Hop til indhold
Gæst

Det lakker mod enden - en kundes status på købesex.

Recommended Posts

Gæst

... blot en sidebemærkning...

indtil flere herrer herindefra taler som om, hr. Cage's sexliv går i stå totalt, hvis han trækker sig fra dette univers. Det er jeg ret sikker på, at det ikke gør. Han har jo sit harem af elskerinder i baghånden. Fornemmer ikke, at ham kommer til at lide nød. Så ro på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, den 28. jul. 2016 at 17:35:

Ah, ja bare man var James Bond :P 

er det ud fra devisen (lettere omskrevet) - so many women, so little time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 2 minutter siden:

er det ud fra devisen (lettere omskrevet) - so many women, so little time?

Nej, kvinder er skønne, men der er også andet i livet end kvinder :D;) 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, den 28. jul. 2016 at 17:46:

Nej, kvinder er skønne, men der er også andet i livet end kvinder :D;) 

 

klart, klart. Men kan sagtens leve et glimrende liv uden at ha' os tæt på hele tiden. Og det skulle være så sundt med afholdenhed i længere perioder af gangen. Tror ikke, at vi er verdens navle. Så naiv er jeg trods alt ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Nej, kvinder er skønne, men der er også andet i livet end kvinder :D;) 

 

Ud over den daglige føde, hvad er der så der er der ude !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker denne tråd den er så provokerende

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 9 minutter siden:

Ud over den daglige føde, hvad er der så der er der ude !!!

Man vil vel gerne have lidt af det hele i livet, og ikke kun 1 ting ? :) 

jp skrev, for 8 minutter siden:

Elsker denne tråd den er så provokerende

Hvorfor er tråden provokerende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 48 minutter siden:

klart, klart. Men kan sagtens leve et glimrende liv uden at ha' os tæt på hele tiden. Og det skulle være så sundt med afholdenhed i længere perioder af gangen. Tror ikke, at vi er verdens navle. Så naiv er jeg trods alt ikke.

Men jeg tænkte mere at det lyder som et spændende liv...måske risikoen for at dø tidligt var lidt for stor :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 33 minutter siden:

Man vil vel gerne have lidt af det hele i livet, og ikke kun 1 ting ? :) 

Hvorfor er tråden provokerende ?

1. Denne side er for modenligt lavet for at oplyse om Gp er kvalitet !

2 I en tråd sagde en skribent han aldrig havde være på noget GP besøg !

3. Cage viser os hans  mening om at komme ud af GP fælden som VI "nogle er i" og fortæller om den profane verden !!

4. Og for mig er det vedkommen og provokende og væsenligt !!

5. Måske kun mig der bliver provokeret (med go grund) ved ikke ?

Jeg har dyb respekt

NB nej vin er også med i livet

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, den 28. jul. 2016 at 18:41:

Men jeg tænkte mere at det lyder som et spændende liv...måske risikoen for at dø tidligt var lidt for stor :D 

åh, så direkte tolket ud fra en figur i en serie film. Spillet af toplækre mænd gennem tiden. De har da alle overlevet - dog nogle gange med nød og næppe. Men med høj puls og nerve og følelsen af at leve PÅ kanten - alle omgivet af fare, højpotente biler OG lækre kvinder. Ikke noget dårligt liv - hvis det var virkeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 12 minutter siden:

1. Denne side er for modenligt lavet for at oplyse om Gp er kvalitet !

Ja, men vel også andre ting, for ellers skulle man jo tilbage til "skemaet"...pyha

2 I en tråd sagde en skribent han aldrig havde være på noget GP besøg !

Ja dem er der underligt nok en del af :D 

3. Cage viser os hans  mening om at komme ud af GP fælden som VI "nogle er i" og fortæller om den profane verden !!

Ja det må være hans mening.

4. Og for mig er det vedkommen og provokende og væsenligt !!

Velkommen ja, men ikke provokerende på mig, da jeg prioriterer anderledes end ham.

