Hop til indhold
Toppe

Kæreste med en GP

Recommended Posts

Guest Maii Love
Cage skrev, 1 time siden:

Det er præcis min tanke også Maii. Jeg husker en tudsegammel tråd, hvor det også blev diskuteret. Der var der faktisk flere gp'ere, der hævdede at de ville have lige så meget lyst til sex med kæresten trods dagens dont. Dengang tænkte jeg - pladder det siger de sgu kun i "markedsførings" øjemed.

Tak for din indsigt ;).... Og Iøvrigt virkelig mange gode kommentarer her i tråden :D

Det er ellers rigtig nok - jeg kan sagtens have en dyb lyst til min kæreste, men være for træt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Maii Love skrev, Lige nu:

Det er ellers rigtig nok - jeg kan sagtens have en dyb lyst til min kæreste, men være for træt. 

Tager dit ord for det - har til gode at være kæreste med en GP..... Stiller mig dog tvivlende, men jeg er jo også mand, så hvad ved jeg om kvinders lyst. Og heldigvis - kvinder er et dejligt mysterium :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Maii Love skrev, for 6 minutter siden:

Det er ellers rigtig nok - jeg kan sagtens have en dyb lyst til min kæreste, men være for træt. 

Hvad specielt er det ved det. Er det ikke sådan det altid er søde Maii?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Cage skrev, for 30 minutter siden:

uha - Toppe ikke stille det spørgsmål. Det er den hellige gral - du hidser adskillige gp'ere op med det spg.

Det er to helt separate biologiske systemer, der styrer hhv sexualadfærd og forelskelse/kærlighed. Både kvinder og mænd kan sagten blive ophidsede og få orgasme uden at være forelsket. Den eneste forskel er at mænds testosteron niveau er 10-20 gange højere end kvinder, og vi har derfor et større fysisk behov for sex.

Redigeret af SanseForskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 39 minutter siden:

Det er ellers rigtig nok - jeg kan sagtens have en dyb lyst til min kæreste, men være for træt. 

 

Cage skrev, for 36 minutter siden:

Tager dit ord for det - har til gode at være kæreste med en GP..... Stiller mig dog tvivlende, men jeg er jo også mand, så hvad ved jeg om kvinders lyst. Og heldigvis - kvinder er et dejligt mysterium :D

 

Selvfølgelig kan man da være for træt... Uanset hvad ens arbejde er, alt andet ville da være underligt ?! 

Redigeret af holstebronx
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 time siden:

uha - Toppe ikke stille det spørgsmål. Det er den hellige gral - du hidser adskillige gp'ere op med det spg.

Øh som hvem? Hvem er det fra den debat, du bliver ved med at hentyde til, for jeg kan ikke lige se det. Men det er da også totalt langt ude, at nogle piger er uenige i de kasser du forsøger at putte dem ned i :-o

og synd at det viste sig at en pige tre gange din junior var mere interesseret i dine penge end dig, men helt ærlig get over it, det begynder at blive ynkeligt at se på. 

 

Venligst en totalt uophidset gp ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, Lige nu:

Er der en GP'ER herinde, der vil være kæreste med Krølle Bølle?

:-D

God dag.

Nej dog, endnu en stengo drang med kvaj i opdraningen, der kaster sig ud i et one-man "Pretty Woman"-show, .... pas nu på! Nogen bliver så besat af iscenesættelsen, at de slet ikke opdager filmen er knækket .... :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Ida sunshine.... Der er altid een. Du behøver jo slet ikke tage stilling til det - endsige læse det.

Desuden er det helt legitimt,  at både synes jeg er et fjols og være uenig med mig. Faktisk er jeg villig til at dø for din ret i den henseende. 

Og kære Ida - må jeg stilfærdigt opfordre dig til at læse det jeg rent faktisk skriver, og ikke det du tror, jeg skriver. Kommer du alligevel i tvivl om en fortolkning, kan du altid spørge, så du ikke hele tiden går galt i byen.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krølle Bølle Jr. skrev, for 15 minutter siden:

Er der en GP'ER herinde, der vil være kæreste med Krølle Bølle?

:-D

God dag.

He he he... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Maii Love skrev, for 2 timer siden:

Det er ellers rigtig nok - jeg kan sagtens have en dyb lyst til min kæreste, men være for træt. 

Meget kvikt svaret søde Maii. Men som jeg husker omtalte tråd, så var gp postulaterne, at det ikke "gik ud over" sex på hjemmefronten, og mon ikke det var markedsførings signaler? Måske husker jeg galt ;)

Når det er sagt kan svaret være fuldstændigt korrekt. Det gik ikke ud over sex på hjemmefronten, der var ikke noget før og ikke noget nu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 20 minutter siden:

@Ida sunshine...Kommer du alligevel i tvivl om en fortolkning, kan du altid spørge, så du ikke hele tiden går galt i byen.

