Hop til indhold
Gæst

Adelies ode til os alle

Recommended Posts

Gæst

Da der jo ikke kan herske tvivl om mit syn på EG's elite GP - Gudinden @Adelie

https://www.eroguide.dk/forum/topic/58210-en-mandag-med-adelie/#comment-463713

tillader jeg mig, at udgive hendes sang her. Jeg har helt frit, skamløst og utvunget ladet mig inspirere af The Ex's and Oh's

 

Adelies ode til os alle……

 

Jeg finder drenge, og gør dem til mænd

Viser dem alt det, de ikke ved

Whoa, så laver jeg mit forsvindingsnummer

 

Tag nu ham i København, der forbander mit navn

Bare fordi jeg fandt en bedre elsker i Århus

Men hey, hey, kun indtil jeg igen tog flugten

 

En, to, tre, de vender alle tilbage til mig

Blot fordi jeg er den bedste elsker, de ikke kan beholde

En, to, tre, de vender alle tilbage til mig

De ønsker alle at blive, og de ønsker aldrig at gå igen

 

Husbond og elskere åh, åh, åh de hjemsøger mig

Som genfærd hjemsøger de mig

De vil alle have mig, De vil ikke slippe mig fri

Husbond og elskere åh, åh, åh

 

Jeg havde en sommer kæreste nede i Vejle

Holdt ham varm vinteren igennem, forlod ham nedfrosset i foråret

Åh åh åh som årstiderne dog går

 

Jeg rider højt, og elsker at gå lavt

Sætter hjerterne i brand, og lader hovederne rulle

I ved hvordan historien gentager sig

 

En, to, tre, de vender alle tilbage til mig

Klatrer over bjerge, krydser verdenshavene

En, to, tre, de vender alle tilbage til mig

De ønsker alle at blive, og de ønsker aldrig at gå igen

 

Husbond og elskere åh, åh, åh de hjemsøger mig

Som genfærd hjemsøger de mig

De vil alle have mig, De vil ikke slippe mig fri

Husbond og elskere åh, åh, åh

 

 

@Adelie du har jo for længst annonceret dit GP exit til efteråret..... Håber alt godt for dig, det er et velfortjent otium

 

Din knapt så hemmelige beundrer

Cage 

 

 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja

I mit næste liv vil jeg være Adelie ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Catja skrev, for 3 minutter siden:

I mit næste liv vil jeg være Adelie ;)

Så vil jeg være hendes trusser - selvom hun vist ikke bruger dem sådan helt overdrevet :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Cage - når du gør noget, så går du all in.

Total respekt for denne hyldest. Fornemmer, at hun er en ganske særlig Q. Det er du jo så absolut ikke den eneste, som ytrer offentligt.

Men du gør det totalt overlegent.

Gad godt møde hende til en god tøsesnak over en kop the. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 7 minutter siden:

@CageGad godt møde hende til en god tøsesnak over en kop the. 

Tror du vil komme længere med en cremant de bourgogne - Albert Sounit..... 

Et gratis tip 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 22. jul. 2016 at 20:55:

Tror du vil komme længere med en cremant de bourgogne - Albert Sounit..... 

Et gratis tip 8-)

Ha ha. Bobler. ja, hvem kan sige nej til det... - hver ting til sin tid. Vi skal jo kun snakke. Er ikke til piger, selvom @Adelie klart er en lækker sild. Det kan jeg da sagtens se. Er jo ikke blind og kan sagtens rose en Q. Det lider mit ego og selvværd ikke under.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok er hun dejlig, men man skal passe på ikke at blive besat, det er usundt for begge parter.......

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Klik-Mix skrev, for 13 minutter siden:

Nok er hun dejlig, men man skal passe på ikke at blive besat, det er usundt for begge parter.......

Ligesom man skal huske at bevare sin humoristiske sans.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja
Cage skrev, for 15 timer siden:

Så vil jeg være hendes trusser - selvom hun vist ikke bruger dem sådan helt overdrevet :roll:

:D .........nice choice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja
Cage skrev, for 17 timer siden:

Tror du vil komme længere med en cremant de bourgogne - Albert Sounit..... 

Et gratis tip 8-)

Gentlemanship is so underrated ;)

Redigeret af Catja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 22 timer siden:

Da der jo ikke kan herske tvivl om mit syn på EG's elite GP - Gudinden @Adelie

https://www.eroguide.dk/forum/topic/58210-en-mandag-med-adelie/#comment-463713

tillader jeg mig, at udgive hendes sang her. Jeg har helt frit, skamløst og utvunget ladet mig inspirere af The Ex's and Oh's

 

Adelies ode til os alle……

 

 

 

@Adelie du har jo for længst annonceret dit GP exit til efteråret..... Håber alt godt for dig, det er et velfortjent otium

 

Din knapt så hemmelige beundrer

Cage 

 

 

godt at se en af de tre musketerer træde til, og begunstige os alle med et skjaldedigt snarere end et ode, ... og samtidig holde opmærksomhedsgryden i kog ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Marqui skrev, for 24 minutter siden:

godt at se en af de tre musketerer træde til, og begunstige os alle med et skjaldedigt snarere end et ode, ... og samtidig holde opmærksomhedsgryden i kog ;o)

Ja - skjaldedigt - den køber jeg.

