Hop til indhold
Gæst

Det lakker mod enden - en kundes status på købesex.

Recommended Posts

og edit, selvfølgelig er det nemt at kalde folk man er uenige i for øgenavne og hvis mange er unige med en, kan de med fordel kaldes for "hylekoret". Hvad det skulle gøre for en har jeg svært ved at se, måske er det en illusion man skaber for sig selv? Men selvom jeg er ung og primitiv og ret blank, er det nu stadig min erfarring at den der har et problem med "alle andre", er ofte problemet selv.

 

Redigeret af Ida sunshine
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære @kanonkongen.

Tak for en virkelig god kommentar. Som sagt i anden kommentar jeg har postet, så er jeg ikke tonedøv over for, hvor meget det lille ord 'kynisme' åbenbart provokerer, og giver anledning til en hel del projicering.

Jeg kunne helt sikkert have formuleret mig anderledes - og måske mere begavet - men når nu jeg har skrevet det - vil jeg også gerne forklare det. Kynisme er mit ord for, hvad jeg synes, jeg har behov for at mobilisere inde i mig selv - det har altså intet med gp'erne at gøre - det er mig og kun mig.

Når det er sagt har jeg selvfølgelig fabuleret en hel del over, at gp'ere i min optik har brug for et følelsesmæssigt panser, der skal sikre dem fra, at komme i følelsesmæssig afhængighedsforhold til "kunderne". Og jeg kan godt se 'køen' af både kunder og gp'ere, der åbenbart har behov for at modsige mig på det perspektiv. Det er vel også fuldstændig i debattens ånd at gøre det. Her vil jeg dog fastholde, at der er en hel del bedrag og selvbedrag i de modsigelser! Og det har måske at gøre med, at vi diskuterer det på lige netop dette site? Det er i hvert fald min antagelse. Jeg respekterer, at de enkelte gp'ere fortæller præcis, hvordan de har det med jobbet - og i lange tirader direkte og indirekte fortæller, hvor meget fejl jeg tager - det er jo dybest set blot et element i netop det følelsesmæssige panser og selvbedraget. Og med respekten for det mener jeg, at jeg sagtens kan forstå det behov.

Jeg har også givet en alternativ forklaring på, at gp'ere er dygtige til at håndtere "bare at knalde" deres kunder. Al empiri viser, at kvinder genetisk er kodet til at udvælge en mand. Det gør de ikke pga. deres følelser for den enkelte - men på baggrund af artens overlevelse. De vælger så den bedste han til deres afkom - og det er alfahannen, den rigeste og den dygtigste. Så betyder det ikke alverden, om de er forelsket i ham eller ej - så længe de får det bedste afkom og en tryg tilværelse. Man kan tilføje en del betragtninger om kvindernes menstruationscyklus ift. hvilken type "han" de så udvælger på givne tidspunkter i cyklussen - men det er nok at tage det for vidt her. Vi mænd har så til gengæld slet ikke så raffineret en måde, at håndtere vores følelser som kvinder. Vi forveksler meget ofte sex med kærlighed - og har generelt også et langt mere begrænset vokabularium end kvinder til at beskrive, hvad vi føler. Og netop dette er så måske alligevel årsagen til, at mange mænd (som du kan se rigtig mange gerne vil fortælle her på EG) kan slå sig for brystet - og slippe en ladning i kvindens mund eller bryst - og skride som om intet var hændt. Og måske er det, som du (og jeg) også skriver, noget med alder at gøre. Men det tror jeg så alligevel ikke helt. Når jeg kunne "prøvekøre" min andel i ungdommen - havde det helt sikkert noget at gøre med de mange muligheder jeg fik - men det var jo ikke ensbetydende med, at jeg så ikke forelskede mig hele tiden - for det gjorde jeg bigtime - og har altid gjort. Men jeg forelskede mig da ikke i alle, og det har jeg heller ikke gjort med gp'erne - så langt fra endda.

Men Kanonkongen - ja jeg har forelsket mig. Men på intet tidspunkt har jeg været så selvfed, at jeg har været dybt forundret over, at en gp ikke har gengældt dette. En sådan frastødende megalomani har ganske vist været antydet fra mange (især hylekoret), til det har jeg kun hovedrysten til overs. Hvad jeg derimod har gjort er jo præcis at drage konsekvensen af min svaghed - altså kun min svaghed - ingen andres. Ingen gp'ere har andel i min beslutning om at ophøre med gp besøg. Det er alene mit problem. Jeg forstår ikke, det er så svært for mange at forstå?

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og god middag @Cage

Ja jeg har da nogen kommentarer til det du skriver :) For jeg synes du snakker lidt udenom ift. Mit skriv. Jeg prøver at, stille spørgsmål ift. de ting du har skrevet. Og ja synes lidt du undviger. Ved fx. at skrive de ting her.