Jamen jeg kan da sagtens gentage det spørgsål jeg stilte dig? :) 

Ida sunshine skrev, 1 time siden:

Hvem er det fra den debat, du bliver ved med at hentyde til, for jeg kan ikke lige se det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, Lige nu:

Jamen jeg kan da sagtens gentage det spørgsål jeg stilte dig? :) 

 

Så læs det igen. Tjek likes også, der et en del give aways der også.

Og Ida - husk venligst, at jeg faktisk hylder og elsker meningsforskelle, så at postulere at jeg forsøger at putte mennesker i kasser, er så langt fra sandheden (for ikke at sige langt ude), som man kan komme.

Du et åbenlyst en kvik kvinde, med både skarp tunge og dine meningers mod - brug gerne det intellekt til at læse med åbent sind ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og forresten @Ida sunshine - med din stil pt. skraber du fint til dig af fans fra vestegnen ;)

Det er humor - lige som opklaring for omtalte fans 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 18 timer siden:

Nej det tror jeg lige præcis ikke - eller rettere jeg ved det jo (mht mænd). Men det var godt svært at trænge gennem selverkendelses panseret fsva gp'ere i en anden tråd

 

Cage skrev, for 3 timer siden:

uha - Toppe ikke stille det spørgsmål. Det er den hellige gral - du hidser adskillige gp'ere op med det spg.

 

Cage skrev, for 19 minutter siden:

Og forresten @Ida sunshine - med din stil pt. skraber du fint til dig af fans fra vestegnen ;)

Det er humor - lige som opklaring for omtalte fans 

Jeg ved godt, at der er folk der så vidt muligt fortrækker at pakke tingene ind og snakke i øst og vest, for at undgå at svare på et konkret spørgsmål, men jeg er måske tilpas.. Vestegnsagtig? (fred være med det) til at jeg mener at man enten kan sige tingene lige ud, eller også kan man tie, frem for konstant at sende små stikpiller og bemærkninger afsted, som man i sidste ende ikke kan/vil forsvare.

Jeg kigger ikke på likes, benytter mig ikke selv af dem, men vi er tre piger der deltager i debattens2 som du hentyder til, og nu pålægger du en eller flere af os at være "selverkendelsespanseret" og "ophidset" (jeg ser piger der roligt og velargumenteret forklare hvorfor de er uenige med dig) 

Du siger du "hylder og elsker" meningsforskelle, men det er da en besynderlig måde at vise det på, når du så i denne tråd pålægger en/flere piger en betegnelse som jeg er ret sikker på at de vil være uenige med dig i, og så siger du, at du ikke putter folk i kasser? :)

 

Personligt ser jeg ikke mig selv som selverkendelses panseret

@Nikita Darling @Kiki Kongerøv er i selverkendelses panserede eller er det en kasse i bliver puttet ned i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 12 minutter siden:

 

 

Jeg ved godt, at der er folk der så vidt muligt fortrækker at pakke tingene ind og snakke i øst og vest, for at undgå at svare på et konkret spørgsmål, men jeg er måske tilpas.. Vestegnsagtig?

Det kan måske være en kulturel forskel på os - jeg ved det ikke.

Dit nyfundne hylekor og alle de passivt aggressive, der bruge like til at markere deres væmmelse ved bestemte holdninger eller debattører, har det måske anderledes end mig.

Jeg gider ikke, når man går efter manden istedet for bolden. Og derfor gider jeg heller ikke din navneleg. Du må selv i sving, og lægge 2 og 2 sammen. Medgivet at du nok desværre skal på detektiv arbejde i andre tråde også - så fuldt forståeligt, hvis du ikke gider spilde dit liv på sådan noget pjat.

Og kan vi så forlade denne pseudo problem stilling, ellers skal jeg bare til at blokere endnu flere proselytter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 minut siden:

Det kan måske være en kulturel forskel på os - jeg ved det ikke.

Dit nyfundne hylekor og alle de passivt aggressive, der bruge like til at markere deres væmmelse ved bestemte holdninger eller debattører, har det måske anderledes end mig.

Jeg gider ikke, når man går efter manden istedet for bolden. Og derfor gider jeg heller ikke din navneleg. Du må selv i sving, og lægge 2 og 2 sammen. Medgivet at du nok desværre skal på detektiv arbejde i andre tråde også - så fuldt forståeligt, hvis du ikke gider spilde dit liv på sådan noget pjat.

Og kan vi så forlade denne pseudo problem stilling, ellers skal jeg bare til at blokere endnu flere proselytter. 

Hoooold nu op. Den ENESTE forskel der er på dig og dem du hele tiden er ude efter er at de/ vi ikke har noget imod at sige præcis hvem/hvad det er vi er uenige med. 

Det er så lavt at komme med nedværdigende udtalelser om andre mennesker og så ikke turde stå ved det. Du går efter manden konstant du gemmer dig bare bag en lile mur af pladder mens du kaster om dig med mudder and I Call bullshit og dit forsvar er så at beskrive mig som et passivagressivt hylekor, alt dette, blot fordi jeg er uenig med dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 48 minutter siden:

@Nikita Darling @Kiki Kongerøv er i selverkendelses panserede eller er det en kasse i bliver puttet ned i?

