Hop til indhold
Gæst

Det lakker mod enden - en kundes status på købesex.

Recommended Posts

Cage skrev, for 2 minutter siden:

Tak jp... Og fin lille hip du lavede andetsteds - høflig tale og opførsel er stærkt undervurderet ;)

Hvis hun vil have mig med, tager vi nok en taxi til lufthavnen. 

Var det Amanda..... Ha ha ha ha. Nej sorry - godt vi har gp'erne til at muntre os op jp ;)

He Nej Amanda har ikke fyret mig i nu det var på AL jeg  fandt hende tør ikke kommenterer forløbet da hun kender mit ID.

Ellers kunne der måske være flere herinde der har fået sms i klemme.

Bilen A.M. står godt der hjemme !!!

Knald stegen på vej hjem i flyet el er du allerede medlem af den formemme klub i 10000 m. højde ! Ja 007 er da

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@jphelt enig - bilen ryger i garagen. 

.A.L. Er fuld af fælder. :roll:

10 mile high club. Desværre ikke medlem. Har dog været tæt på....Næstbedst har jeg gjort det op ad en bils køler i Charles de Gaulle lufthavnen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk nu du må bære sort slips når du er i klubben, så pres på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bære sorte slips !!! 2 stk !!

Fortalte en kone og en forlovet  om klubben og slips !!! den ene købte et slips i flyget bag efter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jp skrev, for 7 minutter siden:

Husk nu du må bære sort slips når du er i klubben, så pres på.

Ups - det var et kodeks jeg ikke var bekendt med. Må omgående sikre mig den rettighed :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 time siden:

Sådan en bourgogne down. I aften står den på hygge med xxxxxxx. :wub:

Har købt en lille fødselsdagsgave til hende, en koncert oplevelse hun vil elske, da vi deler musik smag. Der er 2 billetter, så jeg håber, hun inviterer mig med - ikke mindst fordi, det er i London. Så kan vi også bruge aftenens og nattens pauser til at beslutte fly og hotel. 8-)

Tak til @holstebronx for det alkoholiske råd :roll:

 

Ja det råd burde vel være kommet fra alko :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

 

Ja det råd burde vel være kommet fra alko :D 

Præcis mr. Bronx.... Ting har det med at finde sit eget leje, når blot man lytter til gode råd, og søger sine rette græsgange ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

He he he he.... Hold k... Godt fyldt op af lykkefølelse her til morgen. Har sendt xxxxxxx på job, og ligger pænt udmattet på chaiselongen lige nu.

Heldigvis syntes hun  vi skulle tage turen sammen - så jeg sprang også lige fly og hotel, hun fylder jo kun 43 én gang 8-)..... Glæder mig godt nok til den tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk !!! Skønt og god alder !! Go tur Jp

Kvinder er bedst til at gå på arbejde efter en hel nats elskov !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nedenstående indlæg og citat er flyttet på opfordring af @Cage  fra tråden "Max alder for jer"

Cage skrev, den 25/8/2016 at 21:59:

Sidenhen fulgte en meget vild tid - hvor jeg knaldede alt med en puls. Og heller ikke i den periode tænkte jeg over det med alder. Faktisk var spredningen ganske stor ;) ... Det var i den periode, jeg opdagede, at det der med kvinder kom til mig af sig selv uden de store anstrengelser, og jeg var nok ikke verdens sødeste fyr overfor dem alle. Og døjer stadig med lidt samvittighedskvaler.

I

 

Set i relation til, at du flere gange har skrevet, at du ikke kan skille sex og følelser ad, så synes jeg da, at meget tyder på, at du ihvertfald tidligere har kunnet dette. Et eller andet sted har det vel også givet dig nogle skønne seksuelle oplevelser, selvom dine følelser dengang nok mere var seksuelt begær, spænding m.v. Umiddelbart antager jeg ligeledes, at del af disse kvinder nok følt det på samme måde.

