Hop til indhold
Toppe

Kæreste med en GP

Recommended Posts

SanseForskeren skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror både Cage og jeg godt ved at de videnskablige fakta provokerer mange moderne mennesker. Vi ved også at vi fremlægger også disse data en kende populistisk og firkantet i et medium som EG.

Men vær så sød at tænke over om Cage og jeg ikke rent faktisk har en pointe.

Medie, reklame og mode-industri er ikke i tvivl. De tjener milliarder på at "kasserne" for hvordan vi opføre os passer temmelig godt.

Kan du slet ikke se, at det er dig det putter kvinder i en kasse? Som jeg personligt ved, jeg slet ikke passer i, jeg har da for langt tid siden lært, at det er langt vigtigere at finde en, hvis person man elsker frem for deres pengepung og/eller udsende, derudover er jeres brug af "data" og "videnskabelig fakta" helt ude i hampen, og så henviser du Gud hjælpe mig til en eller anden paperback selvhjælpsbog man kan købe i 7/11 nede på brøndby station.

Jeg tror på evolution og det kan godt være, at vi for 50000 år siden mente at kvinder var afhængige af stærke mænd for beskyttelse og til at fange os elge og whatever, men vi er da i den grad blevet domistikerede siden. 

for 7-10 år siden begyndte en masse mennesket at gale op om paleo, uden overhovedet at overveje at folk i stenalderen havde en betydeligt kortere levealder end vi gør idag og nu er det alm kendt at en stenalderkost kur kan være ret så usund

jeg nægter at lade mig blive reduceret til en basal abehjerne, der dybest set higer efter en forsørger og beskytter, det er så baglæns og lidt skræmmende at folk stadig kan sidde fast i den tankegang. 

Amazonerne ville nok være endnu mere fornærmede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 17 minutter siden:

Trods delte meninger må j lige af egen erfaring fortælle, at d sagtens ka lade sig gøre at være kæreste m en glædespige og få disse plusser m ind i forholdet :P 

J blev på et tidspunkt selv kæreste m en af mine faste gæster, som også har deltaget i et par af mine GB's, og d, som tændte ham, var nemlig at høre om mine sexuelle oplevelser m mine gæster . D tændte ham at se mig m andre mænd. At se mig nyde tændte ham. ALDRIG tilbød han at lege chauffør, at lege bodyguard eller at stå i spidsen for nogle af mine arrangementer. Og D tændte MIG!: At j vidste, at d KUN var d sexuelle v mit job, og at d kun kom på bane under sexen (eller forspillet), og at vi ku holde d der. 

J tror, j ville ha haft svært v at acceptere, at han "accepterede", hvis j følte, at han tog del af "æren" eller prøvede at blande sig i min økonomi, for så ville d ik se ud af kærlighed i mine øjne. Men i mine øjne r d at fortælle ham om mine dejlige sexuelle oplevelser ligeså tilfredsstillende på mig, som på ham. J tilbød ham sågar en oplevelse m en anden GP, på den betingelse at j måtte vælge og se på, og han tilbød mig d samme (tillid var der jo nok af). Men forholdet sluttede, inden vi nåede dertil, af ubetydelige årsager. Men altså, d holdt sg gnisten igang ;) 

J kommer f.eks. aldrig hjem efter en arbejdsdag og r psykisk ødelagt og træt, for j bruger faktisk ik ret meget energi på arbejde. J hygger mig, og d gi'r mig selvfølgelig optur på hjemmefronten (tja generelt :?). Stemningen bliver bedre og lysten større. J mindes kun et par gange, da j var i forhold, hvor j har været så øm, når j kom hjem, at d har været årsagen t en skipper fra sex. 

Træt??? :D J var mere træt både før og efter en arbejdsdag, de år j arbejde som hjemmehjælper. Tror mere, d har noget at gøre m, om du lykkelig og rolig m dig selv i dit erhverv. For vågner du hver morgen og tænker: "FÅRK, endnu en røvsyg dag på arbejde GAAAB", så bli'r du på længere sigt træt, og al din energi bli'r suget op, og så der sg ingen, som r liderlig i fritiden.

Point being: Set fra "en" af GP'ernes side r d ganske muligt, og d ka sagtens lade sig gøre at få "fordelene" m ;) 

Tillid r helt klart en kilde t et godt sexuelt forhold t en glædespige, men ik mindst fra GP'ens side.  D op t manden en smule at gøre op m sig selv, om HAN tænder på d. J følte mig tryg v at fortælle min kæreste om min dag, uden konsekvenser som jalousi mm, og d førte t et super frækt sexliv :P 

Kys Ida.