5. Måske kun mig der bliver provokeret (med go grund) ved ikke ?

Jeg har dyb respekt

NB nej vin er også med i livet

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 12 minutter siden:

åh, så direkte tolket ud fra en figur i en serie film. Spillet af toplækre mænd gennem tiden. De har da alle overlevet - dog nogle gange med nød og næppe. Men med høj puls og nerve og følelsen af at leve PÅ kanten - alle omgivet af fare, højpotente biler OG lækre kvinder. Ikke noget dårligt liv - hvis det var virkeligt. 

Men overlevede agent 006 ? :D 

Ah...ja jeg er da godt klar over at det er en historie. Det gør Cage forhåbentligt også :D 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 49 minutter siden:

Men jeg tænkte mere at det lyder som et spændende liv...måske risikoen for at dø tidligt var lidt for stor :D 

 

James Bond.jpg

 

Du skal bare være lidt forsigtig anden gang ....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 1 minut siden:

 

James Bond.jpg

 

Du skal bare være lidt forsigtig anden gang ....

 

Så det er mere spændende at leve 2. gang ? :P så er det da bare med at komme galt af sted :D 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Melkor1973 skrev, den 16. juli 2016 at 16:52:

Du er en modig mand Cage... Der satte du da lige røven i klaskehøjde ;-)

Men god pointe

Vi kvinder har altså også følelser og nogle af os, giver os selv 100%. Ellers var vi bare robotter. 

Og er da ked af, at I mænd føler jer udnyttet. For håber da at I nyder det, ligeså meget som os? :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Smukke Milla skrev, for 49 minutter siden:

Vi kvinder har altså også følelser og nogle af os, giver os selv 100%. Ellers var vi bare robotter. 

Og er da ked af, at I mænd føler jer udnyttet. For håber da at I nyder det, ligeså meget som os? :x

Selvfølgelig har I det. Og udnyttet er nok ikke det rette ordvalg.

Og Milla - som øjenvidne kan jeg bekræfte, at du giver dig 100% - vores tid forleden var magisk, sensuel, fræk og gensidig. :wub: Håber ikke, du tror, jeg mener noget andet. 

Denne tråd er brolagt med årsagen til, at jeg stopper med gp'ere, så det behøver ingen gentagelse.

Når pengene er ude af ligningen ved jeg, at ægte magi opstår - det er i det øjeblik kvinden og manden rammer den der symbiose af følelser for hinanden, der ikke har et forretningsmæssigt malurt.

Og nej det er ikke kritik af købesex - så ville jeg være århundredets hykler. Det et noget personligt for mig - og hold nu op. hvor dit væsen og nærvær får mig til at vakle.

Hulebrødre - Smukke Milla is the place to be at 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 minutter siden:

Selvfølgelig har I det. Og udnyttet er nok ikke det rette ordvalg.

Og Milla - som øjenvidne kan jeg bekræfte, at du giver dig 100% - vores tid forleden var magisk, sensuel, fræk og gensidig. :wub: Håber ikke, du tror, jeg mener noget andet. 

Denne tråd er brolagt med årsagen til, at jeg stopper med gp'ere, så det behøver ingen gentagelse.

Når pengene er ude af ligningen ved jeg, at ægte magi opstår - det er i det øjeblik kvinden og manden rammer den der symbiose af følelser for hinanden, der ikke har et forretningsmæssigt malurt.

Og nej det er ikke kritik af købesex - så ville jeg være århundredets hykler. Det et noget personligt for mig - og hold nu op. hvor dit væsen og nærvær får mig til at vakle.

Hulebrødre - Smukke Milla is the place to be at 8-)

 

Jeg skal lige høre, der skrives et par gange her i forummet at du har "elskerinder" men i min terminologi, er en elskerinde vel en som er gift ( jeg går nu ud fra at du er single ).

En elskerinde går vel ikke fra hendes mand, men vil have noget ekstra / ved siden af.

Måske der menes friends with benefits ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

 

Jeg skal lige høre, der skrives et par gange her i forummet at du har "elskerinder" men i min terminologi, er en elskerinde vel en som er gift ( jeg går nu ud fra at du er single ).

En elskerinde går vel ikke fra hendes mand, men vil have noget ekstra / ved siden af.

Måske der menes friends with benefits ?

