Hop til indhold
Jasmin

"Jeg kommer".... 3....2....1......og ....ZZZzzzzz ZZZzzzzz

Recommended Posts

Du har helt ret, MEN:

Her har vi så det omvendte kommunikationsproblem. De fleste af den slags kvinder er efter min erfaring modtagelige overfor et "kom.. hjælp lidt til" i blid bydeform, renset for irritation osv.

Og nå ja, hvis hun ikke vil udvikle sig på den seksuelle front, så kan man jo begynde at flirte åbenlyst med andre kvinder for næsen af hende, og i sidste ende tage sit gode tøj og gå hvis hun ikke forstår et vink med en vognstang. :)

Men som altid, your mileage may vary.

 

Jeg er helt enig i at man skal tage denne med sin partner. Og eftersom at jeg går ind for kommunikation, har det været det første jeg har gjort, når jeg har oplevet dette med en fast partner.

Selvom man tager denne op, på en konstruktiv måde, er der stadig kvinder(og sikkert også mænd) som forventer at det er sådan det skal være. Jeg har oplevet det flere gange.

 

Og lige dét, tror jeg man skal finde årsagen i at, der har været så meget fokus på at skulle "tilfredsstille" sin kvinde og kvindens nydelse i al almindelighed - og der derfor er kommet en total forvridning af opfattelsen af det emne. Samtidig med at vi er blevet et samfund af "mig mig mig mig" typer..

 

Men som jeg afslutningsvis skriver, handler det i bund og grund om kommunikation.

 

Og som Jasmin skrev, så havde ingen af de kvinder hun snakkede med, gjort noget for at ændre disse forhold - for når de sov, ville de da i hvert fald ikke gøre noget for at det skulle blive bedre, for nu var det jo en afvisning i sig selv, at de faldt i søvn.

Hvis de ikke gør deres partner opmærksom på at de mangler noget eller har brug for noget bliver ændret - vil problemet jo aldrig blive løst. Mon ikke nogen af de mænd falder i søvn i troen om at konen er tilfreds med deres "performance", da de har jo netop ikke givet udtryk for andet.

 

Så gensidig kommunikation må være vejen frem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nedladende kvindesyn fordi at jeg opfordrer vi mænd til at tage mere initiativ - Prøv et par andre briller inden du skubber til mig næste gang

Jeg tror filmen knækkede der hvor du skrev at kvinder ikke kan tage initiativ medmindre de bliver betalt for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har kun læst trådstarten:

 

Milde Moses…. Sgu da godt vi har en pivdyr bro over til de Ø-boere!!! Holder lidt styr på dem. Altså hvis de ikke snakker om at slikke en snavset Røv i Chatten, så skal sex og kærlighed kombineres i noget der minder om en Boksekamp, hvor man går en masse runder  :???:

 

Kom så Manse i aften skal vi have en masse sex og vise vi rigtig kan lide hinanden, okay meget god start  :-P Kampen starter og går tju hej derudaf og runde 1 afsluttes.. så Manse du skal vise jeg betyder noget for dig i aften! Her er 8 af de blå og en god håndfuld koffeinpiller… du får lige et stort glas vand og skyller dem ned med. Hvis du ikke føler det er nok, er der 3 striber Kokain på natbordet, du skal altså vise du vil mig!!!! Nå runde 2 kommer igang og i mål. Nå Pillerne giver kun erektion skarp- lader ikke dyret, så runde 3 bliver en sprøjteorgasme til hende. Kom nu Manse, vis hvad du kan. Kæppen er hejst og Manse må kæmpe en kamp mere for fædrelandet og vise han vil hende, med møje og besvær kommer runde 4 til endestationen.. puhaa. Runde 5 bliver en sprøjteorgasme mere inden de falder om af træthed kl 3 om morgenen. Næste morgen kl 7 får Manse bare en håndfuld Koffeinpiller mere, inden han skal på arbejde, så er den i vinkel.

