Hop til indhold
Jasmin

En glædespiges reflektioner kap 6 - LOVE at first sight - når ham der kommer ind ad døren bare er ham....

Recommended Posts

Gæst

Da kan man bare se hvor "Farligt" det kan være for en mand at købe sex. Uha jeg tror jeg holder hjemme et stykke tid :)

Nå, men jeg vil også tilslutte med koret og sige "Stort tillykke" håber det bedste for jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da kan man bare se hvor "Farligt" det kan være for en mand at købe sex. 

 

Sikkert farligt for dem begge. Det er jo ikke sikkert nogle af dem egentlig regnede med dét !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sikkert farligt for dem begge. Det er jo ikke sikkert nogle af dem egentlig regnede med dét !!

Det er det, ellers kunne man måske beskytte sig mod den slags uheld med ægteskab til følge  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man undgår ikke et godt humør, med sådan en solstrålehistorie..:)

Tak for din lyst til at dele.

Jeg ønsker jer alt det bedste..:)

Så er det måske snart din tur til et midlertidig halvtag over lysthuset..?;-)

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det måske snart din tur til et midlertidig halvtag over lysthuset..?;-)

Vh Ludvig.

nej tvært imod :)  al den sex med mine nye mand har bare givet mig lyst til mere... 

så jeg forsætter skam som jeg plejer.... det kan dog godt være vagterne bliver lidt kortere, for når han har fri fra arbejde vil jeg altså hellere bruge hele aftenen og natten på at fratage ham hans nattesøvn :):):):):)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nej tvært imod :)  al den sex med mine nye mand har bare givet mig lyst til mere... 

så jeg forsætter skam som jeg plejer.... det kan dog godt være vagterne bliver lidt kortere, for når han har fri fra arbejde vil jeg altså hellere bruge hele aftenen og natten på at fratage ham hans nattesøvn :):):):):)  

Jeg tror du misforstår mig lidt..:) for jeg er ikke i tvivl om at din sexlyst er unik..:)

"halvtag over lysthuset" betyder på jysk.. Være gravid, 

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du misforstår mig lidt..:) for jeg er ikke i tvivl om at din sexlyst er unik..:)

"halvtag over lysthuset" betyder på jysk.. Være gravid, 

Vh Ludvig.

hahahaha - mangler en jysk ordbog :) 

Ej - jeg har lige præsenteret ham for en negativ test og selv om han faktisk var ret skuffet... så er jeg nu ikke helt parat til den del endnu :) Men DET ER HAN :)  

Men mon ikke vi kaster os over det projekt i løbet af næste sommer 2016....  jeg har altid gerne villet have børn, så det er helt sikkert med i planen selv om jeg helst vil vente lidt endnu

Men sker det - så sker det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hahahaha - mangler en jysk ordbog :) 

Ej - jeg har lige præsenteret ham for en negativ test og selv om han faktisk var ret skuffet... så er jeg nu ikke helt parat til den del endnu :) Men DET ER HAN :)  

Men mon ikke vi kaster os over det projekt i løbet af næste sommer 2016....  jeg har altid gerne villet have børn, så det er helt sikkert med i planen selv om jeg helst vil vente lidt endnu

Men sker det - så sker det :) 

Hold da op Jasmin, du har da vist fået fjernet alt hvad der hedder fast underlag..:wub:

pøj pøj med dit nye liv.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til lykke Jasmin. Atter et eksempel på, at principper kun holder, indtil ..... ja, indtil de støder på noget stærkere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til lykke Jasmin. Atter et eksempel på, at principper kun holder, indtil ..... ja, indtil de støder på noget stærkere ;-)

Jep :)  jeg sagde vist engang at han fandtes derude .. ham der matchede alle mine mere eller mindre mystiske forveninger :)  .... og vupti... jeg fik ret - han trådte lige ind af døren :) 

det føles ret magisk :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

At være komplet nyforelsket og have mødt den eneste ene er helt specielt og noget af det mest livsbekræftende vi mennesker kan opleve.

Til lykke med det kommende giftemål Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Fedt at du deler denne oplevelse/glæde med os her på EG du har fortjent prinsen på den hvide hest, ser frem til at møde dig på din sex tur....

 

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort tillykke! Det er fantastisk når folk finder hinanden, specielt for piger i denne branche, hvor jeg tænker det er svært med forhold og job - så igen, stort tillykke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahahaha - mangler en jysk ordbog :) 

Ej - jeg har lige præsenteret ham for en negativ test og selv om han faktisk var ret skuffet... så er jeg nu ikke helt parat til den del endnu :) Men DET ER HAN :)  

Men mon ikke vi kaster os over det projekt i løbet af næste sommer 2016....  jeg har altid gerne villet have børn, så det er helt sikkert med i planen selv om jeg helst vil vente lidt endnu

Men sker det - så sker det :) 

Du overrasker Jasmin. Positivt !! Fuld af respekt, selvom vi er uenige om meget. Og så lige en ting jeg tænkte på: Er du sikker på du ikke fravalgte kirkebrylluppet fordi han er muslim ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

kæmpe tillykke søde

 

kunne slet ikk' læse det hurtigt nok, det var bare alt, alt for spændende og sad med et smil helt op til begge ører jo mere jeg læste!

Smukt, rørende, ønsker jer alt alt det bedste for fremtiden...masser af kærlighed og lykke <3 <3 <3 mange kram fra en dagdrømmer hi hi kram herfra Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du misforstår mig lidt..:) for jeg er ikke i tvivl om at din sexlyst er unik..:)

"halvtag over lysthuset" betyder på jysk.. Være gravid, 

Vh Ludvig.

jeg er da jyde, med stor J og kender da ikke det udtrk kram Tilde

ps måske jeg også skal have en jysk ordbog i samme omgang He He

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...