Hop til indhold
Jasmin

En glædespiges reflektioner kap 6 - LOVE at first sight - når ham der kommer ind ad døren bare er ham....

Recommended Posts

Hej Jasmin.

Først kæmpe tillykke med kærligheden. På jysk det jo æ så ringe endda.

Kom lige til, at tænke på disse sange, da jeg læste dit rørende indlæg. Ja sangene siger jo egentlig det du skriver. Man skal altid lytte til sit hjerte, ja man skal gribe chancen når den byder sig. Må i to turdelduer nyde sommerfuglene i mavsen. 

Her er sangene. Dem kan i jo danse kind dans til i aften. :lol:

 https://www.youtube.com/watch?v=ktRsl2hAPhY

Ha en dejlig lørdag aften.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

jeg er da jyde, med stor J og kender da ikke det udtrk kram Tilde

ps måske jeg også skal have en jysk ordbog i samme omgang He He

jeg kendte udtrykket. Det er gammelt- måske derfor du ikke kender det-UNGE Tilde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin nu kender jeg dig ikke personligt men sikken en dejlig oplevelse og et held at du fulgte dit hjerte. Stort tillykke til Jer begge to og der er jo altid nogen som spøger indtil hvordan i mødte hinanden :-) og det må vel blive kanal rundfarten He He.

Så Jasmin og Richard Gere har haft held til at finde den eneste ene så måske man skulle gå all in og besøge lidt flere GP :-).

/Giraffen 

Redigeret af giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så Jasmin og Richard Gere har haft held til at finde den eneste ene så måske man skulle gå all in og besøge lidt flere GP :-).

Eller gå lidt mere i biografen!

Richard Gere huskes jo fra den pragtfulde film med Julie Robrts. Er det ikke det, som diverse filmmagistre fra I. C. Lauritzen i 70'erne og wandaber fremover har prædiket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Nu afsporer i sgu tråden drenge, Jasmin har scoret  og super tillykke med det ,og jeg kan fortælle jer at Tilde pigen er meget jydsk og dejlig ja det var vist også en afsporing .

 

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender dig ikke, Jasmin men et stort tillykke skal der lyde herfra. 

Sikke en skøn læsning og håber alt det bedste for jer :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu afsporer i sgu tråden drenge, Jasmin har scoret  og super tillykke med det ,og jeg kan fortælle jer at Tilde pigen er meget jydsk og dejlig ja det var vist også en afsporing .

 

Knaldehunden

Jeg tror faktisk for første gang i mit liv at det var mig der blev scoret.... han VILLE have mig og gik helhjertet efter det uden at tøve... 

Det var en regular sweep me off my feet ting... :):):) 

 

Men det er en meget romantisk historie... og hvis man ikke genfinder troen på love at first sight og true love ect ect ect.... så ved jeg ikke hvad der skal til :) 

Men indrømmet - jeg har aldrig været så happy i hele mit liv :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror faktisk for første gang i mit liv at det var mig der blev scoret.... han VILLE have mig og gik helhjertet efter det uden at tøve... 

Det var en regular sweep me off my feet ting... :):):) 

 

Men det er en meget romantisk historie... og hvis man ikke genfinder troen på love at first sight og true love ect ect ect.... så ved jeg ikke hvad der skal til :) 

Men indrømmet - jeg har aldrig været så happy i hele mit liv :)  

Pretty Woman? :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pretty Woman? :cool:

Pretty Woman meets Eat Pray Love :):):)  man møder det menneske der virkelig kan inspirere..... og som bliver inspireret af en :)  

Det er virkelig livet når livet er allerbedst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

EatSå det var jer jeg så på Dyrehavsbakken. Jeg husker jeg tænkte; de der to ser bare hinanden, snart bliver det bryllup.
Det er fantastiskt dejligt at læse din beretning. Den siger det hele om at man aldrig kan sige det hele om den her verdenen.
Du ved jeg mener du er en fortræffelig kvinde, om end du har meget udvikling tilbage at klare; og udvikles det gør man aldrig som solitær, men i samspil med andre mennesker. Jeg håber virkelig du har mødt din match.
Til lykke du dejlige, højrøstede og imponerende stykke menneske.

(Nogle smileys får du ikke, men jeg tror du klarer det hele fint dem foruden)

 

ok, jeg så dem ved Smørrebrødsforretningen og tænkte wauv! Det der er Pretty Woman meets Eat Pray Love! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Det er sgu den bedste og dejligste beretning jeg har læst herinde - stort tillykke til Jasmin og den heldige mand :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til lykke Jasmin.

 

Til eftertanke.

Tre engle små, følge dig må, på livets vej,

den ene tro, den anden håb, den tredje kærlighed.

"En vej der ikke føres fra hjertet ender blindt."

I går er fortid, i dag er nutid, i morgen fremtid

 

 Held og lykke fremover   sm49

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Holy shit!! Hvis ikke det var fordi, det var Jasmin, der har skrevet historien, så ville jeg tro, den var løgn!

