Hop til indhold
Jasmin

"Jeg kommer".... 3....2....1......og ....ZZZzzzzz ZZZzzzzz

Recommended Posts

Så gør du det igen Morten. 

Hvor ved du fra Nikita har en sådan liste? 

Hvis hun har, hvor ved du så fra BX er streget? 

 

Det du konkluderer, ud fra de fakta du læser, er meget ofte helt ude i hampen. Måske er det disse, meget bastante og simple, konklusioner der præger dine, til tider, meget firkantede postulater. 

don__t_feed_the_troll___by_blag001-d5r7e

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ansvaret for at tænde op ;-) Det kan kvinder ikke finde ud af. (Jo hvis der ligger en flok tusser og venter på dem)

Har du prøvet med charme, selvtillid og.....?;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja når jeg sidder og læser i denne og diverse andre tråde herinde, så minder det sgu efterhånden så meget ligesom i visse tråde på det hedengangne. http://gimel.dk sm154.gif  sm154.gif For helvede da  :lol:

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja når jeg sidder og læser i denne og diverse andre tråde herinde, så minder det sgu efterhånden så meget ligesom i visse tråde på det hedengangne. http://gimel.dk sm154.gifsm154.gif For helvede da :lol:

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone :(

Host, host. Der har jeg vist et par screendumps fra. Der var bla en der brugte dit alias ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sad sammen med 6 af mine veninder her i weekenden til mega tøsehygge :) 

 

Som det altid sker når piger er i festligt lag - så faldt snakken lynhurtigt på pik, sex og masser af det..... snak altså..... for sex er der sgutte meget af hos dem. 

 

Og så var det jeg blev nysgerrig... for hvorfor ?? Hvad var klagepunktet ? ... eller klagepunkterne?? 

 

Det skal lige siges - det er skønne dejlige piger først i 30'erne... fuck der er gang  i dem...... de minder meget om mig flere af dem... og de kan og vil altså gerne det meste.... ofte :)  - med andre end deres mænd (sjovt nok)

 

 

Når man læser herinde - så er tendensen jo rimelig tydelig... konen gider ikke ret tit hvis overhovedet..... total modstrid med det tøserne sidder og siger efter 4-5 glas vin

 

Så nu sidder jeg med 2 parter der hver især siger at hinanden ikke gider ?   Enten gider ingen af parterne hinanden - eller også så er der "NOGET" vi piger ikke gider... men hvad??

 

Så jeg spurgte pænt ind til problemet hos de 4 der har faste mænd på tapetet..... og ALLE!!! 4 (der faldt jeg ned af stolen) sagde at deres mænd faldt i søvn efter runde 1... 

 

Der lå de... klar til runde 2 - og ved siden af dem lå en mand.... og snorkede... 

 

Jeg havde lyst til at skrige "kom ind i kampen" - for det kan da simpelthen ikke passe at mænd falder i søvn efter 1. eller bare 2-3 runde... der er der da ikke noget der hedder!!!

 

Indrømmet - jeg har aldrig oplevet problemet selv, for jeg ville da aldrig tillade en mand at falde i søvn efter 1 runde... det er uacceptabelt.... søvn er noget man falder om i af udmattelse.... ikke før...  

 

min nuværende tilkaldevagt som knalder mig 6-7 gange i træk når jeg ringer efter ham,  leverer da den mindste performance man kan forlange af en mand...  - selvfølgelig gør jeg da også meget for at "holde ham igang" undervejs - men mindre end det han leverer er da ikke ok i min optik selv om det er mig der faciliterer det.. 

