Hop til indhold
Toppe

Kæreste med en GP

Recommended Posts

Gæst

Halleluja! Sikken vi strør om os med fordomme, klichéer og generaliseringer i den her tråd.

Hvis vi nu starter med trådstarter: DIt spørgsmål er blevet stillet utallige gange og hver gang stiller jeg mig uforstående over hvad det er der skulle være så fedt ved at være kæreste med en GP? Du skriver at " Det må være noget nær det ultimative at være kæreste med GP

DU synes det er frækt når hun kommer og fortæller om de mænd hun har været sammen med. Godt så. Synes du måske også det er er frækt når hun bruger hele aftenen på at gøre sig fræk og lækker for de fyre hun skal ud og knalde for penge, mens du som regel kun får "discount-udgaven" - du er jo "bare" kæresten? Synes du det er fedt når hun med julelys i øjnene kommer hjem fra en vagt og fortæller hvor frækt det var, og mens du bliver godt liderlig over historien, vender sig om på den anden side og sover.... hun gider ikke mere sex i dag. Synes du det er fedt at skulle lyve over for dine venner og familie om hvad hun arbejder med og hvor i har mødt hinanden? ... fortsæt selv..

Og nej.. jeg er ikke efter dig Topper.. og nej det er ikke i alle forhold til GP'ere man skal stille de samme spørgsmål... jeg prøver bare at forsøge at vække dig med lidt realitetssans. Og hvordan vil du specifikt gå efter et forhold med en GP uden at komme til at virke ufatteligt ynkelig?? Man kan godt blive kæreste med en GP..... men det er noget der sker (og så tager man den der fra) og ikke noget man opsøger.... i min verden. Gå ud i byen og find nogen søde piger.. der er mange af dem :D

Og så fortsætter vi med alt det sludder om dyre kærester og bla, bla. Den har jeg hørt mange gange: "Jeg betaler for sex fordi en kæreste er alt for dyr". Hvor fanden samler i de kvinder op??? Ja undskyld jeg spøger. I mine forhold har vi delt udgifterne.. det fungerede ganske udmærket. Der har været mange grunde til at mine forhold er gået i stykker, men jeg KAN garantere for at penge ikke har været en af dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, 1 time siden:

[...] her i 2016 hvor kvinder generelt (og i stadig "uheldigt" stigende grad) klare sig bedre end mænd på både job og uddannelse.
 

Hej Ida

Danmarks Statistik har en fin side om ligestilling: http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/ligestilling

Hvad jeg umiddelbart kan se omkring job og uddanelse, så gælder der følgende:

  • Der er flere kvinder en mænd med en lang videregående uddannelse, totalt set. Det er kun på de tekniske at mændene fører.
  • Erhvervsfrekvensen for mænd er højere end for kvinder. Om det er at klare sig "bedre" kan selvfølgelig diskuteres. Den er knap 74% for mænd mod knap 70% for kvinder.
  • Mænd tjener mere end kvinder på tværs af alle sektorer, fuldstændigt entydigt. Så er spørgsmålet selvfølgeligt om det skal kaldes diskrimination eller at klare sig bedre. Det siger statistikken så vidt jeg kan se ikke noget om ;)

 

Redigeret af KnaldeBriks
Rettet tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren

På trods af Hillary Clinton sidder mænd stadig solidt på de mest indflydelsesrige poster i verden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Toppe skrev, for 5 timer siden:

Hejsa,

Dette er mit første indlæg - jeg har luret en del tid, men nu har jeg noget jeg vil høre om I kan hjælpe med. Især GP'erne :)

Hvordan er det at være kæreste med GP? Deler I jeres oplevelser med jeres kæreste? Eller er der vandtætte skodder imellem hvad der sker på arbejdet og privatlivet?

Jeg spørger fordi at jeg tænker det må være noget nær det ultimative at være kæreste med GP - jeg tænder på at høre om opevelserne hun har haft i løbet af dagen. Det er ikke på den der "jeg vil være din chauffør"- eller opvartende-type. Helt "normalt" og iøvrigt ligeværdigt kæreste-forhold - men dog med den tvist at jeg tænder på det hun laver. 

Men nogle gange er fantasien bedre end virkeligheden - derfor denne "føler". Skal jeg på jagt efter GP - eller skyde en hvid pil efter det? 

