Hop til indhold
Gæst

Det lakker mod enden - en kundes status på købesex.

Recommended Posts

Cage skrev, 1 time siden:

@Melkor1973 og @Brandsprøjten

I er begge inde på nedenstående

Det kan jeg godt forstå, at I undrer jer over. Men som jeg også har skrevet, så har jeg ikke det følelsesmæssige panser, det kræver at have kvinder så tæt på mig.

Der findes jo også en biologisk/evolutionær forklaring, som du skal få. Men jeg ved på forhånd, at den vil provokere de feminister, der befinder sig på et abnormt abstraktionsniveau af selvfedme. But anyhow - here goes:

Det er ikke mænd, der scorer kvinder. Det er kvinder der lader mænd score sig. Kvinder kan godt tænde på en badboy, en brandmand, en politimand, en handyman osv. Men fælles for dem er, at dette primært sker uden for den periode i deres menstruationscyklus, hvor de kan få børn. Resten af tiden leder de efter materiale, der udgør en god familiefar der kan give dem og deres afkom en god og tryg tilværelse. Men uanset disse valgkriterier - som er cyklusbestemt - så vælger de ALTID de mænd med flest penge og/eller største og mest magtfulde stillinger i samfundet.

Kvinder har utvivlsomt et rigt og nuanceret følelsesliv - men de er langt langt langt mindre følsomme end mænd. Kvinder bruger sex som et redskab til at score ovennævnte rige mand med en god og magtfuld stilling. Derfor har de heller ingen problemer med at sælge denne sex - den hænger kort og godt ikke sammen med deres rige følelsesliv. Dette er evolutionært betinget, og kan i øvrigt observeres hos stort set alle pattedyr. Hunnerne udvælger sig den bedste han til at sikre sig et godt og trygt liv.

Mænd derimod skelner ikke mellem kærlighed og sex. Vi bruger sex til at udtrykke vores følelser for kvinder - og bliver forvirret, når det åbenlyst ikke rigtig betyder noget for dem. Vi investerer store ressourcer i, at give kvinder alt vi har - alt imens de blot manipulerer med os, for at finde ud af om vi er materiale for at give dem det det de vil have. Det er mænd, der er de følsomme - ikke kvinder.

Se med denne forklaring som både kan dokumenteres empirisk og biologisk - så er det åbenlyst, hvorfor salg af sex kun fungerer den ene vej.

Du er en modig mand Cage... Der satte du da lige røven i klaskehøjde ;-)

Men god pointe

Redigeret af Melkor1973
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cage jeg håber du trods alt føler dig beriget af at have snuset til denne verden :) 

Alt ære og respekt for at du erkender det bare ikke er dig. Dog vil jeg sige at hvis det ikke er noget for dig, så pas på med at besøge "slik butikken" herinde, for man kan nemt blive fristet ;) 

Omvendt så kan man også være heldig at finde noget der ikke bare er forretning herinde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Cage jeg håber du trods alt føler dig beriget af at have snuset til denne verden :) 

Alt ære og respekt for at du erkender det bare ikke er dig. Dog vil jeg sige at hvis det ikke er noget for dig, så pas på med at besøge "slik butikken" herinde, for man kan nemt blive fristet ;) 

Omvendt så kan man også være heldig at finde noget der ikke bare er forretning herinde ;) 

Tak for respekten .

Og ja -  det har jeg oplevet et par gange - altså at det ikke kun er forretning..... Men jeg har til gode at opleve, at det ikke er det primære. :roll: ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Cage skrev, for 44 minutter siden:

@mannings - jeg har tantra til gode - men har altså også svært ved at se, at jeg ikke skal stikke kalorius ind - det er ligesom lidt pointen for mig :-D

Bring mig gerne ud af min vildfarelse med din erfaring.....

Forstår hvad du siger. Legen med en kvinde bringer een ud, hvor man er ved at briste, og hvor udløsningen virker som det eneste sagliggørende. Min pointe er, at netop der, på det tidspunkt, kan tantra'en lære at holde på, og kultivere den seksuelle energi, samt give kropslige orgasmer der er kraftigere og længerevarende end ved udløsning.

