Hop til indhold
SydfynsVærste

Når man forelsker sig i glædespigen!

Recommended Posts

Nå seriøst tror jeg faktisk ikke at et "kurtiseringsforløb" behøver at være raketvidenskab, krydret med, at man skal forsøge at spille en rolle. Det er muligt at nogen har succes med en adfærd der virker lidt påtaget, men det er jo ikke en garanti for at samme adfærd virker for en. 

Og hvis der virkelig er gnist, mon så ikke, det også kan lykkedes at en blind finder sammen med en døv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

s#ren, jeg vil jo ikke genere dig, tværtimod, og jeg er ked af, at du mener jeg kommer med formodninger om dig, for det gør jeg vitterlig ikke.

Forsøgte bare at nuancere spørgsmålet om ærlighed ctr. løgn, overfor dig.

Som sagt så må du drage dine egne konklusioner på det jeg har skrevet. Men jeg har altså bare ikke sagt, at man altid skal lyve, sådan som du konkluderer, og jeg er derfor ked af, at "du laver det barn på mig".

Er jeg nu ifølge dig et uærligt og forlorent menneske, så må du gerne mene det, hvis det gør din forståelse af problematikken klarere.

Jeg håber bare inderligt for dig, at du finder den ægte kærlighed, som du kan leve med, hvis det er det du vil.

Du bør efter min mening ikke opgive håbet herom nogensinde.

 

Jeg er ked af hvis du føler jeg har påduttet dig noget du ikke kan stå inde for. Dette vil jeg i så fald gerne undskylde for.

Du er i min verden ikke et uærligt og forlorent menneske, du er sikkert et rigtigt godt menneske. I min verden er tingene bare mere sort/hvide end i din...enten er man ærlig, ellers er man ikke...

Jeg er ikke på udkig efter den ægte kærlighed, ved ikke hvorfra du har at jeg søger dette, men den er opgivet fra min side for længe siden, som jeg også tidligere i tråden har udtrykt.

Fortsat god weekend til dig og alle andre der læser med :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, den 21. mar. 2017 at 17:49:

Interessant indlæg.

Det kan jeg nikke genkendende til. Blot med modsat fortegn !

JEG kunne ALDRIG forelske mig i en glædespige .... ALDRIG !

Men jeg syntes det er rigtig fedt hvis han og andre kan. Helt sikkert.

Hvorfor ikke ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Hvorfor ikke ?

Ikke at jeg vil svare for @Hybris - men vel sagtens af samme grund som mange GP'ere ikke ville kunne forelske sig i en mand, der betaler for sex ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Ikke at jeg vil svare for @Hybris - men vel sagtens af samme grund som mange GP'ere ikke ville kunne forelske sig i en mand, der betaler for sex ;)

Nu er alle mennesker jo ikke ens. Jeg kunne godt, men vil helst holde det jeg laver her privat. Det så også mest den anden vej rundt for mit vedkommende, at mine gæster vil noget mere. Eller måske vil de bare have gratis sex :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Nu er alle mennesker jo ikke ens. Jeg kunne godt, men vil helst holde det jeg laver her privat. Det så også mest den anden vej rundt for mit vedkommende, at mine gæster vil noget mere. Eller måske vil de bare have gratis sex :P

Det ligner en helgardering ;) .... Hvis man er ude efter gratis sex, går man vel næppe til en GP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Det ligner en helgardering ;) .... Hvis man er ude efter gratis sex, går man vel næppe til en GP?

Hvis man overøser hende med rosende ord og håber at hun evt. føler noget så det da muligheden for at få gratis sex eller hvad ? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Hvis man overøser hende med rosende ord og håber at hun evt. føler noget så det da muligheden for at få gratis sex eller hvad ? :huh:

Aner det ikke - ikke helt min stil... Eller jo, synes ikke jeg er fedtet med et kompliment i ny og næ, men fandeme ikke med tanke om gratis sex. Den vil jeg foretrække, at have sammen med et kærestemateriale (undskyld det vulgære udtryk)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Aner det ikke - ikke helt min stil... Eller jo, synes ikke jeg er fedtet med et kompliment i ny og næ, men fandeme ikke med tanke om gratis sex. Den vil jeg foretrække, at have sammen med et kærestemateriale (undskyld det vulgære udtryk)