Hvad er så forskellen følelsesmæssigt ved at købe en seksuel oplevelse, og "knalde alt hvad der har puls"  ?  Umiddelbart ligger det vist meget tæt på hinanden, det fordre nemlig ikke følelser i det kærlige hjørne. Der kan selvfølgelig være den forskel , at køberen føler et kraftigt seksuelt begær, hvor kvinden måske snarere føler en glæde ved, at give mænd en stærk seksuel oplevelse, meget forsimplet.

Ved mange løse seksuelle og spontane engangsolevelser, er det nok sjældent, at man efterfølgende taler specielt meget om følelser m.v. Så mon ikke bare de fleste konkludere "vi tændte i gernings øjeblikket på hinanden" Har man dyrket dette liv, ved man jo også godt, at alle knald næppe har indeholdt nogen særlige dybe følelser, ej heller det store seksuelle begær - Kort sagt det var vist bare et behov der skulle dækkes, eller muligheden opstod, så hvorfor ikke.

Det er vel efterfølgende næppe så forfærdeligt at tænke "Ja kvinden synes nok ikke at jeg var exceptionel, men vi  fik vel begge en eller anden form for stimulans". Hvis jeg anskuer det således, så kan jeg egentligt ikke forstå behovet for, at spekulere sig gul og grøn i om kvinden kun gør det for pengene skyld eller om hun rent faktisk blandt så meget andet, føler en glæde ved, at give gæsten en god seksuel oplevelse, og vel sagtens i nogle tilfælde selv blev godt og grundigt utilfredsstillet. 

Sandheden omkring hvad andre føler m.v er jo alligevel altid underlagt en usikkerhed, en hensynfuld tilgang m.v., så det at man ikke betaler for sexen, kan næppe gøres til genstand for, at så må modparten nødvendig mene, at man er stjerne god, samt at de har kærlige følelser for os. Det er selvfølgelig dejligt hvis det forholde sig således, men i bund og grund handler det jo altid om, hvad vi tror - føles det ægte osv.

Det der ofte undre mig, er den fokusering på, at kvinderne ideelt set, skulle have samme tilgang som mænd. Selvfølgelig har de ikke det, qua præmissen "Du bidrager med penge, jeg bidrager med lække sex til dig".  Jeg kan sagtens forstå det gør nas, når en gæst forelsker sig i en illusion, omvendt tror jeg altså at mange mænd døjer lidt med samvittigheds kvaler alá "Jeg kan nok bedst nyde disse seksuelle oplevelser hvis jeg ved/tror at hun også tænder vildt på mig". Det er vel også rimeligt naturligt, at når man pludselig forstår præmissen, så er det oplagt i egen sårbarhed, at give kvinderne skylden, at sige "De gør det kun for pengenes skyld osv".  

Konklusion: Der spekuleres alt for meget i hvorfor blev jeg inviteret til en seksuel oplevelse  mod betaling - Nyd dog oplevelsen og lad det passere revy på samme måde, som de løse og tilfældige seksuelle oplevelser man har mødt på livets vej.  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@TheVoice ... Joehhh det har jeg nok. Da jeg var ung, var der jo en del 'one night stands' med alkohol involveret. Og mens man ledte efter den eneste ene - måtte man jo lige prøvekøre nogle modeller. 

Jeg ved jo ikke, om det er noget generelt, men mon ikke der er noget aldersmæssigt betinget i den adfærd. Men alderen tænker man (Jeg) måske mere over tingene. 

Så langt tilbage som jeg husker, har jeg dog altid været mere optaget af at tilfredsstille kvinden - det har altid været min tilfredsstillelse.