Personligt giver det en længerevarende seksuel nydelse samt gør mig i stand til at indeholde mere seksuel energi, og dermed holde mig længere fra en evt udløsning.

samtidig kan det kærlige rum, der opbygges i en tantrisk session, være langt dybere og give mere end udløsningen.

dermed ikke sagt at det ikke er fedt at få fedtet kamorius ind, og mærke kvindens kusse omslutte den...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 4 timer siden:

Tak for respekten .

Og ja -  det har jeg oplevet et par gange - altså at det ikke kun er forretning..... Men jeg har til gode at opleve, at det ikke er det primære. :roll: ;-)

Du må forstå at du bevæger dig i en verden med kvinder der tænder på at mænd bruger penge på dem - enten direkte eller indirekte ;) 

Der findes gensidig oplevelse/nydelse herinde, meeen der er et stykke imellem og nok næppe alle mandlige medlemmer der oplever det.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Cage

Sir Cage glæder os til at høre om dit Refugium hvor der jo vil ske ting og sager man må jo også gerne skrive om private oplevelser så ser frem til saftige GFIs oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jaehhh @jp det kan man nok godt skrive om..... Tænker nu alligevel ikke, jeg vil spørge nogle af mine elskerinder om, det er ok, at jeg lige anmelder/fortæller om vores oplevelser her på EG - med mindre de selvfølgelig er 'så gamle' (oplevelserne altså), at sidste salgsdato er overskredet :-D

Men lidt filosofi, lidt faktabashing, lidt anarkisme, lidt røverhistorier og måske et drys poesi kan jeg nok godt levere :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun følge dig CAGE....og har gjort det samme for en rum tid siden....efter jeg besøgte en asiatisk massøse og lånte hendes toilet hvor jeg ganske uforskyldt faldt over nogle RETROVIR hensmidt i et hjørne stoppede jeg med det samme....RETROVIR er et kombi produkt som tages sammen med andre produkter mod HIV...Her stoppede legen kære venner.....siden da har jeg søgt en elskerinde som CAGE og fundet lykken her...det koster, men sikke en masse spildetid og penge man sparer ved at finde en som har nok i mig og sig selv ...selv om det drejer sig om penge...Hvor mange gange har man ikke gået forgæves hos en luder og følt at det var spild af penge.....som regel i et faldefærdigt hus med ventende kunder siddende i en bil udenfor....Nu er priserne så faldet igen igen....i Vestjylland kan man få en omgang for 300,- eller 1 time for 600,-....du får ægte fransk og kan nogen gange et knald uden kondom som flere og flere lokker med da krisen krasser....Jeg håber, at fornuften overgår liderligheden og man handler med sund fornuft.....idet man skal huske på, at kvinder har et noget større slimhindelag og virus smitter alså også gennem munden så husk på hvad du laver næste gang du ligger og slikker eller får en omgang fransk......nu kommer zika virusen også til Europa og følger altså med de asiatiske Thai ludere/massører helt ude fra Korea hvor de fleste har haft sin gang inden de kommer her..De er her nu og arbejder her KUN fordi de skal tjene penge til familien hjemme i Østen....De er så gode at de kan få selv den bedste til at tro at at man er den eneste ene stallion..men tro mig...de er her kun af nød...pengenød.....akkurat som alle de andre i branchen.....uden penge stønner en luder ikke....(-;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 7 timer siden:

eg har tantra til gode - men har altså også svært ved at se, at jeg ikke skal stikke kalorius ind - det er ligesom lidt pointen for mig :-D

Bring mig gerne ud af min vildfarelse med din erfaring.....

Øhm - nu findes der forskellige former for tantra - en går f.eks ud på netop at stikke pikken ind, men ikke at få udløsning, så man man holde i længere tid/bevare sin seksuelle energi. Tror desværre at mange tantra-lærere finder det lidt ufint at få udløsning/have samleje med en elev - og det derfor desværre ikke er de former tantra, der undervises mest i.