 

Meget dejlig og oprigtig fortælling smukke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Toppe skrev, for 15 timer siden:

Tak for jeres input. Langt det meste har været ret langt fra hvor tråden startede - men underholdende har det bestemt været at læse :)

@Alkoholikeren og @Maii Love har sværet meget godt på mine spørgsmål, tak for det. Det lyder som om, at billedet i mit hovede ikke passer med virkeligheden. Og det passer mig egentlig også udemærket, for krydschecker jeg antallet af GPere med Danmarks Statistiks analyse af kvinder i ... ej.. glem det.. Jeg kan godt fornemme, det måske ikke er verdens bedste ide. Synes bare også det kunne være fedt for en GP'er at vide, at der findes mænd der tænder på at de har den profession de har - i hvert fald i fantasien. Men @Alkoholikeren - dit svar er gået rent ind.

Men til de af jer, der synes jeg er langt ude - så hvis jeg tænder på at min kæreste er sammen med andre fyre, så er det en fuldstændig valid gnist at have - ligesom der er folk der tænder på fødder, at blive bundet - eller tisset på. Respekt er en hjørnesten i et forhold, ligesom kærlighed - og som jeg skrev i mit første indlæg er det, at være ligeværdige (i mine øjne) også meget vigtigt. Og de ting kan man sagtens have - men der skal to til tango - og her tænkte jeg at smutvejen måske en GP. Men ak - jeg må nok tage til takke med en helt almindelig (og super slutty) kvinde.

Seksualitet forandrer og udvider sig - og overrasker. Hvis man tør åbne sig.

Du kan tage min eks. Hun knepper gerne hele Jylland og lidt til, hvis du giver hende lov. ;)

 

Godt at du kan se fornuften i de gode indlæg, der har været. Der er ingen tvivl om, at du kan finde en kvinde, der er med på dine lyster i forhold til, at hun er sammen med andre mænd. Det kræver på ingen måde en GP. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 34 minutter siden:

Kan du slet ikke se, at det er dig det putter kvinder i en kasse? Som jeg personligt ved, jeg slet ikke passer i, jeg har da for langt tid siden lært, at det er langt vigtigere at finde en, hvis person man elsker frem for deres pengepung og/eller udsende, derudover er jeres brug af "data" og "videnskabelig fakta" helt ude i hampen, og så henviser du Gud hjælpe mig til en eller anden paperback selvhjælpsbog man kan købe i 7/11 nede på brøndby station.

 

80 procent af al data og statistik brugt i en discussion er made up on the spot.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 17 timer siden:

Hvad kan jeg sige. Forskning der opfylder kriterierne for såvel metode, signifikans og redelighed - kan selvfølgelig modsiges. ikke med et følelsesmæssigt - "det tror jeg" . Man må op med modbevis og/eller forsøg der dokumenterer noget andet :-D

Når jeg skrev :   det mest velplacerede U jeg længe har set ;-)  -  så er det faktisk fordi jeg synes de 3 ord :  Umage giver Mage    har bred tolkning, - i hvertfald i min verden; men det var måske ikke det du mente??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 34 minutter siden:

Du kan tage min eks. Hun knepper gerne hele Jylland og lidt til, hvis du giver hende lov. ;)

 

Godt at du kan se fornuften i de gode indlæg, der har været. Der er ingen tvivl om, at du kan finde en kvinde, der er med på dine lyster i forhold til, at hun er sammen med andre mænd. Det kræver på ingen måde en GP. :)

- -Du kan tage min eks. Hun knepper gerne hele Jylland og lidt til, hvis du giver hende lov. ;)

--  hmmmm:P - disk lige op med hendes tlf.nr og mailadresse - - -  hun skal da ikke gå rundt og lide af spændinger syd for navlen:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Nyder livet skrev, for 9 minutter siden:

- -Du kan tage min eks. Hun knepper gerne hele Jylland og lidt til, hvis du giver hende lov. ;)

--  hmmmm:P - disk lige op med hendes tlf.nr og mailadresse - - -  hun skal da ikke gå rundt og lide af spændinger syd for navlen:wub:

Haha det kan jeg alligevel ikke få mig selv til, men jeg kan da godt nævne for hende, at der er en venlig herre, som gerne vil give hende en ordentlig tur. :P Hun er dog pænt krævende og forventer visse milde SM-evner. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Ida sunshine skrev, 1 time siden:

...en eller anden paperback selvhjælpsbog man kan købe i 7/11 nede på brøndby station.