 

Så kunne jeg jo ikke lade være med at spørge hvad de gjorde for at "få ham igang igen" .... og svaret var tragisk... "ingenting" - for intet fik dem da til at føle sig utilstrækkelige og usexede som en mand der er faldet i søvn efter en enkelt omgang...  som om de gad belønne det :( :(

 

Ok - manden sender et signal om at han faktisk ikke gider hende og hun svarer igen ved ikke at gide ham.....  ikke skide smart :( :(

det er jo den perfekte start på en ond spiral hvor man ender med slet ikke at gide hinanden - hverken ham eller hende...  så bliver sexen noget der skal overståes :( :( :( 

 

Personligt synes jeg først det bliver RIGTIG sjovt omkring runde 3... det er der hvor han måske har brug for en lille pause og så må tage hænderne i brug til fisting eller sprøjteorgasmer... eller hvad ved jeg.... der hvor ømheden begynder at prikke første gang... og hvor tingene bliver mere "sjove" og mindre "målorienterede" - og det der var gennemgående var - at alle mine veninde er helt enige.... 

 

det er først der det for alvor begynder at blive rigtig sjovt...(og ømt og kærligt og varmt og alle de ting nærheden skal være)

 

 

Hvorfor fortæller jeg jer den her deprimerende historie...... fordi jeg på vej hjem fik lyst til at bede jer mænd  der kan genkende det her om en ting: 

 

vil i dog ikke nok holde jer vågne????

 

når i har fået 1 runde (MÅSKE 2 hvis bølgerne går højt) - så er der altså ikke noget med at falde i søvn... det er  der i skal vise at i "vil" hende... og det er der hun skal føle sig attrået og begæret og ønsket så hun vil have mere...  næste gang og næste gang og næste gang igen.... (og ikke begynder at spise ude)

 

At falde i søvn efter 1 gang... NIX!!! no-go - dur ikke.... i må op på  hesten... om det så skal koste en formue i potenspiller eller koffein-piller... whatever..  

 

Men hvis det gængse indtryk jeg fik fra mine gode veninder holder stik...så er det i hvert fald et sted at starte... for de sagde lige ud at de gad sgu ikke det pjat for hvem pokker gad lægge røv til 15 min sex bare for at ligge på en våd plet og føle sig tom når han begynder at snorke.. 

 

Det er en spiral der kan vendes ret let.... og ingen skal komme og fortælle mig at det er sjovere at sove end at knalde!!   :) :)

 

 

Bare en tanke... for jeg synes det er så ærgeligt for alle parter hvis en del af problematikken skyldes en dum spiral der kan vendes ved bare at.... lade være med at falde i søvn. :)

 

hmmmmm....Ja det er jo svært..... Det er der nok mange årsager til....... hører til dem, som ikke kan blive ved med at komme....Hvis det går meget højt, så 2 gange med en god pause imellem ( Så jeg er da lidt misundelig på dem der kan blive ved, men jeg kan desværre ikke ændre det.  Tro mig, har prøvet...).........Men ud fra egne oplevelser, er det jo ofte manden der skal klare en stor del af de fysiske udfoldelser...( Igen, ud fra egne erfaringer...) og når man gør det længe og prøver at være grundig kan det godt være trættende....Udover det, er jeg morgenmenneske, så skal der helst ikke sexes alt for sent..... Jeg ville gerne prøve at blive "taget" af en kvinde i timevis , og se om hun er helt frisk bagefter...og klar til 6 ekstra runder... ;-)

Men bortset fra det, har jeg nu mødt flere kvinder der ikke har lyst til mere efter første runde ( Og sågar en der også vendte mig ryggen og snorkede løs....), så jeg tror det er meget forskelligt, og både mænd og kvinder reagerer meget forskelligt på følgerne af sex..................  Tror også det hænger sammen med at man diskuterer for lidt om området, og måske også resignerer, og finder partneren tiltrækkende som livsledsager(ske) men måske ikke, finder selve sexen særligt spændende, og derfor søger forløsning og udløsning andre steder.... Har tidligere prøvet med strømper og hofteholdere ( som jeg finder pirrende..), men opgivet det, da det hun ikke brød sig om det, da hun følte jeg ikke tændte på hende, men på "udstyret" det blev prøvet en gang, og efter nogle gange hvor jeg prøvede at overtale hende, uden held , resignerede jeg..................Barefor at nævne et eksempel......