Erkendelsen af mine problemer med at skille sex og følelser er altså kommet snigende ifm. dette gp rampage - jeg satte ikke ud for at finde ud af alt mulig om mig selv, gp'ere, hulebrødre eller kvinder generelt - men mine "live" oplevelser, og debatterne her på EG udgør tilsammen et konglomerat af de erkendelser, som jeg har delt med jer - og åbenbart provokeret hylekoret med. ;)

Jeg køber faktisk fint din pragmatiske tilgang - Nyd det og lad være med at tænke, tale, skrive det ihjel. Og det ville jeg virkelig gerne @TheVoice, men har ikke kunnet finde den kynisme inde i mig selv. Jeg har jo nydt en 2-3 gp'ere lidt for meget ;) - og fandt til sidst ud af, at den "kærlighed" (eller hvilket ord du nu måtte foretrække) kan jeg bedre give og modtage med mine elskerinder. Og i tilgift blev den "løgnehistorie" vi bildte hinanden ind - gp'erne og jeg - blev bare for meget for mig. Jeg er godt nok ikke et nærigt menneske - er du gal, tværtimod kaster jeg gerne mine penge i grams, for mennesker jeg elsker - men den løgn eksempelvis et gfe træf er, kunne (kan) jeg ikke længere rumme. Det er ikke ærlige menneskelige relationer i min optik - jeg ved godt, det et individuelt, men sådan er det altså for mig.

Men hør nu her - jeg er da heller ikke blevet forelsket i hver eneste gp - så langt fra - men man (Jeg) ved jo ikke, hvornår det sker. Så måske er min beslutning også mere 'better safe than sorry' agtig, så jeg ikke skal rende frustreret rundt og skændes med hylekoret ovenikøbet ;)

Tak for en virkelig god kommentar TheVoice - det er nogle gode tanker, du har, og har sat i gang hos mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cage 

Jeg hæfter mig ved, at du benytter ordet: Kynisme. Et eller andet sted må det vel så betyde

1)  Adfærden i købesex strider mod den menneskelige natur, samt at dem der findes det ok, udviser forsagt og liggyldig for andres følelser.

2) Sex og kærlige følelser hænger sammen.

Jeg er rimelig sikker på, at pkt. 2 er ganske udbredt. Det betyder jo således også, at har man det således, så er det jo oplagt, at man skal afholde sig fra at købe sex, og vel også fra diverse former for seksuelle relationer. 

Med hensyn til "løgne historier", som vil jeg hellere beskrive del som "Det er nødvendigt at tilsætte købesex diverse former for illusoriske virke midler, med det formål at skabe mere intense oplevelser".  De samme teknikker tages jo også i brug ved almen teater, film m.v.  Hvem har ikke prøvet at blive lidt fugtig i øjnene, når man ser en kærlighedsfilm, velvidende at skuespillerne måske i virkeligheden er helt anderledes end det man oplever på film. 

Dokumentar kan såmænd være temmelig oplysende, men typisk meget kedeligt i forhold til fiktion tilsæt alverdens virkemidler med det formål at stimulere hele vores følelses register.  

Som køber af sex, har man jo  ved forarbejde nogle fantastiske muligheder for selv at skrue oplevelserne således sammen, at man kan opleve/dyrke/føle sex på en måde, der dels kan få en helt op i skyerne og dels kan alle ens fantasier og illusioner omkring den "perfekte kæreste, elskerinde, sexpartner m.v"  trives i dette univers. Ja... det kræver at man godt ved, og ikke lader sig forstyre af, at alt det perfekte sker i et meget snævert og isoleret univers, tilsat illusoriske virkemidler på den gode måde. 

Når man læser speciel mændene på denne site, ser man jo også eksempler på, hvorledes de selv bidrager med illusorisk virkemidler, for derved at højne kvaliteten og den følelsesmæssige effekt af besøget. Nogle går udelukkende efter privat/diskrete piger, da der tror at oplevelser der er mere "ægte" end klinikbesøg. Nogen skal helst være gæst nummer 1, da de tror at så er kvinden mere ægte liderlig. Nogen går en dyd ud af, at smalltalke, flirte m.v. i den overbevisning, at så er man en mere "vigtig" gæst end de andre. Nogen gør en dyd ud af, at forsøge at stimulere kvinden i alle henseender, for så er man vel en rigtig tyr, og så render kvinden jo nok rundt og savner og glæder sig til næste gang man kommer.  Listen kan foresættes i en uendelighed. Personligt kan jeg ikke se noget negativt i, at man tilsætter egne illusioner, så længe man er afklaret omkring spillereglerne.  