Cage skrev, for 11 minutter siden:

Men Kanonkongen - ja jeg har forelsket mig. Men på intet tidspunkt har jeg været så selvfed, at jeg har været dybt forundret over, at en gp ikke har gengældt dette. En sådan frastødende megalomani har ganske vist været antydet fra mange (især hylekoret), til det har jeg kun hovedrysten til overs. Hvad jeg derimod har gjort er jo præcis at drage konsekvensen af min svaghed - altså kun min svaghed - ingen andres. Ingen gp'ere har andel i min beslutning om at ophøre med gp besøg. Det er alene mit problem. Jeg forstår ikke, det er så svært for mange at forstå?

Den første linje du skriver Cage. Er den ikke lidt selvmodsigende. For mener du har skrevet på et tidspunkt, at pigerne gav udtryk for der var mere end der var. Og derfor måtte du stoppe med besøg fordi det gjorde for ondt, at blive netop forelsket.Når man skriver ting. Må man jo stå på mål for det skrevne. Du kalder det så (hylekoret) som jo ikke videre er positivt. Går du så ikke efter dem i stedet for bolden som du ofte har skrevet man skal. Når jeg fx. har læst nogle af anmeldelserne fra dig som er meget malende og beskrivende om tøj, sko, ur osv. Du har haft på Kan det da godt tolkes lidt som selv-fed :) Og når du så skriver megalomani (storhedsvanvid) til dem der ikke ved det. For det er vel ikke de ting der udgør om besøget er vellykket eller pigen kan lide dig. Altså hvad snakke, eller skriv du har haft med pigerne der har gjort du, har fået følelsen af. At der var mere i det end der var beskriver du jo ikke. Og da jeg eller andre ikke var i lokalet, eller i dobbeltsengen med dig og pigerne. Er det jo kun den version du fortæller vi har. Og tager udgangspunkt i. Og nu er jeg vel også en del af hylekoret :) jeg må sige de piger jeg har mødt herindefra. Vil give mig ret i, at jeg har ikke store armbevægelser, jeg er genert i mødet. Har ikke på den måde brug for at fremhæve mig selv ja man kan måske sige jeg går ydmygt ind til en times hygge. Om pigerne så har grinet når jeg er gået. Ja pyt. Jeg kom glad gik glad. Jeg har haft en følelse af. At de behandlede mig som den jeg nu var. Og ja bruger faktisk også meget tid på at lave forberedelserne så vi begge har det godt i mødet med hinanden. Og de anmeldelser jeg har skrevet, handler ikke om hvem jeg, er. Men om oplevelsen. Men der er vi alle forskellige og intet ondt i det.

Cage skrev, for 33 minutter siden:

Her vil jeg dog fastholde, at der er en hel del bedrag og selvbedrag i de modsigelser! Og det har måske at gøre med, at vi diskuterer det på lige netop dette site? Det er i hvert fald min antagelse. Jeg respekterer, at de enkelte gp'ere fortæller præcis, hvordan de har det med jobbet - og i lange tirader direkte og indirekte fortæller, hvor meget fejl jeg tager - det er jo dybest set blot et element i netop det følelsesmæssige panser og selvbedraget. Og med respekten for det mener jeg, at jeg sagtens kan forstå det behov.

Her er jeg ikke voldsomt uenig i de ting du skriver. Ja pigerne har et job. Og de skal tiltrække gæster/kunder. Ja det kan ske på sofistilerede og mindre sofistilerede måder.Men den enkelte pige må agere udfra hvad der er bedst for hende. Og ja det har jeg, det okay med. Lige så meget bedrag og selvbedrag der er i denne branche. Så gælder det bestemt begge veje. Bare en hurtig antagelse. Vi mænd, spiller vi ikke også et spil. For at se bedre ud i mødet med GPéren. Og selvbedraget når jo nye højder når man fx. hører mænd skriver herinde at de er gift. og fordi de besøger GPér er det fx. konernes skyld. Men spørger man dem så. Jamen må konen så gøre det samme. Ja nogen siger ja eller er folk dobbeltmoralske. Men ofte bliver de jo hvide i hovedet. mit postulat er at man i denne branche fortæller hinanden hvad man tror modparten gerne vil høre. Og det gælder bestemt begge veje, Men når man kommer under huden på en GPér og ser personen som et menneske og hører, deres historier, ja så forstår man måske bedre den måde de handler på. Pillow talk behøver nødvendigvis ikke, at være at komme under huden på en GPér. 

