Hop til indhold
Jasmin

"Jeg kommer".... 3....2....1......og ....ZZZzzzzz ZZZzzzzz

Recommended Posts

Så hører du da også hjemme i hulen blandt neanderthalerne. Der er da ikke noget skønnere end at lade sig forføre af en kvinde og lade sig rive med.

Hey BX

 

Ja er faktisk meget enig. de 3 fedeste oplevelser jeg har haft blandt GPér er det tog initiativet, Bare spørg Sisse, ND og Bly. PIS JEG ER EN VATNISSE.

Men jeg overlever det heldigvis. De fik da heldigvis kureret lidt af min generthed. Så jo der har de haft stor indflydelse.  :-P Så nu er jeg en forrygende vatnisse der lader sig rive med  :-P  :-P

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja måske har du ret i det første. Nu har jeg ikke prøvet at betale en kvinde for at forføre mig. Men jeg har forført et par kvinder og det gav da en god fornemmelse når de var lagt ned.

 

Jeg har sandelig også prøvet at lade mig forføre af en kvinde uden for branchen. Det er såmænd ikke altid noget, man skal betale for  -  faktisk vil jeg mene, at det er langt almindeligere, at det sker udenfor.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke læse din trådstart som andet end en højrøstet og temmelig selvfed provokation.

Ej Bananas - så må du virkelig tørre leverpostejen af, pudse brillerne og prøve igen...

især fordi - hvis der er nogen der har skrevet et indlæg i denne tråd der burde få samtlige mænd (nok pånær Bear og TipToe) til at vride sig i panisk præstationsangst - så er det da dig :)

se her.. (men først lige et svar på dit spørgsmål som jeg ellers har givet tidligere i tråden)

 

Runder ...? Hvad fanden er det? Noget man kører på puben?

til det har jeg svaret :

 

personligt - og det er altså helt personligt for mig hvor jeg kun taler for mig selv - tænder jeg ufattelig meget på fyrens orgasme... både de våde og de tørre :) og vanligvis har han brug for en pause når han har givet mig den tilfredsstillelse det er at mærke ham komme

det giver en rimelig naturlig opdeling når det lige præcis er mig han knalder med :)dvs runder... derfor er runder et naturligt ordvalg for mig.. 

men nu til den del af dit indlæg der er identisk med mit - blot med lidt anden ordlyd...

 

Den gang jeg og min kone var på top, kunne hun komme mere end 50 gange, før jeg kom overhovedet.

HOLD DA OP - .. en mand der giver kvinden 50 orgasmer før han overhovedet skal til fadet...   ikke ringe :) :) 

MEN fremfor at køre på med en ekvivalent - kan du jo også vælge at se det som om at din kone og jeg er skåret over samme sexuelle læst hvis du ser på energien der bliver lagt i den sex der dyrkes med os af hhv dig og min tilkalder

Du giver din kone 50 orgasmer inden du tænker på dig selv... min tilkalder kommer 5-6-7 gange fordi det er det der får mig op at ringe...

Begge scenarier må i min optik betegnes som peak performance... og din kone og jeg får hver især hvad vi efterspørger.

 

Vores eneste runde varede i nogen eller nogle timer, og jeg kan garantere dig for at hun efter de 50+ orgasmer, ikke ønskede mere. Og jeg ønskede heller ikke mere end min eneste. Har aldrig gjort.

Din kone får 50 orgasmer...

Jeg får 5-7 "runder" - fair nok - vi er sgu godt kørende hende og jeg

Men HELE pointen med oplægget er at der sidder 4 dejlige trunter der tilsyneladende er fandens mere repræsentative end mig og din kone og VANSMÆGTER... de får hverken 50 orgasmer eller bare 2 runder... 

Kan du huske da jeg skrev::

 

Mine veninder der gav mig ideen til dette debatoplæg ville sikkert med glæde tage til takke hvis 1 (og eneste) runde varede 1-4 timer... så ville de jo ikke have behovet for mere som de har nu :)

Tror du mine veninder havde haft et problem at tale om hvis deres mand gav dem 50 orgasmer i 1 runde eller fordelt på 5-7 runder ?? tror du de havde brokket sig hvis de fik hvad din kone og jeg gør ??

