Hop til indhold
Toppe

Kæreste med en GP

Recommended Posts

Mennesker er fantastiske, komplekse skabninger, præget af kultur og arv og formet ind til unikke sneflager ;) 

Vi indeholder hver især så meget, heriblandt også en kæmpe del som vi ikke selv forstår, og som nok kunne give en psykolog rigeligt at arbejde med, resten af vedkommendes karriere. 

Hvorfor gør vi som vi gør? Hvorfor er nogle kvinder tiltrukket af mænd, som de seksuelt kan dominere, hvorfor er nogle mænd seksuelt tiltrukket af andre mænd? Hvorfor er der mænd der kun tænder på kvinder med kæmpe bryster, kvinder der minder dem om deres mor, kvinder uden bryster eller former? Hvor kom Humberts overvældende begær for Lolita fra? 

Jeg forstår det kan være fristende at reducere os, til intet andet end væsner der upåvirkeligt reagere ud fra basale instinkter.
Jeg har før oplevet mænd (ofte før) begrunde deres ensomhed med, at kvinder kun er interesseret i magt og rigdom.
Kærlighed og seksuelt begær er to forskellige ting, man kan være ufatteligt heldig at opleve dem begge flyde sammen i en fantastisk og overvældende kombination, hvor der opstår en harmoni inde i en selv, som man måske aldrig havde troet muligt, men ud fra personlig erfaring vil jeg sige at det som oftest er to ting, der kæmper imod hinanden
(og det er blandt andet derfor, at jeg har noget at lave når jeg tager på arbejde.)

Jeg forstår udemærket godt, at trådstarteren kan være seksuelt tiltrukket af en pige der arbejder som GP. Det tror jeg de fleste GP'er kan forstå, vi stilles nemlig dagligt ansigt til ansigt med mænds vidt forskellige seksuelle interesser og fantasier, så der skal nok en del til at overraske eller forarge os ;)
Hvad jeg syntes trådstarter skal tænke lidt over er, at vi GP'er, hvergang vi går på arbejde, bliver mødt af mænd der kommer fordi vi er prostituerede, mon ikke de fleste af os kunne ha et behov for, at gå hjem til en der er der på grund af hvem vi er som person, og ikke på grund af hvad vi arbejder med?
 

Som V siger, så er der følelser involveret i alt vi foretager os, jeg har før sagt (og siger igen) at det jeg laver på mit job, er noget af det allermest intime, der overhovedet kan foregå blandt to mennesker, (hvilket har ledt til længere diskussioner med blandt andet rejsenetværket der jo er helt uenig ;) ) men hvad det betyder for mig og hvad det betyder for dig, er to vidt vidt forskellige ting.
Jeg har været sammen med kunder, hvor det for mig var et ansigt og navn der er glemt, det øjeblik vedkommende træder ud af døren, men hvor det for dem var en, well nærmest livs ændrende oplevelse, jeg har også oplevet at ligge grædende og overvældet af følelser, mens en kunde fortsat kneppede løs, uden at mine følelser havde noget med ham personligt af gøre, men nærmere akten der bragte en masse ting op i mit sind. 

Og hormonerne, åh de kære hormoner, den ene dag bryder jeg grædende sammen over en reklame for den gamle fabriks syltetøj, uden at ane hvorfor, den næste dag får jeg min mensturation. oh well. og alt er godt igen og jeg kan endnu engang se på grædende pensionerede hunde, uden at flæbe som en baby.

Måske der ikke behøver være en mening med alting, men istedet en accept om at vi alle er forskelligt og hver især har vores egen grund til at reagere hvordan vi gør? Det er for mig denne manglende accept, der får mig op af stolen, når en mand kommer med en sexistisk kommentar der stærkt indikere, at jeg skulle være tiltrukket af en vis type mand, fordi det siger naturen love?
Jeg forstår godt at en mand kan booke en tid med mig, og gå ind og få en oplevelse der efterlader ham med tanken om at det var noget helt specielt, men det betyder ikke nødvendigvis at jeg havde samme oplevelse. Størstedelen. langt størstedelen af de kunder jeg har (som ikke er faste kunder), glemmer jeg det øjeblik de forlader huset.
Efter en travl vagt kan telefonpigen komme ind med mine penge og kvitteringer og jeg tager mig selv i at tænke "Var jeg virkelig sammen med 10 mænd idag?".
At jeg ikke husker dem betyder ikke at, "det ikke var godt", eller alt jeg har zonet totalt ud og blokeret mine følelser, for hvordan gør man det? Det betyder bare, at det ikke var noget der havde en dybere betydning for mig, det var arbejde og det er mit job at give hver enkel kunde en fantastisk oplevelse og mens det står på, kan det sagtens røre noget i mig, men ikke så dybt at det nødvendigvis hænger ved.