 

alternativet kunne være: Manse valgte en aften at være lidt Romantisk. Han havde købt en lille Gave/Blomst til sin udkårne. Det er nu ikke hendes fødselsdag, bryllupsdag eller anden form for Mærkedag! Nej det stikker ikke dybere end han godt kan lide hende  :-P Manse havde taget lidt før fri fra arbejdet handlet ind til en bedre Middag, ikke for tung, men velsmagende. Lavede en middag klar til hans udkårne uden hun skulle tænke på alverden. Lidt hyggesnak og kiggen dybt i øjnene. Inden Manse blev lidt utidig og kom tættere på. Gennem Kys, nussen og gøre opmærksom på, hvor glad han er for hende får han tryllet tøjet af hende. Det er hendes aften!!!!! Så på sengen får hun en massage som der bliver brugt lidt tid på. Han begynder efterfølgende at kærtegne hende kysse hende rundt på kroppen. Holder meget tilbage med kønsorganerne, det må meget gerne bygges langsomt op!!! finde alle de gode steder som giver hende myrekryp og hun bare ligger og nyder og føler sig elsket. Bevæger sig tættere og tættere på kønsorganerne indtil Missen skal bearbejdes mere intensivt. Han kender hende jo, så ved om den skal slikkes eller hvordan den skal håndteres. Han gør sit yderste for det skal blive så godt for hende som muligt. Det er en god dag og hun kommer det sidste stykke op af bakken. Bagefter får hun lov at ligge og nyde øjeblikket inden han ligger sig ved siden af hende og de kysser er intime og kærtegner hinanden. Efter lidt tid bliver Penis håndteret og klargjort hvis den ikke var det i forvejen og der knaldes og kysses i nogle forskellige positioner indtil endestationen nåes. Efterfølgende ligger de tæt sammen… måske sludrer lidt men ellers bare mærker hinanden. Seancen startede ca kl 18 fremfor kl 23  :-P og Manse er dybt taknemmelig for, han er så heldig at have en Kvinde som værdsætter og føler sig elsket ved hvad han har gjort for hende fremfor at have en forventning om en 8 runders boksekamp på diverse stimulerende stoffer  :wink:

 

Er der Børn med i, har han bag hendes ryg sørget for Bedsteforældrene lige tager sig af dem.

 

Sådan kan det jo ikke være hver gang. Ofte må mindre gøre det. Efter min bedste overbevisning, sker det med man kommer samtidig af at Knalde, ikke for alle og langt fra hvergang. Her er det vist meget almindelig man hygger om hende først. Sørger for hende. Det har ikke noget med den skide ligestilling at gøre! nej det er Gentlemans aspektet der spiller ind, man vil gerne sørge for og tage vare på sin Kvinde. Derefter bliver det mere for at glæde ham selvom hun nok også glædes over det. Giv og tag med samme sind  :-P

 

Har en formodning om uden jeg dog på nogen måde er sikker, at en Kvinde også kan være glad for en Quickie selvom hun ikke når orgasme. Mærke intimiteten og den nære fysiske kontakt og han kommer inde i hende, tror jeg også kan sprede glæde. Dog skal det ikke være sådan hvergang. 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun læst trådstarten:

Milde Moses…. Sgu da godt vi har en pivdyr bro over til de Ø-boere!!! Holder lidt styr på dem. Altså hvis de ikke snakker om at slikke en snavset Røv i Chatten, så skal sex og kærlighed kombineres i noget der minder om en Boksekamp, hvor man går en masse runder :???:

Kom så Manse i aften skal vi have en masse sex og vise vi rigtig kan lide hinanden, okay meget god start :-P Kampen starter og går tju hej derudaf og runde 1 afsluttes.. så Manse du skal vise jeg betyder noget for dig i aften! Her er 8 af de blå og en god håndfuld koffeinpiller… du får lige et stort glas vand og skyller dem ned med. Hvis du ikke føler det er nok, er der 3 striber Kokain på natbordet, du skal altså vise du vil mig!!!! Nå runde 2 kommer igang og i mål. Nå Pillerne giver kun erektion skarp- lader ikke dyret, så runde 3 bliver en sprøjteorgasme til hende. Kom nu Manse, vis hvad du kan. Kæppen er hejst og Manse må kæmpe en kamp mere for fædrelandet og vise han vil hende, med møje og besvær kommer runde 4 til endestationen.. puhaa. Runde 5 bliver en sprøjteorgasme mere inden de falder om af træthed kl 3 om morgenen. Næste morgen kl 7 får Manse bare en håndfuld Koffeinpiller mere, inden han skal på arbejde, så er den i vinkel.