Men hvis man fjerner al den religiøse, røgelspinde og tempelagtige hokus-pokus fra tantraen - så drejer det sig faktisk om få mest muligt ud af et samleje :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Forskellighed er jo en dejlig ting! Ellers ville det blive kedeligt...

Men hvor ser jeg dog forskellig på tingene fremfor dig :-) Elsker der ikke er meget mere i det end ren forretning! 

At man får stillet denne fantastiske verden til rådighed hvor man kan udvælge den kvinde som man finder mest interessant.Man kan få det lige som man ønsker. Som dig nyder jeg også en kvindes orgasmer!!! Men jeg finder også en stor glæde ved at nyde et langt og godt blowjob uden jeg skal tænke på hende efterfølgende. Ja igen, man kan få det ligenøjagtig som man ønsker den pågældende dag.

Synes langt de fleste GP'er er eminente til at læse ens ønsker og leve sig ind i det. 

Pris kontra kvalitet er vi meget mere på linie. Ikke nødvendigvis den store sammenhæng. 

Men held og lykke med elskerinderne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Liderlig-fyr vi er helt enige faktisk...... Altså at forskellighed er godt. :-D

Jeg har respekt for alle menneskers valg - det er netop pointen..... Og for mit eget vedkomne så er denne tråd blot mine erkendelser efter mit rampage.

Glæder mig til at læse dine fremtidige anmeldelser :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
fynbomanden skrev, for 33 minutter siden:

Kære Cage

Jeg kender dig ikke. Jeg ved intet om dig, og kan kun danne mig et indtryk af dig fra de skriverier du leverer her på Eroguide. MEN jeg vil alligevel give min personlige opfattelse af dig til kende, og håber du tager det i den ånd det er tiltænkt. Jeg ved godt, at du tidligere ret direkte har anmodet om, at når du lavede en beskrivelse af dit eventuelle samvær med Smukke Milla, så skulle beskrivelsen ikke ødelægges af afsporing. Dette er ikke et forsøg på afsporing, tværtimod er det et forsøg på at få dig til at fortsætte på sporet!

Jeg synes dine beskrivelser her på Eroguide af dine oplevelser med søde kvinder, er helt ubeskriveligt fantastiske. Du formår at trække det hele lidt længere end pik og patter niveauet. Jeg synes personligt og oprigtigt, at du er the undisputed world champion som skribent her på Eroguide.

Jeg har læst en del om dine overvejelser bag ved din beslutning om at stoppe her pr. 1. august. Din begrundelse står at læse flere gange i det du har skrevet i mange forskellige tråde, og senest blev det så også skrevet ind i oplevelsen med Smukke Milla: ”...... herefter er der kun plads til elskerinder, der begærer mennesket bag Cage.”

Jeg ved ikke helt hvad det egentligt er du forventede, da du begav dig ud i det her rampage-projekt med betaling for samvær med GPere. Jeg kan kun sige, at det lyder som en ekstremt farlig tilgang du havde, hvis du vitterligt forventede, at en køber-sælger relation skulle kunne resultere i et begær efter personlighed og mennesket bag køberen. Du køber jo som alle os andre en oplevelse, du køber en fantasi, du køber et moment-in-heaven. Det kan (for den ikke opmærksomme og påpasselige køber) sagtens risikere at blive til en så stor rus, at det kan blive svært at bevare jordforbindelsen, når man svæver på den euforiske lyserøde sky. Det kan give ubeskriveligt voldsomme abstinenser.

Jeg var meget bekymret for dig. Ikke mindst i forbindelse med dine mange skriverier i tråden om Adelies konkurrence, hvor du ret pludseligt trak dig. Ikke mindst i forbindelse med din "ode", og jeg fornemmer, at du er en mand, der går 1000000% ind i tingene. Det her er en yderst farlig branche, hvis man ikke er meget opmærksom.