Cage skrev, for 48 minutter siden:

Jeg har også givet en alternativ forklaring på, at gp'ere er dygtige til at håndtere "bare at knalde" deres kunder. Al empiri viser, at kvinder genetisk er kodet til at udvælge en mand. Det gør de ikke pga. deres følelser for den enkelte - men på baggrund af artens overlevelse

Ja @Cage Må sige her overrasker du mig altså Det gælder jo begge veje. upåagtet at Darwin skrev evolutions teorien. Manden vil jo bestemt gå efter den kønneste kvinde i lokalet eller som er højt i hierarkiet., eller bare har en puls. (mange mænd er også bange for kvinder med magt) Kan han få hende, det jo så en anden historie. Ja kvinden, ja den der er højst i hierarkiet. Men seriøst er det forkert. at begge parter gør det. De her højtråbende typer som de kan være. Ja have så store egoer, Narcisestiske træk. De er ikke altid de mest velegnede. Men i mødet i en time eller 5 med en GPér sidder hun vel ikke at udspørger dig om du har magt eller penge. Det har jeg dog aldrig oplevet Cage. Men kommer manden ind klædt ud som en million og fremhæver sit dyre designer tøj, sko, ur osv. Er det for at spille smart eller at være den type der tror de kan score på det? Når jeg møder kvinder. tænker jeg altså ikke på, om de ser dollar tegn i øjnene. 

Cage skrev, 1 time siden:

Vi mænd har så til gengæld slet ikke så raffineret en måde, at håndtere vores følelser som kvinder. Vi forveksler meget ofte sex med kærlighed

Det er da et postulat. Der vil noget Cage. Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan du håndtere dine følelser. Men skulle dit postulat være rigtigt. Så har samfundet da et alvorlig udfordring. Jeg ville nu meget hellere høre, om dine udfordringer men i stedet for er mange af dine indlæg omhandlende. Hvordan samfundet er. Og hvordan du ser kvinder agere. Måske et godt råd kunne være, at du skulle se på hvordan du kan, agere nå du får disse følelser. Igen jeg kan have tolket forkert. Men ser det lidt som om. At du er blevet ked af de afvisninger du, har fået. Fordi du har set på alt det empiriske materiale du har læst om, hvordan  tingene måske er. I stedet for skulle du leve dit eget liv som den person du er. Pas på du ikke alt for ensidet ser tingene kun fra din side. Der skal stadig være to til en tango. Og skulle jeg være forelsket hver gang jeg har haft sex pyhhhh det ville jeg skutte kunne holde til. Igen vi to er meget forskellige åbenbart i tilgangen til at besøge en kvinde. 

@Cage pas på du ikke bliver alt for firkantet i den måde du ser tingene på. Lær af det skete og kom videre. Det tjener ingen. Og slet ikke dig det korstog du ridder. Fakta må være. Du blev forelsket i nogen GPér og de gengældte det ikke. Følelser kan man ikke presse ned over nogen. Gør det ondt ja sgu da, overlever man. Ja ting tager tid. Kom videre og tænk på noget andet. Eller ja leg med diller manden, den svigter dig ikke, og der er evig kærlighed der :D

God tirsdag 

KK 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja - ok @kanonkongen - måske jeg gled lidt let hen over nogle ting, jeg skal forsøge at besvare mere omhyggeligt.

kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

Den første linje du skriver Cage. Er den ikke lidt selvmodsigende. For mener du har skrevet på et tidspunkt, at pigerne gav udtryk for der var mere end der var. Og derfor måtte du stoppe med besøg fordi det gjorde for ondt, at blive netop forelsket.

Nej den er ikke selvmodsigende - men et udtrykt for den "udvikling" jeg har gennemgået under mit GP rampage. Når man indgår i et GFE arrangement har jeg ganske som du skriver oplevet, at nogle piger har givet udtryk for, at der var mere i det. Og her gik den "grusomme" sandhed op for mig undervejs. Det var pengene - ikke andet. Jeg vil gerne vedgå at have været naiv (hvilket jeg også har skrevet tidligere) - og på et tidspunkt har jeg så ophørt med at være det, og lyttet til min indre stemme, og holdt op med at lyve for mig selv.

kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

.Når man skriver ting. Må man jo stå på mål for det skrevne. Du kalder det så (hylekoret) som jo ikke videre er positivt. Går du så ikke efter dem i stedet for bolden som du ofte har skrevet man skal. Når jeg fx. har læst nogle af anmeldelserne fra dig som er meget malende og beskrivende om tøj, sko, ur osv. Du har haft på Kan det da godt tolkes lidt som selv-fed :) Og når du så skriver megalomani (storhedsvanvid) til dem der ikke ved det. For det er vel ikke de ting der udgør om besøget er vellykket eller pigen kan lide dig. Altså hvad snakke, eller skriv du har haft med pigerne der har gjort du, har fået følelsen af. At der var mere i det end der var beskriver du jo ikke. Og da jeg eller andre ikke var i lokalet, eller i dobbeltsengen med dig og pigerne. Er det jo kun den version du fortæller vi har. Og tager udgangspunkt i. Og nu er jeg vel også en del af hylekoret :) jeg må sige de piger jeg har mødt herindefra. Vil give mig ret i, at jeg har ikke store armbevægelser, jeg er genert i mødet. Har ikke på den måde brug for at fremhæve mig selv ja man kan måske sige jeg går ydmygt ind til en times hygge. Om pigerne så har grinet når jeg er gået. Ja pyt. Jeg kom glad gik glad. Jeg har haft en følelse af. At de behandlede mig som den jeg nu var. Og ja bruger faktisk også meget tid på at lave forberedelserne så vi begge har det godt i mødet med hinanden. Og de anmeldelser jeg har skrevet, handler ikke om hvem jeg, er. Men om oplevelsen. Men der er vi alle forskellige og intet ondt i det.

