Hop til indhold
Jasmin

En glædespiges reflektioner kap 6 - LOVE at first sight - når ham der kommer ind ad døren bare er ham....

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Du overrasker bestandigt :) 

Stort tillykke. Bare han nu kan tæmme dig så meget at du ikke ændrer dig, men nok til at fællesskabet fungerer : 

 

 

Nåe, ja - og omvendt. 

Trut, flag der blafrer og solskin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du overrasker bestandigt :) 

Stort tillykke. Bare han nu kan tæmme dig så meget at du ikke ændrer dig, men nok til at fællesskabet fungerer

 

 

Nåe, ja - og omvendt. 

Trut, flag der blafrer og solskin

Tusind tak :):):):):) 

Det er derfor han er perfekt .... og derfor jeg ikke tøvede et sekund da han friede :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da dagens skønneste læsning... Tillykke til jer begge

At føle kærlighed er fantastisk  - gengældt kærlighed er uendeligt meget bedre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag gläds för er skull, trots att jag aldrig träffat någon av er.

Önskar er all lycka, hälsa, och framgång i livet!

Mvh Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jasmin

Held og lykke til dig - ham den heldige - og ikke mindst jer begge 2 :):)

- lad solen skinne:) over jer begge og jeres liv  i fremtiden.

Mange kærlige hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

Tillykke :) 

Dejligt indlæg, man bliver helt varm og glad på jeres vegne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

rigtig sød fortælling, og I skal begge have stort tillykke herfra. En lille ting, nu ved du jo at ALLE mennesker har en svag eller negativ side, den får man øje på før eller siden, og kan denne tackles så er man ment til hinanden. :-D Så forudse den vil komme og tackle den! 8-) igen tillykke herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det var jer jeg så på Dyrehavsbakken. Jeg husker jeg tænkte; de der to ser bare hinanden, snart bliver det bryllup.
Det er fantastiskt dejligt at læse din beretning. Den siger det hele om at man aldrig kan sige det hele om den her verdenen.
Du ved jeg mener du er en fortræffelig kvinde, om end du har meget udvikling tilbage at klare; og udvikles det gør man aldrig som solitær, men i samspil med andre mennesker. Jeg håber virkelig du har mødt din match.
Til lykke du dejlige, højrøstede og imponerende stykke menneske.

(Nogle smileys får du ikke, men jeg tror du klarer det hele fint dem foruden)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

WOW Jasmin der stod du lige for ugens overraskelse :-D stort tillykke og ikke mindst held og lykke :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære kollega. 

Her skal lyde et kæmpe stort tillykke og velkommen i klubben med os få der møder kærligheden i branchen:-)

Total glad i låget indlæg, skide god karma og virkelig noget der varmer i den ellers rådne branche her.. Ønsker jer alt lykke, kærlighed og glæde i verden. :-)

Fortsat god forelsket sommer herfra. 

Knus og kram fra Line 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort tillykke Jasmin!

Hvor er der globryllup? 

; 0)

Da familie og venner nok ville synes det var LIDT pudsigt at jeg har SÅ mange bekendte som jeg sjovt nok ikke kender navnene på - så tror jeg at jeg nøjes med at sige at det bliver rådhusbryllup uden at være specifik omkring hvilket rådhus eller dagen  :):):)  :) 

Vi skal dog giftes inden jeg skal på sexferie ... så det er lige om snart.... 

jeg har jo været gift før... så det med stort bryllup og kæmpe fest ved jeg pr erfaring ikke betyder 0 og en skid sålænge de vigtigste mennesker er der til at dele vores lykke

Så det bliver så stille og roligt som det kan blive og så inviterer jeg min familie og hans mor og hendes mand ud og spise bagefter på min og min tilkomnes absolutte favorit-italiener og så  er det det :)  Bryllupsnatten blive fest nok ..... det kan jeg love *fnis*

 

Det bliver et bryllup der helt og aldeles kun handler om kærlighed og 2 der vil være sammen uden at der er mere i det :)  ... pomp og pragt er vi slet ikke til - vi vil bare have hinanden og det kan kun gå for langsomt :):)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...