Når mine venner eller lægen (som ikke kender til mit job) spørger hvor mange sex partnere jeg har haft, er min første indskydelse altid et en-cifret tal, ikke fordi jeg vil skjule noget for den person der spørger, men fordi jeg ærligt ikke ser mit arbejde som en del af mit sexliv. 

Jeg har, som vel alle andre GP'er(?) gæster jeg holder af og betragter som venner, jeg har oplevet gæster der kunne trænge ind bag "illusionen" og "facaden" (som iøvrigt ikke er et følelsesmæssigt panser, men bare mig der udfører mit arbejde) MEN som oftest er den person som en gæst møder hos mig, den person som jeg umiddelbart tror, de vil tænde mest på, nogle af mine gæster vil beskrive "Ida" som vild og dirty, andre vil beskrive hende som en stille og halvgenert pige, men kun ganske få kender en smule til hende bag Ida/Claire.
Jeg ved der er mange andre piger der arbejder anderledes og møder gæsten som de er, sådan er vi så forskellige, min grund til at møde kunderne som en illusion af deres seksuelle fantasi er en blanding af marketings strategi og at jeg nyder.. skuespil? Jeg syntes det er sjovt. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nihil

Helt enig i dine betragtninger. Livet handler ikke om en higen efter de endgyldige sandheder, men....... hvis og kun hvis man oplever, lad os kalde det følelsesmæssige forstyrelser ved at købe seksuelle oplever, er man jo nok nødt til at kigge lidt om bag "kulisserne".  Personligt synes jeg det er fantastisk, at jeg kan købe en seksuel oplevelse, hvor rigtig meget er skruet sammen efter mine ønsker, og krydre jeg disse oplevelser med med egne illusoriske forestillinger om at kvinden er den eksempelvis mest fantastiske og enestående elskerinde..... Har jeg så egentligt et behov for, at forstyrre dette ideelle billede ?  Næ egentligt ikke. Jeg har ej heller et særligt behov for at vide hvordan mine farvorit skuespillere er i virkligheden, det kunne jo ødelægge kommende fede filmoplevelser.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice Tak for respons på min kommentar.

Min præmis var ikke at jeg/nogle overhovedet er så enfoldige liderlige bukke, at de kun opnår en emotionel reaktion i samspil med købesex. Det er en usandhed i mine øjne og stigmatiserende. Jeg ser det, og din pointe der er fin, som et afbræk, hvor meget jo kan kontrolleres af køber, altså skabe en idealverden, om end kun i et moment, dog vidende at det var netop det. En illusion. Det er ikke af ringe værdi heller. Og, her vil jeg ikke gå ind i en langhåret filosofisk disputs om hvad der faktisk er illusion og hvad der kan anskues som virkeligt. Men øjnene der ser, hovedet der tænker og hjertet der banker - om det så kun er i et halvt sekund, så har det værdi i min verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nihil skrev, for 22 minutter siden:

@TheVoice 

Min præmis var ikke at jeg/nogle overhovedet er så enfoldige liderlige bukke, at de kun opnår en emotionel reaktion i samspil med købesex. Det er en usandhed i mine øjne og stigmatiserende. .

Det mener jeg såmænd heller ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 timer siden:

Ligesom den påstand der

ja, det var jo lige som the point....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

TheVoice skrev, for 3 timer siden:

1. Det er min erfaring, at der er følelser involveret i alt hvad vi foretager os, herunder også købesex.  Kan man styre sine følelser, således at bestemte følelser ikke aktiveres, som de måske ville under samkvem med det modsatte køn ude i den virkelige verden ? 

Jeg har mødt mange mennesker der mener, at de sagtens kan styre deres følelser, men hvor deres  handlinger viser det modsatte. Jeg kan såmænd sagtens forstå, at det qua præmissen ”Du betaler penge, jeg giver sex” kan virke tillokkende, at bruge ord som god kemi, fascination m.v  i de situationer, hvor man inderst inde i sig selv mærker noget der mistænkeligt føles som forelskelse eller kærlighed.  Dette blot skrevet for at pointere, at ja, selvfølgelig kan der opstå sød musik imellem glædespige og gæst, uden at man skal tolke det som, det mest naturlige.   

2. Nu forholder det sig jo ej heller således, at det står skrevet i panden på kvinderne, at de er glædespiger, hvorfor der selvfølgelig også kan opstå sød musik imellem de to køn uden for prostitutionsbranchen.

3. Nu kunne man måske fristes til at tro, at jeg vil argumentere for et rimeligt udbredt postulat ”Det er jo bare et job, som alle andre at være glædespige”.   Fordi prostitution økonomisk set, drives på mekanismer og processer, der på mange måder er helt identiske med decidere erhverv, så betyder det ikke, at det blot er en ubetydelig detalje.

