Hop til indhold
Toppe

Kæreste med en GP

Recommended Posts

Cage skrev, for 1 minut siden:

Det er da sket i verdenshistorien, at en kvinde har taget en mand pga. hans position og job ;)

Your point? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Your point? 

Different from yours, but still the same :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Du skal da aldrig blive kærster med en pige fordi hun er GP. Du skal blive kærster med en pige fordi du elsker hende - uanset hvad hun laver.
Eller er du bare ude efter noget gratis fisse.

Nu ved jeg ikke hvor lækker og uimodståelig du er, men for os med gennemsnitligt udseende er kærester den absolut dyreste fisse du kan få. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Cage skrev, for 27 minutter siden:

Det er da sket i verdenshistorien, at en kvinde har taget en mand pga. hans position og job ;)

Det er Donald Trumph vel et udemærket eksempel på. Det er ikke mange unge kvinder der falder for en komplet personligforstyrret pensionist. Med med udsigt til at blive første dame og mange millionøse så rammer amors pile plet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 36 minutter siden:

Nu ved jeg ikke hvor lækker og uimodståelig du er, men for os med gennemsnitligt udseende er kærester den absolut dyreste fisse du kan få. 

Øh? Jo grimmer du er desto flere penge bliver du nød til at bruge på din kæreste? Eller hvad? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 3 minutter siden:

Øh? Jo grimmer du er desto flere penge bliver du nød til at bruge på din kæreste? Eller hvad? 

Hvis man er grim både indvendigt og udvendigt, så skal det nok passe ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Ida sunshine skrev, for 9 minutter siden:

Øh? Jo grimmer du er desto flere penge bliver du nød til at bruge på din kæreste? Eller hvad? 

Det faktisk en statistisk kendsgerning at kvinder tænder mere på status, magt og penge end på et sexet udseende.

Redigeret af SanseForskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
SanseForskeren skrev, for 15 minutter siden:

Det faktisk en statistisk kendsgerning at kvinder tænder mere på status, magt og penge end på et sexet udseende.

Det kan godt være at det noget man har været ude og lave statistik på. Jeg er bare ikke lige i den kategori. Et sexet udseende samtidig med en DEJLIG personlighed betyder langt mere for mig end status, magt og penge. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SanseForskeren skrev, Lige nu:

Det faktisk en statisk kendsgerning at kvinder tænder mere på status, magt og penge end på et sexet udseende.

så selv hvis man er lækker, skal man.. Hvad, Bruge penge på sin kæreste? For at beholde hende eller hvad?

Det senarie er meget uvandt for mig, men jeg syntes da det lyder til, at hvis dét er ens erfaring, så skal man, måske i stedet for at tænke at ens kæreste er ..en dyr ko? Overveje hvorfor at ingen gider være sammen med en, hvis der ikke er penge eller goder involveret..

 

klichér er der nok af, heldigvis ser det alligevel ud til at grimme kvinder og fattige mænd stadig kan finde kærligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toppe skrev, for 3 timer siden:

Hejsa,

Dette er mit første indlæg - jeg har luret en del tid, men nu har jeg noget jeg vil høre om I kan hjælpe med. Især GP'erne :)

Hvordan er det at være kæreste med GP? Deler I jeres oplevelser med jeres kæreste? Eller er der vandtætte skodder imellem hvad der sker på arbejdet og privatlivet?

Jeg spørger fordi at jeg tænker det må være noget nær det ultimative at være kæreste med GP - jeg tænder på at høre om opevelserne hun har haft i løbet af dagen. Det er ikke på den der "jeg vil være din chauffør"- eller opvartende-type. Helt "normalt" og iøvrigt ligeværdigt kæreste-forhold - men dog med den tvist at jeg tænder på det hun laver. 

Men nogle gange er fantasien bedre end virkeligheden - derfor denne "føler". Skal jeg på jagt efter GP - eller skyde en hvid pil efter det? 

Jeg har ikke særlig stor erfaring med at besøge GP'ere - men kan godt sætte mig ind i Cage's oplevelser med at føle de virkelig er vild med en, hvilket jo er super-fedt, men ikke holdbart overhovedet. Best-case scenario er at score en pige i byen, og så senere hen finde ud af at hun er GP.

Pft.

/Torben

hahahaha. Hvor gammel er du ? og har du overhovedet forladt folkeskolen ?

Man skal da være kæreste med en kvinde fordi man elsker hende. Om hun så er GP, skosælger, lærer, læge eller noget andet burde være ligegyldigt. Med mindre selvfølgelig det er hendes job og ikke hende du vil være kæreste med...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Ida sunshine skrev, for 9 minutter siden:

så selv hvis man er lækker, skal man.. Hvad, Bruge penge på sin kæreste? For at beholde hende eller hvad?

Det senarie er meget uvandt for mig, men jeg syntes da det lyder til, at hvis dét er ens erfaring, så skal man, måske i stedet for at tænke at ens kæreste er ..en dyr ko? Overveje hvorfor at ingen gider være sammen med en, hvis der ikke er penge eller goder involveret..

 

klichér er der nok af, heldigvis ser det alligevel ud til at grimme kvinder og fattige mænd stadig kan finde kærligheden.