Jeg har stor respekt for de kvinder der stort set altid bliver rost til skyerne, da det primært fortæller mig, at de er eminente til at læse gæsten og tilsætte sexen effekter som gæsten værdsætter. Kort sagt de er faglige dygtige, og det er jo det det handler om. Det handler jo ikke om, at to fremmede skal styre hen imod at blive venner, kæreste m.v. 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

he he he he @TheVoice

Du har læst på lektien - fint lille greb at opremse alle de perogativer jeg har fremført "gennem tiden"..... Ikke dårligt - og ret indsigtsfuldt - respekt til dig.

Det bliver ikke muligt for mig at mønstre en uenighed i det, du skriver i din sidste kommentar her. Du har ret i alle forhold. Men det ændrer jo ikke på, at man som person, skal kunne håndtere det - og her er jeg svag.

Desuden sættes gp'en jo i en dum situation, når 'fjolset ikke er med på spillereglerne'. Og det er nok her, jeg ikke mener at besidde den rette kynisme til at deltage i legene. Og ja - jeg synes, det er lidt foragtligt at udvise ligegyldighed overfor hinandens følelser. Men jeg vil understrege - at det er mig, der har problemet ikke andre - jeg dømmer ikke, men beskriver ærligt, hvordan jeg har (føler) det. Og jeg vil tilføje, at dette er meget lettere for kvinder at håndtere - de er genetisk kodet til at "sælge sig" til det mest attraktive handyr i flokken - og det er ofte alfahannen, den rigeste, den dygtigste osv. i flokken. En ubekvem sandhed som jeg gerne modtager tæsk for - da det ikke er min skyld, hvis kvinder ikke forstår empirien, der dokumenterer dette - eller måske ikke har den fornødne selvindsigt (mensescyklus ufortalt). 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
LineandYou skrev, for 8 minutter siden:

Ønsker dig alt godt fremadrettet. Tit læst hvad du er kommet med og har været underholdende. Super godt indlæg her, viser du er en god mand :-D

Puha - tak Line.... Hvad pokker skal jeg sige til sådan noget. Det går lige i hjertet - det skal du vide ;) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 4 minutter siden:

 

Og det er nok her, jeg ikke mener at beside den rette kynisme til at deltage i legene. Og ja - jeg synes, det er lidt foragtligt at udvise ligegyldighed overfor hinandens følelser. Men jeg vil understrege - at det er mig, der har problemet ikke andre 

Hvis du ikke ønsker at "fordømme" dem der følelsesmæssigt kan håndtere det, hvorfor så anvende ordet kyniske om de andre. Det er ikke mit indtryk, at det fordre kyniske at kunne nyde købesex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheVoice skrev, Lige nu:

Hvis du ikke ønsker at "fordømme" dem der følelsesmæssigt kan håndtere det, hvorfor så anvende ordet kyniske om de andre. Det er ikke mit indtryk, at det fordre kyniske at kunne nyde købesex

Jeg har skam noteret mig, at det ord åbenbart provokerer mange. Men sat på spidsen @TheVoice - man må forlange, at "andre" trods alt læser det, man skriver - og ikke det de tror, man skriver. Jeg er jo også gerne rundhåndet med eventuelle uddybende forklaringer - og så nytter det ikke bare selv at bestemme, hvad man tror, der står!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cage

Jeg er ganske enig i, at du ikke kan tages til ansvar for fortolkning. Det provokere ikke mig, at jeg kan købe en intens seksuel oplevelse, uden at jeg elsker eller har særlige følelser for kvinden eller omvendt. Det provokere ej heller mig, at andre ikke kan skelle følelser og sex, for det kan jeg skam heller ikke dybe relationer ude i den almindelige verden. 

