Hop til indhold

En glædespiges reflektioner kap 6 - LOVE at first sight - når ham der kommer ind ad døren bare er ham....

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Jeg fik ikke formuleret mig korrekt, det var selvfølgelig fremmede pikke som har spist Halal kød :P You know what I mean :lol:

nej - det er også hus forbi hos mig :) 

• Svar 105
  • Visninger 13.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• nej tvært imod  al den sex med mine nye mand har bare givet mig lyst til mere...  så jeg forsætter skam som jeg plejer.... det kan dog godt være vagterne bliver lidt kortere, for når han har fri fra

• Til lykke Jasmin.   Til eftertanke. Tre engle små, følge dig må, på livets vej, den ene tro, den anden håb, den tredje kærlighed. "En vej der ikke føres fra hjertet ender blindt." I går er fortid, i d

• Hvorfor er det lige, at man få et kæmpe smil på, når man læser sådan en historie ??? Super duper... stort tillykke herfra.  

Skrevet

Der burde næsten oprettes en egen hjemmeside

Skrevet
  • Author

Der burde næsten oprettes en egen hjemmeside

Du er ikke den første der har spurgt om jeg ikke ville lave en blog om livet som GP 

Nu hvor jeg har en happy ending burde jeg måske rent faktisk gøre alvor af det.... bare for at vise at det ikke er ALL bad 

Skrevet

Stort til lykke til jer begge to. Må lykken stå jer bi...

Lader til håbet stadig er lysegrønt :)

Skrevet

Stort tillykke :-) 

bilder mig selv ind man har kunnet mærke en forandring. I så fald er det fedt når kærligheden får en til at vågne op med et smil på læben og man griber dagen udfra det

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.