Jeg har personligt mødt danske kvinder som Adelie, latinaer som Judith, østeuropærere som Mina, og mange andre kvinder, der har et serviceniveau, der bare er og kan være så berusende. De leverer oplevelser, hvor de både før, under og ikke mindst efter, kan sidde helt inde under huden. De er rigtigt søde og de giver ikke bare sexoplevelser, de giver også noget af dem selv, eller de giver noget der ligner, at de giver noget af sig selv. De giver kort sagt oplevelser, der kan være så berusende, at man får eller kan få såvel fysiske som mentale tømmermændslignende tilstande i krop og sjæl efterfølgende.

Jeg mener at kunne genkende den situation du er i, eller vel snarere har været i. Erkendelsen af, at det ikke er mere end en oplevelse, kan være meget svær. Men det er noget vi som efterspørgere efter deres fantastiske oplevelser/personligheder må og skal kunne forstå og ikke mindst acceptere som en del af et ”spil”. Vi skal ikke, og må ikke, som kunder begynde at gøre det her til noget personligt. Det er ikke os som kunder, der skal begynde at overtræde den diskretionslinie, der skal og må være mellem de involverede aktører i relationen.

Det er ikke os, der skal begynde at bede om mere, det er ikke os, der skal begæres efter et besøg. Det er i min optik helt fint, hvis det er noget man som køber ønsker der skete, men det er og skal være kvinden, der tager initiativet til, at der skal være mere end køber-sælger relationen.

Når jeg er sammen med en GP, så er det altid som et helaften og nat arrangement. Jeg efterspørger ikke korte besøg overhovedet. Jeg efterspørger ikke GB-arrangementer. Jeg efterspørger udviklende oplevelser, hvor intimitet og mere eller mindre direkte personlighedsudviklende oplevelser kan nydes stille og roligt. Det giver mulighed for fordybelse, og det giver mulighed for en langsom og intens behovsopfyldelse. Jeg har brugt det gennem mange år, og i bagklogskabens ulideligt klare lys, så har det gjort, at min hjerne og sjæl kan ”overleve” bagefter uden tømmermænd.

Jeg synes det vil være trist og kedeligt for DIG, hvis du ikke skulle kunne fortsætte med at nyde de ufatteligt lækre oplevelser med de mange søde kvinder, der for et meget beskedent honorar, giver oplevelser i en klasse som man ellers kun kunne drømme om.

Jeg synes det vil være trist og kedeligt for MIG, hvis jeg ikke længere kunne læse dine usandsynligt velskrevne intense beskrivelser af det samvær du har haft med kvinderne. Jeg vil savne det rigtigt meget. Du er om nogen med til at gøre ”livet på Eroguide” interessant, lidt sjovere, meget mere farverigt og ikke mindst langt mere berusende. Du giver så meget af dig selv i de beskrivelser du laver, og du kan ikke være bekendt, at jeg (og måske andre) ikke skal kunne fortsætte med at læse om Cage’s oplevelser og udvikling. Du beriger os!!!

Undskyld afsporingen, men jeg håber jeg kan give dig det lille skub, der gør, at du bliver på sporet og bliver ved med at være en del af dette site.

@fynbomanden jeg har tilladt mig at flytte mit svar til dig over i denne tråd, da den anden tråd er til @Smukke Milla, og jeg vil egentlig være glad, hvis du kan nå at slette den derovre. 

Mange mange mange tak for de overvældende roser.

Men du er jo på sporet. Det er netop mine erkendelser fra denne rejse, der har afstedkommet beslutningen. Du har ret i hvert eneste ord om, hvordan forholdet mellem gp og kunde bør være. Jeg kan ikke håndtere det, og jeg er ærlig om det overfor mig selv.

Jeg relaterer til mennesker, jeg interesserer mig for dem, jeg bekymrer mig om dem og jeg giver mig selv. Det stiller hurtig en gp i en dum situation, som er helt urimelig - og det et alene min fejl.

Jeg falder selvfølgelig ikke for enhver, men jeg ved det ikke på forhånd. Så faktisk synes jeg, at jeg gør det rigtige i forhold til både gp'erne og mig selv.