Jeg tror på evolution og det kan godt være, at vi for 50000 år siden mente at kvinder var afhængige af stærke mænd for beskyttelse og til at fange os elge og whatever, men vi er da i den grad blevet domistikerede siden. 

for 7-10 år siden begyndte en masse mennesket at gale op om paleo, uden overhovedet at overveje at folk i stenalderen havde en betydeligt kortere levealder end vi gør idag og nu er det alm kendt at en stenalderkost kur kan være ret så usund

jeg nægter at lade mig blive reduceret til en basal abehjerne, der dybest set higer efter en forsørger og beskytter, det er så baglæns og lidt skræmmende at folk stadig kan sidde fast i den tankegang. 

Ida, du er en sød, meget kreativ og attraktiv pige. Men med al respekt, så er det helt ude i hampen når du fremføre at instinktadfærd som sexualdrift og forelskelse udgår fra hvad stor hjernen tænker og mener. Og det skal du være glad for. Du vil miste en stor del af dine kunder, hvis vi mænd sådan kunne "filosofere" vores behov for sex til bare at være som drikke sig i hegnet et par gange om året.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SanseForskeren skrev, for 4 minutter siden:

Ida, du er en sød, meget kreativ og attraktiv pige. Men med al respekt, så er det helt ude i hampen når du fremføre at instinktadfærd som sexualdrift og forelskelse udgår fra hvad stor hjernen tænker og mener. Og det skal du være glad for. Du vil miste en stor del af dine kunder, hvis vi mænd sådan kunne "filosofere" vores behov for sex til bare at være som drikke sig i hegnet et par gange om året.

 

Siger du at vores handlinger er baseret på basale instinkter?

Igen føler jeg at du kommer fra en helt anden tidsalder.

skulle vi hypotetisk sige, at kvinder i uralderen var tiltrukket af stærke mænd, så hænger det sammen med et overlevelses instinkt. Vi har ikke et "seksuelt præference" instinkt nu må du altså holde. 

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

På trods af min 200.000 år gamle hjerne, så må jeg have glemt den den dag, jeg mødte min mand, som hverken er rig eller supermodel... Men han er skide sød og et fantastisk menneske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 12 minutter siden:

På trods af min 200.000 år gamle hjerne, så må jeg have glemt den den dag, jeg mødte min mand, som hverken er rig eller supermodel... Men han er skide sød og et fantastisk menneske. 

Av - der røg min chance vist.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nyder livet skrev, for 51 minutter siden:

Når jeg skrev :   det mest velplacerede U jeg længe har set ;-)  -  så er det faktisk fordi jeg synes de 3 ord :  Umage giver Mage    har bred tolkning, - i hvertfald i min verden; men det var måske ikke det du mente??

 

Ha ha ha - tror måske jeg misforstod.

Jeg hentydede til en bog, som giver en lidt populistisk indblik i dokumentationen af kvinders valg kriterier ift. mænd :D

My bad - sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frække Ida skrev, for 2 timer siden:

Trods delte meninger må j lige af egen erfaring fortælle, at d sagtens ka lade sig gøre at være kæreste m en glædespige og få disse plusser m ind i forholdet :P 

J blev på et tidspunkt selv kæreste m en af mine faste gæster, som også har deltaget i et par af mine GB's, og d, som tændte ham, var nemlig at høre om mine sexuelle oplevelser m mine gæster . D tændte ham at se mig m andre mænd. At se mig nyde tændte ham. ALDRIG tilbød han at lege chauffør, at lege bodyguard eller at stå i spidsen for nogle af mine arrangementer. Og D tændte MIG!: At j vidste, at d KUN var d sexuelle v mit job, og at d kun kom på bane under sexen (eller forspillet), og at vi ku holde d der. 