Tjahh, ved ikke hvad jeg skal mene, men tror også vi lyver over for hinanden, da vi alle jo gerne vil fremstå som mennesker med et perfekt (sex)liv...????!!! Bare mit indspark....... Jeg tror, du måske burde spørge de 4 mænd hvorfor de faldt i søvn, og få deres vinkel på historien......Måske er de 4 veninder heller ikke særligt inspirerende??? bare et spørgsmål :-) hvis man spørger deres mænd.....hjælper de til med opvarmningen, har de taget lidt lækkert på, eller er det den gamle yndlingspy??? Tror desværre, at vi er rigtigt mange, der er endt i (kedelige) rutiner??? Vi burde måske lære at være spontane, i stedet for at have madindkøb, tøjvask etc i baghovedet, og giver fanden idet og få spændingen ind igen??? Men jeg er godt klar over, at det ikke bliver nemt, men forhåbentlig mere spændende :-)

 

 

"Overskriften kunne jo også være " Skat her har du en panodil. Jamen jeg har ikke hovedpine...??!!!..Fint så skal vi knalde .........."  :-P :-P :-P :-P :-P :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Alle kvinder (og selvfølgelig  også mænd) burde da kunne begære det antal de nu engang føler for af partnere...  det er vel  essensen....  hvorfor i alverden er det provokerende ?  

 

om de begærer 1 som din kone eller mange som mig er da INDERLIGT underordnet...    må man nu pludselig ikke stille krav til sin partner mere ??? 

 

hvorfor er du fuldstændig ude af stand til at sætte dig ud over antal ??  abstraher dog for bare 25 øre... 

 

 

 

Det er dig der hænger dig i mine lyster ... og nu tilmed påstår at jeg synes at mine lyster bør sætte normen...mage til eklatant sludder...   min pointe har hele tiden været at LYSTEN sætter normen... og så vidt vides er den meget individuel .... 

 

 

det hele handler om  LYST... og man bør da som minimum kunne begære det antal af sin partner som man har LYST!!! til..... uanset om det er 1 lang eller 7  korte - og forvente positiv respons!

 

 

 

Altså, nu når jeg har reflekteret lidt og tænker tilbage så må jeg jo give dig ret.
 
Selvfølgelig har man ret at kræve af sin partner alt hvad man vil have, hvad skal man ellers med en partner til - hvis ikke at få???
 
Jeg husker nu den gang mange år tilbage, når jeg sat med mine venner og diskuterede den ægtenskablige sengen. De var allesammen så frustrerede over at deres kvinder ikke kom mer end en eller et par gange ved sex. Alle var enige om at den kvindelige orgasmen var deres største nydelse, og alligevel ville deres kærester ikke give dem mere end en eller et par. 
 
Alle sex - unge og kraftfulde mænd - mente at det egentlig er først efter den femte orgasmen, som det begyndte at føles nogenlunde vært.  (Jeg husker at jeg tænkte: mine små venner hvad ved ni om det? Har i oplevet 5 orgasmer så har sikkert fire af dem været fake. Men det sagde jeg jo ikke.)
 
Der var en undtagelse - en fyr der var meget stolt over at han en gang havde givet sin kone 6 orgasmer, inden hun lukkede og slukkede for natten. En gang, og det mindet gav ham lidt kraft at leve videre og prøve igen (Indtil jeg fortalte om mig og min kone. Då kan jeg love for at hans gardiner rullede ned foran mine øjne).
 
Jeg kiggede helt chokeret på dem. Hvad fanden .... 1-5 orgasmer!!?? Og så fortalte jeg om min kones orgasmeeventyr - jeg tror vores rekord var 53 orgasmer en nat (ja, jeg underholdt mig selv nogen gang med at regne).
 