alternativet kunne være: Manse valgte en aften at være lidt Romantisk. Han havde købt en lille Gave/Blomst til sin udkårne. Det er nu ikke hendes fødselsdag, bryllupsdag eller anden form for Mærkedag! Nej det stikker ikke dybere end han godt kan lide hende :-P Manse havde taget lidt før fri fra arbejdet handlet ind til en bedre Middag, ikke for tung, men velsmagende. Lavede en middag klar til hans udkårne uden hun skulle tænke på alverden. Lidt hyggesnak og kiggen dybt i øjnene. Inden Manse blev lidt utidig og kom tættere på. Gennem Kys, nussen og gøre opmærksom på, hvor glad han er for hende får han tryllet tøjet af hende. Det er hendes aften!!!!! Så på sengen får hun en massage som der bliver brugt lidt tid på. Han begynder efterfølgende at kærtegne hende kysse hende rundt på kroppen. Holder meget tilbage med kønsorganerne, det må meget gerne bygges langsomt op!!! finde alle de gode steder som giver hende myrekryp og hun bare ligger og nyder og føler sig elsket. Bevæger sig tættere og tættere på kønsorganerne indtil Missen skal bearbejdes mere intensivt. Han kender hende jo, så ved om den skal slikkes eller hvordan den skal håndteres. Han gør sit yderste for det skal blive så godt for hende som muligt. Det er en god dag og hun kommer det sidste stykke op af bakken. Bagefter får hun lov at ligge og nyde øjeblikket inden han ligger sig ved siden af hende og de kysser er intime og kærtegner hinanden. Efter lidt tid bliver Penis håndteret og klargjort hvis den ikke var det i forvejen og der knaldes og kysses i nogle forskellige positioner indtil endestationen nåes. Efterfølgende ligger de tæt sammen… måske sludrer lidt men ellers bare mærker hinanden. Seancen startede ca kl 18 fremfor kl 23 :-P og Manse er dybt taknemmelig for, han er så heldig at have en Kvinde som værdsætter og føler sig elsket ved hvad han har gjort for hende fremfor at have en forventning om en 8 runders boksekamp på diverse stimulerende stoffer :wink:

Er der Børn med i, har han bag hendes ryg sørget for Bedsteforældrene lige tager sig af dem.

Sådan kan det jo ikke være hver gang. Ofte må mindre gøre det. Efter min bedste overbevisning, sker det med man kommer samtidig af at Knalde, ikke for alle og langt fra hvergang. Her er det vist meget almindelig man hygger om hende først. Sørger for hende. Det har ikke noget med den skide ligestilling at gøre! nej det er Gentlemans aspektet der spiller ind, man vil gerne sørge for og tage vare på sin Kvinde. Derefter bliver det mere for at glæde ham selvom hun nok også glædes over det. Giv og tag med samme sind :-P

Har en formodning om uden jeg dog på nogen måde er sikker, at en Kvinde også kan være glad for en Quickie selvom hun ikke når orgasme. Mærke intimiteten og den nære fysiske kontakt og han kommer inde i hende, tror jeg også kan sprede glæde. Dog skal det ikke være sådan hvergang.

Humor sgu Havne.

MEN du burde nok læse en så lang og gammel tråd fra ende til anden indrn du skrive. Alt det du ironiserer over, er blevet endevendt og forklaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej slet ikke, mine faste har da lært at være taknemmelige for lidt, men godt. wana_fuck.gif  wana_fuck.gif    :lol:  :lol:

 

Jeg håber ikke, du har mindreværdskomplekser. Trillebøren er måske forstørret op? :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Humor sgu Havne.

MEN du burde nok læse en så lang og gammel tråd fra ende til anden indrn du skrive. Alt det du ironiserer over, er blevet endevendt og forklaret.

Sgu da ikke min fejl alle de klaphatte har nået at kommentere på Tråden inden jeg får set den og kan komme til Fadet!

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...