Mænd som jeg kan fornemme IKKE mener jeg er "KÆRESTEMATERIALE", som du så vulgært skriver de får ALDRIG en fræk betalingsaftale med mig i det hele taget. Jeg kan spotte sådan en gæst på lang afstand. Derfor også kun 1-2 aftaler pr. md for mit vedkommende. Dette er en total afsporing nu, så jeg vil sige tak for denne omgang ping-pong. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 49 minutter siden:

Aner det ikke - ikke helt min stil... Eller jo, synes ikke jeg er fedtet med et kompliment i ny og næ, men fandeme ikke med tanke om gratis sex. Den vil jeg foretrække, at have sammen med et kærestemateriale (undskyld det vulgære udtryk)

Hvordan var det nu lige det var med dig og Adele, da du slog dine folder her inde som Cage?

Eller blev det ved et gratis besøg til gengæld for en rosende anmeldelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

@Nobs, ved ikke om Jennifer er den mest ærlige ligefrem- trådstarter har mødt en sød kvinde, som er helt ny i gamet og jeg vil ikke gøre mig til dommer over hendes hensigter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Sara25 skrev, for 42 minutter siden:

trådstarter har mødt en sød kvinde, som er helt ny i gamet og jeg vil ikke gøre mig til dommer over hendes hensigter. 

 ¨Supergodt skrevet ! 

Ingen kan gøre sig til dommer over for hverken det andet køn, eller andre menneskers intentioner 

Mange glemmer , at det ikke kun er ens køn og erhverv der genspejler hvilke handlinger og intentioner den enkelte vælger.

Vi er alle forskellige. 

Vi piger i branchen er lige så forskellige som jer mænd som vi møder.

Jeg har sjældent læst noget så uintelligent, som når nogen forsøger sig med diverse påstande ,der slår alle over en kam. 

I må da snart have lært herinde, at ingen er ens . Unaset hvilket køn og hvilken branche man tilhører. 

Bare se på vi pigers svar herinde , mit svar på side 1 i denne tråd, er fuldstændigt modsat for eksempel jennifers svar 

Vi er begge piger. og vi er begge i branchen - så ifølge "nogens " påstande , burde jeg og jennifer have nøjagtigt samme svar . 

Men vi er forskellige. Uanset hvad.

 Hvis nogen betrager forskellighed som at lyve, fordi de er så forblændet af deres egen (u)videnhed , så dem om det.

 

Men os andre, ved udmærket godt, hvorfor jeg handlede som jeg gjorde, da jeg blev forelsket i en kunde

og hvorfor andre piger i branchen, måske aldrig nogensinde ville gøre det samme.

Fordi vi alle er forskellige. 

Uanset om vi er af samme køn og i den samme branche . 

Desuden så synes jeg bestemt at trådstarter skal gøre som han har gjort indtil nu - og "skide på",  hvad vi andre siger og skriver om den situation  som han er i. 

Du har fuldstændigt ret, sara25 , for 

INGEN af os , kan gøre os til dommer  over andres hensigter og måder at reagere og være på - uanset hvor kloge vi end tror , at vi selv er... ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
StudineMILF skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor ikke ?

Jeg vil ikke kunne leve med, at skulle tænke på, at så mange andre mænd har været hos den kvinde, som jeg forelskede mig i ...

Dertil vil JEG skulle stå til "regnskab" i den verden jeg lever i. Det vil ikke kunne accepteres.

Så godt kender jeg mig selv og mine omgivelser.

Den stikker selvfølgelig langt dybere, men det er den korte version.

Men et godt og kort spørgsmål i øvrigt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Hybris skrev, for 31 minutter siden:

Jeg vil ikke kunne leve med, at skulle tænke på, at så mange andre mænd har været hos den kvinde, som jeg forelskede mig i ...

Dertil vil JEG skulle stå til "regnskab" i den verden jeg lever i. Det vil ikke kunne accepteres.

Så godt kender jeg mig selv og mine omgivelser.

Den stikker selvfølgelig langt dybere, men det er den korte version.

Men et godt og kort spørgsmål i øvrigt !

Du har virkelig kær opfattelse af virkeligheden :) 

1. Hvem siger, at vi piger i branchen er sammen med flere, end de piger som du møder til hverdag ? 

Husk på, at de fleste af os har stamgæster som vi besøger og som besøger os. Og mange gange er det INTET at lave , selvom man måske er på et sted i 12 timer af gangen.