J tror, j ville ha haft svært v at acceptere, at han "accepterede", hvis j følte, at han tog del af "æren" eller prøvede at blande sig i min økonomi, for så ville d ik se ud af kærlighed i mine øjne. Men i mine øjne r d at fortælle ham om mine dejlige sexuelle oplevelser ligeså tilfredsstillende på mig, som på ham. J tilbød ham sågar en oplevelse m en anden GP, på den betingelse at j måtte vælge og se på, og han tilbød mig d samme (tillid var der jo nok af). Men forholdet sluttede, inden vi nåede dertil, af ubetydelige årsager. Men altså, d holdt sg gnisten igang ;) 

J kommer f.eks. aldrig hjem efter en arbejdsdag og r psykisk ødelagt og træt, for j bruger faktisk ik ret meget energi på arbejde. J hygger mig, og d gi'r mig selvfølgelig optur på hjemmefronten (tja generelt :?). Stemningen bliver bedre og lysten større. J mindes kun et par gange, da j var i forhold, hvor j har været så øm, når j kom hjem, at d har været årsagen t en skipper fra sex. 

Træt??? :D J var mere træt både før og efter en arbejdsdag, de år j arbejde som hjemmehjælper. Tror mere, d har noget at gøre m, om du lykkelig og rolig m dig selv i dit erhverv. For vågner du hver morgen og tænker: "FÅRK, endnu en røvsyg dag på arbejde GAAAB", så bli'r du på længere sigt træt, og al din energi bli'r suget op, og så der sg ingen, som r liderlig i fritiden.

Point being: Set fra "en" af GP'ernes side r d ganske muligt, og d ka sagtens lade sig gøre at få "fordelene" m ;) 

Tillid r helt klart en kilde t et godt sexuelt forhold t en glædespige, men ik mindst fra GP'ens side.  D op t manden en smule at gøre op m sig selv, om HAN tænder på d. J følte mig tryg v at fortælle min kæreste om min dag, uden konsekvenser som jalousi mm, og d førte t et super frækt sexliv :P 

Kys Ida.

 

Ida har jeg fortalt dig, hvor glad jeg er for, at der et sådanne som dig. 

Du har simpelthen bare et livssyn og tankegang som er fri af andre menneskers normer og moralbegreber - og det er kanon befriende. 

jeg elsker, at du kommer med det ukonventionelle, og beviser at @Toppe ikke er så langt ude som nogle af hans kritikere synes.

Fedt @Frække Ida - I'm loving it :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Ida sunshine skrev, for 33 minutter siden:

 

Siger du at vores handlinger er baseret på basale instinkter?

Igen føler jeg at du kommer fra en helt anden tidsalder.

skulle vi hypotetisk sige, at kvinder i uralderen var tiltrukket af stærke mænd, så hænger det sammen med et overlevelses instinkt. Vi har ikke et "seksuelt præference" instinkt nu må du altså holde. 

 

Spørg du kognitive adfærdspsykologer og hjerneforskere om dette. 

Er det en biologisk eller sundhedsvidenskabelig uddanelse du tilbringer din tid med når du ikke på mere en udmærket og mest sunde vis frelser dine kunder for svær serotonin mangel i hjernen?

Redigeret af SanseForskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@SanseForskeren Det er tydeligt, du ved, hvad du taler om. Vi er helt enige - alt andet ville også være underligt når man beskæftiger sig med faktuelle ting, så jeg vil undlade at kommentere for ikke igen at få hylekoret på nakken.

Dog vil jeg sige til dig @Toppe - om noget viser de videnskabelige fakta, at din idé med at blive kæreste med en gp slet ikke er så tosset. Uden at vide hvad du foretager dig, så kan du i hvert fald i et partsindlæg se, at ikke alle gp'ere tænker ens, eller lirer de samme floskler af, der vil være en som også tænder på det du tænder på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er min erfaring, at der er følelser involveret i alt hvad vi foretager os, herunder også købesex.  Kan man styre sine følelser, således at bestemte følelser ikke aktiveres, som de måske ville under samkvem med det modsatte køn ude i den virkelige verden ? 

Jeg har mødt mange mennesker der mener, at de sagtens kan styre deres følelser, men hvor deres  handlinger viser det modsatte. Jeg kan såmænd sagtens forstå, at det qua præmissen ”Du betaler penge, jeg giver sex” kan virke tillokkende, at bruge ord som god kemi, fascination m.v  i de situationer, hvor man inderst inde i sig selv mærker noget der mistænkeligt føles som forelskelse eller kærlighed.  Dette blot skrevet for at pointere, at ja, selvfølgelig kan der opstå sød musik imellem glædespige og gæst, uden at man skal tolke det som, det mest naturlige.   