Har man prøvet, at overskride grænserne for prostitutionspræmissen, og forsøgt udviklet venskaber, seksuelle relationer uden penge, kærestelignende forhold e.lign vil mange nok give mig ret i, at det netop ikke er en ubetydelig detalje, men derimod et forhold, som stiller meget store krav til begge parters  følelser og menneskelige egenskaber m.v.

Ikke for at være lyseslukker, snarere drevet at lysten til at give et godt råd, specielt for de mænd der bliver meget engageret i deres farvoritpiger, eller bare har en urealistisk drøm, om at glædespiger er den ultimative kæreste – Den virkelige verden kan have svært ved at hamle op med den fantastiske eventyrverden, hvor man holder sig indenfor prostitutionspræmissen, og bare nyder den intense sex, de fede følelser, gode samtaler osv osv.  

4. Det fordre selvfølgelig, at man kan håndtere, alle de fede følelsesmæssige tilsætningsmidler, der som oftest følger med, ved eksempelvis at finde sig en farvorit glædespige, og dyrke GFE.  Man er ligeledes nødt til at skelne imellem hvad der er virkeligt og hvad der bygger på illusioner, og illusioner behøver bestemt ikke at være negativt.  Det kan være hårdt vil @Cage sikker sige. Omvendt tro mig, det stiller større krav til dig, at kunne håndtere et kæresteforhold til en glædespige, end at kunne håndtere div. former for illusioner.

Begge parter bør tænke sig om, før man bryder med det frække rum, hvor man reelt ikke kender hinanden, for der er sjældent nogen vej tilbage, hvis man bliver skuffet.  Afslutningsvis vil jeg blot sige, at jeg har stor respekt for dem hvor det lykkedes, men jeg er også sikker på, at de netop har tænkt sig om, og forholdt sig til, om man så også kan have en tilværelse sammen udenfor det frække og hemmelige rum. Sagt med andre ord, forholdet er ikke opbygget på et ensidigt seksuelt begær, men snarere et ønske om et stærkt, ligeværdigt og alsidigt kæresteforhold, hvor sex selvfølgelig er dejligt, men når det fungere næppe er omdrejningspunktet.

5. Hvorfor skrive det omkring sexen, måske netop for at få specielt mændene til at forholde sig til, når de bliver ramt at ”varme” følelser, om de måske reelt ikke roder lidt rundt i hvad der er stærkt seksuelt begær, og hvad der er kærlighed.  Jeg læser ofte at pigerne beskrives som fantastisk forstående, intelligente, søde, tolerante, empatiske, forsæt selv listen.  Fakta er desværre nok, at disse beskrivelser som oftest skabes i ens eget hoved, samt at det frække rum ikke egner sig til, at foretage dens slags analyser.  Når jeg læser disse flotte personkarakteristikker læser jeg blot, her er der tale om en mand, der får supersex, som af uforklarlige årsager har et behov for at gøre det hele ”smukkere” ved at fylde noget reelt sekundært på.  Nyd i stedet at i prostitutionsbranchen er det faktisk helt ok, at betragte kvinder som sexobjekter, i hvert fald for den stund hvor vi betaler for deres tid, og nyder at de er nogle gode knald, for det er de jo.  Selvfølgelig underforstået at man opfører sig pænt, og respektere pigernes grænser m.v.

 

 

 

Jamen det kan jeg da så ikke sidde overhørig :-D

1. Jeg mener, du har fuldstændig ret. Men der ser ud til at være kønsforskelle. Så her kommer nogle generaliseringer - bare som advarsel, når regimentet af de provokerede melder sig. Kvinder er måske lidt bedre end mænd til at lukke ned for deres følelser, og bare lade sig knalde. Af gode grunde kan jeg ikke sige hvorfor, eller hvordan det føles for kvinderne - men evolutionært har kvinder ofte brugt sex til at opnå fordele, og få det bedste handyr (for det meste den rigeste eller den med bedste position) - ligesom det er et biologisk kriterie, at kvinder vælger mænd ud - ikke omvendt. Det findes mange steder i dyreriget, og har i vid udstrækning sikret artens overlevelse og udvikling. Det er kvinderne, der sikrer, at kun de bedste handyr får afkom - og de bruger bl.a. sex og forførelse til at opnå dette.

2. Jeg ved ikke hvor ofte dette sker - men antager du har ret. Når jeg ser på mange gp'eres svar på netop det spørgsmål i mange debatter rundt om på EG, så er svaret bestemt ikke entydigt - men det ville også være underligt, da der heldigvis er stor mangfoldighed. Ida Sunshine skrev i en anden tråd noget begavet, jeg ikke havde tænkt over. Nemlig at man måske skal passe på med at være alt for konkluderende med at tage EGs gp'ere og brugere som "sandhedsvidner", vi er jo et interessefælleskab, og ikke et varieret udsnit af befolkningen. Hun brugte et smukt billede - at være til en kageudstilling og undre sig over at mange tilstedeværende kunne lide kage.