2. Hvis du føler , at du skal stå til regnskab med den verden du lever i , så har jeg virkelig ondt af dig.

Livet handler om, at være der, hvor man er elsket og derfor også accepteret for den man er , og ikke som andre gerne vil at man er .

Hvis du ikke kan leve som et voksent og selvstændigt menneske i den verden du er i , hvordan vil du så leve DINE drømme ud , uden at være i  skyggen af andre ? 

Dit liv, er dit. Ikke andres. 

Vi har kun et liv. Og vi skal alle herfra, før eller siden. Husker du, at få levet det liv, som du gerne vil, imens du stadig er her ?

Eller smider du alt bort , på bekostning af andre ?  

Jeg er bevist omkring din antydning om, at dit skriv stikker langt dybere, end det du beretter. 

Men bare det, at du skriver, at du skal stå til regnskab for dine omgivelser, og at det ikke ville kunne accepteres får mig til tænke på, om du overhovedet er klar over, hvor meget mere der er  i verden - og hvor meget mere vi piger i branchen også er, ud over gpèr ? 

 

 

 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Det gode ved branchen er netop al den erfaring og de oplevelser man alligevel får.. Er glad for at jeg ikke tuller i hjørnet- helt bange for at røre mig af frygt for omgivelsernes dom. 

Netop, Kamilla, vi lever nu- få noget ud af det.. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 8 timer siden:

Hvordan var det nu lige det var med dig og Adele, da du slog dine folder her inde som Cage?

Eller blev det ved et gratis besøg til gengæld for en rosende anmeldelse? 

Er denne til mig?

Adele er da en god sangerinde - men kan da ikke erindre, at skulle have givet udtryk for, at jeg er fan? Jeg er nok mere i rock afdelingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 4 timer siden:

 

Vi piger i branchen er lige så forskellige som jer mænd som vi møder.

Jeg har sjældent læst noget så uintelligent, som når nogen forsøger sig med diverse påstande ,der slår alle over en kam. 

I må da snart have lært herinde, at ingen er ens . Unaset hvilket køn og hvilken branche man tilhører. 

Bare se på vi pigers svar herinde , mit svar på side 1 i denne tråd, er fuldstændigt modsat for eksempel jennifers svar 

Vi er begge piger. og vi er begge i branchen - så ifølge "nogens " påstande , burde jeg og jennifer have nøjagtigt samme svar . 

Men vi er forskellige. Uanset hvad.

 

Det er faktisk en meget god pointe. Hvis nogen skulle mene, jeg har gjort mig skyldig i en grov generalisering - vil jeg gerne undskylde for det - det er naturligvis helt urimeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 5 timer siden:

@Nobs, ved ikke om Jennifer er den mest ærlige ligefrem- trådstarter har mødt en sød kvinde, som er helt ny i gamet og jeg vil ikke gøre mig til dommer over hendes hensigter. 

Det ved jeg sørme heller ikke om Jennifer er. Men hendes indlæg opfatter jeg som befriende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
NoBS skrev, for 1 time siden:

Det er faktisk en meget god pointe. Hvis nogen skulle mene, jeg har gjort mig skyldig i en grov generalisering - vil jeg gerne undskylde for det - det er naturligvis helt urimeligt.

Jeg synes at du gjorde dig meget skyldig i grov generalisering :huh:

Og det var grundet dit skriv, at jeg skrev som jeg gjorde :P 

 

Men det gør ikke noget :)

 

Vi behøver jo ikke være enige  - for hvor ville al debatten så forsvinde hen ? 

 

Så du behøver ikke undskylde , alt forladt ;) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 12 timer siden:

Jeg synes at du gjorde dig meget skyldig i grov generalisering :huh:

Og det var grundet dit skriv, at jeg skrev som jeg gjorde :P 

 

Men det gør ikke noget :)

 

Vi behøver jo ikke være enige  - for hvor ville al debatten så forsvinde hen ? 

