Hop til indhold
Gæst

Hvad er din livret?

Recommended Posts

Har fået en forsinket julegave / for tidlig nytårsgave . . . ;-);-) 

Datteren har inviteret sin lillebror og faderen på frokost på 'Kohalen' . . . :P:P (Far får sikkert lov at betale . . . :lol::lol: )

Så er spørgsmålet bare, hvilken livret der skal vælges ? ?  Byens største pariserbøf eller stegt flæsk ad libitum . . . :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
an2n skrev, for 16 minutter siden:

Har fået en forsinket julegave / for tidlig nytårsgave . . . ;-);-) 

Datteren har inviteret sin lillebror og faderen på frokost på 'Kohalen' . . . :P:P (Far får sikkert lov at betale . . . :lol::lol: )

Så er spørgsmålet bare, hvilken livret der skal vælges ? ?  Byens største pariserbøf eller stegt flæsk ad libitum . . . :P:P

Pariserbøf.

ingen tvivl på denne tid af året. Er ved at køre træt i julegris.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krølle Bølle skrev, for 21 minutter siden:

Tak for billedet!

MEN:

Der er en alvorlig fejl på fotoet!!!!!!!!

Hvilken? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 11 minutter siden:

Æggeblommen skal være i en lille separat skål.

Tænk på allergikere!!!!

Velbekomme og godt nytår!

:-D

 

 

 

Skal det ikke også være rødløg for at være ægte ? ? ? ;-);-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, den 26/12/2015 at 11:07:

... man skulle næsten tro, at det var påske snart med al den snak om lam, smiler. selv foretrækker jeg mørbrad fra lammet - yderst delikat spise 

 

Det er nemlig det gode ved lam, det er fantastisk hele året :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, den 26/12/2015 at 11:07:

... man skulle næsten tro, at det var påske snart med al den snak om lam

Jamen når nu julen varer lige til påske, kan man jo ligeså godt vende den om og sige, at påsken starter lige efter julen. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
an2n skrev, den 27. december 2015 at 18:04:

Har fået en forsinket julegave / for tidlig nytårsgave . . . ;-);-) 

Datteren har inviteret sin lillebror og faderen på frokost på 'Kohalen' . . . :P:P (Far får sikkert lov at betale . . . :lol::lol: )

Så er spørgsmålet bare, hvilken livret der skal vælges ? ?  Byens største pariserbøf eller stegt flæsk ad libitum . . . :P:P

E det godt der? Efter at have læst bogen om Kasper Vetter blir jeg næsten nød til at spise der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 3 timer siden:

E det godt der? Efter at have læst bogen om Kasper Vetter blir jeg næsten nød til at spise der. 

Det kan kun du selv bedømme - MEN hvis du googler 'Kohalen', vil du se en masse flotte anmeldelser . . . ;-);-)

Udefra ligner det ikke som om en go' oplevelse venter - MEN indenfor gør der . . . Tror ikke interiøret er ændret ret meget, siden jeg kom der første gang i '80-erne . . :grin:

Som hos pigerne herinde, lad dig ikke afskrække af det ydre - Det er indholdet der tæller . . . ;-);-)

30.12.DETH_kohalen.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
an2n skrev, for 6 timer siden:

Som hos pigerne herinde, lad dig ikke afskrække af det ydre - Det er indholdet der tæller . . . ;-);-)

30.12.DETH_kohalen.jpg

Det ligne rigtig nok et sted man vælger sidst på aftenen :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 4 minutter siden:

Det ligne rigtig nok et sted man vælger sidst på aftenen :lol: 

DESVÆRRE har de ikke åbent om aftenen eller lørdag . . . Du bør tjekke deres åbningstider før et besøg . . . ;-);-)

http://kohalen.dk

De ligger nederst i Jægergårdsgade, hvor industriområdet begynder . . . 

Vil bare ønske dig GO' FORNØJELSE og BON APETIT . . . ;-);-) HAR NYDT HVERT BESØG den gang jeg arbejdede på Strandvejen . . . . :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
an2n skrev, for 4 minutter siden:

DESVÆRRE har de ikke åbent om aftenen eller lørdag . . . Du bør tjekke deres åbningstider før et besøg . . . ;-);-)

http://kohalen.dk

De ligger nederst i Jægergårdsgade, hvor industriområdet begynder . . . 

Vil bare ønske dig GO' FORNØJELSE og BON APETIT . . . ;-);-) HAR NYDT HVERT BESØG den gang jeg arbejdede på Strandvejen . . . . :P:P

Arhhhh ku godt ha et stjerneskud nu <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
DETH skrev, for 30 minutter siden:

Det ligne rigtig nok et sted man vælger sidst på aftenen :lol: 

Nej det har ikke udseendet med sig. Det er vist den ældste restaurant i byen nu. Omgivelserne er også ret triste - men det ændrer sig jo snart. Man skal dog aldrig skue hunden på hårene. 

Bør snart besøge bedestedet igen. Det er ca 167 år siden jeg var der sidst ;) 

I øvrigt har jeg altid grundet over hvad der er bag gardinerne i de to øverste vinduer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

Nej det har ikke udseendet med sig. Det er vist den ældste restaurant i byen nu. Omgivelserne er også ret triste - men det ændrer sig jo snart. Man skal dog aldrig skue hunden på hårene. 