... Men hvad så med alle os andre, Jasmin? Dropper du så os nu? :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæreste kollega

WOW en lykkelig happy ending... 

Ønsker dig alt det bedste både nu og i al fremtid til du og din udkårne... 

Fuck du er heldig... 

Men hey... brudepiger skal man vel ha selvom det er et rådhusbryllup... ikk´?.... Altså jeg mener brudepiger-glædespiger...What´s the difference???

Så vi kommer allesammen hvis du bare siger dato og sted... SS

Kæmpe kram til dig Jasmin

Kærligst Silje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holy shit!! Hvis ikke det var fordi, det var Jasmin, der har skrevet historien, så ville jeg tro, den var løgn!

... Men hvad så med alle os andre, Jasmin? Dropper du så os nu? :-(

Neeeeeeeeej da :)  jeg bliver da ved som jeg altid har gjort... det er vist først når jeg bliver FOR gravid en dag at jeg stiller min hobby midlertidigt på hylden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Neeeeeeeeej da :)  jeg bliver da ved som jeg altid har gjort... det er vist først når jeg bliver FOR gravid en dag at jeg stiller min hobby midlertidigt på hylden :) 

Nå dada, og du, som ellers altid har givet indtryk af at være grænse- og hæmningsløs, skulle du nu lade dig standse af en lille bagatel som en graviditet? :) :-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå dada, og du, som ellers altid har givet indtryk af at være grænse- og hæmningsløs, skulle du nu lade dig standse af en lille bagatel som en graviditet? :) :-D:-D

Hahaha - jeg gør ikke... kroppen gør nok 

Jeg har desværre en defekt der vil gøre min graviditet utrolig vanskelig... for mig altså - ikke for baby - men nok til at jeg må se frem til at den nok foregår pacificeret i vandret stilling :(  - en af livets små udfordringer for aktive piger som mig.... når baby først er der og har gjort anstalter til at blive vil jeg gerne gå 9 md inden jeg popper.... det der med for tidlig fødsel er sgu ikke et hit... 

men når baby er ude og jeg er tilbage i nogenlunde normal fysisk fremtoning - så er jeg skam på igen :)  

men det er altså først om lang tid... jeg er slet ikke parat til at ligge ned i 7 md lige nu... livet er alt for dejligt :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hahaha - jeg gør ikke... kroppen gør nok 

Jeg har desværre en defekt der vil gøre min graviditet utrolig vanskelig... for mig altså - ikke for baby - men nok til at jeg må se frem til at den nok foregår pacificeret i vandret stilling :(  - en af livets små udfordringer for aktive piger som mig.... når baby først er der og har gjort anstalter til at blive vil jeg gerne gå 9 md inden jeg popper.... det der med for tidlig fødsel er sgu ikke et hit... 

men når baby er ude og jeg er tilbage i nogenlunde normal fysisk fremtoning - så er jeg skam på igen :)  

men det er altså først om lang tid... jeg er slet ikke parat til at ligge ned i 7 md lige nu... livet er alt for dejligt :) 

Har du egentlig ikke ligget ned i rigtig mange måneder allerede? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du egentlig ikke ligget ned i rigtig mange måneder allerede? ;) 

hahaha - jo ... helt efter eget valg... og stået og siddet og alle mulige andre selvvalgte akrobatiske udfoldelser :) 

men det er når jeg ligger ned uden at have sagt god for det jeg bliver hys :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha - jeg gør ikke... kroppen gør nok 

Jeg har desværre en defekt der vil gøre min graviditet utrolig vanskelig... for mig altså - ikke for baby - men nok til at jeg må se frem til at den nok foregår pacificeret i vandret stilling :(  - en af livets små udfordringer for aktive piger som mig....

Hæhæ, en anden og måske lanft større udfordring er vel så at få et tastatur, som du kan betjene i liggende stilling :-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha - jeg gør ikke... kroppen gør nok 

Jeg har desværre en defekt der vil gøre min graviditet utrolig vanskelig... for mig altså - ikke for baby - men nok til at jeg må se frem til at den nok foregår pacificeret i vandret stilling :(  - en af livets små udfordringer for aktive piger som mig.... når baby først er der og har gjort anstalter til at blive vil jeg gerne gå 9 md inden jeg popper.... det der med for tidlig fødsel er sgu ikke et hit... 

men når baby er ude og jeg er tilbage i nogenlunde normal fysisk fremtoning - så er jeg skam på igen :)  

men det er altså først om lang tid... jeg er slet ikke parat til at ligge ned i 7 md lige nu... livet er alt for dejligt :) 

Har du/I overvejet at der er andre måder at få børn på, så du ikke skal ligge ned i 7 mdr?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke herfra. Det viser vel at GP,er også bare er menesker, ligesom alle andre, på godt og ondt. (Her godt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...