Jeg håber sandelig ikke, at du opfatter, at jeg ikke står inde for det, jeg skriver???

Men lad mig lige adressere "hylekoret". Nej @kanonkongen - du tilhører bestemt ikke dette kor. Du har som også @TheVoice her i sidst i tråden udvist virkelig god debatstil, og holdt dig til bolden - og diskuteret indholdet. "Hylekoret" startede deres virke i denne tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/60435-adelies-ode-til-os-alle/ og gik endnu mere over gevind her https://www.eroguide.dk/forum/topic/61354-cage-er-et-fjols-og-alle-ved-det-men-nu-rabler-det-da-for-ham/ og her https://www.eroguide.dk/forum/topic/61410-løgnen-der-ikke-fungerer/

Hylekoret har haft ufatteligt travlt med, at motivforske, kalde mig alt muligt, forsøge at fornærme mig og trolle mig til at gøre alt muligt - nogle af dem har endda oprettet tråde på andre sites - hvor jeg og andre diskuteres. Jeg vil ikke nævne navne, men hold op hvor er de sølle og primitive. Jeg har ikke været upåvirket - og er ikke selv uskyldsren - så glem bare at anklage mig for at være en farisær. En ting har dog virkeligt slået mig - hold da kæft hvor er folks humoristiske sans på et nulpunkt på EG - det gælder i særklasse Hylekoret. Når det er sagt, vil jeg også gerne fremhæve at eksempelvis @Tass, @Melkor1973, @RarFyr, @Kamilla K, @jp @Sparkster @KnudSan @holstebronx, @Frække Ida, @Nihil, @mannings, @Findus, @Maii Love, @Mizz Skov, @fynbomanden, @KF, @Midtj, @Klyngen, @bigfoot, @Krølle Bølle Jr., @Jernsvinet, @Bananas, @TommyHansen, @sneræven, @SanseForskeren, @s#ren, @Bear, @Tywin Lannister og sikkert en 5-6 andre jeg lige har glemt (så undskyld på forhånd) alle gang på gang har udvist virkelig god stil - og jeg har nydt at krydse klinger med dem alle.

Jeg er da med på, at nogle kan føle sig provokeret af, at jeg har beskrevet min tøjstil, valg af bil, ur mv. Atter andre har måske ikke brudt sig om, at jeg har været åben og explicit i min måde at beskrive mine følelser. Hvad angår det første, så er det mig en gåde, så bogstaveligt flere har taget mine anmeldelser. Til trods for både referencer ind i Fantasy genren, bibelske ikonoklastiske figurfortællinger og litterære skikkelser har været anvendt som byggesten. Det er jo en leg - og selvom jeg bestemt har brugt mig selv i anmeldelserne - så er de først og fremmest af pigerne - lidt som en hyldest og meget meget præcise i sin fortælling om selve akten. Jeg er blevet kritiseret for ikke at ville anmelde dårlige oplevelser - og jeg forstår såmænd godt kritikken på et site, hvor man jo netop kan advare hinanden. Men for mig er der altid et menneske i den anden ende - og en dårlig oplevelse for mig, behøver ikke at have spor med GP'en at gøre - det kan jo ligeså have været en skidt dag for mig. Jeg vil altid sætte menneskelige hensyn over eventuelle kunders behov for at blive advaret - og skal jeg kritiseres for det - så napper jeg det med humor og overskud.

Det forhold at jeg har været meget åben om min rejse i GP universet, mine erkendelser og mine følelser er da let og billigt at overfalde, og som Hylekoret har muntret sig med snart sagt alle steder på EG. Ville jeg gøre det om? Måske - jeg ved det ikke. En ting er dog sikkert - ligegyldigt hvor ofte jeg har insisteret på, at jeg ikke projicerer, og at eventuelle udtalelser er mit perspektiv, og ikke bør gøres til genstand for generaliseringer at kritik af specifikke personer - så har det ikke haft nogen som helst effekt på Hylekoret, og er ikke blevet tillagt nogen som helst værdi fra deres side. Og så bliver det sgu svært at debattere med øje på bolden.