Jeg har flere års erfaring med nogle elskerinder, og her løber jeg aldrig ind i problemer, fordi vi begge er der for hinanden, og ikke fordi den ene af os passer et velbetalt job. Det har vist sig at gøre en større forskel følelsesmæssigt for mig, end jeg troede, for selvsagt begyndte jeg ikke at besøge gp'ere med en forventning om de beskrevne problemer. 

Der skal nok komme andre, der kan lave gode anmeldelser - du er jo selv god til at skrive, så bare kom med dine oplevelser af dine lange aftaler (kun lidt misundelig) :-D:-D:-D

 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Cage skrev, for 18 minutter siden:

Men du er jo på sporet. Det er netop mine erkendelser fra denne rejse, der har afstedkommet beslutningen. Du har ret i hvert eneste ord om, hvordan forholdet mellem gp og kunde bør være. Jeg kan ikke håndtere det, og jeg er ærlig om det overfor mig selv.

Jeg relaterer til mennesker, jeg interesserer mig for dem, jeg bekymrer mig om dem og jeg giver mig selv. Det stiller hurtig en gp i en dum situation, som er helt urimelig - og det et alene min fejl.

Jeg har fjernet mit skriv fra anmeldelsen af Smukke Milla ...

MEN for dælen da Cage ... du er jo et menneske, der kan reflektere.  Derfor bør du også kunne få dig selv til at kunne håndtere det her !!

Det er ikke for at være et dumt svin, men jeg vil påstå, at du bare skal tage dig sammen. Du har bevist, at du er en intellektuel fra stenbroen. Du har bevist, at du kender mærkevarerne til at putte på hånden, til at putte i munden og til at tage på kroppen. Nu mangler du bare at bevise, at du også sagtens kan relatere til mennesker uden at du behøver at blive begæret af dem efterfølgende. Du kan sagtens vise interesse og bekymre dig om dem. Du kan sagtens give noget af dig selv.

Det er sgu bare med at tage dig sammen og så se at få det bearbejdet ordentligt. Det her samfund er for de omstillingsparate, og det kan ikke passe, at du ikke kan få de oplevelser med som du jo helt klart får ved at besøge de kvalitetskvinder der er.

Cage for dælen -- kom nu ind i kampen og lad være med at ynke dig selv -- tænk på hvad du går glip af, hvis du fastholder, at du ikke besidder den evne der skal til for at kunne adapte til den virkelighed du jo sagtens kan se er så lækker og interessant. Kom nu, du kan godt :-D 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
fynbomanden skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har fjernet mit skriv fra anmeldelsen af Smukke Milla ...

MEN for dælen da Cage ... du er jo et menneske, der kan reflektere.  Derfor bør du også kunne få dig selv til at kunne håndtere det her !!

Det er ikke for at være et dumt svin, men jeg vil påstå, at du bare skal tage dig sammen. Du har bevist, at du er en intellektuel fra stenbroen. Du har bevist, at du kender mærkevarerne til at putte på hånden, til at putte i munden og til at tage på kroppen. Nu mangler du bare at bevise, at du også sagtens kan relatere til mennesker uden at du behøver at blive begæret af dem efterfølgende. Du kan sagtens vise interesse og bekymre dig om dem. Du kan sagtens give noget af dig selv.

Det er sgu bare med at tage dig sammen og så se at få det bearbejdet ordentligt. Det her samfund er for de omstillingsparate, og det kan ikke passe, at du ikke kan få de oplevelser med som du jo helt klart får ved at besøge de kvalitetskvinder der er.

Cage for dælen -- kom nu ind i kampen og lad være med at ynke dig selv -- tænk på hvad du går glip af, hvis du fastholder, at du ikke besidder den evne der skal til for at kunne adapte til den virkelighed du jo sagtens kan se er så lækker og interessant. Kom nu, du kan godt :-D 

Du er hård ved mig fynbomanden.. Jeg vil gerne tænke lidt over det. Synes egentlig ikke, jeg ynker mig selv, men netop har truffet en moden beslutning som følge af erfaringerne.