Tak for spørgsmålene.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 13 minutter siden:

 

Jeg skal lige høre, der skrives et par gange her i forummet at du har "elskerinder" men i min terminologi, er en elskerinde vel en som er gift ( jeg går nu ud fra at du er single ).

En elskerinde går vel ikke fra hendes mand, men vil have noget ekstra / ved siden af.

Måske der menes friends with benefits ?

En elskerinde behøver nu ikke være gift - snarere tværtimod og i gængs forstand var en elskerinde en som blev "holdt" (dvs. fik bolig og evt. en vis pekuniær understøttelse) af en mand/flere mænd). Men idag, hvor de fleste kvinder kan forsørge sig selv, er den pekuniære del ikke så afgørende.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

En elskerinde behøver nu ikke være gift - snarere tværtimod og i gængs forstand var en elskerinde en som blev "holdt" (dvs. fik bolig og evt. en vis pekuniær understøttelse) af en mand/flere mænd). Men idag, hvor de fleste kvinder kan forsørge sig selv, er den pekuniære del ikke så afgørende.

Det er nok der forvirringen opstår... ung / gammel :P 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smukke Milla skrev, for 1 time siden:

Vi kvinder har altså også følelser og nogle af os, giver os selv 100%. Ellers var vi bare robotter. 

Og er da ked af, at I mænd føler jer udnyttet. For håber da at I nyder det, ligeså meget som os? :x

Jeg føler mig skam slet ikke udnyttet. På ingen måde :-) og det håber jeg ikke at det har fremstået som om.

Rent faktisk så er det jo et internt problem, som er lokaliseret i den lidt bløde svampede masse der er omkranset af min skaldede isse ;-)

 

Redigeret af Melkor1973

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den ‎28‎-‎07‎-‎2016 at 19:17:

Men overlevede agent 006 ? :D 

Ah...ja jeg er da godt klar over at det er en historie. Det gør Cage forhåbentligt også :D 

Jeg føler det er os der laver den 007 historie ikke Cage, men når man har læst ham i et halvt år, og får fornemmelse af en fed stil, specielt sidste anmeldese.

Nejjjjjj jeg tror på historien !!!! der må være noget 007 over ham og hans liv nu og i fremtiden, jeg kan jo også tage fejl. men nej go vind Cage, skriv til os hvis du

mangler hjælp. JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 8 minutter siden:

Jeg føler det er os der laver den 007 historie ikke Cage, men når man har læst ham i et halvt år, og får fornemmelse af en fed stil, specielt sidste anmeldese.

Nejjjjjj jeg tror på historien !!!! der må være noget 007 over ham og hans liv nu og i fremtiden, jeg kan jo også tage fejl. men nej go vind Cage, skriv til os hvis du

mangler hjælp. JP

 

Ok, ja jeg ankommer bare som mig selv, når jeg besøger pigerne :)

Men den sidste anmeldelse var god.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, den 28/7/2016 at 19:17:

Men overlevede agent 006 ? :D 

Ah...ja jeg er da godt klar over at det er en historie. Det gør Cage forhåbentligt også :D 

 

jp skrev, for 18 minutter siden:

Jeg føler det er os der laver den 007 historie ikke Cage, men når man har læst ham i et halvt år, og får fornemmelse af en fed stil, specielt sidste anmeldese.

Nejjjjjj jeg tror på historien !!!! der må være noget 007 over ham og hans liv nu og i fremtiden, jeg kan jo også tage fejl. men nej go vind Cage, skriv til os hvis du

mangler hjælp. JP

@holstebronx i Vestjylland og @jp fra somewhere.... 

Jeg kan skam forsikre, at @Smukke Milla 's  første københavner" er intet mindre end sand fra enden til anden. Der er små sløringer, da vi trods alt befinder os på et incognito site.

Og det er altså ikke mig, der har talt om mr. Bond. Jeg har højst små ligheder med mit afbillede idol - f.eks valg af køretøj. Men skarpe iagttagere vil vide, at vi ikke deler smag i champagne, sko og ure.

Men var mr. Bond en virkelig person, er jeg sikker på vi delte smag i kvinder 8-)

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...