 

kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

Her er jeg ikke voldsomt uenig i de ting du skriver. Ja pigerne har et job. Og de skal tiltrække gæster/kunder. Ja det kan ske på sofistilerede og mindre sofistilerede måder.Men den enkelte pige må agere udfra hvad der er bedst for hende. Og ja det har jeg, det okay med. Lige så meget bedrag og selvbedrag der er i denne branche. Så gælder det bestemt begge veje. Bare en hurtig antagelse. Vi mænd, spiller vi ikke også et spil. For at se bedre ud i mødet med GPéren. Og selvbedraget når jo nye højder når man fx. hører mænd skriver herinde at de er gift. og fordi de besøger GPér er det fx. konernes skyld. Men spørger man dem så. Jamen må konen så gøre det samme. Ja nogen siger ja eller er folk dobbeltmoralske. Men ofte bliver de jo hvide i hovedet. mit postulat er at man i denne branche fortæller hinanden hvad man tror modparten gerne vil høre. Og det gælder bestemt begge veje, Men når man kommer under huden på en GPér og ser personen som et menneske og hører, deres historier, ja så forstår man måske bedre den måde de handler på. Pillow talk behøver nødvendigvis ikke, at være at komme under huden på en GPér.  

Ja - det har jeg ikke mange yderligere kommentarer til - blot at sige - at det netop er en forretning, der drives, og at det er det vigtigste for alle GP'ere, jeg har mødt (på nær 2) - uanset alle krumspring for at forklare sig - det er min erkendelse, og jeg har til gode, at se det modsatte. Og igen - der er ikke noget galt i det - så lad bare være med at overfalde mig igen (altså ikke dig @kanonkongen) - jeg har blot smidt min naivitet og selvbedrag.

 

kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

Ja @Cage Må sige her overrasker du mig altså Det gælder jo begge veje. upåagtet at Darwin skrev evolutions teorien. Manden vil jo bestemt gå efter den kønneste kvinde i lokalet eller som er højt i hierarkiet., eller bare har en puls. (mange mænd er også bange for kvinder med magt) Kan han få hende, det jo så en anden historie. Ja kvinden, ja den der er højst i hierarkiet. Men seriøst er det forkert. at begge parter gør det. De her højtråbende typer som de kan være. Ja have så store egoer, Narcisestiske træk. De er ikke altid de mest velegnede. Men i mødet i en time eller 5 med en GPér sidder hun vel ikke at udspørger dig om du har magt eller penge. Det har jeg dog aldrig oplevet Cage. Men kommer manden ind klædt ud som en million og fremhæver sit dyre designer tøj, sko, ur osv. Er det for at spille smart eller at være den type der tror de kan score på det? Når jeg møder kvinder. tænker jeg altså ikke på, om de ser dollar tegn i øjnene. 

 

Jeg skrev det nu ikke specifikt om Gp'ere - men om kvinder generelt - og hvorfor de evolutionært er bedre til at "tilsidesætte" deres følelser. Jeg kan garantere dig, at enhver kvinde vil forkaste det, jeg har skrevet - det har jeg set 1000 gange - det ændrer dog ikke på, hvad empirien og forskningen viser. Og igen kære @kanonkongen - hvis du (og andre) tror jeg er så overfladisk og indskrænket at tøj, sko, ure, biler og andet udgør mig som person - så kan jeg nok alligevel ikke rette op på den opfattelse på EG ;) - jeg bærer alle de personlige karakteristikker og fornærmelser Hylekoret har iklædt mig som medaljer og udtryk for smal viden og menneskelig indsigt - og nå ja mangel på humor.

 

kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

Det er da et postulat. Der vil noget Cage. Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan du håndtere dine følelser. Men skulle dit postulat være rigtigt. Så har samfundet da et alvorlig udfordring. Jeg ville nu meget hellere høre, om dine udfordringer men i stedet for er mange af dine indlæg omhandlende. Hvordan samfundet er. Og hvordan du ser kvinder agere. Måske et godt råd kunne være, at du skulle se på hvordan du kan, agere nå du får disse følelser. Igen jeg kan have tolket forkert. Men ser det lidt som om. At du er blevet ked af de afvisninger du, har fået. Fordi du har set på alt det empiriske materiale du har læst om, hvordan  tingene måske er. I stedet for skulle du leve dit eget liv som den person du er. Pas på du ikke alt for ensidet ser tingene kun fra din side. Der skal stadig være to til en tango. Og skulle jeg være forelsket hver gang jeg har haft sex pyhhhh det ville jeg skutte kunne holde til. Igen vi to er meget forskellige åbenbart i tilgangen til at besøge en kvinde. 

 

KK 

Det er ganske rigtig et postulat - som jeg i øvrigt sagtens kan underbygge med argumentation indholdene belæg og hjemmel. Men det er sgu for meget til EG. Jeg håndterer mine følelser ved at lytte til dem og navigere efter dem - hverken mere eller mindre - og præcis pga. dem er jeg altså holdt op med at besøge GP'ere. Husk så igen problemet er mit - ingen andres. 

