Hop til indhold
Gæst

Det lakker mod enden - en kundes status på købesex.

Recommended Posts

Cage skrev, for 1 minut siden:

Se - det vidste jeg godt, at du ikke kunne......

Jeg udtaler mig om principper og mine oplevelser af GP'ere og debattører - og om Hylekoret. Om du melder dig selv ind i det er jo din sag - og kan jo kun betyde, du føler dig ramt af min kritik af den flok.

Modsat Hylekoret smider jeg nemlig ikke deres spydigheder og ukvemsord direkte i ansigtet på folk (med undtagelse af en sørgelig gang, som jeg slettede igen) - og derfor kunne du ikke dokumentere din påstand. Som sædvanligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Ida sunshine skrev, for 14 minutter siden:

Ellers tror jeg det gælder for de feste piger at hvis man er en behagelig og sød mand, er chancen for at hun oplever dig som behagelig og sød nok ret stor og så er det dét indtryk du efterlader hende med,

Det er der jeg falder igennem... er lidt en røv ;) 

Og så lidt mere seriøst, ja enig, satser på at I også er mennesker, så det skulle da meget gerne være resultatet, jeg bilder mig også ind at tjeneren ikke spytter i min mad, hvis jeg er høflig overfor ham, samt at næste gang jeg dukker op, så smiler han/hun lidt bredere til mig, da jeg var en behageligt kunder der kom med de obligatoriske platheder og gav lidt for meget i drikkepenge. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ah, den kommentar har jeg vist svaret på før, her: 

Den gang blev du vist enig med dig selv om at det var bedst at stoppe dér, og den beslutning anbefaler jeg dig at holde fast i ;) Og jeg stiller mig iøvrigt uforstående over for dit "som sædvanlig"

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, Lige nu:

ah, den kommentar har jeg vist svaret på før, her: 

Den gang blev du viit enig med dig selv om at det var bedst at stoppe dér, og den beslutning anbefaler jeg dig at holde fast i ;) Og jeg stiller mig iøvrigt uforstående over for dit "som sædvanlig"

Så du ævler altså bare udokumenteret videre - og citerer så dig selv.... Du må hellere stoppe nu - for du har intet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nihil skrev, for 2 timer siden:

@KF Jeg elsker når medlemmer sådan patenteret vægter hvad der skal være essensen af EG, i stedet for bare, sådan måske læse andet stof eller trække tov med naboen!

Selv nyder jeg en personudpensling og indsigt i en karakter som det nu er foregået her i denne tråd. Hmmm.....

Den er taget til efterretning.

God aften :-)

KF.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, Lige nu:

Så du ævler altså bare udokumenteret videre - og citerer så dig selv.... Du må hellere stoppe nu - for du har intet.

Jeg gider ikke at sidde og rode igennem dine sidelange skriblerier så; "Du må selv i sving, og lægge 2 og 2 sammen. Medgivet at du nok desværre skal på detektiv arbejde i andre tråde også - så fuldt forståeligt, hvis du ikke gider spilde dit liv på sådan noget pjat."

Eller er det kun ok når du siger det? :) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...