3. Det bliver svært at tilføje noget her. Pengene driver værket, og det er der ikke noget galt i - jeg er bestemt ikke en hykler på det område, selvom jeg har fravalgt gp'ere har det ikke med penge at gøre - og ej heller at kritik af at penge er en del af gamet. Jeg har det problem, at jeg ikke kan adskille følelser og sex. Det er altså alene mit problem, og har intet med gp'erne at gøre. Når det er sagt - så er jeg ret sikker på, at der ikke fandtes så mange "villige" kvinder, hvis ikke de fik penge for det. Her er der fra gp siden en del hykleri (eler dygtig markedsføring om du vil), hvis du spørger mig. Og i trådens topic - hvis man skal være kæreste med en gp - tror jeg det er en god ide at læse @Frække Ida s indlæg grundigt.

4. Et virkelig godt råd til @Toppe - det har jeg ikke noget at tilføje til.

5. Ja uha - hvad skal jeg sige. Det er bare godt skrevet. Jeg mener det også peger på kønsforskellene under pkt. 1. Selvom en masse brugere her på EG har haft meget travlt med at fortælle, hvor stor en idiot jeg er, når jeg ærligt siger, at jeg ikke kan adskille følelser og sex, så kan jeg også se og læse, at jeg ikke er alene. Vi er åbenbart flere, der synes, vi virkelig giver noget af os selv i den seksuelle akt, mens kvinder ligger og tænker på, at loftet trænger til at blive hvidtet, og hvilke sko hun skal ønske sig til sin fødselsdag. Vi er selvfølgelig alle sammen forskellige - og godt for det, så jeg rummer fint den uenighed, noget så provokerende som dette vil afstedkomme.. Og derfor har du også helt ret - nyd at der er kvinder der vil sælge noget så dyrebart for os mænd som sex, og er du den type, der får din følelser i klemme, så accepter at kvinderne har det anderledes af biologiske/evolutionære årsager. Og til dig @Toppe - måske du bare skal nyde mange gp'ere, og ikke begrænse dig til én :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 5 minutter siden:

 

 

Jamen det kan jeg da så ikke sidde overhørig :-D

1. Jeg mener, du har fuldstændig ret. Men der ser ud til at være kønsforskelle. Så her kommer nogle generaliseringer - bare som advarsel, når regimentet af de provokerede melder sig. Kvinder er måske lidt bedre end mænd til at lukke ned for deres følelser, og bare lade sig knalde. Af gode grunde kan jeg ikke sige hvorfor, eller hvordan det føles for kvinderne - men evolutionært har kvinder ofte brugt sex til at opnå fordele, og få det bedste handyr (for det meste den rigeste eller den med bedste position) - ligesom det er et biologisk kriterie, at kvinder vælger mænd ud - ikke omvendt. Det findes mange steder i dyreriget, og har i vid udstrækning sikret artens overlevelse og udvikling. Det er kvinderne, der sikrer, at kun de bedste handyr får afkom - og de bruger bl.a. sex og forførelse til at opnå dette.

2. Jeg ved ikke hvor ofte dette sker - men antager du har ret. Når jeg ser på mange gp'eres svar på netop det spørgsmål i mange debatter rundt om på EG, så er svaret bestemt ikke entydigt - men det ville også være underligt, da der heldigvis er stor mangfoldighed. Ida Sunshine skrev i en anden tråd noget begavet, jeg ikke havde tænkt over. Nemlig at man måske skal passe på med at være alt for konkluderende med at tage EGs gp'ere og brugere som "sandhedsvidner", vi er jo et interessefælleskab, og ikke et varieret udsnit af befolkningen. Hun brugte et smukt billede - at være til en kageudstilling og undre sig over at mange tilstedeværende kunne lide kage.

3. Det bliver svært at tilføje noget her. Pengene driver værket, og det er der ikke noget galt i - jeg er bestemt ikke en hykler på det område, selvom jeg har fravalgt gp'ere har det ikke med penge at gøre - og ej heller at kritik af at penge er en del af gamet. Jeg har det problem, at jeg ikke kan adskille følelser og sex. Det er altså alene mit problem, og har intet med gp'erne at gøre. Når det er sagt - så er jeg ret sikker på, at der ikke fandtes så mange "villige" kvinder, hvis ikke de fik penge for det. Her er der fra gp siden en del hykleri (eler dygtig markedsføring om du vil), hvis du spørger mig. Og i trådens topic - hvis man skal være kæreste med en gp - tror jeg det er en god ide at læse @Frække Ida s indlæg grundigt.