Derfor kan du jo godt have ret alligevel. 

Vil du mene, at man bare kan undertrykke sine følelser? Og inden du svarer så tænk også over, at man ikke bør projicere egne præferencer og kompetencer over på andre. Jeg har altid, i alle livets forhold, været i mine følelsers vold - og ELSKER det, fordi det beriger mig, og giver mig store oplevelser i livet. Og nogle gange nogle øretæver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan rigtigt godt lide tråden, bare jeg selv kunne vinke farvel, men er nok på bussen indtil den søde musik opstår !!

Jeg ville gerne have haft mødt Cage ved et GB som han truede med men hoppede af i sidste øjeblik!

Gad godt vide om han ikke ville have andre herinde til at kende hans rigtige liv !!

Det har i været fald været mit problem da jeg startede i swingeren dk å hvis de osv. vidst

jeg valgte at sige, det kan jeg ikke tage mig af, hvis jeg mister noget må jeg tage skrallet når det er der!!!

Vil gerne skrive en bog om lit liv !! en gang !! har set og oplevet meget !!

Men så skulle det hele med, ham  i svingeren.dk og ham med 2 GP besøg om mdr. i 25 år

Men Cage hvis han ligner ham 007 så får han et spænnende liv uden GP

Husk og skriv også uden anmelderser JP

Go vind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Cage skrev, 1 time siden:

Vil du mene, at man bare kan undertrykke sine følelser?

Jeg ved ikke om man kan undertrykke sine følelser. Men jeg ved, at jeg personligt absoult ikke mener at man skal, og man skal heller ikke forsøge på det. Man skal ikke undertrykke noget som helst. Man skal bare bruge sin hjernekapacitet til at finde en måde at leve med følelserne. Følelser er med til at holde mig selv i live. Følelser er berigende og oplevelsesgivende. Følelser skal på ingen måde undertrykkes. Aldrig nogensinde!

Følelser skal kontrolleres og håndteres på en voksen og følsom måde, så de ikke bliver en hæmmende for den overstadige glæde de kan give i kroppen. Følelser skal forstærke livskvaliteten. Det skal "bare" ske kontrolleret. Det er jo derfor, at vi mennesker har fået tildelt en hjerne, der rationelt og emotionelt skal oplæres til at styre de komplicerede processer i kroppen. Det vil jeg påstå kan læres, og ingen (heller ikke du) bliver for gammel til at kunne lære det

Så derfor Cage: Se nu at komme i gang med at lære det! Det er jo åbenlyst for enhver, at du har haft nogle berigende, fantastiske og smukke oplevelser med @Adelie og @Smukke Milla - hvorfor skulle det ikke kunne fortsætte!!!???

Jeg ønsker på ingen måde at lave nogen som helst form for projektion af mine egne præferencer eller mere eller mindre mangelfulde kompetencer. Jeg tror ikke, at der nogensinde kommer noget godt ud af, at man forsøger at projicere egne virkelighedsanskuelser og opfattelser over på andre mennesker. Det er på ingen måde min intention.

MEN jeg forsøger blot at få dig til at forstå, at jeg tror på, at man sagtens kan have følelser for et andet menneske, og naturligvis også overfor en kvinde, der sælger oplevelser i oplevelsesøkonomiens ultimative gourmetrestaurant.

Hvorfor skal det ikke være muligt at nyde øjeblikkene man har med kvinderne, og så efterfølgende glæde sig over, at man har følelserne, der suser rundt i kroppen. Du har med garanti været i stand til at håndtere andre meget større problemer/udfordringer i dit arbejdsliv i tidernes løb, ellers var der ikke blevet råd til Armani, Edward Green, Petek Phillippe eller for den sags skyld Chaudron Belle Helene.