Det var meget trist at se deres reaktion. De forstod jo at deres forhold og sexliv kun var illusioner.  Om det nu er sådan at du som mand vil se en lang række af orgasmer hos din kvinde, så har du selvfølgelig ret til det, forklarade jeg for dem. Det er simpelt hen for dårligt at hun ikke gider præstere mer. Det kan man næppe kalde for et godt performance. Hvorfor standser i hos den slags kvinder? 
 
Og sådan er det jo: Jeg vil påstå at størstedelen af mænden elsker at opleve deres kvinders orgasmer, men alligevel må de oftest nøjest med en eller et par. 
Herinde er jo ikke så mange kvinder, men måske kan du sende mit spørgsmål videre ud i verden Jasmin: Hvorfor i al verden vil ikke kvinderne give sine mænd fryden at se dem orgasmere 40-50 gange per nat? Er de dovne, gider de ikke sex, eller hvad er egentlig problemet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sparker lige et spørgsmål ind over. Som mand kan man både få udløsning og orgasme eller 'kun' udløsning, Hvad med kvinder? Er der den samme forskel? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

53 orgasmer, Bananas!

Kvinder er altså også forskellige, og jeg ville aldrig kunne nærme mig det antal - og jeg gider godt! Med gode pauser kan jeg klare rimelig mange, men når jeg når til omkring 9-10 i træk, kan jeg faktisk blive lidt skidt tilpas og føle en for "dykkersyge" i min krop. Udover det så bruger jeg så sindsyg mange muskelkrafter, når jeg kommer (lægger på ingen måde stille eller slapper af). Jo flere krafter jeg bruger, jo kraftigere orgasme, så på det punkt kan jeg også have mine begrænsninger.

Ligesom alle mænd ikke kan komme 6-7 gange i træk, så er alle kvinder altså heller ikke i stand til at komme 53 gange, uden det bliver ubehageligt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

53 orgasmer, Bananas!

Kvinder er altså også forskellige, og jeg ville aldrig kunne nærme mig det antal - og jeg gider godt! Med gode pauser kan jeg klare rimelig mange, men når jeg når til omkring 9-10 i træk, kan jeg faktisk blive lidt skidt tilpas og føle en for "dykkersyge" i min krop. Udover det så bruger jeg så sindsyg mange muskelkrafter, når jeg kommer (lægger på ingen måde stille eller slapper af). Jo flere krafter jeg bruger, jo kraftigere orgasme, så på det punkt kan jeg også have mine begrænsninger.

Ligesom alle mænd ikke kan komme 6-7 gange i træk, så er alle kvinder altså heller ikke i stand til at komme 53 gange, uden det bliver ubehageligt. :)

 

Du må undskylde mig Nikita. Det er sandt det med 53 orgasmer, og både jeg og min kone nød det. Men resten af min tekst her oven er en lille smule ironisk. Måske skulle jeg bruge lidt fler smileys her i livet, men jeg er ikke god til dem. Måske ikke heller til ironi?  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må undskylde mig Nikita. Det er sandt det med 53 orgasmer, og både jeg og min kone nød det. Men resten af min tekst her oven er en lille smule ironisk. Måske skulle jeg bruge lidt fler smileys her i livet, men jeg er ikke god til dem. Måske ikke heller til ironi?  :???:

 

Nej, ironi er meget vanskeligt på et fremmedsprog. Helst skal man undgå det, for det bliver altid misforstået.

 

Men lad mig høre: Var det tantriske orgasmer? For så kan man blive ved i en evighed.

 

Jeg var i foråret '12 til tantrisk massage hos Jeanette i Brønshøj, en dejlig moden kvinde sidst i 30'erne. Bagefter, hvor jeg ikke havde nået det ultimative, talte lidt sammen, og hun fortalte, at det var noget, man skulle lære, og at hun med sin tantriske elsker kunne få orgasmer en hel nat igennem. Fordi elskeren fik "tørre" orgasmer og kunne blive ved i en uendelighed.