Jeg har ikke særlig stor erfaring med at besøge GP'ere - men kan godt sætte mig ind i Cage's oplevelser med at føle de virkelig er vild med en, hvilket jo er super-fedt, men ikke holdbart overhovedet. Best-case scenario er at score en pige i byen, og så senere hen finde ud af at hun er GP.

Pft.

/Torben

Jeg orkede ikke læse alle de sædvanlige AFSPORINGER som både GP'ere og andre brugere har brugt denne tråd til.

Jeg forstår ikke lige pointen med, at det "må være noget nær det ultimative at være kæreste med GP". Jeg ville personligt synes, at det var noget af det mest nederen. Der er sikkert mænd, der kan leve med det over længere tid, men det må virkelig være de få.

Skyd en hvid pil efter det og gå efter hjertet og kærligheden istedet for en fantasi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 2 timer siden:

Nu ved jeg ikke hvor lækker og uimodståelig du er, men for os med gennemsnitligt udseende er kærester den absolut dyreste fisse du kan få

 -- åååh sikke da vås at fyre af mand:)      -      det er jo fuldstændig vrangforestillet.

 Mine erfaringer er så sandelig anderledes med erfaringer fra korttids kærester- langtids kærester - og et 20 årigt ægteskab. Fisse er en lille himmelsk niche:wub: på bare,  -   tja ?!?!? hvor meget - det varierer jo meget fra par til par, og resten er kvinders vidunderlige biologiske og ikke mindst feminine univers, som Gud altsammen har skabt for at glæde os mænd, når vi har anstrengt os og gjort vores bedste for hende og ikke mindst feteret hende.

Den lille himmelske niche:wub:  + "podestaven" er også en fælles kit der kitter os sammen som par.

men for os med gennemsnitligt udseende er kærester den absolut dyreste fisse du kan få  --   NEJ - ved gud det billigste du kan få;-)

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop naiviteten. Vi betaler oplevelsesøkonomiens suverent dyreste timetakster. Hvad f... skulle få os til at betale op til 15.000 i døgnet hvis enhver bare kunne ganske hurtigt og helt gratis kunne finde en sød og omsogsfuld kæreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SanseForskeren skrev, for 2 timer siden:

Det faktisk en statistisk kendsgerning at kvinder tænder mere på status, magt og penge end på et sexet udseende.

Det er nemlig lige præcis hvad det er...... Tvivlere kan læse Umage giver Mage

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 7 minutter siden:

Stop naiviteten. Vi betaler oplevelsesøkonomiens suverent dyreste timetakster. Hvad f... skulle få os til at betale op til 15.000 i døgnet hvis enhver bare kunne  ganske hurtigt og helt gratis kunne finde en sød og omsogsfuld kæreste.

Kære MrBodyLover:)

Ja - det kan jeg da godt se, at det er noget af et problem, -  det med kæreste når der ligefrem skal kompenseres med 15000kr -------

Opskriften er ganske enkel : du skal bare med dig selv arbejde "baglæns" =  ganske hurtigt og helt gratis kunne finde en sød og omsogsfuld kæreste.  dvs du skal allerførst være omsorgsfuld og sød   -  så kommer hun helt automatisk til dig hurtigt og gratis 

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

Det kan godt være at det noget man har været ude og lave statistik på. Jeg er bare ikke lige i den kategori. Et sexet udseende samtidig med en DEJLIG personlighed betyder langt mere for mig end status, magt og penge. ;-)

Samme statistik viser, at det er præcis sådan, kvinder svarer, når de adspørges - men det står så i skærende kontrast til de reelle valg. Men jeg er sikker på, at du selvfølgelig mener, hvad du siger SM ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 9 minutter siden:

Samme statistik viser, at det er præcis sådan, kvinder svarer, når de adspørges - men det står så i skærende kontrast til de reelle valg. Men jeg er sikker på, at du selvfølgelig mener, hvad du siger SM ;)

Det kan du bande på at jeg gør. Har ikke andres meninger. Det ville nok også være lidt mærkeligt. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 10 minutter siden:

Det er nemlig lige præcis hvad det er...... Tvivlere kan læse Umage giver Mage

 det mest velplacerede U jeg længe har set ;-)     -   og alligevel vil jeg tvivle på tvivlerne.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Kan någon av Modreatorerna lämna sin kæresta för en kort stund och låsa denna fullståndigt urspårade tråd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 28 minutter siden:

Kære MrBodyLover:)

Ja - det kan jeg da godt se, at det er noget af et problem, -  det med kæreste når der ligefrem skal kompenseres med 15000kr -------

Opskriften er ganske enkel : du skal bare med dig selv arbejde "baglæns" =  ganske hurtigt og helt gratis kunne finde en sød og omsogsfuld kæreste.  dvs du skal allerførst være omsorgsfuld og sød   -  så kommer hun helt automatisk til dig hurtigt og gratis 

Mange hilsner

Nyder livet

Hvad er så DIN grund til at købe sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nyder livet skrev, for 50 minutter siden:

 det mest velplacerede U jeg længe har set ;-)     -   og alligevel vil jeg tvivle på tvivlerne.