Det er mig en gåde, hvorfor du så bombastisk har valgt at fravælge denne del af oplevelsesøkonomiens ultimative stjernestunder? Du skal ikke flygte fra det her - du skal vende dig om, og så ellers tage kampen op !! Hvorfor er det ikke dét valg du træffer i stedet for at "flygte" tilbage til det du kommer fra ... der var vel en grund til, at du valgte at gå denne vej i stedet for at fortsætte med elskerinderne uden økonomiske midler imellem jer?

Je ne comprends pas !!!

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ved ikke om man kan undertrykke sine følelser. Men jeg ved, at jeg personlige ikke mener at man skal, og man skal heller ikke forsøge på det. Man skal ikke undertrykke noget som helst. Man skal bare bruge sin hjernekapacitet til at finde en måde at leve med følelserne. Følelser er med til at holde mig selv i live. Følelser er berigende og oplevelsesgivende. Følelser skal på ingen måde undertrykkes. Aldrig nogensinde!

Følelser skal kontrolleres og håndteres på en voksen og følsom måde, så de ikke bliver en hæmmende for den overstadige glæde de kan give i kroppen. Følelser skal forstærke livskvaliteten. Det skal "bare" ske kontrolleret. Det er jo derfor, at vi mennesker har fået tildelt en hjerne, der rationelt og emotionelt skal oplæres til at styre de komplicerede processer i kroppen. Det vil jeg påstå kan læres, og ingen (heller ikke du) bliver aldrig for gammel til at kunne lære det

Så derfor Cage: Se nu at komme i gang med at lære det! Det er jo åbenlyst for enhver, at du har haft nogle berigende, fantastiske og smukke oplevelser med @Adelie og @Smukke Milla - hvorfor skulle det ikke kunne fortsætte!!!???

Jeg ønsker på ingen måde at lave nogen som helst form for projektion af mine egne præferencer eller mere eller mindre mangelfulde kompetencer. Jeg tror ikke, at der nogensinde kommer noget godt ud af, at man forsøger at projicere egne virkelighedsanskuelser og opfattelser over på andre mennesker. Det er på ingen måde min intention.

MEN jeg forsøger blot at få dig til at forstå, at jeg tror på, at man sagtens kan have følelser for et andet menneske, og naturligvis også overfor en kvinde, der sælger oplevelser i oplevelsesøkonomiens ultimative gourmetrestaurant.

Hvorfor skal det ikke være muligt at nyde øjeblikkene man har med kvinderne, og så efterfølgende glæde sig over, at man har følelserne, der suser rundt i kroppen. Du har med garanti været i stand til at håndtere andre meget større problemer/udfordringer i dit arbejdsliv i tidernes løb, ellers var der ikke blevet råd til Armani, Edward Green, Petek Phillippe eller for den sags skyld Chaudron Belle Helene.

Det er mig en gåde, hvorfor du så bombastisk har valgt at fravælge denne del af oplevelsesøkonomiens ultimative stjernestunder? Du skal ikke flygte fra det her - du skal vende dig om, og så ellers tage kampen op !! Hvorfor er det ikke dét valg du træffer i stedet for at "flygte" tilbage til det du kommer fra ... der var vel en grund til, at du valgte at gå denne vej i stedet for at fortsætte med elskerinderne uden økonomiske midler imellem jer?

Je ne comprends pas !!!

Å fynbomanden du har da ret i flere tig og sart/følsomt skrevet all respekt !!!

Men !!!

Føelser i alle stadier er noget som du giver dig selv lov til at have/el modtage!! også GP du er herren du har styringen,

Det hele foregår i dit øverste hoved ! hvis du ikke vil give og modtage slår du knappen fra og skrider væk

Godt skriv

Nb ved ikke om man får mere ud af GP besøg ved at slå følerser til, men nogle gange åbner der sig en dør som ellers ville være lukket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

@fynbomanden - du argumenterer godt for sagen, og jeg er ikke upåvirket af de ting, du skriver. Jeg holder nu nok fast i min beslutning for nu. Så må vi se, om noget ændrer sig over tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 2 minutter siden:

Nb ved ikke om man får mere ud af GP besøg ved at slå følerser til, men nogle gange åbner der sig en dør som ellers ville være lukket

Jeg kan ikke have sex med en gp flere gange, uden at komme til at holde bare en lille smule af hende, men der fra og til at ville slæbe hende til alters er det et godt stykke vej. 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til trådstarter for mange, igen, fine betragtninger.