 

Så du behøver ikke undskylde , alt forladt ;) 

 

 

 

Helt enig - vi behøver ikke være enige ;)

Når det er sagt Kamilla - så vil jeg dog fastholde, at menneskers egen opfattelse af egen habitus ofte ikke har meget med virkeligheden at gøre. Som en klog mand engang har sagt - vi er alle selv helten i vores fortællinger ;)

 

Men jeg ved godt det provokerer flere herinde når man pointerer det åbenlyse :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 26 minutter siden:

Helt enig - vi behøver ikke være enige ;)

Når det er sagt Kamilla - så vil jeg dog fastholde, at menneskers egen opfattelse af egen habitus ofte ikke har meget med virkeligheden at gøre. Som en klog mand engang har sagt - vi er alle selv helten i vores fortællinger ;)

 

Men jeg ved godt det provokerer flere herinde når man pointerer det åbenlyse :shock:

Jeg tror mere det når du pointerer, hvordan tingene skal være, at folk føler sig provokeret. Som jeg læser dine skriverier herinde, handler det meget om, at du kun kan se tingene fra din egen side. Jeg har da fået nogle spidse kommentarer til tider fra dig, hvilke kunne være undgået, hvis du kunne have set tingene fra et lidt andet perspektiv end dit eget. 

God dag herfra

StudineMILF 

Ps. Du behøver ikke kommentere, for jeg vender ikke tilbage med et tilbagesvar. Det gir nemlig ingen mening, for vi bliver aldrig færdige. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 26/3/2017 at 11:03:

Hvis man overøser hende med rosende ord og håber at hun evt. føler noget så det da muligheden for at få gratis sex eller hvad ? :huh:

Er det ikke stort set hvad man gør når man forsøger at score i nattelivet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Jeg tror mere det når du pointerer, hvordan tingene skal være, at folk føler sig provokeret. Som jeg læser dine skriverier herinde, handler det meget om, at du kun kan se tingene fra din egen side. Jeg har da fået nogle spidse kommentarer til tider fra dig, hvilke kunne være undgået, hvis du kunne have set tingene fra et lidt andet perspektiv end dit eget. 

God dag herfra

StudineMILF 

Ps. Du behøver ikke kommentere, for jeg vender ikke tilbage med et tilbagesvar. Det gir nemlig ingen mening, for vi bliver aldrig færdige. :D

Ha ha ha ha - sådan kan man sandelig ikke forhindre et svar. Men om du så vil reagere er naturligvis din egen sag.

 

Kære  @StudineMILF  - hvilke perspektiver jeg eventuelt forstår eller ikke forstår har du naturligvis ingen indsigt i overhovedet.  

Om du føler dig provokeret er naturligvis blot din opfattelse. Hvis det er tilfældet kan det jo være det også var min hensigt - altså ikke dig specifikt - men deltagere i debatten generelt. Det er trods alt en rimelig anvendt metode i debat.


At jeg skulle have været "spids" over for dig som individ kan jeg overhovedet ikke genkende - måske er du bare for nærtagende?  Jeg ved det af gode grunde ikke.

Og så skal vi ikke afspore mere. Eventuelle kommentarer fra dig (hvis du igen blev provokeret)  kan du sende i en PM - eller oprette en selvstændig tråd med emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 3 minutter siden:

Ha ha ha ha - sådan kan man sandelig ikke forhindre et svar. Men om du så vil reagere er naturligvis din egen sag.

 

Kære  @StudineMILF  - hvilke perspektiver jeg eventuelt forstår eller ikke forstår har du naturligvis ingen indsigt i overhovedet.  

Om du føler dig provokeret er naturligvis blot din opfattelse. Hvis det er tilfældet kan det jo være det også var min hensigt - altså ikke dig specifikt - men deltagere i debatten generelt. Det er trods alt en rimelig anvendt metode i debat.


At jeg skulle have været "spids" over for dig som individ kan jeg overhovedet ikke genkende - måske er du bare for nærtagende?  Jeg ved det af gode grunde ikke.

Og så skal vi ikke afspore mere. Eventuelle kommentarer fra dig (hvis du igen blev provokeret)  kan du sende i en PM - eller oprette en selvstændig tråd med emnet.

Typisk at jeg er den nærtagende fordi jeg svarer dig igen. Den havde jeg set komme og ak ja du håbløs, men håber på et tidspunkt at  se en ændring hos dig. 

Hab einen Guten Tag

SM

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Typisk at jeg er den nærtagende fordi jeg svarer dig igen. Den havde jeg set komme og ak ja du håbløs, men håber på et tidspunkt at  se en ændring hos dig. 

Hab einen Guten Tag

SM

 

Eller du kunne læse det jeg rent faktisk skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...