 

Det var Jeanettes udsagn. Jeg ved ikke, om det holder stik, for jeg er aldrig nået så langt.

 

Når først jeg er kommet, ligner jeg nok meget den dovne løve i en anden streng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, ironi er meget vanskeligt på et fremmedsprog. Helst skal man undgå det, for det bliver altid misforstået.

 

Men lad mig høre: Var det tantriske orgasmer? For så kan man blive ved i en evighed.

 

Jeg var i foråret '12 til tantrisk massage hos Jeanette i Brønshøj, en dejlig moden kvinde sidst i 30'erne. Bagefter, hvor jeg ikke havde nået det ultimative, talte lidt sammen, og hun fortalte, at det var noget, man skulle lære, og at hun med sin tantriske elsker kunne få orgasmer en hel nat igennem. Fordi elskeren fik "tørre" orgasmer og kunne blive ved i en uendelighed.

 

Det var Jeanettes udsagn. Jeg ved ikke, om det holder stik, for jeg er aldrig nået så langt.

 

Når først jeg er kommet, ligner jeg nok meget den dovne løve i en anden streng.

 

Altså, jeg mener jo min tekst er uhyre tydelig. Særligt hvis man har læst nogle af mine skriv tideligere. Men jeg skal tage dine råd ad nota.

Tantriske orgasmer??? Jeg aner det ikke. I begyndelsen af vores forhold kom hun som de fleste andre en eller to gange. Men efterhånden blev det flere og flere. Og jeg lærte at ikke komme, hvilket faktiskt er den største nydelsen for mig. Det at komme har altid været lidt af en antiklimax for mig. Starkt, men helst ikke den første time hvis jeg må bestemme selv. Det er 100 gange bedre for mig at udøve selve sexen end at få orgasme.

 

Men altså ... hvis hendes orgasmer var tantriske? Det ordet havde vi nok ikke en gang hørt. Det sjove var at hun også begyndte at sprøjte - langt før vi kendte det begrebet. Vi troede begge at hun tissede og hun specielt var helt chokeret. Selv fik jeg bare op og skifte lagner, for al den der tis kunne man jo ikke sove i.

Vi lærte mere om fænomenet efterhånden, men halløjsa hvilken spøjs oplevelse når man aldrig havde hørt tales om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... Men altså ... hvis hendes orgasmer var tantriske? Det ordet havde vi nok ikke en gang hørt. Det sjove var at hun også begyndte at sprøjte - langt før vi kendte det begrebet. Vi troede begge at hun tissede og hun specielt var helt chokeret. Selv fik jeg bare op og skifte lagner, for al den der tis kunne man jo ikke sove i.

Vi lærte mere om fænomenet efterhånden, men halløjsa hvilken spøjs oplevelse når man aldrig havde hørt tales om det.

 

Det kunne jo tyde på, at hun havde lært at give slip på sig selv. Det er en guddommelig gave, som jeg ikke selv behersker.

Derfor har tantra for mig indtil nu ikke været den store oplevelse, der slog benene helt væk under mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er de dovne, gider de ikke sex, eller hvad er egentlig problemet?

hvis jeg skal være helt ærlig - jeg tror ikke at de ved de kan... de har aldrig været sammen med en partner hvor det har været aktuelt..

jeg vil dog også sige - det kommer dælme an på hvilken type orgasmer vi snakker... for nogle vil gøre dig virkelig dårlig med for mange i træk hvor andre kan få dig op at flyve... og med sprøjteorgasmer - der løber man jo tør for væske efter 15-20 små eller et par virkelig store... vi snakker flere liter så det kan hurtigt dehydrere voldsomt....