Jeg opfatter ordet kynisme, som negativt, hvilket hvis også stemmer rimelig overens med div. definitioner, og jeg har svært ved at opfatte mig og andre som kynikere, blot fordi vi i nogen situationer kan skelne tingene ad og ikke i andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

@Cage

Jeg er ganske enig i, at du ikke kan tages til ansvar for fortolkning. Det provokere ikke mig, at jeg kan købe en intens seksuel oplevelse, uden at jeg elsker eller har særlige følelser for kvinden eller omvendt. Det provokere ej heller mig, at andre ikke kan skelle følelser og sex, for det kan jeg skam heller ikke dybe relationer ude i den almindelige verden. 

Jeg opfatter ordet kynisme, som negativt, hvilket hvis også stemmer rimelig overens med div. definitioner, og jeg har svært ved at opfatte mig og andre som kynikere, blot fordi vi i nogen situationer kan skelne tingene ad og ikke i andre. 

 

@TheVoice - det du skriver her, er vel præcis det, jeg har forsøgt på klodset vis at fortælle. Du (og så mange andre) har det på en måde - og jeg på en anden. Det er i virkeligheden ikke noget at lægge ret meget andet i ;) ..... Heller ikke selvom du og andre opfatter ordet negativt - jeg kan sagtens give dig en positiv betydning af ordet - men det er ikke nødvendigt - for jeg har igen og igen refereret til at det er en følelse inde i mig - en kynisme jeg føler jeg har brug for - altså ikke dig og ikke andre!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmål: @TheVoice er det ikke en oplevelse og den medfølgende følelse du køber, uanfægtet arten af den, når du benytter dig af købesex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cage

Det glæder mig da, at det blot handler om at beskrive forskellige tilgange til sex og følelser, uden at noget er mere rigtigt end andet. Jeg adskiller mig måske også i forhold til andre grupper. Jeg kan købe mig til nogle seksuelle oplevelser, tilsat følelsesmæssige elementer, i et univers hvor man reelt ikke kender hinanden, som ikke kan opnås ved en kæreste som man kender ud og ind.  Det ikke forstås som, at jeg synes at kærestesex er kedeligt. 

Jeg kan bedst beskrive det som forskellen på at opleve en live koncert, og høre musikken på et godt lydanlæg der hjemme. De to oplevelser er meget forskellige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nihil skrev, for 9 minutter siden:

Spørgsmål: @TheVoice er det ikke en oplevelse og den medfølgende følelse du køber, uanfægtet arten af den, når du benytter dig af købesex? 

For mit vedkommende handler det meget om alle faserne:  Planlægning, fantasi, glæden ved at se frem til noget der virkelig stimulere mig før besøget, under besøget og de gode minder efterfølgende. 

Det betyder således også for mit vedkommende, at købesex ikke kan udgøre grundstenen i mit sexliv, ej heller dække mit behov. Det er for mit vedkommende udelukkende i perioder et krydderi. Det kan vel sammenlignes lidt med at tage på ferie, hvis man ellers har et kedeligt og trivielt liv, med en del u forløste behov og ønsker, løser det næppe meget at tage på ferie et par gange om året.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tager jeg som et ja så. Følelser af glæde, forventning og måske endog en længsel efter en gentagelse. Jeg minder om det ikke er kærlighed det omhandler. Ok - Du betaler altså også for en følelse mellem ørerne og kropsligt.

Jeg mener nu heller ikke kynisme er det rette ord, men nærmere at man ej vedkender sig substans, når man påstår man ikke har følelser involveret.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Cage.