Bør snart besøge bedestedet igen. Det er ca 167 år siden jeg var der sidst ;) 

I øvrigt har jeg altid grundet over hvad der er bag gardinerne i de to øverste vinduer :) 

I flg. diverse artikler har der ligget en IT-virksomhed deroppe . . . Kunne ellers godt forestille sig noget andet . . . :lol:

Håber aldrig omgivelserne tvinger 'Kohalen' til at skifte udseende/interiør -Ellers burde det hele flyttes til 'Den Gamle By' som 'Bent J' . . . :grin::grin: DET ER BYENS SIDSTE RIGTIGE OASE . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
an2n skrev, for 27 minutter siden:

I flg. diverse artikler har der ligget en IT-virksomhed deroppe . . . Kunne ellers godt forestille sig noget andet . . . :lol:

Håber aldrig omgivelserne tvinger 'Kohalen' til at skifte udseende/interiør -Ellers burde det hele flyttes til 'Den Gamle By' som 'Bent J' . . . :grin::grin: DET ER BYENS SIDSTE RIGTIGE OASE . . . 

Jamen for hrelvede. Ville det ikke være så über zuper at starte under taget med en lille hyrdetime ( uden får) så en etage ned og få en ordentlig skudefuld danske bøf med fuldt udtræk, en tønde kartofler og en spand sovs, bajersk øl og et par af de små gennemsigtige i små glas, en balje citronfromage, lidt kafffff og en kognak, og så op på kvisten igen, for at blive kløet lidt på ryggen, og sove i ske i et par timer. :) 

 

Hvorfor ind i h... er der ingen der har lavet det koncept. Er der en der er frisk, er jeg supervisor for en yderst beskeden hyre. 

 

Seriøst: Det varer nok længe inden der sker noget omkring Kohalen. Det ser ud til det skal være en slags boheme kvarter med kunstnere og andre sære individer, så det lover godt. Jeg elsker det gamle område - selv om det lugter af døde dyr, hist og pist :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Jamen for hrelvede. Ville det ikke være så über zuper at starte under taget med en lille hyrdetime ( uden får) så en etage ned og få en ordentlig skudefuld danske bøf med fuldt udtræk, en tønde kartofler og en spand sovs, bajersk øl og et par af de små gennemsigtige i små glas, en balje citronfromage, lidt kafffff og en kognak, og så op på kvisten igen, for at blive kløet lidt på ryggen, og sove i ske i et par timer. :) 

 

Hvorfor ind i h... er der ingen der har lavet det koncept. Er der en der er frisk, er jeg supervisor for en yderst beskeden hyre. 

 

Seriøst: Det varer nok længe inden der sker noget omkring Kohalen. Det ser ud til det skal være en slags boheme kvarter med kunstnere og andre sære individer, så det lover godt. Jeg elsker det gamle område - selv om det lugter af døde dyr, hist og pist :) 

De små lyserøde steder lå ellers tidligere tæt i Jægergårdsgade/Strandvejen/Heibergsgade . . . :P:P Ved ikke hvordan det er i dag . . . ;-);-)

Mindes de røde lygter, når jeg gik op gennem Jægergårdsgade til Aarhus H . . . :grin::grin:

KUNNE VÆRE MORSOMT, AT LAVE ET EG-TRÆF PÅ KOHALEN EN DAG . . . :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
an2n skrev, for 1 minut siden:

De små lyserøde steder lå ellers tidligere tæt i Jægergårdsgade/Strandvejen/Heibergsgade . . . :P:P Ved ikke hvordan det er i dag . . . ;-);-)

Mindes de røde lygter, når jeg gik op gennem Jægergårdsgade til Aarhus H . . . :grin::grin:

KUNNE VÆRE MORSOMT, AT LAVE ET EG-TRÆF PÅ KOHALEN EN DAG . . . :lol::lol:

Der er vist kun Nina Thai idag. 

Boede i kvarteret i 70´erne. Kan slet ikke huske noget lyserødt. Men jeg var jo også ung og uskyldig dengang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
an2n skrev, 1 time siden:

KUNNE VÆRE MORSOMT, AT LAVE ET EG-TRÆF PÅ KOHALEN EN DAG . . . :lol::lol:

Hvis der er underholding før og bag efter, så jeg frisk :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 56 minutter siden:

Hvis der er underholding før og bag efter, så jeg frisk :lol:

 

Du underholder med guitaren, og vi andre flygter op i baren, og forsøger os med tumpede score-replikker.. det er en deal!.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 5 timer siden:

Du underholder med guitaren, og vi andre flygter op i baren, og forsøger os med tumpede score-replikker.. det er en deal!.

Alle ved sku da at tumpen med guitaren scoore tøserne, så der er dømt pølsefest i baren :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 10 timer siden:

Du underholder med guitaren, og vi andre flygter op i baren, og forsøger os med tumpede score-replikker.. det er en deal!.

Glimrende idé KF :-) 

Og hvis trommeslageren Jazz, kunne gå sammen med DETH i en duo, så skal det nok blive underholdende. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kun i guds eget land, men nuttet alligevel :

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/smager-bacon-for-foerste-gang-og-han-elsker-det/5888848 

 

5684f875ca6ba_bacon1download.jpg.5406c855684f87b1ccb6_bacon2.jpg.4a9232eca688e5d

Kan virkelig ikke gøre for det, må politiserer........, og glæde Onslow lidt. ( I håb om et godt Nytår til det store O )

http://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE8337337/FBI-udlover-dus%C3%B8r-Hvem-puttede-bacon-p%C3%A5-d%C3%B8ren-til-en-mosk%C3%A9/?ref=eblistermest 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...