så for de fleste vil det nok skulle være mange forskellige orgasmer - så kan man... hvis det udelukkende er fx klit orgasmer (der står jeg af ved 2) spørjteorgasmer (der kan jeg klare 18-20 små men så er jeg tørlagt i 20-25 min) g-punkt orgasmer - den er uendelig i antal men jeg besvimer på et tidpsunkt... og vaginal-orgasmer - den er også uendelig - men den er så ikke min favorit men rocker fed de første par timer ind i mellem de 3 andre :)

så jeg vil tro... jeg TROR - og udtaler mig altså ikke på alle kvinders vegne men det er en reel tese..

hvis en kvinde er sammen med en virkelig kompatibel partner - så er der en chance for at hun finder ud af hvad hendes krop maksimalt kan præstere... både med og uden hendes egen indsats.... jeg var da i 20erne før jeg opdagede det og der havde jeg været igennem et utal af mænd. Jeg skulle finde den rette før jeg fandt ud af hvad jeg kan levere :)

Vi kvinder er jo beriget med muligheden for mange forskellige orgasmer - men det er langt fra alle kvinder der kender dem alle... (eller deres partnere der kender dem)

Så problemet ligger måske reelt i vores undervisning af vores børn/partnere ifht at blive bedst muligt rustet til mest mulig tilfredsstillende sex...

Jeg kan tage fejl - men hvis kvinder opdager at deres krop kan levere orgasme-eventyr på linie med mine og din kones - så vil det være noget de har lyst til at opleve fra tid til anden... andet ville være højest mystisk vil jeg mene :) Måske ikke hver gang fordi det virkelig ER benhårdt med 2-cifrede orgasmer.. men ofte :)

jeg tror ikke på at der er en majoritet af kvinder der vil stille sig op og sige "jeg nægter at få flere orgasmer" hvis de ved at de kan og i øvrigt er sammen med en partner der både kan bistå med teknikkerne og de i øvrigt er begejstrede for (det sidste går jeg udfra du selv har som implicit forventning?)

Så personligt tror jeg at svaret på dit spørgsmål er "manglende oplysning"

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gud ved hvad hr. og fru Hansen der har været lykkeligt gift i 15 år ville tænke, hvis de læste denne tråd ?  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gud ved hvad hr. og fru Hansen der har været lykkeligt gift i 15 år ville tænke, hvis de læste denne tråd ?  ;)

 

Gud ved hvad vi skulle tænke hvis vi fik at vide hvad hr. og fru Hansen egentlig har gjort i soveværelset i alle disse år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gud ved hvad hr. og fru Hansen der har været lykkeligt gift i 15 år ville tænke, hvis de læste denne tråd ?  ;)

 

Sikkert dette. harzen002.gif   Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her tråd har godt nok sat mange tanker igang når jeg læser jeres svar... mest forundring faktisk... over jeres reaktioner...

 Lige netop - jeg forstår heller ikke hvorfor det hele ender med at gå op i antal....  

 

Hele oplægget går på at pigerne er utilfredse fordi "ESSENSEN" af det de laver sammen ikke godtgøres i runde 1 og der ikke er mulighed for mere og for at begge parter er glade.... fordi han sover... 

 

 

I drenge er meget konkurrenceprægede og i farer i blækhuset til forsvar for jeres eget sexliv og får det til at handle om antal og timer ect.... det handler om de muligheder der forsvinder fordi i falder i søvn... 

 

Nok har vi brug for 4-6 timer søvn pr nat i snit... men ingen skal fortælle mig at vi er på vej til gale-huset fordi vi mister en enkelt time til sex i ny og næ :)

Hej Jasmin.

 

Nej se jeg forstår bestemt heller ikke hvorfor alting skal gøres op i antal omgange, hvor mange gange man kan. Jeg er nok bare temmelig mærkelig i nogens øje, men jeg har ikke behov for, at fortælle vidt og bredt om nu kan jeg 17 gange i løbet af en dag, eller uha hun fik da så kartoflerne sved i 14 dage og pjovert er hudløs. Det er jo næppe den hele sandhed. Herinde vil jeg postulere, at "skidt med det er løgn bare det er spændende" For jeg må da i den grad være en mand ingen piger vil have. Med de præstationer nogen lægger for dagen. Og krav piger vil have. 