Jeg synes de der spydige hentydninger er nedladende. Nej, det er heller ikke mig, den passer på... Pakke, pakke ind... Gætte, gætte, gætte... Nope, det er heller ikke lige min stil. Du kan sige, hvad du mener direkte til de mennesker, du sidder og taler om, eller også burde du tie stille, Cage. Det andet er lidt vattet... Og pinligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren

Jeg tror både Cage og jeg godt ved at de videnskablige fakta provokerer mange moderne mennesker. Vi ved også at vi fremlægger også disse data en kende populistisk og firkantet i et medium som EG.

Men vær så sød at tænke over om Cage og jeg ikke rent faktisk har en pointe.

Medie, reklame og mode-industri er ikke i tvivl. De tjener milliarder på at "kasserne" for hvordan vi opføre os passer temmelig godt.

Redigeret af SanseForskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Toppe skrev, for 20 timer siden:

Hejsa,

Dette er mit første indlæg - jeg har luret en del tid, men nu har jeg noget jeg vil høre om I kan hjælpe med. Især GP'erne :)

Hvordan er det at være kæreste med GP? Deler I jeres oplevelser med jeres kæreste? Eller er der vandtætte skodder imellem hvad der sker på arbejdet og privatlivet?

Jeg spørger fordi at jeg tænker det må være noget nær det ultimative at være kæreste med GP - jeg tænder på at høre om opevelserne hun har haft i løbet af dagen. Det er ikke på den der "jeg vil være din chauffør"- eller opvartende-type. Helt "normalt" og iøvrigt ligeværdigt kæreste-forhold - men dog med den tvist at jeg tænder på det hun laver. 

Men nogle gange er fantasien bedre end virkeligheden - derfor denne "føler". Skal jeg på jagt efter GP - eller skyde en hvid pil efter det? 

Jeg har ikke særlig stor erfaring med at besøge GP'ere - men kan godt sætte mig ind i Cage's oplevelser med at føle de virkelig er vild med en, hvilket jo er super-fedt, men ikke holdbart overhovedet. Best-case scenario er at score en pige i byen, og så senere hen finde ud af at hun er GP.

Pft.

/Torben

Trods delte meninger må j lige af egen erfaring fortælle, at d sagtens ka lade sig gøre at være kæreste m en glædespige og få disse plusser m ind i forholdet :P 

J blev på et tidspunkt selv kæreste m en af mine faste gæster, som også har deltaget i et par af mine GB's, og d, som tændte ham, var nemlig at høre om mine sexuelle oplevelser m mine gæster . D tændte ham at se mig m andre mænd. At se mig nyde tændte ham. ALDRIG tilbød han at lege chauffør, at lege bodyguard eller at stå i spidsen for nogle af mine arrangementer. Og D tændte MIG!: At j vidste, at d KUN var d sexuelle v mit job, og at d kun kom på bane under sexen (eller forspillet), og at vi ku holde d der. 

J tror, j ville ha haft svært v at acceptere, at han "accepterede", hvis j følte, at han tog del af "æren" eller prøvede at blande sig i min økonomi, for så ville d ik se ud af kærlighed i mine øjne. Men i mine øjne r d at fortælle ham om mine dejlige sexuelle oplevelser ligeså tilfredsstillende på mig, som på ham. J tilbød ham sågar en oplevelse m en anden GP, på den betingelse at j måtte vælge og se på, og han tilbød mig d samme (tillid var der jo nok af). Men forholdet sluttede, inden vi nåede dertil, af ubetydelige årsager. Men altså, d holdt sg gnisten igang ;) 

J kommer f.eks. aldrig hjem efter en arbejdsdag og r psykisk ødelagt og træt, for j bruger faktisk ik ret meget energi på arbejde. J hygger mig, og d gi'r mig selvfølgelig optur på hjemmefronten (tja generelt :?). Stemningen bliver bedre og lysten større. J mindes kun et par gange, da j var i forhold, hvor j har været så øm, når j kom hjem, at d har været årsagen t en skipper fra sex. 

Træt??? :D J var mere træt både før og efter en arbejdsdag, de år j arbejde som hjemmehjælper. Tror mere, d har noget at gøre m, om du lykkelig og rolig m dig selv i dit erhverv. For vågner du hver morgen og tænker: "FÅRK, endnu en røvsyg dag på arbejde GAAAB", så bli'r du på længere sigt træt, og al din energi bli'r suget op, og så der sg ingen, som r liderlig i fritiden.

Point being: Set fra "en" af GP'ernes side r d ganske muligt, og d ka sagtens lade sig gøre at få "fordelene" m ;) 

Tillid r helt klart en kilde t et godt sexuelt forhold t en glædespige, men ik mindst fra GP'ens side.  D op t manden en smule at gøre op m sig selv, om HAN tænder på d. J følte mig tryg v at fortælle min kæreste om min dag, uden konsekvenser som jalousi mm, og d førte t et super frækt sexliv :P 

Kys Ida.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...