4. Et virkelig godt råd til @Toppe - det har jeg ikke noget at tilføje til.

5. Ja uha - hvad skal jeg sige. Det er bare godt skrevet. Jeg mener det også peger på kønsforskellene under pkt. 1. Selvom en masse brugere her på EG har haft meget travlt med at fortælle, hvor stor en idiot jeg er, når jeg ærligt siger, at jeg ikke kan adskille følelser og sex, så kan jeg også se og læse, at jeg ikke er alene. Vi er åbenbart flere, der synes, vi virkelig giver noget af os selv i den seksuelle akt, mens kvinder ligger og tænker på, at loftet trænger til at blive hvidtet, og hvilke sko hun skal ønske sig til sin fødselsdag. Vi er selvfølgelig alle sammen forskellige - og godt for det, så jeg rummer fint den uenighed, noget så provokerende som dette vil afstedkomme.. Og derfor har du også helt ret - nyd at der er kvinder der vil sælge noget så dyrebart for os mænd som sex, og er du den type, der får din følelser i klemme, så accepter at kvinderne har det anderledes af biologiske/evolutionære årsager. Og til dig @Toppe - måske du bare skal nyde mange gp'ere, og ikke begrænse dig til én :D

hold nu op hvor vi kan tolke indlæg forskelligt :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt uvis på om jeg fik responderet ordentligt på dit filmiske bidrag @TheVoice


Kan nogen som helst frasige sig, selv socialt med en samlever,ikke at være endegyldigt oprigtige, evigt og altid, i deres virke. Mennesker spiller ofte skuespil. Vi påtager os en rolle, nogle gange fordi det forventes og vi vil behage, andre gange af forfængelige årsager, ja ganske tit af netop denne grund. Selv har jeg pt. en op ad bakke kamp, om at komme igennem "Idioten", men at betragte verden og sin næste med uskyldighedens blik, den infantile tilgang, hvor man blotter sig og ikke bare forsøger, men godtager og tilslutter sig ærligt, at man vil virke dum og barnlig i forsøget på at fralægge sig et skuespil, kan måske tænkes som et ideal.


Hvad vil jeg sige med dette - Jo, i det mindste ved de stunder med en GP, selv, og nok især, med den man betragter som favoritten er vi ærlige om uærligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nihil skrev, for 2 timer siden:

Hvad vil jeg sige med dette - Jo, i det mindste ved de stunder med en GP, selv, og nok især, med den man betragter som favoritten er vi ærlige om uærligheden.

Men ikke altid :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nihil skrev, Lige nu:

Du har naturligvis ret @Cage - Jeg glemte mit obligatoriske: "Tilnærmelsesvis" der.

Nemlig @Nihil - altid sikre sig en helgardering, ellers kommer alle misforståelserne, fejltolkningerne og fordømmelserne.

Men derudover. Du har ret. Det er en leg, et spil, en illusion. Kan vi være ærlige om det for os selv og hinanden er meget vundet. Tilbage står det samme spørgsmål alligevel igen og igen og brænder indeni mig - kan man (Jeg) abstrahere fra følelserne, og bare lege legen, spille spillet, iscenesætte teaterstykket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror vi, sådan snigende er ved at afvige fra oplægget i tråden. Jeg vil forsøge, at flette!

Også jeg har tænkt tanken, hvad om hvis? Og kunne det ske? Med hensyn til en GP som kæreste. Det er dog en del besøg siden. Jeg konkluderede nok, at det ville jeg simpelthen ikke være i stand til. Den given, har jeg endnu tilgode at opleve hos mig selv. Det er nemlig det jeg tænker det kræver: En unik og selvopofrende tilkendegivelse af kærlighed.

Her er så de følelser som man kan rammes, og jeg vil skrive her: Heldigvis, af, når man frekventerer en GP. Som de ej er maskiner, kvinderne, er vi det jo ej heller. Min erfaring siger mig dog, at man opbygger en værktøjsæske, hvori man finder brugbare redskaber til at, ikke underkende, men holde de der følelser.i ave. Både for kvindens skyld, men da også for ens egen lykke og velbefindende. Man kan gå på gløder, man kan sluge en sabel, man kan stikke et langt søm op i sin næse.:-D Om den kan begribes ret!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Topper, som jeg forstod dit indspark var det helt afgørende for dig at finde en kæreste der var prostitueret. Nu lyder det mere som at det der er essentielt for dig er at hun er promiskuøs. Har du overvejet at bevæge dig ind i de polyamorøse cirkler? http://polyamori.dk/