 

Jeg undre mig Jasmin det er vel i orden dine veninder åbner munden og snakker med deres partner og ytre sig om de ønsker de har, i stedet for går de i byen og braler ud med vi får for lidt. Sex er vigtigt ja enig Jasmin, Men kan man ikke stille for store krav så begge parter i den grad mister essensen om, at man hygger sig sålænge ens udholdenhed er til det. Ja nogen kan jo så mange gange andre få, men er det god sex er en gang vel nok. Og jeg ville personligt da håbe min partner vil fortælle sine ønsker om hvad hun forventede sig ved en hyrdetime. Så kan man tage den derfra. Ja i sidste ende kunne jeg endda lære noget. Jeg tror kommunikation er en stor stor faktor. 

 

Hygge og god onsdag Jasmin.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert dette. harzen002.gif   Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Hej BD.

 

Eller er det piger der ser din svaber der gør sådan.  :lol:  :lol:

 

God dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst tråden igennem - det oprindelige oplæg fra Jasmin, var for mig, en smule provokerende - som en anden herre også har pointeret med noget rød tekst.

 

Ud fra min egen erfaring, er en del af problematikken at mange kvinder forventer at de skal serviceres i hoved og røv - uden at skulle yde noget selv. Så de smider sig på ryggen og afventer slagets gang. Denne erfaring, er baseret på kvinder i alderen 28 til 34..

Dette gør for mig, at jeg ikke er indstillet på hverken runde 2 eller 3.

Mange kvinder, forventer at vi kan pirre dem psykisk og fysisk's, helst 24 timer i døgnet - for de er jo en lille prinsesse, der bare fortjener det bedste. 

Og alt er pladderromantisk, som man ser i film. Så de skal ikke gøre noget for at opretholde gnisten i forholdet.

For når de så er gået ind i et forhold, er de det eneste i partneres verden - altså lever denne partner nu kun for deres godt befindende.

 

Og det skinder i den grad igennem, i den indstilling der er i samfundet i dag, med at alle tror de er verdens navle. 

 

Der er selvfølgelig også undtagelserne, der bekræfter reglen. For der findes selvfølgelig også kvinder, der ikke bare smider sig på ryggen.

Sjovt nok, har jeg aldrig hørt en kvinde der gør en indsats, brokke sig over partneren ikke leverer "den forventelige performance"..

 

Men det kommer jo egentlig også an på, hvad man definerer som en runde. 

Hvis man siger det er tid før manden opnår klimaks, så er det for nogen måske 10 min, for andre kan det være 1 time+. 

For mit vedkommende, varer en runde så typisk 1 til 1½ times tid - det er inklusiv forspil osv. Og er jeg sammen med en kvinde, der smider sig afventende på ryggen, så er runde 2 altså udelukket.

 

Gør alle derimod en indsats, bliver det en meget sjovere leg - og jeg tror at alle parter vil være lidt ekstra gode ved hinanden - hvis man ikke føler, man er til for at servicere det enkelte individ. 

Om det er kvinden eller manden, der forventer at bliver serviceret, er underordnet - for den type findes helt sikkert hos begge køn.

 

I sidste ende, handler det om hvad partnerne gør for hinanden, for jeg tvivler på, at herrerne blot ruller om på ryggen, når de har "afleveret klatten" - hvis kvinderne også gør en indsats.

 
Også er kommunikation jo en super vigtig del af et godt sexliv med partneren - for vi er alle forskellige, og hvad der virkede for "superelskeren" med sin gamle partner, virker måske ikke med den nye partner.
Og her taler vi om kommunikation med partneren- ikke veninderne/vennerne.

 

 

Redigeret af DenHemmelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BD.