Hvis du som mand aldrig gidder at købe noget til kæresten eller bidrage til bolig, børn mm, så du enten se STJERNE lækker ud og/eller bruge hele din fritid på at bekræfte hende. Ellers holder forholdet sgu ikke så længe.

Redigeret af SanseForskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Cage skrev, for 2 timer siden:

Tja - mange mænd kan ikke skelne mellem sex og følelser ;)

Mænds "følelser" er faktuelt biologisk noget helt andet end kvinders "følelser". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
SanseForskeren skrev, for 9 minutter siden:

Hvis du som mand aldrig gidder at købe noget til kæresten eller bidrage til bolig, børn mm, så du enten se STJERNE lækker ud og/eller bruge hele din fritid på at bekræfte hende. Ellers holder forholdet sgu ikke så længe.

Den kassen du lige har puttet alle kvinder i må du gerne pille mig ud af... Straks!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Ida sunshine skrev, for 34 minutter siden:

Øh? Jo grimmer du er desto flere penge bliver du nød til at bruge på din kæreste? Eller hvad? 

Hmmm tror det er en plausibel teori :) eller nærmere nu grimmere man er i forhold til sin kæreste/ønskede kæreste. Det ville forklarer mit ægteskab og de forhold jeg har haft efterfølgende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Maii Love skrev, Lige nu:

Den kassen du lige har puttet alle kvinder i må du gerne pille mig ud af... Straks!

Nu er ser du jo også stjerne godt ud, men hvis nu var gammel og grim, hva så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
SanseForskeren skrev, Lige nu:

Nu er ser du jo også stjerne godt ud, men hvis nu var gammel og grim, hva så?

Sikke da noget pladder.. Jeg er en hel normal kvinde af udseende.

Alder kommer med tiden og bare fordi klokken slår, så mister man ikke evnen til at elske. Grimme mennesker har også kærester.. 

Men i din optik er man måske ikke værd at elske hvis man er gammel og grim?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Maii Love skrev, for 7 minutter siden:

Den kassen du lige har puttet alle kvinder i må du gerne pille mig ud af... Straks!

Så du kan fint kaste al din gode sex og anden kvindelig omsorg efter en mand der ikke gidder at dele en skid af sine ressourcer med dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
SanseForskeren skrev, for 2 minutter siden:

Så du kan fint kaste al din gode sex og anden kvindelig omsorg efter en mand der ikke gidder at dele en skid af sine ressourcer med dig ?

Jeg tror ikke vi to kan føre en samtale.

Hav en god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SanseForskeren skrev, for 22 minutter siden:

Hvis du som mand aldrig gidder at købe noget til kæresten eller bidrage til bolig, børn mm, så du enten se STJERNE lækker ud og/eller bruge hele din fritid på at bekræfte hende. Ellers holder forholdet sgu ikke så længe.

Øh der gik vi lige fra "at bruge en masse penge på sin kæreste" til "at bidrage til familien på lige fod med ens partner". Det er da to komplet usamlignlige ting?

derudover syntes jeg det er en gang bittert og simpleminded pladder du fyrer af.. 

 

Og endeligt er smag og behag forskelligt. Jeg forstår udseende er vigtigt for mange, mig selv inkl. Når det kommer til at tænde på en person, men smag og behag er da heldigvis forskelligt, jeg syntes feks den der "eroguide pigen" tråd er en exhibition af grimme kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Maii Love skrev, for 9 minutter siden:

Sikke da noget pladder.. Jeg er en hel normal kvinde af udseende.

Det tror jeg ikke dine klienter er enige med dig i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Ida sunshine skrev, for 2 minutter siden:

Øh der gik vi lige fra "at bruge en masse penge på sin kæreste" til "at bidrage til familien på lige fod med ens partner". Det er da to komplet usamlignlige ting?

Det tror jeg ikke de fleste danske ægtemænd er enig at det bidrages på økonomisk på lige fod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 1 time siden:

Nu ved jeg ikke hvor lækker og uimodståelig du er, men for os med gennemsnitligt udseende er kærester den absolut dyreste fisse du kan få. 

Hvis du er i et forhold håber jeg da det er et ligeværdige forhold, hvor du får ligeså meget tilbage som du giver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SanseForskeren skrev, for 8 minutter siden:

Det tror jeg ikke dine klienter er enige med dig i. 

En "grim" person kan godt være sexet.

Og omvendt er mange fotomodeller ikke nogle jeg har lyst til sex med, på trods af at de er smukke, da de nogle gange ikke har sexappeal.

Og så er der også hele den polemik med smag og behag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SanseForskeren skrev, for 17 minutter siden:

Det tror jeg ikke de fleste danske ægtemænd er enig at det bidrages på økonomisk på lige fod.

:blink:Nu ved jeg ikke om du er på tidsrejse fra 1923 eller om du bare er 75 år gammel, men den der idé om at det er mænd der forsørger kvinderne i Danmark, er da totalt malplaceret her i 2016 hvor kvinder generelt (og i stadig "uheldigt" stigende grad) klare sig bedre end mænd på både job og uddannelse. 

Det er virkelig ikke normalt at unge kvinder i dag har en forventning om, at de skal finde sig en mand, der kan forsørge dem.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...