Ellers er der også som nævnt i tråden indtil flere datingsites for promiskuøse piger og fyrer. Swingerklubber har også været nævnt. Og selvfølgelig er de en mulighed. Men vid at de fleste piger der kommer i swingerklubber kommer for at få pik.... ikke for at finde en kæreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har, for et par år siden, haft en kæreste der var prostitueret. Nu er alle mennesker jo forskellige, så min oplevelse må stå for min (og min eks) regning. Jeg havde sådan set ikke noget imod hendes erhverv, det havde da også været lidt hyklerisk idet jeg var klar over dette fra start. Jeg havde ingen ambitioner om "at redde hende", da hun jo var/er et voksent menneske der er i stand til at tage slige beslutninger selv. Jeg vil dog bemærke følgende:

1) At hun kommer træt hjem og ikke orker sex, er en realitet du må acceptere. Og ja, et forhold er mere end sex, men uden sex intet forhold - så kan man have lige så mange følelser for hinanden. Det bliver altså forbandet svært at leve med at din møglækre/sexede/dejlige kæreste bruger sin seksuelle energi på andre UANSET at der ingen følelser er lagt i de transaktioner(og tro mig de herrer, sådan forholder det sig). 

2) Tro mig, hun gider ikke ligge og fodre din lyst efter frække historier, tværtimod. Jeg oplevede en dyb antipati overfor langt de fleste af hendes kunder, "det er min opgave at få en ældre, overvægtig og ofte slesk mand til at føle sig ønsket og attraktiv". Derudover var hun meget diskret og fortalte kun meget overfladisk om hendes kunder, hvad jeg som kunde kun kan anerkende idet diskretion er en dyd i denne branche.

3) Som mænd og kunder er det nogle gange svært at adskille virkeligheden fra fantasien. På en måde er det unødvendigt, fordi vi betaler for en ydelse/fantasi og skal blot forholde os til dette. Så snart man er i et forhold, så skal vi også forholde os til den virkelighed som både er mennesket bag arbejdet som prostitueret, samt den effekt jobbet har på både kvinden og forholdet. Og det er altså hverken pretty Woman eller en lægeroman. 

Ud fra de ting du skriver at du tænder på så vil jeg foreslå at finde en kæreste i swingermiljøet. Det er skam helt legitimt at tænde på både, at høre og se på sin kærestes eskapader med andre, der er bare væsentligt nemmere måder at opleve det på.

Hvad angår visse kvinders præference for mænd med penge, er det vel ikke meget anderledes end visse mænds præference for piger der er meget yngre end dem selv(lovligt)? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gomorra skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har, for et par år siden, haft en kæreste der var prostitueret. Nu er alle mennesker jo forskellige, så min oplevelse må stå for min (og min eks) regning. Jeg havde sådan set ikke noget imod hendes erhverv, det havde da også været lidt hyklerisk idet jeg var klar over dette fra start. Jeg havde ingen ambitioner om "at redde hende", da hun jo var/er et voksent menneske der er i stand til at tage slige beslutninger selv. Jeg vil dog bemærke følgende:

1) At hun kommer træt hjem og ikke orker sex, er en realitet du må acceptere. Og ja, et forhold er mere end sex, men uden sex intet forhold - så kan man have lige så mange følelser for hinanden. Det bliver altså forbandet svært at leve med at din møglækre/sexede/dejlige kæreste bruger sin seksuelle energi på andre UANSET at der ingen følelser er lagt i de transaktioner(og tro mig de herrer, sådan forholder det sig). 

2) Tro mig, hun gider ikke ligge og fodre din lyst efter frække historier, tværtimod. Jeg oplevede en dyb antipati overfor langt de fleste af hendes kunder, "det er min opgave at få en ældre, overvægtig og ofte slesk mand til at føle sig ønsket og attraktiv". Derudover var hun meget diskret og fortalte kun meget overfladisk om hendes kunder, hvad jeg som kunde kun kan anerkende idet diskretion er en dyd i denne branche.

3) Som mænd og kunder er det nogle gange svært at adskille virkeligheden fra fantasien. På en måde er det unødvendigt, fordi vi betaler for en ydelse/fantasi og skal blot forholde os til dette. Så snart man er i et forhold, så skal vi også forholde os til den virkelighed som både er mennesket bag arbejdet som prostitueret, samt den effekt jobbet har på både kvinden og forholdet. Og det er altså hverken pretty Woman eller en lægeroman. 

Ud fra de ting du skriver at du tænder på så vil jeg foreslå at finde en kæreste i swingermiljøet. Det er skam helt legitimt at tænde på både, at høre og se på sin kærestes eskapader med andre, der er bare væsentligt nemmere måder at opleve det på.

Hvad angår visse kvinders præference for mænd med penge, er det vel ikke meget anderledes end visse mænds præference for piger der er meget yngre end dem selv(lovligt)? 

