Hop til indhold
Jasmin

En glædespiges reflektioner kap 6 - LOVE at first sight - når ham der kommer ind ad døren bare er ham....

Recommended Posts

Guest Hunter

hahaha - jo ... helt efter eget valg... og stået og siddet og alle mulige andre selvvalgte akrobatiske udfoldelser :) 

men det er når jeg ligger ned uden at have sagt god for det jeg bliver hys :) 

Det er vel heller ikke bare det med at ligge ned som sådan. Det tror jeg sagtens du kan ...

Men du skal vel ligge HELT STILLE - og det er vel næppe det du plejer at gøre :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du/I overvejet at der er andre måder at få børn på, så du ikke skal ligge ned i 7 mdr?

Vi har end ikke overvejet det :) jeg VIL have børn og jeg VIL have dem selv hvis jeg på nogen mulig måde kan....  hvis ikke det lykkes så må vi begynde at overveje det - men jeg lader ikke noget uforsøgt før end vi går til andre muligheder

Det er vel heller ikke bare det med at ligge ned som sådan. Det tror jeg sagtens du kan ...

Men du skal vel ligge HELT STILLE - og det er vel næppe det du plejer at gøre :-)

 

Ja jeg kommer til at skulle ligge rimelig stille - jeg tror jeg får brug for en større opkobling med al den netflix jeg kommer til at se :) 

men udfordringen bliver nok min stakkels mands.... han har jo vænnet sig til at kunne gøre nøjagtig hvad han har lyst til i det omfang og den hastighed hans krop overhovedet kan præstere....  og jeg er virkelig ringe til at sige nej når min krop skriger JAAAAAAAAAAAA 

men jeg vil have de unger og jeg har et bio-ur der pt vækker mig om natten - så jeg må gå i skarp "forsigtig-skat" træning :):) :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har end ikke overvejet det :) jeg VIL have børn og jeg VIL have dem selv hvis jeg på nogen mulig måde kan....  hvis ikke det lykkes så må vi begynde at overveje det - men jeg lader ikke noget uforsøgt før end vi går til andre muligheder

Ja jeg kommer til at skulle ligge rimelig stille - jeg tror jeg får brug for en større opkobling med al den netflix jeg kommer til at se :) 

men udfordringen bliver nok min stakkels mands.... han har jo vænnet sig til at kunne gøre nøjagtig hvad han har lyst til i det omfang og den hastighed hans krop overhovedet kan præstere....  og jeg er virkelig ringe til at sige nej når min krop skriger JAAAAAAAAAAAA 

men jeg vil have de unger og jeg har et bio-ur der pt vækker mig om natten - så jeg må gå i skarp "forsigtig-skat" træning :):) :):):) 

Jeg siger det blot fordi at jeg ved hvad mange måneders sengeleje gør ved en krop, det tager 
MANGE år (hvis det nogensinde lykkes) at genopbygge muskelmassen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger det blot fordi at jeg ved hvad mange måneders sengeleje gør ved en krop, det tager MANGE år (hvis det nogensinde lykkes) at genopbygge muskelmassen igen.

hey... positivitet her..... :)  det vigtigt... en positiv attitude har jeg en tyrkertro på kan få mig igennem hvad som helst....det er jeg nødt til at satse på med min defekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hey... positivitet her..... :)  det vigtigt... en positiv attitude har jeg en tyrkertro på kan få mig igennem hvad som helst....det er jeg nødt til at satse på med min defekt 

Jeg er overbevist om, at du er så stærk, at det hos dig er psyken, der kontrollerer fysikken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er overbevist om, at du er så stærk, at det hos dig er psyken, der kontrollerer fysikken :)

awwww... sweet  ....   smiley-gets-a-big-hug.gif

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold op en dejlig historie. Stort tillykke til dig. Håber i får det godt fremover og skidedejligt at ægte kærlighed stadig opstår også i denne branche. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin jeg har lige læst din historie for 2. gang, den varmer og gør mig glad på dine vegne, jeg troede du var en mandehader og at du aldrig skulle gifte dig igen hehe

Men nu viser du dig fra din feminine side, forelsket og at din udkårne slog fødderne pladask væk under dig, dejligt ! :D

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor lang tid der gik fra forelskelsen ved første blik til han friede, snakker vi om måneder eller uger eller dage ? Min fornemmelse er at det gik ret stærkt til ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor lang tid der gik fra forelskelsen ved første blik til han friede, snakker vi om måneder eller uger eller dage ? Min fornemmelse er at det gik ret stærkt til ?

fra første rigtige date (betalingsknald tæller ikke i vores tidsregning)  til han flyttede ind 1 uge

fra første rigtige date til han friede - 10 dage 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

fra første rigtige date (betalingsknald tæller ikke i vores tidsregning)  til han flyttede ind 1 uge

fra første rigtige date til han friede - 10 dage 

 

Wow det var hurtigt - han er Jens Lyn :D 

Moralen må være, at ønsker man sig en pige stærkt nok og behandler hende som den eneste ene - så giver det gratis sex :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow det var hurtigt - han er Jens Lyn :D 

Moralen må være, at ønsker man sig en pige stærkt nok og behandler hende som den eneste ene - så giver det gratis sex :P

hahaha - ja... hele resten af livet :)  prøv lige at tænke over hvor meget sex det egentlig er med en trunte som mig..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha - ja... hele resten af livet :)  prøv lige at tænke over hvor meget sex det egentlig er med en trunte som mig..... 

Ja du tæller mindst for 2-3 alm. husmodersex :P + sprøjte orgasmer, fisting og anal mv....

Men du nævnte at sex med ham ikke var noget at skrive hjem om... så du har brug for mænd som kan give dig en ordentlig omgang :lol: qua dit hobby-job.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du tæller mindst for 2-3 alm. husmodersex :P + sprøjte orgasmer, fisting og anal mv....

Men du nævnte at sex med ham ikke var noget at skrive hjem om... så du har brug for mænd som kan give dig en ordentlig omgang :lol: qua dit hobby-job.

Det var den heller ikke ... første gang :) 

hvor dårlig kan man blive ved med at være med mig som daglig personlig træner :)  så du må gætte dig til hvilket skill-level han er på nu :):):):)

jeg er før blevet skældt meget ud herinde for min holdning til hvad jeg synes mænd skal kunne hjemme i privaten :) det må i godt blive ved med... det er helt ok...  han skælder mig nemlig ikke ud :D:D  

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

fra første rigtige date (betalingsknald tæller ikke i vores tidsregning)  til han flyttede ind 1 uge

fra første rigtige date til han friede - 10 dage 

 

Hvad med din tilknaldevagt? Beholder du ham?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin er ikke bleg for flere pikke, hvis hun vil have DP :lol:

nemlig :) men så hellere fremmed pik.... det står meget højere på ønskelisten :) 

DP  er en bonus.. 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha fremmed pik... men ikke Halal pikke :P

hvis de er halal  er de jo døde Niller - nekrofili er næste dør til højre.... hus forbi hos mig :):):):)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når han ved hvad du laver er han nok også lidt præstationsangst.

hvis han led af den slags - så havde jeg ikke sagt ja til hans frieri.... :)  så var han ikke noget for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...