Cage skrev, for 34 minutter siden:

Desuden sættes gp'en jo i en dum situation, når 'fjolset ikke er med på spillereglerne'. Og det er nok her, jeg ikke mener at besidde den rette kynisme til at deltage i legene. Og ja - jeg synes, det er lidt foragtligt at udvise ligegyldighed overfor hinandens følelser. Men jeg vil understrege - at det er mig, der har problemet ikke andre - jeg dømmer ikke,

 
Vi ved godt, at det ikke er let at gå ud med, eller blive kærester med en favorit GPér. (selvom det åbenbart er noget mange gerne vil) Man kan også sige, det er ikke rart for pigen eller os at sige nej til en inv. Da vi besøger dem under ikke ligeværdige forhold. (ikke negativt ment) Kan de eller vi blive forelsket ja bestemt da. Men går man som kunde ind i dette felt. Med et mål, at det skal ske. Ja så får man slemme skrammer, Og ja måske jeg har læst dig forkert @Cage Men i de besøg du har haft ved de GPér hvor du har fået følelser Kalder du det for kynisme, at de kan være så kolde. Når sex er så intimt. Igen skriver du et andet sted, at du sagtens kunne adskille det da du var ung og under indflydelse af alkohol og det bare var "3 hug og et suk" Hvad er det så der adskiller det fra de ting der er sket med de GPér du har mødt? Nogen kunder tror jeg, da går under GPérens hud. Ja andre er glemt når de går ud af døren. Jeg husker nu heller ikke kassedamen i dag. Da jeg købte mad. Vi kan begge parter sagtens have følelser med i et besøg. Men det kan være en glad følelse, en tilfreds følelse, Ja en glædes følelse. Men behøver ikke udmunde i forelskelse. Kommer an på hvordan man går ind i mødet er mit postulat.
 
Ingen tvivl om, at i begyndelsen virker det som et pust af frisk luft at være sammen med en GPér. Og mange ser det åbenbart som om, at det er en perfekt og spændende tilgang til at gå ud med dem. Men i bund og grund er de jo helt normale og ikke mere end andre piger, Og de har dette job er måske det der adskiller dem. Men er situationen hvor du endelig føler at du er bossen og 100% selvsikker og i fuld kontrol. g du føler, at hun holder af dig. Denne følelse vil dog være meget midlertidig, medmindre du kan forstå nogle vigtige aspekter af hendes job. Du køber deres tid ikke deres kærlighed. Igen kan der selvfølgelig være GPér der tænder så meget på deres kunder/gæster at de bliver et par. Det skete så ikke for dig.  Men er det kynisme fra deres side? Ja beklager hvis jeg har tolket dig forkert. Går man ind i mødet med en GPér med formål om, at få god sex, en forkælelse til sig selv, og ikke mindst stillet sin liderlighed. Ja så er dagen jo reddet og man kan gå derfra og være glad. Har man en anden indstilling til mødet, ja så rammer det hårdt. Og det er jo ikke pigens skyld. Hun ikke kan give dig de ting, altså forelskelsen. En skuespiller på teatret lever sig ind i den rolle han er på det tidspunkt. Indtil næste rolle melder sig. Han/hun er heller ikke den samme i privaten.
 
GPér/mænd er rigtig gode til at få hinanden til at føle dig/os enormt vigtige som om du/vi er den eneste, den vigtigste, eller endda du er den største tyr/elsker ever i deres/vores liv. I den tid du/vi er der sammen.. Og ja så længe man er klar over det. Og man lidt groft sagt. naiv hvis man bliver forelsket inden for det tidsrum man er sammen.
Det er vigtigt at undgå at være for skråsikker og tro på alt det gælder begge parter. Jeg har lært at sige til mig selv. Dette er en oplevelse uden forpligtigelser. Og det lever jeg godt med. 
Ja håber det giver mening @Cage
 
God dag.
KK
 
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt er det at være prostituret for mig, et arbejde. Det startede ikke sådan, dengang i Paris, hvor jeg om natten fantaserede om at være prostitueret. 