 

Eller er det piger der ser din svaber der gør sådan.  :lol:  :lol:

 

God dag.

 

KK

 

Nej slet ikke, mine faste har da lært at være taknemmelige for lidt, men godt. wana_fuck.gif  wana_fuck.gif    :lol:  :lol:

God dag kk.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nu har jeg læst tråden igennem - det oprindelige oplæg fra Jasmin, var for mig, en smule provokerende - som en anden herre også har pointeret med noget rød tekst.

 

Ud fra min egen erfaring, er en del af problematikken at mange kvinder forventer at de skal serviceres i hoved og røv - uden at skulle yde noget selv. Så de smider sig på ryggen og afventer slagets gang. Denne erfaring, er baseret på kvinder i alderen 28 til 34..

Dette gør for mig, at jeg ikke er indstillet på hverken runde 2 eller 3.

Mange kvinder, forventer at vi kan pirre dem psykisk og fysisk's, helst 24 timer i døgnet - for de er jo en lille prinsesse, der bare fortjener det bedste. 

Og alt er pladderromantisk, som man ser i film. Så de skal ikke gøre noget for at opretholde gnisten i forholdet.

For når de så er gået ind i et forhold, er de det eneste i partneres verden - altså lever denne partner nu kun for deres godt befindende.

 

Og det skinder i den grad igennem, i den indstilling der er i samfundet i dag, med at alle tror de er verdens navle. 

 

Der er selvfølgelig også undtagelserne, der bekræfter reglen. For der findes selvfølgelig også kvinder, der ikke bare smider sig på ryggen.

Sjovt nok, har jeg aldrig hørt en kvinde der gør en indsats, brokke sig over partneren ikke leverer "den forventelige performance"..

 

Men det kommer jo egentlig også an på, hvad man definerer som en runde. 

Hvis man siger det er tid før manden opnår klimaks, så er det for nogen måske 10 min, for andre kan det være 1 time+. 

For mit vedkommende, varer en runde så typisk 1 til 1½ times tid - det er inklusiv forspil osv. Og er jeg sammen med en kvinde, der smider sig afventende på ryggen, så er runde 2 altså udelukket.

 

Gør alle derimod en indsats, bliver det en meget sjovere leg - og jeg tror at alle parter vil være lidt ekstra gode ved hinanden - hvis man ikke føler, man er til for at servicere det enkelte individ. 

Om det er kvinden eller manden, der forventer at bliver serviceret, er underordnet - for den type findes helt sikkert hos begge køn.

 

I sidste ende, handler det om hvad partnerne gør for hinanden, for jeg tvivler på, at herrerne blot ruller om på ryggen, når de har "afleveret klatten" - hvis kvinderne også gør en indsats.

 
Også er kommunikation jo en super vigtig del af et godt sexliv med partneren - for vi er alle forskellige, og hvad der virkede for "superelskeren" med sin gamle partner, virker måske ikke med den nye partner.
Og her taler vi om kommunikation med partneren- ikke veninderne/vennerne.

 

 

Det er ikke hyggeligt det du skriver, men jeg tror du har meget ret i meget af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ud fra min egen erfaring, er en del af problematikken at mange kvinder forventer at de skal serviceres i hoved og røv - uden at skulle yde noget selv. Så de smider sig på ryggen og afventer slagets gang. Denne erfaring, er baseret på kvinder i alderen 28 til 34..

 

Du har helt ret, MEN:

Her har vi så det omvendte kommunikationsproblem. De fleste af den slags kvinder er efter min erfaring modtagelige overfor et "kom.. hjælp lidt til" i blid bydeform, renset for irritation osv.

Og nå ja, hvis hun ikke vil udvikle sig på den seksuelle front, så kan man jo begynde at flirte åbenlyst med andre kvinder for næsen af hende, og i sidste ende tage sit gode tøj og gå hvis hun ikke forstår et vink med en vognstang. :)

Men som altid, your mileage may vary.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...