Nu forholder det sig jo ej heller således, at det står skrevet i panden på kvinderne, at de er glædespiger, hvorfor der selvfølgelig også kan opstå sød musik imellem de to køn uden for prostitutionsbranchen.

Nu kunne man måske fristes til at tro, at jeg vil argumentere for et rimeligt udbredt postulat ”Det er jo bare et job, som alle andre at være glædespige”.   Fordi prostitution økonomisk set, drives på mekanismer og processer, der på mange måder er helt identiske med decidere erhverv, så betyder det ikke, at det blot er en ubetydelig detalje.

Har man prøvet, at overskride grænserne for prostitutionspræmissen, og forsøgt udviklet venskaber, seksuelle relationer uden penge, kærestelignende forhold e.lign vil mange nok give mig ret i, at det netop ikke er en ubetydelig detalje, men derimod et forhold, som stiller meget store krav til begge parters  følelser og menneskelige egenskaber m.v.

Ikke for at være lyseslukker, snarere drevet at lysten til at give et godt råd, specielt for de mænd der bliver meget engageret i deres farvoritpiger, eller bare har en urealistisk drøm, om at glædespiger er den ultimative kæreste – Den virkelige verden kan have svært ved at hamle op med den fantastiske eventyrverden, hvor man holder sig indenfor prostitutionspræmissen, og bare nyder den intense sex, de fede følelser, gode samtaler osv osv.  

Det fordre selvfølgelig, at man kan håndtere, alle de fede følelsesmæssige tilsætningsmidler, der som oftest følger med, ved eksempelvis at finde sig en farvorit glædespige, og dyrke GFE.  Man er ligeledes nødt til at skelne imellem hvad der er virkeligt og hvad der bygger på illusioner, og illusioner behøver bestemt ikke at være negativt.  Det kan være hårdt vil @Cage sikker sige. Omvendt tro mig, det stiller større krav til dig, at kunne håndtere et kæresteforhold til en glædespige, end at kunne håndtere div. former for illusioner.

Begge parter bør tænke sig om, før man bryder med det frække rum, hvor man reelt ikke kender hinanden, for der er sjældent nogen vej tilbage, hvis man bliver skuffet.  Afslutningsvis vil jeg blot sige, at jeg har stor respekt for dem hvor det lykkedes, men jeg er også sikker på, at de netop har tænkt sig om, og forholdt sig til, om man så også kan have en tilværelse sammen udenfor det frække og hemmelige rum. Sagt med andre ord, forholdet er ikke opbygget på et ensidigt seksuelt begær, men snarere et ønske om et stærkt, ligeværdigt og alsidigt kæresteforhold, hvor sex selvfølgelig er dejligt, men når det fungere næppe er omdrejningspunktet.

Hvorfor skrive det omkring sexen, måske netop for at få specielt mændene til at forholde sig til, når de bliver ramt at ”varme” følelser, om de måske reelt ikke roder lidt rundt i hvad der er stærkt seksuelt begær, og hvad der er kærlighed.  Jeg læser ofte at pigerne beskrives som fantastisk forstående, intelligente, søde, tolerante, empatiske, forsæt selv listen.  Fakta er desværre nok, at disse beskrivelser som oftest skabes i ens eget hoved, samt at det frække rum ikke egner sig til, at foretage dens slags analyser.  Når jeg læser disse flotte personkarakteristikker læser jeg blot, her er der tale om en mand, der får supersex, som af uforklarlige årsager har et behov for at gøre det hele ”smukkere” ved at fylde noget reelt sekundært på.  Nyd i stedet at i prostitutionsbranchen er det faktisk helt ok, at betragte kvinder som sexobjekter, i hvert fald for den stund hvor vi betaler for deres tid, og nyder at de er nogle gode knald, for det er de jo.  Selvfølgelig underforstået at man opfører sig pænt, og respektere pigernes grænser m.v.

 

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden:

Av - der røg min chance vist.

 

 

 

- ja hvis du mener det, - så skal det nok vise sig at være rigtigt:):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nyder livet skrev, den 10. aug. 2016 at 21:38:

Kære MrBodyLover:)

Ja - det kan jeg da godt se, at det er noget af et problem, -  det med kæreste når der ligefrem skal kompenseres med 15000kr -------

Opskriften er ganske enkel : du skal bare med dig selv arbejde "baglæns" =  ganske hurtigt og helt gratis kunne finde en sød og omsogsfuld kæreste.  dvs du skal allerførst være omsorgsfuld og sød   -  så kommer hun helt automatisk til dig hurtigt og gratis 

Mange hilsner

Nyder livet

... noget af en påstand, du kommer med der.