Hvad kan jeg sige. Forskning der opfylder kriterierne for såvel metode, signifikans og redelighed - kan selvfølgelig modsiges. ikke med et følelsesmæssigt - "det tror jeg" . Man må op med modbevis og/eller forsøg der dokumenterer noget andet :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, 1 time siden:

men for os med gennemsnitligt udseende er kærester den absolut dyreste fisse du kan få  --   NEJ - ved gud det billigste du kan få;-)

uanset alder/udseende er kærestesex det bedste ... virker ret underligt at skulle vurdere om det er dyrt .... min bil er dyr i drift, min kæreste er dejlig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, 1 time siden:

Samme statistik viser, at det er præcis sådan, kvinder svarer, når de adspørges - men det står så i skærende kontrast til de reelle valg. Men jeg er sikker på, at du selvfølgelig mener, hvad du siger SM ;)

lyder bare en anelse konspiratorisk -  sådan generelt at tillægge kvinder den slags skumle motiver :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 5 timer siden:

Du ved godt vi er helt almindelig mennesker som alle andre, ikk? Mit hår er ligeså grimt om morgenen som troldens og jeg kan være ligeså modbydelig som alle andre kvinder i min præ-menses tid.. 

Sorry sweety, men man bliver ikke kærester med en pige pga hun spreder ben for penge.

Og tro mig - vi får mange tilbud.

Kære Maii Love:)

Disse få ord : Og tro mig - vi får mange tilbud.   -   det kan jeg omskrive til : tro mig - jeg har fået 4 gode tilbud (og faktisk er det 6) fra massagepiger (dengang i ca. 70 - 85).

Det var absolut seriøse kærestetilbud - når kærestetilbud er mere end kærestetilbud. Det var piger der var "tykke bag ørene" af kærestesyge - de havde ingen kæreste!!! - de var desparate . Jeg kunne jo godt lide dem; men jeg var for ung og kunne ikke takle/rumme, at være kæreste med en massagepige, for hvordan skulle vi agere i forhold til familier og øvrige omgivelser osv osv  så jeg lod som om jeg ikke forstod deres følelser for mig.

Desværre - desværre,  de var alle 6 gode og brave piger på deres egen helt unikke måde  - og de dukker skam stadig op i min hukommelse - hvor jeg i arrigskab over mig selv burde bide mine arme over. Fandens jeg ikke havde modet/eller muligheden for at gengælde deres følelser.

Stakkels piger - - og stakkels mig

-- - og nu kommer så spørgsmålet:):) - og hånden på hjertet og ærlig snak :) der må da også for dig og dine kollegaer i branchen ind imellem også hos jer dukke mænd op - hvor jeres hjerte smelter  - og måske sådan ud imellem sidebenene "kærestetilbud"

Det kan da ikke passe, at jeg som den eneste mand for maaaange år siden fik indtil flere kærestetilbud fra massagepiger!?!?

Er der aldrig nogen af kunderne, hvor du / I har lyst til at "melde dips" på vedkommende:)

Mange hilsner

Nyder livet

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Nyder livet skrev, for 2 minutter siden:

Kære Maii Love:)

Disse få ord : Og tro mig - vi får mange tilbud.   -   det kan jeg omskrive til : tro mig - jeg har fået 4 gode tilbud (og faktisk er det 6) fra massagepiger (dengang i ca. 70 - 85).

Det var absolut seriøse kærestetilbud - når kærestetilbud er mere end kærestetilbud. Det var piger der var "tykke bag ørene" af kærestesyge - de havde ingen kæreste!!! - de var desparate . Jeg kunne jo godt lide dem; men jeg var for ung og kunne ikke takle/rumme, at være kæreste med en massagepige, for hvordan skulle vi agere i forhold til familier og øvrige omgivelser osv osv  så jeg lod som om jeg ikke forstod deres følelser for mig.