Et rampage er et gevaldigt hug i bankboksen, men også en tid man aldrig kan lægge fra sig. Et nik herfra til det og til at turde blive betaget, draget og ærligt møde et menneske. Min rampage er også ovre, men nu dyrker jeg universet nedtonet, dog vedholdende. Du, Cage har mod. Mod til, uden at fable, skrive eventyrlige beretninger, eller pakke det ind i alt for mange metaforer, for ligesom at skulle distancere sig, hvor man jo alligevel ikke kan, at med åbne øjne spejle dig selv. Det er en styrke, som det også er, at kunne tvivle, tage fejl og vedkende sig dette. Nu har jeg læst denne tråd og ser du besidder denne styrke. At jeg postulerede engang, at du var positionelt forfængelig skal du ikke tage så tungt, om end jeg fastholder det, så, også jeg.

At kunne frasige sig at berøre et andet menneske, uden tanke på deres tanke, virke, liv. Er til stadighed for mig uforståeligt. Det gælder begge veje jo. I mødet bør man mødes.

Jeg har langt fra læst alle dine skriv, men jeg har følt du har bidraget med nyt, hvor gentagelser ellers ofte er normen. Så forbliv endelig EG'er.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan ikke have sex med en gp flere gange, uden at komme til at holde bare en lille smule af hende, men der fra og til at ville slæbe hende til alters er det et godt stykke vej. 

Nej da du har ret, fuldstændig !! men nu er du så i kontrol, bestemmer selv om du vil besøge tøsen igen og lukke hende ind i det øverste hoved !

Og hvis du ikke vil det trækker du de farlige følehorn til dig og besøger en ny JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nihil skrev, for 5 minutter siden:

Tak til trådstarter for mange, igen, fine betragtninger.

Et rampage er et gevaldigt hug i bankboksen, men også en tid man aldrig kan lægge fra sig. Et nik herfra til det og til at turde blive betaget, draget og ærligt møde et menneske. Min rampage er også ovre, men nu dyrker jeg universet nedtonet, dog vedholdende. Du, Cage har mod. Mod til, uden at fable, skrive eventyrlige beretninger, eller pakke det ind i alt for mange metaforer, for ligesom at skulle distancere sig, hvor man jo alligevel ikke kan, at med åbne øjne spejle dig selv. Det er en styrke, som det også er, at kunne tvivle, tage fejl og vedkende sig dette. Nu har jeg læst denne tråd og ser du besidder denne styrke. At jeg postulerede engang, at du var positionelt forfængelig skal du ikke tage så tungt, om end jeg fastholder det, så, også jeg.

At kunne frasige sig at berøre et andet menneske, uden tanke på deres tanke, virke, liv. Er til stadighed for mig uforståeligt. Det gælder begge veje jo. I mødet bør man mødes.

Jeg har langt fra læst alle dine skriv, men jeg har følt du har bidraget med nyt, hvor gentagelser ellers ofte er normen. Så forbliv endelig EG'er.

 

Når 007 kan umuligt mangle penge

Nihil utroligt god skriv, nærværende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 20 minutter siden:

Jeg kan ikke have sex med en gp flere gange, uden at komme til at holde bare en lille smule af hende, men der fra og til at ville slæbe hende til alters er det et godt stykke vej. 

Enig DETH, man skal være lavet af træ ellers. Alteret! Der er jeg heller ikke. Måske langt ude iflg. mange, men dog nogenlunde ved mine fulde fem - if I do say so myself :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jp skrev, for 6 minutter siden:

Når 007 kan umuligt mangle penge

Nihil utroligt god skriv, nærværende

He he he - et 007's ur ikke et Omega :roll:

Men du har ret, det er ikke beløbene i sig selv, selvom det naturligvis er en grænse, det er selve forretningen i det, der forstyrrer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...