god til at aflæse min krop og mit sind, og vide hvor langt jeg kan presse mig selv, og alle advarselslamper lyser rødt for flere afvisninger - procentdelen af disse kontra mængden af forelskelser, er simpelthen for stor.

Det er ikke nemt og finde kærligheden, men hun skal nok være derude et sted, og dukker op når du mindst venter det.

Held og lykke :)

Kh

StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 4 minutter siden:

Det er ikke nemt og finde kærligheden, men hun skal nok være derude et sted, og dukker op når du mindst venter det.

Held og lykke :)

Kh

StudineMILF

Tak StudineMILF :)

Lidt a´la den sætning plejer at efterfølge "Jeg synes hellere vi skal være venner" sætningen - men jeg ved du mener det godt...;)

Knus S#ren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...