Hovedet på sømmet Gomorra. Jeg kan genkende det meste!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@gomorra.... Hvor er jeg glad for, at du er kommet med din beretning. For selvom een virkeligheds erfaring som denne ikke kan ophøjes til at gælde alle - så må jeg sige, at det virker langt mere logisk, realistisk og indlysende end mange andre bidrag, der nok primært har et markedsførings øjemed. 

Og også et godt input til @Toppe - især det med at prøve swingermiljøet i stedet, som et par andre også har været inde på

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 30 minutter siden:

@gomorra.... Hvor er jeg glad for, at du er kommet med din beretning. For selvom een virkeligheds erfaring som denne ikke kan ophøjes til at gælde alle - så må jeg sige, at det virker langt mere logisk, realistisk og indlysende end mange andre bidrag, der nok primært har et markedsførings øjemed. 

Og også et godt input til @Toppe - især det med at prøve swingermiljøet i stedet, som et par andre også har været inde på

 

@Cage ...hvor er jeg glad for, at du kommer med dine vurderinger og rettesnorer. For selvom du gerne ser din  virkeligheds erfaring ophøjet til at gælde alle  - så må jeg sige, at det virker langt mindre logisk, realistisk og indlysende end mange andres bidrag, der nok ikke primært har et markedsførings øjemed...

Måske det er på tide du begrænser dig til at bidrage med dine egne erfaringer eller synspunkter ift til tråden, istedet for tilstadighed at benytte enhver lejlighed til at beklage dig over hvad andre måtte mene eller bidrage med og altid indirekte - eller den helt forfængelige beklagelse over, hvad nogen måtte give 'likes' til.... og konkludere, at når samme personer ikke giver dig 'likes' er et udtryk for "væmmelse" ...tror de fleste i fora'et giver 'likes' til hvad de måtte blive begejstre for at læse umiddelbart, men ikke nødvendigvis 'likes' for noget de blot er enige i ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 4 minutter siden:

@Cage ...hvor er jeg glad for, at du kommer med dine vurderinger og rettesnorer. For selvom du gerne ser din  virkeligheds erfaring ophøjet til at gælde alle  - så må jeg sige, at det virker langt mindre logisk, realistisk og indlysende end mange andres bidrag, der nok ikke primært har et markedsførings øjemed...

Måske det er på tide du begrænser dig til at bidrage med dine egne erfaringer eller synspunkter ift til tråden, istedet for tilstadighed at benytte enhver lejlighed til at beklage dig over hvad andre måtte mene eller bidrage med og altid indirekte - eller den helt forfængelige beklagelse over, hvad nogen måtte give 'likes' til.... og konkludere, at når samme personer ikke giver dig 'likes' er et udtryk for "væmmelse" ...tror de fleste i fora'et giver 'likes' til hvad de måtte blive begejstre for at læse umiddelbart, men ikke nødvendigvis 'likes' for noget de blot er enige i ...

Nu tør jeg ikke like dit indlæg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 42 minutter siden:

@Cage ...hvor er jeg glad for, at du kommer med dine vurderinger og rettesnorer. For selvom du gerne ser din  virkeligheds erfaring ophøjet til at gælde alle  - så må jeg sige, at det virker langt mindre logisk, realistisk og indlysende end mange andres bidrag, der nok ikke primært har et markedsførings øjemed...

Måske det er på tide du begrænser dig til at bidrage med dine egne erfaringer eller synspunkter ift til tråden, istedet for tilstadighed at benytte enhver lejlighed til at beklage dig over hvad andre måtte mene eller bidrage med og altid indirekte - eller den helt forfængelige beklagelse over, hvad nogen måtte give 'likes' til.... og konkludere, at når samme personer ikke giver dig 'likes' er et udtryk for "væmmelse" ...tror de fleste i fora'et giver 'likes' til hvad de måtte blive begejstre for at læse umiddelbart, men ikke nødvendigvis 'likes' for noget de blot er enige i ...

Spot on!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SanseForskeren skrev, den ‎11‎-‎08‎-‎2016 at 16:31:

Ida, du er en sød, meget kreativ og attraktiv pige. Men med al respekt, så er det helt ude i hampen når du fremføre at instinktadfærd som sexualdrift og forelskelse udgår fra hvad stor hjernen tænker og mener. Og det skal du være glad for. Du vil miste en stor del af dine kunder, hvis vi mænd sådan kunne "filosofere" vores behov for sex til bare at være som drikke sig i hegnet et par gange om året.

Nej - men ja for den type følelser er evolutionært lageret i Amygdala, der er en del af det limbiske system (populært kaldet krybdyrshjernen). Andre evolutionært lagerede følelser er vrede, frygt, lykke, overraskelse, væmmelse og sorg. I øvrigt er en følelse som jalousi en 'kombinationsfølelse' af forelskelse, frygt og vrede. Og ift. trådens emne, er det jo relevant at se på, om man kan håndtere netop jalousi, hvis man skal være kæreste med en GP.