Der er intet selvfedt i hverken dit eller mit indlæg - der er en erkendelse af hvornår man IKKE!!!!! ønsker mere.... og hvad man dertil synes det er rimeligt at yde.... og nyde :)

 

For den som vil reflektere lidt mere over tingen og måske fra et andet perspektiv se Jasmin's angreb på dårlige, dovne, søvnige - eller hvad hun nu vil kalde os - elskere

i citatet ovenfor  skyder du sgu over målet... for jeg har blot en bøn i slutningen af oplægget.... en bøn.. på mine veninders vegne... og sådan set ikke andet...  se følgende røde markering

 

Hvorfor fortæller jeg jer den her deprimerende historie...... fordi jeg på vej hjem fik lyst til at bede jer mænd  der kan genkende det her om en ting: 

 

vil i dog ikke nok holde jer vågne????

Det kan ikke kaldes et angreb - det er en belysning af en tilsyneladende MEGET relevant problemstilling... ellers var folk da ikke gået helt bananas på den måde de er :)

 

 

Jeg har læst den og den er faktisk meget rammende... jeg har som GP haft et par af disse unge drenge... det er et meget relevant problem

Jeg håber meget at i mænd i generationen lige før mig på en eller anden måde kommer på banen og får guidet de her unge drenge i retning af ikke at tabe deres sexuelle identitet totalt - for det er faktisk et stort problem... de kan simpelthen ikke performe for de er så fokuseret på mig og de aner ikke hvad de skal gøre med hele situationen.... og så skrumper pjorten på sekundet :(

Jeg ved det fra et par af mine helt unge veninder i starten af 20erne... de brokker sig over at de sjældent oplever deres kærester være "maskuline" i sengen og det er jo svært hvis ikke umuligt at give de unge piger den opgave at gøre de unge mænd maskuline... det må jo alt andet lige være mænd på 45-50 år og ældre der påtager sig den opgave...

hvordan skal  i gøre det og hvad skal i sige?? ... i have no clue - men nogen skal gøre det hvis ikke rigtig mange skal ende hos mig og mine kolleger for at finde ud af at det kan være ok at være "primal" og instinktiv og "dyrisk"...

 

det er virkelig bare ikke sådan det skal være i min optik   :( :( :(

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger det som det er jasmin

Men jeg har trykket på ignorere knape ud for dit navn , 7-8 gang på en aften!!! Jeg tro ikke på dig og gider ikke at læse om alle dine krav og forventninger til de super tyre som besøger dig

Mvh

Redigeret af bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

ham jeg lidt humoristisk har givet kælenavnet "tilkaldevagten" er en jeg ringer til hvis jeg har brug  for sex... og så dyrker vi sex 6-7-8 gange fordelt over 4-5 timer... og så er vi begge så trætte at vi falder i søvn... 

 

 

EDIT: kom til at spørge om noget, der stort set var besvaret i tråden, men:

 

 Undskyld potentiel afsporing, men du er meget optaget af kvantitet som målestok (nåja) for om sex er tilfredsstillende nok eller ej. Det kan jeg ikke helt følge. Men mere overraskende er det nu, at dine veninder åbenbart tænker på samme måde (altså, at de alle gør det - ikke at nogle af jer gør), eller er det bare fordi du genfortæller i dit eget perspektiv?

 

Kunne det ikke også bare være et spsml. om at den "ene gang" var for "dårlig" - uanset længde?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger det som det er jasmin

Men jeg har trykket på ignorere knape ud for dit navn , 7-8 gang på en aften!!! Jeg tro ikke på dig og gider ikke at læse om alle dine krav og forventninger til de super tyre som besøger dig

Mvh

*suk*, hvad kan man sige andet end, så la' da vær'!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da føle mig som en vatpik hvis en kvinde forførte mig. Det er da manden der skal stå for at forføre. 