Nu er det at være prostitueret= mit arbejde, altså det er først og fremmest sådan jeg tjener min løn. -Og sådan har det været det de sidste 2 år, siden eg kom til Danmark.
Et arbejde jeg i perioder ikke gider (så stopper jeg) og i perioder, som nu, dykker ind i, body and soul. 
Jeg møder ofte "nye" piger, der vil ind i branchen, en del af dem siger, når man spørger "hvorfor?" ;
"Fordi jeg elsker sex og ikke kan få nok og så kan jeg lige så godt tage penge for det"
.. Whaaatever, tænker jeg somregelt, og det er jo nok ret..simpleminded af mig at tænke sådan, men i min erfaring viser det sig som oftest at;
1. Pigen enten rent faktisk mener det hun siger (De piger holder 1 vagt.. Måske lidt flere, før de indser at prostituret ikke er = konstant god sex) 
2. Pigen indser at hun nok ikke kommer til at tilbringe sine dag i en nonstop orgasme, svømmende i fantastisk sex, alligevel kan der være noget i jobbet der holder fast i hende, om det så er penge, spænding, selvværd, whatever er egentlig ligemeget for mig, så længe pigen er glad. 

Jeg kender piger der har dette job, fordi de har brug for pengene, jeg kender piger der har dette job, fordi de føler de bliver "bekræftet" af kunderne og de mener det styrker deres selvværd, jeg har en veninde (måske flere) som jeg ikke er i tvivl om fortsat ville være luder, om de så vandt i lotto, -ikke fordi de syntes de får mega meget god sex eller er vilde med alle deres kunder, men fordi de er glade for jobbet. 

Og de fleste af pigerne er glade for jobbet, det er dog overhovedet ikke = at vi er glade for alle kunderne.
Vi er glade for nogle af kunderne, nogen af dem er vi måske endda rigtigt glade for, nogle af dem er "ligegyldige" (dvs. vi skænker dem ikke en tanke når de går ud af døren) og nogle af dem syntes vi er nogle røvhuller..

Jeg har lidt af hvert, kunder jeg er rigtigt glad for (og som jeg sagtens kunne finde på at mødes med uden for jobbet, dette skal man som GP åbenbart tilføje, ellers er det en "løgn", still; hvis nogle læser dette og tror det er dem, stop right there..)
Jeg har kunder jeg.. er glad for vælger at besøge mig, fordi de er; dejlige/fantastiske/behaglige ect. at være sammen med.
Jeg har enkelte faste kunder, som jeg syntes er 100%assholes, og normalt får den slags ikke lov til at besøge mig igen, hvorfor er der så nogle få der gør alligevel? I dont know, måske jeg er selvdestruktiv, who cares? De er ikke i tvivl om at jeg syntes de er nogle idioter.

Sex har for mig aldrig været = kærlighed eller forelskelse, men på trods af, at jeg generelt ikke skænker kunden en tanke efter han har forladt mig, har jeg da alligevel oplevet forelskelse og dyb, dyb kærlighed fra noget der startede pg.a. mit job, hvordan sker det hvis man er totalt kynisk og "følelsespanseret"? 
Jeg tænker at hvis en mand har besøgt en pige engang eller 10 og undre sig over hvorfor han ikke betyder noget for hende, skal han lade være med at tro det er fordi hun er følelsespanseret, det er ganske enkelt bare fordi hun ikke er mere interesseret i ham, udover hvad hun måske giver udtryk for. "She's just not that into you"...

En af mine første escortoplevelser, var med en mand der bandt mig op og gjorde..ting.. ved mig i flere timer. Og jeg hang dér, fra en krog i loftet med bind for øjnene, bange, følelserne kørte rundt i kroppen på mig og liderligheden dryppende ned af mine ben, mens mit hjerte var ved at kæmpe sig ud af mit bryst.
Jeg har tit tænkt på den nat, den påvirkede mig dybt. Manden? Jeg husker hans hænder rystede i starten. Thats it. Jeg ved intet andet om han, jeg husker intet om ham, han betyder intet, men oplevelsen bliver hos mig. 
 