Men konspirationsteorien må desværre afvises - tror også, at den gode Adelie helt selv klarer at tiltrække opmærksomhed. 

Tænker måske også, at det så tæt på otium ville være skønne spildte kræfter. Og du har også lagt mærke til indholdet ikk'. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 17 minutter siden:

Ja - skjaldedigt - den køber jeg.

Men konspirationsteorien må desværre afvises - tror også, at den gode Adelie helt selv klarer at tiltrække opmærksomhed. 

Tænker måske også, at det så tæt på otium ville være skønne spildte kræfter. Og du har også lagt mærke til indholdet ikk'. :roll:

indholdet? jeg ved ikke lige ... det er jo ikke ligefrem en subtil pointe du formulerer, omend stilen i overvejende grad minder om de festsange de indbudte til diverse konfirmationer og bryllupper må kæmpe sig igennem.

Ift din respons tænker jeg, at du er en af 'de tre' :roll: ...uden det dog skal forstås som inspirationsteori

Mht til det annoncede otium ... lad os nu se, lad os nu se, om den uendelig lange kø af håbefulde ungersvende virkelig håber forgæves og alligevel aldrig bliver til mænd ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Marqui skrev, for 12 minutter siden:

indholdet? jeg ved ikke lige ... det er jo ikke ligefrem en subtil pointe du formulerer, omend stilen i overvejende grad minder om de festsange de indbudte til diverse konfirmationer og bryllupper må kæmpe sig igennem.

Ift din respons tænker jeg, at du er en af 'de tre' :roll: ...uden det dog skal forstås som inspirationsteori

Mht til det annoncede otium ... lad os nu se, lad os nu se, om den uendelig lange kø af håbefulde ungersvende virkelig håber forgæves og alligevel aldrig bliver til mænd ...

Ha ha ha ha - tror Elle King vil blive ked af, at du kalder hendes sang for 'festsang' - uagtet det ikke er en 'en til en' oversættelse. Desuden kan noget jo ikke være subtilt, når det nærmest er åbenlyst formuleret. 

Hvem er de 2 andre 'inspirerede' konspiratorer . ;)

Din sidste spekulative antagelse er jeg ikke den rette til at svare på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, 1 time siden:

Ha ha ha ha - tror Elle King vil blive ked af, at du kalder hendes sang for 'festsang' - uagtet det ikke er en 'en til en' oversættelse. Desuden kan noget jo ikke være subtilt, når det nærmest er åbenlyst formuleret. 

Hvem er de 2 andre 'inspirerede' konspiratorer . ;)

Din sidste spekulative antagelse er jeg ikke den rette til at svare på.

tror Elle King er skide lige glad med hvad jeg måtte mene om hendes sang, og sangen bliver ikke bedre uanset hvem der måtte være forfatter

Der er ikke noget galt med at modtage en ydelse 'gratis' mod at skrive om oplevelsen - men det vil være passende at gøre opmærksom på, at man fik ydelsen 'gratis' mod at anmelde oplevelsen, i sin anmeldelse. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Marqui skrev, for 8 minutter siden:

tror Elle King er skide lige glad med hvad jeg måtte mene om hendes sang, og sangen bliver ikke bedre uanset hvem der måtte være forfatter

Der er ikke noget galt med at modtage en ydelse 'gratis' mod at skrive om oplevelsen - men det vil være passende at gøre opmærksom på, at man fik ydelsen 'gratis' mod at anmelde oplevelsen, i sin anmeldelse. ;)

 

Øhhh nå!

Indrømmer - jeg fatter hat af, hvad du mener.

Og hvis du har noget imod Adelies måde at drive sin gp virksomhed, så foreslår jeg, at du tager det op med hende - eller starter en ny debattråd om emnet.

Endvidere var det vist dig selv, der udnævnte oden til et skjaldedigt - og jeg kan røbe, at det heller ikke lader sig gøre at synge teksten til Elle Kings melodi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 3 minutter siden:

Øhhh nå!

Indrømmer - jeg fatter hat af, hvad du mener.

Og hvis du har noget imod Adelies måde at drive sin gp virksomhed, så foreslår jeg, at du tager det op med hende - eller starter en ny debattråd om emnet.