Er jeg blev ked af de afvisninger, jeg har fået. Næhhh egentlig ikke (kun lidt ondt i maven ;)) - men de åbnede da mine øjne. Der er ikke mere i det end det @kanonkongen.... Og som jeg allerede har beskrevet - jeg har meget let ved at forelske mig - det er jo ikke noget nyt - så jeg gør da præcis, som du opfordrer "I stedet for skulle du leve dit eget liv som den person du er." på godt og ondt - og har kun begået den fejl at dele mine tanker og oplevelser med alle her - og det er så faldet Hylekoret for brystet - hvilket jo ikke rigtig er mit problem - men naturligvis lidt ærgerligt ift. at vi havde kunne fokusere noget mere på indhold, filosofi, viden og erfaringer - som du har være god til her @kanonkongen....

kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

@Cage pas på du ikke bliver alt for firkantet i den måde du ser tingene på. Lær af det skete og kom videre. Det tjener ingen. Og slet ikke dig det korstog du ridder. Fakta må være. Du blev forelsket i nogen GPér og de gengældte det ikke. Følelser kan man ikke presse ned over nogen. Gør det ondt ja sgu da, overlever man. Ja ting tager tid. Kom videre og tænk på noget andet. Eller ja leg med diller manden, den svigter dig ikke, og der er evig kærlighed der :D

God tirsdag 

KK 

Tak for den opfordring - jeg tager den til mig. Håber også du nu har lært, at jeg overhovedet ikke ønsker "at presse følelser ned over hovedet" på nogen, at du overhovedet kan få tanken - kan jeg ikke rigtig forklare - så min opfordring til dig den anden ve,j kan jo være, at tage det jeg skriver for "gode varer" undtagen når det er fiktion  :D

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har det her 'Farvel til købesex og / eller Eroguide debat', eller hvad hulen det går ud på, ikke snart kørt længe nok?

Never ending Story revisited.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 5 minutter siden:

Har det her 'Farvel til købesex og / eller Eroguide debat', eller hvad hulen det går ud på, ikke snart kørt længe nok?

Never ending Story revisited.

KF.

Jo - det skulle man ærlig talt tro ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 8 minutter siden:

Har det her 'Farvel til købesex og / eller Eroguide debat', eller hvad hulen det går ud på, ikke snart kørt længe nok?

Never ending Story revisited.

KF.

 

Jo det skulle man tro :D men tror der var en herre der kedede sig lidt igår og bad en anden om at vække den til live igen :D

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

@KF Jeg elsker når medlemmer sådan patenteret vægter hvad der skal være essensen af EG, i stedet for bare, sådan måske læse andet stof eller trække tov med naboen!

Selv nyder jeg en personudpensling og indsigt i en karakter som det nu er foregået her i denne tråd. Hmmm.....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 8 minutter siden:

 

Jo det skulle man tro :D men tror der var en herre der kedede sig lidt igår og bad en anden om at vække den til live igen :D

Hold kæft hvor er det kvajet skrevet. Du bør sgu nok fortælle sandheden fremfor sådan noget pis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Ida sunshine skrev, for 23 timer siden:

Vi er glade for nogle af kunderne, nogen af dem er vi måske endda rigtigt glade for, nogle af dem er "ligegyldige" (dvs. vi skænker dem ikke en tanke når de går ud af døren) og nogle af dem syntes vi er nogle røvhuller..

Det der opsummere utroligt smukt hvorfor jeg ikke kan hoppe på den ærlige-direkte købesex vogn. Jeg ville finde det tragisk at have været en ligegyldig-kunde... som i "sid-sammenkrøllet-og-rok-frem-og-tilbage-i-badet" tragisk :)

Et røvhul er jeg ikke blevet kaldt af en kvinde (ex-kone undtaget her... hun havde en fair pointe). 

Tak for dit indlæg (som jeg kun har citeret en brøkdel af) - det var god læsning og meget tankevækkende, bliver i helt godt humør og er 95% enig :) 

Syntes egentligt tråden her har givet anledning til en masse gode indlæg.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 12 minutter siden:

Det der opsummere utroligt smukt hvorfor jeg ikke kan hoppe på den ærlige-direkte købesex vogn. Jeg ville finde det tragisk at have været en ligegyldig-kunde... som i "sid-sammenkrøllet-og-rok-frem-og-tilbage-i-badet" tragisk :)

Et røvhul er jeg ikke blevet kaldt af en kvinde (ex-kone undtaget her... hun havde en fair pointe). 

Tak for dit indlæg (som jeg kun har citeret en brøkdel af) - det var god læsning og meget tankevækkende, bliver i helt godt humør og er 95% enig :) 

Syntes egentligt tråden her har givet anledning til en masse gode indlæg.