Må indrømme at jeg befinder mig et sted midt imellem dit @Nyder livet og dit @MrBodyLover synspunkt/påstand. Jeg tillader mig at tolke @MrBodyLover derhenad, at hans vurdering er, at der kan være et økonomisk incitament i et kæresteforhold i form af implicit forkælelse af den kvindlige part (mere eller mindre forventeligt) - og derfor kan et kæresteforhold også blive dyrt.

Hvorimod du @Nyderlivet siger, at hvis en mand blot er sød og omsorgsfuld, så kommer passende kæresteemner flydende til i en lind strøm.

Jeg har haft en kæreste, som var sød og dejlig, hvor vi borde sammen men ikke havde fælles økonomi - splittede alt i 50/50, må da indrømme, at jeg over tid blev pænt irriteret over, at han aldrig, som i aldrig, forkælede mig. Men hver eneste gang, der var overskud økonomisk brugte det på sin hobby. Vil ikke nævne her, hvad der var - men det var i hvert fald ikke GPere, for han var og er 100% monogam. Jeg kunne da sagtens finde på at forære ham en duft, et stykke tøj eller en middag osv. Men der kom aldrig noget den anden vej. Det er ikke fedt. Hvor meget forkælelse, der skal være i et forhold er selvfølgelig op til den enkelte mands fingerspitz gefuhl... men noget bør det være... - lad være med at være naiv og sig, at det er 'gratis' det er der stort set intet der er i spændingsfeltet mellem kvinder og mænd. 

Kvinder elsker at blive forkælet, om det er med jeres tid, opmærksomhed, materialet eller otherwise, så suger vi det til os. Og så får i bl.a. lækker sex den anden vej, nærhed, nussen, kys, ekstra god aftensmad, strøgne skjorter osv osv.

Give and take det er hvad et forhold består af.

Jeg kan selvfølgelig kun tale udfra personlige erfaringer, så det kan jo sagtens være, at andre set det helt anderledes. 

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tvr skrev, for 3 timer siden:

80 procent af al data og statistik brugt i en discussion er made up on the spot.

Ligesom den påstand der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Cage skrev, for 1 time siden:

Ida har jeg fortalt dig, hvor glad jeg er for, at der et sådanne som dig. 

Du har simpelthen bare et livssyn og tankegang som er fri af andre menneskers normer og moralbegreber - og det er kanon befriende. 

jeg elsker, at du kommer med det ukonventionelle, og beviser at @Toppe ikke er så langt ude som nogle af hans kritikere synes.

Fedt @Frække Ida - I'm loving it :D

Billedresultat for blushing girl smiley

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 6 minutter siden:

@TheVoice det er måske det mest begavede der overhovedet er skrevet i denne tråd. Godt input - gid jeg havde skrevet det 

er det da ikke dig selv der har skrevet det???

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice Flot skriv, dog:

Jeg elsker GFE, dog bevidst om det altid skal ende på det E i en betalingsaftale. Jeg ved ikke om mine følgende tanker har relevans generelt for denne øvrige tråd i øvrigt..

Med efterhånden fuld klarhed, ved jeg det er en illusion. Den er dog ikke uden værdi. øjeblikkelige, flyvske og forgængelige oplevelser, har jeg erfaret, kan berige en ubeskriveligt og faktisk, tjoe....er de en nødvendighed som kontravægt til en higen efter de store sandheder i livet.  Jeg mener ikke, at levet liv består af summen af sandheder man lægger og sukker efter på ens dødsleje, snarere når man får en snært af et minde hist og her, øjeblikkelige fornemmelser af perifere illusionistiske oplevelser, se der smiler jeg allerede nu, og ikke på mit dødsleje. Jeg, og her et postulerende, "vi", betaler altid for en oplevelse. Ikke en kvinde, ikke en fisse, ikke et objekt. En oplevelse, illusion eller ej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Nihil - der ville jeg gerne komme til.

Ift. trådens emne er det jo fint relevant. Hvis man som kæreste til en gp skal kunne håndtere hendes leg på lagenet med mange forskellige mænd - kan din indstilling måske bruges reciprokt - hvis man kan udtrykke det sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...