Det kan også tilføjes til Idas Sunshines misforståelse, at netop rationaler for 90-95% tilfælde er 'efterrationaliseringer' (i storhjernen), hvilket giver god mening, da det ikke nytter først, at skulle have en lang tankerække, inden man beslutter sig for at skride, når man står over for en aggressiv klapperslange. Det limbiske system har sikret vores arts (og mange andre arters) overlevelse ved en "direkte" adkomst til at reagere på vores evolutionært lagerede følelser. Disse reaktioner ses så i vores fysiske formåen - f.eks. vil benævnte klapperslange afstedkomme, at kroppen hurtigt transporterer store mængder blod til benenes muskler, så vi kan løbe væk, ligesom vores adrenalin niveau øges markant .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, man skal passe på, med at sammenligne mænds abehjerne med kvinders ;)

Jeg havde denne kunde engang, han besøgte mig hver gang jeg var på arbejde, det var røvirriterende, for jeg brød mig ikke super meget om ham, indtil jeg en dag fandt ud af at han var rig. Efterfølgende var jeg helt vild i varmen og eksploderede nærmest i en kæmpe orgasme, det øjeblik han trådte ind af døren.
Jeg har samme problem hvergang jeg er i Paris, jeg kan ikke længere nyde en kop te på Le Bristol uden at være totalt våd i trussen over alle de rige mænd jeg er omgivet af. Virkelige træls :roll:

 

Som jeg tidligere skrev, forelskelse og seksuel attraktion er to vidt forskellige ting, igen, man skal lade være med at sammenligne mænd og kvinder, for det er da sørgeligt, at smukke kvinder i den vestlige verden, stadig har langt bedre chancer for at klare sig godt i livet end uattraktive kvinder.
 

Case 1. En kvinde møder en mand, hun aner intet om ham, han er rar og venlig, hun syntes godt om ham, hun er ikke forelsket eller seksuelt tiltrukket til ham.
Case 2. En kvinde møder en mand, hun aner intet om ham, han er meget ubehagelig og hun bryder sig ikke om ham Hun er ikke forelsket eller seksuelt tiltrukket til ham.
I begge tilfælde finder kvinderne efterfølgende ud af, at manden er meget rig..
Bliver en eller begge seksuelt tiltrukket af manden ved næste møde? Eller måske ligefrem forelskede?

En anden kedelig kliché er at vi er tiltrukkede af den farlige fyr, men ender op med den kedelige grå kontormus. 
Kvinder har et basalt behov for tryghed og de fleste er os er i høj grad tiltrukket af mænd, vi mener kan give os dette. 
Denne tryghed er temmelig subjektiv. For nogle kvinder betyder det måske meget at manden er rig, men hvad hvis kvinden selv er meget rig?
Det er også en kliché at nogle kvinder falder for den lille, stille halvfede -men uendeligt trofaste fyr.
Nogle kvinder falder for store muskuløse fyre der tilbringer 100 timer om ugen på at løfte vægte.
Mange falder for en der minder dem om deres far.

En del af hver enkelte persons tiltrækning kan nok forklares ud fra vores behov for denne tryghed, men vi er LANGT langt mere komplekse end som så, det er ikke nok at en person er rig, eller stærk, eller ligner vores far, eller ikke har en chance for at forlade os for noget bedre. Hvis det var nok, ville kvinder ikke lave andet end rende rundt og være liderlige. (lidt på samme måde som mænd..) (<--det var en joke)
 

I har intet aktuelt grundlag for påstanden om at jeg er seksuelt tiltrukket af rige mænd og jeg syntes faktisk i er lidt pinlige at høre på, men hvis i nu stopper med at købe bøger i 7/11 skrevet af folk uden nogen videnskabelig baggrund og i stedet hopper tilbage til Uni. eller lign. så kan det være i kan skille jer af med jeres forældede og sexistiske teorier.
 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Ida sunshine - jeg et lidt usikker på hvad det har med tråden at gøre. Det ser dog ud til at det med bogkøb er en projicering. 

Men tilbage til tråden. Hvis man gerne vil vide noget om hjernens funktioner og håndtering af følelser kan jeg anbefale at læse ting af hjerneforskeren ved Oxford university Morten Kringelbach, som faktisk et dansker og selvfølgelig (hjerne) Peter Lund Madsen, som både kan skrive videnskabeligt og lidt mere tilgængeligt. En fyr som Tor Nørretranders tidlige bøger er bestemt også indsigtsfulde og baseret på hvad videnskaben har dokumenteret. 

På den journalistiske side kan jeg anbefale Lone Frank og Daniel Goleman som begge gør videnskabelige artikler afhandlinger tilgængelige uden at fordumme læserne.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...