Ja det er jo nok derfor der er mange der måske så vælger at fokusere på..illusionen? Som nogen kalder det, det syntes jeg også at man som kunde bør gøre.. :) 

cage, du anbefalede en bruger at fortsætte den debat han havde gang i, i denne tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 23 minutter siden:

Det der opsummere utroligt smukt hvorfor jeg ikke kan hoppe på den ærlige-direkte købesex vogn. Jeg ville finde det tragisk at have været en ligegyldig-kunde... som i "sid-sammenkrøllet-og-rok-frem-og-tilbage-i-badet" tragisk :)

Et røvhul er jeg ikke blevet kaldt af en kvinde (ex-kone undtaget her... hun havde en fair pointe). 

Tak for dit indlæg (som jeg kun har citeret en brøkdel af) - det var god læsning og meget tankevækkende, bliver i helt godt humør og er 95% enig :) 

Syntes egentligt tråden her har givet anledning til en masse gode indlæg.

 

Det er klart at gæsten fokuserer mere på pigen, end pigen fokuserer på gæsten, også ved faste besøg.

Jeg har 1 glædes pige som jeg besøger, mens min faste glædes pige har mange gæster som besøger hende, og flere faste gæster i løbet af en måned.

Men oprigtig glæde / fascination / beundring af pigen, må da bide lidt på, eller ? :? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 11 minutter siden:

Cage, du anbefalede en bruger at fortsætte den debat han havde gang i, i denne tråd. 

Tak - og for at fuldende billedet skal du måske lige skrive hvorfor istedet for en plat insinuation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, Lige nu:

Tak - og for at fuldende billedet skal du måske lige skrive hvorfor istedet for en plat insinuation. 

Potato potata, men omformuleret for din skyld :)

holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

 

Men oprigtig glæde / fascination / beundring af pigen, må da bide lidt på, eller ? :? 

Ja! :)

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden:

Potato potata, men omformuleret for din skyld 

Øhhh - hvor har du gjort det? 

Debatten blev flyttet til denne tråd - fordi den intet havde med den tråd at gøre, som @TheVoice og jeg fik startet i.

Og det skulle du måske have fortalt fremfor dine sædvanlige platheder om min person. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Ida sunshine skrev, for 18 minutter siden:

Ja det er jo nok derfor der er mange der måske så vælger at fokusere på..illusionen? Som nogen kalder det, det syntes jeg også at man som kunde bør gøre.. :) 

Ja det giver super god mening, hvis det virker så virker det (og godt for kunden). Hvis det ikke virker, så lad være/stop :) 

holstebronx skrev, for 10 minutter siden:

Det er klart at gæsten fokuserer mere på pigen, end pigen fokuserer på gæsten, også ved faste besøg.

Er helt sikker på du har ret i at det hænger sådan sammen - og så er vi tilbage ved den badescene jeg beskrev, tror jeg har forhøje forventninger til de bukseløse relationer ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 6 minutter siden:

Ja det giver super god mening, hvis det virker så virker det (og godt for kunden). Hvis det ikke virker, så lad være/stop :) 

Er helt sikker på du har ret i at det hænger sådan sammen - og så er vi tilbage ved den badescene jeg beskrev, tror jeg har forhøje forventninger til de bukseløse relationer ;) 

Aha...skal det forstås som at du ikke har besøgt en glædes pige endnu ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

  Hvordan et enkelt menneske, endog (for mange) et anonymt et af slagsen, kan vække så mange reaktioner i både øst og vest er mig en gåde. Der er jo ganske åbenlys fjender såvel som venner. Baseret på hvad? Hvorfor skal noget så simpelt som at være uenige, ende i en mindre borgerkrig (overdrivelse fremmer til tider forståelsen ;)) Hvorfor kan man ikke længere acceptere at en debat ikke går ud på at vinde, men at debattere og ultimativt udvide ens horisont eller måske endda viden. En debat har ikke det formål at blive enige, men dele en holdning, mening, oplevelse mv. Hvorfor kan man ikke acceptere at det skrevne ord kan forstås på mange måder og misforståelser kan og bør udredes ved at lytte til en forklaring fremfor at hænge fast i den første opfattelse??

  En verden uden debat, står stille. En verden hvor debatten ikke føres men angribes er lige så nyttesløs. Slutteligt er debatten ikke længere noget grundlag når personen bag udtalelsen bliver vigtigere end emnet.

  Mennesket er en spændende størrelse uanset køn, alder eller baggrund. Vi træffer alle en masse beslutninger hver dag, valg som i sidste ende former vores liv og ikke mindst person. Helt ned til noget så småt som deltagelse på et fora som dette. Af uanede årsager tages der bare ikke højde for den forskellighed der gør mennesket så spændende. Rummelighed er en svunden beskrivelse af menneskets karakter. Især når der ageres bag en skærm.

  I min optik er der mellem diverse parter sket en stor mængde misforståelser, sandheden deri kommer dog næppe nogensinde til lyset, og er i øvrigt en påstand, formodning, teori. Måske det her er malplaceret, men er det muligt at nogle, måske endda alle (inklusiv mig selv) engang imellem bør læne sig tilbage, og prøve på at se tingene fra et nyt perspektiv. Læse det skrevne med "andre øjne". Hvad har vi at tabe? og vigtigere endnu, hvad kan vi vinde på det?