Endvidere var det vist dig selv, der udnævnte oden til et skjaldedigt - og jeg kan røbe, at det heller ikke lader sig gøre at synge teksten til Elle Kings melodi.

nok lidt sent at trække "jeg fatter hat af, hvad du mener"-kortet efter at have udvist en forståelse der rækker udover hvad var skrevet i min oprindelige post, var det ikke netop dig der bragte "konspirationsteorier" på banen? jeg konstaterede blot, at dit indlæg bidrager til at holde "opmærksomhedsgryden" i kog ...

Hvorfor skulle jeg starte en tråd om hvordan Adelie driver markedsføring?  er det ikke dig der er poeten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Marqui skrev, Lige nu:

nok lidt sent at trække "jeg fatter hat af, hvad du mener"-kortet efter at have udvist en forståelse der rækker udover hvad var skrevet i min oprindelige post, var det ikke netop dig der bragte "konspirationsteorier" på banen? jeg konstaterede blot, at dit indlæg bidrager til at holde "opmærksomhedsgryden" i kog ...

Hvorfor skulle jeg starte en tråd om hvordan Adelie driver markedsføring?  er det ikke dig der er poeten?

Hvis du synes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Få dig et liv ÅE.....ud og nyde den gode Danske sommer.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cage du er ude på et overdrev som de fleste vil betakke sig fra;)

Er menig med dit skriv at man skal tabe interessen for Adelie så du godt på vej ;)

Du kan ikke tro at Adelie kan side 24/7 og dække dit behov for opmærksomhed i tide og utide;)

Så ud og nyd det gode vejr:D

 

 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krone skrev, for 34 minutter siden:

Cage du er ude på et overdrev som de fleste vil betakke sig fra;)

Er menig med dit skriv at man skal tabe interessen for Adelie så du godt på vej ;)

Du kan ikke tro at Adelie kan side 24/7 og dække dit behov for opmærksomhed i tide og utide;)

Så ud og nyd det gode vejr:D

 

 

 

:arrow: Hans søgen efter hendes opmærksomhed hele tiden på hele forummet tyder på at han er "lost".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når uvidenhed er drivkraften for antagelser, og den humoristiske sans parkeret på Mars.

Så må man ty til at blive personlig. Det er nøjagtig som i parforholdet - den der først råber, har tabt. Og den der først misser argumentationens grundprincipper, kan ikke komme igen.

Afløb for manglende indsigt kan let afstedkomme at enhver idiosynkrasi antages at være sand, og postes i det blå. 

Jeg skal derfor afholde mig fra at begå sammen brøler. Motivforskning overlades til nogen med forstand på det.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 1 time siden:

Når uvidenhed er drivkraften for antagelser, og den humoristiske sans parkeret på Mars.

Så må man ty til at blive personlig. Det er nøjagtig som i parforholdet - den der først råber, har tabt. Og den der først misser argumentationens grundprincipper, kan ikke komme igen.

Afløb for manglende indsigt kan let afstedkomme at enhver idiosynkrasi antages at være sand, og postes i det blå. 

Jeg skal derfor afholde mig fra at begå sammen brøler. Motivforskning overlades til nogen med forstand på det.

Du har begået den kæmpe brøler at du har afsløret dig selv som lettere intellektuel.

Det er sgu ikke så velset på EG, viser historien.

Du bør holde dig til pik og patter snak, så kan du leve under radar højde. :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 34 minutter siden:

Når uvidenhed er drivkraften for antagelser, og den humoristiske sans parkeret på Mars.

Så må man ty til at blive personlig. Det er nøjagtig som i parforholdet - den der først råber, har tabt. Og den der først misser argumentationens grundprincipper, kan ikke komme igen.

Afløb for manglende indsigt kan let afstedkomme at enhver idiosynkrasi antages at være sand, og postes i det blå. 

Jeg skal derfor afholde mig fra at begå sammen brøler. Motivforskning overlades til nogen med forstand på det.

er det dig selv du omtaler her? lader til du ikke har større besvær ved både at "fatte hat" og "forfatte hat" ...

Hvad afholder dig fra at skrive: "jeg betalte ikke for den tur jeg fik hos Adelie, og efterfølgende anmeldte", eller "jeg betalte for den tur jeg fik hos Adelie, og efterfølgende anmeldte" istedet for, på baggrund af uvidenhed, at konspirere dig til, at nogen nok har fået den tanke?

Jeg har fået den 'tanke' efter Prinz i en anden tråd sådan lige pludselig vendte rundt på en tallerken, og jeg efterfølgende bladrede 'anmeldelserne' igennem ... de adskiller sig, i mine øjne, fra de gængse anmeldelser ved, at være overordentlig lange, og stort set en lang lovprisning af Adelie, og omvendt Adelies anprisning af besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...