Jeg er lækker. Og mega god i sengen. Jeg kunne uden problemer få opfyldt mit "fysiske behov" (og mere til) uden at skulle arbejde som prostitueret, jeg kunne også finde en gruppe "elskere", som kunne gi mig al det sex og mere til, jeg kunne behøvede, sådan at jeg ville undgå kiksede, halvdårlige one night stands, så hvorfor er jeg prostitueret? Det er mit job, det er sådan jeg tjener så mange penge som muligt, for så lidt arbejde som muligt (jeg har overhovedet ikke tid til et fuldtidsarbejde) og det er dét job, af alle studiejobs jeg har prøvet, som jeg har været absolut mest glad for -by far!

Jeg er glad for pengene, og i perioder hvor jeg har brug for penge, så er de grunden til jeg arbejder. Er det ikke sådan med alle? 
Nogle morgener når jeg hopper på toget mod arbejdet, alt for tidligt, med tømmermænd og alt for mange lektier, har jeg ikke lyst, men jeg gør det alligevel fordi det er mit job, andre gange bipper en SMS ind med en besked om at der er afbud og klinikken har brug for en pige, og jeg siger ja, fordi.. Fordi jeg har lyst til lige at snuppe 5000 med hjem på en fridag? Den tanke tror jeg aldrig jeg har tænkt, det har altid været fordi jeg.. havde lyst? Skal den lyst virkelig terpes og defineres? For at få nogle kunder til at få det bedre med dem selv? Eller hvad? 

Hvorfor er det så vigtigt hvorfor vi gør det vi gør? Jeg forstår, at man ikke har lyst til at besøge en pige, der overhovedet ikke har lyst til arbejdet, men det er ikke mit indtryk blandt pigerne her på EG, at ingen af dem er glade for jobbet?

Hvorfor dukker der SÅ tit en laaaang tråd op fra en GP, der forklare hvorfor HUN er glad for sit job? Og som så får 500likes og en masse lovprisning? 
Hvorfor har jeg lige skrevet en laang forklaring på hvorfor jeg er prostitueret? 
Hvem er det vi gør det for? Jeg har ikke et behov for, offentligt at sætte ord på hvorfor jeg er luder, men det har rigtigt mange kunder behov for at jeg gør -og så er det ikke nok at sige "fordi jeg kan li det!" nej nej, man skal gå ind og forklare ned til mindste detalje, hvad det er man kan li og hvorfor.og hvorfor. og hvorfor......

SÅ turning the table og stiller et spørgsmål JEG finder langt mere interessant, hvorfor har kunderne sådan et stort behov for at vide hvad vores job betyder for os? Hvorfor er det ikke nok at vide at vi er glade for det?
Skal vi fortælle en løgn og sige at det er pga "DIG" at vi er ludere? For at.. hvad? styrke "din" selvtillid?
Er det fordi "du" føler "dig" som et svin og har brug for at få renset samvittigheden?
Er det fordi "du" er bitter, og vil bekræftes i at vi kun er interesserede i penge?
Er det fordi det er frækt at høre om (De fleste vil nok vælge denne, personligt ser jeg spørgsmålet her som en plathed)
Eller bunder det bare i en stor, (ret upassende syntes jeg) nysgerrighed i vores privat liv?

Er Sex = følelser for personen? Thank god, vi er alle forskellige, nogle vil kneppes af 500 mænd på en gang, nogle vil kneppe i et darkroom, hvor de ikke aner hvem de er sammen med, andre vil giftes og dyrke timelang tantra, med kærlig blikke og profane orgasmer.

Jeg vil det hele.. 

Redigeret af Ida sunshine
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...