  Der er ingen grund til at sidde i en rundkreds og synge kumbaya (tro mig, i gider ikke høre mig synge :P ) Men derfor kan man vel godt vælge en tilgang til helheden, som giver plads til dem der nu engang er. Herinde nytter det ikke noget at spanke et medlem, chancen er vedkommende syntes om det :D

Ingen er nævnt, ingen er glemt, ej heller mig selv

  Lidt skriv fra et (måske) filosofisk hjørne, det hænder at min håndværker hjerne kortslutter og bilder mig en masse underlige ting ind :blink: Og hvilket sted er bedre end dette til at føre tanker til tekst :)

 

Livet er for kort til at tage sig af, hvad andre siger og syntes om dig.
Så lev dit liv fuldt ud og giv dem noget at snakke om
 

Eller vil du hellere være en af dem der kun snakker?

 

For resten er der pisse godt vejr, husk at nyde det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Tass - dæleme godt brølt. Tak for det - jeg har intet begavet at tilføje :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 48 minutter siden:

Øhhh - hvor har du gjort det? 

Debatten blev flyttet til denne tråd - fordi den intet havde med den tråd at gøre, som @TheVoice og jeg fik startet i.

Og det skulle du måske have fortalt fremfor dine sædvanlige platheder om min person. 

ah :lol:

"naiiv, kynisk, følelsespanseret, selvbedragerisk, ekstremt primitiv, mandehader, selvcentreret, pengefikseret, hylekor, humorforladt" ect ect ect, er udtryk du har brugt om brugere inden for ganske kort tid, og så sidder du alligevel og vedholder at det er andre der "går efter manden frem for bolden"?

Jeg ved ikke hvad det er for nogle "sædvanlige platheder" om din person du taler om, udover at jeg påtog mig den frækhed at insinuere at du havde kedet dig, jeg er heldigvis ligeglad, da jeg har ingen intentioner om at fortsætte en debat, på det niveau der. Så adieu til dig :D

Sparkster skrev, for 45 minutter siden:

Ja det giver super god mening, hvis det virker så virker det (og godt for kunden). Hvis det ikke virker, så lad være/stop :) 

Er helt sikker på du har ret i at det hænger sådan sammen - og så er vi tilbage ved den badescene jeg beskrev, tror jeg har forhøje forventninger til de bukseløse relationer ;) 

Det hjælper måske hvis kan lære at være lidt ligeglad med hvad pigen måtte tænke? Ellers tror jeg det gælder for de feste piger at hvis man er en behagelig og sød mand, er chancen for at hun oplever dig som behagelig og sød nok ret stor og så er det dét indtryk du efterlader hende med, men Holsterbronx har helt ret i det han siger, om hvorfor pigen nok fylder mere i gæstens tanker, end hvad gæsten gør i pigens. :)

 

Redigeret af Ida sunshine
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

ah :lol:

"naiiv, kynisk, ekstremt primitiv, mandehader, selvcentreret, pengefikseret, hylekor, humorforladt" ect ect ect, er udtryk du har brugt om brugere inden for ganske kort tid, og så sidder du alligevel og vedholder at det er andre der "går efter manden frem for bolden"?

Jeg ved ikke hvad det er for nogle "sædvanlige platheder" om din person du taler om, udover at jeg påtog mig den frækhed at insinuere at du havde kedet dig, jeg er heldigvis ligeglad, da jeg har ingen intentioner om at fortsætte en debat, på det niveau der. Så adieu til dig :D

Aha - vær venlig at vise mig, hvor jeg har kaldt dig de ting!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, Lige nu:

Aha - vær venlig at vise mig, hvor jeg har kaldt dig de ting!

haaaha, kig din egen historik igennem hvis korttidshukommelsen skulle svigte i en sådanne grad. Og jeg sagde brugere, ikke mig (det ville jo være sindssygt at kalde mig humorforladt! :o )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, Lige nu:

haaaha, kig din egen historik igennem hvis korttidshukommelsen skulle svigte i en sådanne grad. Og jeg sagde brugere, ikke mig (det ville jo være sindssygt at kalde mig humorforladt! :o )

 

Se - det vidste jeg godt, at du ikke kunne......

Jeg udtaler mig om principper og mine oplevelser af GP'ere og debattører - og om Hylekoret. Om du melder dig selv ind i det er jo din sag - og kan jo kun betyde, du føler dig ramt af min kritik af den flok.

Modsat Hylekoret smider jeg nemlig ikke deres spydigheder og ukvemsord direkte i ansigtet på folk (med undtagelse af en sørgelig gang, som jeg slettede igen) - og derfor kunne du ikke dokumentere din påstand. Som sædvanligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...