Desværre - desværre,  de var alle 6 gode og brave piger på deres egen helt unikke måde  - og de dukker skam stadig op i min hukommelse - hvor jeg i arrigskab over mig selv burde bide mine arme over. Fandens jeg ikke havde modet/eller muligheden for at gengælde deres følelser.

Stakkels piger - - og stakkels mig

-- - og nu kommer så spørgsmålet:):) - og hånden på hjertet og ærlig snak :) der må da også for dig og dine kollegaer i branchen ind imellem også hos jer dukke mænd op - hvor jeres hjerte smelter  - og måske sådan ud imellem sidebenene "kærestetilbud"

Det kan da ikke passe, at jeg som den eneste mand for maaaange år siden fik indtil flere kærestetilbud fra massagepiger!?!?

Er der aldrig nogen af kunderne, hvor du / I har lyst til at "melde dips" på vedkommende:)

Mange hilsner

Nyder livet

 

 

Jeg er slet ikke i tvivl om du har fået tilbud, for du virker som et dejligt menneske :) 

Jeg er ikke koldere end at der ind i mellem banker et lille hjerte i mit bryst - men jeg kunne aldrig finde på at gå efter en kvindes mand mht følelser (jeg låner dem bare lidt i sengen). Jeg synes der er mange fantastiske mænd derude, og når man lige har haft en omgang sex, hvor det hele bare spiller, så kan man da hurtigt få røde kinder.. Men nu har jeg været i det her game i over 2 år og jeg har altså fået mine røde kinder, og hver gang er fornuften også vendt tilbage.

Og så spørger du: Jamen hvad skulle holde dig tilbage og hvad mener du med fornuften? Jeg mener at jeg har hvad jeg skal bruge på hjemmefronten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 22 minutter siden:

Hvad kan jeg sige. Forskning der opfylder kriterierne for såvel metode, signifikans og redelighed - kan selvfølgelig modsiges. ikke med et følelsesmæssigt - "det tror jeg" . Man må op med modbevis og/eller forsøg der dokumenterer noget andet :-D

- det med at tro - synes jeg kun man med rette kan gøre søndag formiddag mellem 10 - 11 i Kirken.

Og ellers, er det sted jeg bedst kan lide at gå kirke, - -  der hvor man ringer sammen med knæene:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kan komme med et eksempel på al den statistik i kævler op om? Jeg er meget interesseret i de undersøgelser der viser at kvinder går mere op i penge end udeseende og ikke mindst siger at kvinder vil benægte at de går mere op i penge end udseende.
Mest af alt fordi jeg er nysgerrig over hvem i alverden har tid nok til at lave sådan en gang ævl samt hvad(/hvem) denne "statistik" er baseret på. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 29 minutter siden:

uanset alder/udseende er kærestesex det bedste ... virker ret underligt at skulle vurdere om det er dyrt .... min bil er dyr i drift, min kæreste er dejlig ;-)

Tillykke med det og hvad skal i så bruge købesex til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 2 minutter siden:

Er der nogen der kan komme med et eksempel på al den statistik i kævler op om? Jeg er meget interesseret i de undersøgelser der viser at kvinder går mere op i penge end udeseende og ikke mindst siger at kvinder vil benægte at de går mere op i penge end udseende.
Mest af alt fordi jeg er nysgerrig over hvem i alverden har tid nok til at lave sådan en gang ævl samt hvad(/hvem) denne "statistik" er baseret på. 

 

 

:):):)

 godt skriv Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 3 timer siden:

Sikke da noget pladder.. Jeg er en hel normal kvinde af udseende.

Cut the bullshit. Nu har jeg desværre stadig tilgode at være sammen med dig. Hvis billeder og profil bare tilnærmelsesvis er korrekt så er du tæske lækker, og hvis jeg havde flere lommepenge så stod jeg med glæde i kø på hver eneste af dine vagter.

Redigeret af MrBodyLover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
MrBodyLover skrev, for 2 minutter siden:

Cut the bullshit. Nu har jeg desværre stadig tilgode at være sammen med dig. Hvis billeder og profil bare tilnærmelsesvis er korrekt så er du tæske lækker, og hvis jeg havde flere lommepenge så stod jeg med glæde i kø på hver eneste af dine vagter.

Så længe du ikke har besøgt mig, så kan du ikke udtale dig om mit udseende. Mon ikke du bare skulle trække dig her og så sige "Ok, Maii ved nok bedst hvordan hun selv ser ud".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...