 

Synd for dig. Jeg har fx engang oplevet to kvinder, som jeg selv ville have bedømt til helt uopnåelige for mig, konkurrere om at forføre mig. Det føltes sgu ikke vatpikket. Tværtimod, vel egentlig.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

1: men du er meget optaget af kvantitet som målestok (nåja) for om sex er tilfredsstillende nok eller ej.

 

2: Det kan jeg ikke helt følge. Men mere overraskende er det nu, at dine veninder åbenbart tænker på samme måde (altså, at de alle gør det - ikke at nogle af jer gør), eller er det bare fordi du genfortæller i dit eget perspektiv?

 

3: Kunne det ikke også bare være et spsml. om at den "ene gang" var for "dårlig" - uanset længde?

 

1: for mig... personligt ... helt personligt... er kvantitet en målestok FORDI jeg har den specielle præference at nyde at manden kommer :)   det er bare mig... for andre vil det være helt anderledes og de vil gå efter helt andre målestoksforhold :)

 

hvad jeg kan lide er jo ikke repræsentativt for alle - men det har jeg skrevet i  samtlige indlæg - så det tåler snart ikke flere gentagelser :)

 

2: 4 af dem gør... de 4 der ville give deres højre arm for mere end 15 min sex og en mand der sover bagefter

 

3: jo - for hvis den var god nok havde de det jo ligesom bananas kone - så ville de ikke have lyst til mere :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Jasmin, jeg har sagt det før:

 

Jeg tror nok, at jeg ville blive "knust" i dit maskineri, men som en gammel mand på gravens rand er jeg da nysgerrig efter at få det sidste med. Særligt analt og brandsprøjten.

 

Så hvis din P/D er rullestolsvenlig, vil jeg da overveje, nu hvor min sædvanlige sexformidler alt for tidligt er gået på pension.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej Bananas - så må du virkelig tørre leverpostejen af, pudse brillerne og prøve igen...

især fordi - hvis der er nogen der har skrevet et indlæg i denne tråd der burde få samtlige mænd (nok pånær Bear og TipToe) til at vride sig i panisk præstationsangst - så er det da dig :)

se her.. (men først lige et svar på dit spørgsmål som jeg ellers har givet tidligere i tråden)

 

til det har jeg svaret :

 

men nu til den del af dit indlæg der er identisk med mit - blot med lidt anden ordlyd...

 

HOLD DA OP - .. en mand der giver kvinden 50 orgasmer før han overhovedet skal til fadet...   ikke ringe :) :) 

MEN fremfor at køre på med en ekvivalent - kan du jo også vælge at se det som om at din kone og jeg er skåret over samme sexuelle læst hvis du ser på energien der bliver lagt i den sex der dyrkes med os af hhv dig og min tilkalder

Du giver din kone 50 orgasmer inden du tænker på dig selv... min tilkalder kommer 5-6-7 gange fordi det er det der får mig op at ringe...

Begge scenarier må i min optik betegnes som peak performance... og din kone og jeg får hver især hvad vi efterspørger.

 

Din kone får 50 orgasmer...

Jeg får 5-7 "runder" - fair nok - vi er sgu godt kørende hende og jeg

Men HELE pointen med oplægget er at der sidder 4 dejlige trunter der tilsyneladende er fandens mere repræsentative end mig og din kone og VANSMÆGTER... de får hverken 50 orgasmer eller bare 2 runder... 

Kan du huske da jeg skrev::

 

Tror du mine veninder havde haft et problem at tale om hvis deres mand gav dem 50 orgasmer i 1 runde eller fordelt på 5-7 runder ?? tror du de havde brokket sig hvis de fik hvad din kone og jeg gør ??

Der er intet selvfedt i hverken dit eller mit indlæg - der er en erkendelse af hvornår man IKKE!!!!! ønsker mere.... og hvad man dertil synes det er rimeligt at yde.... og nyde :)

 

i citatet ovenfor  skyder du sgu over målet... for jeg har blot en bøn i slutningen af oplægget.... en bøn.. på mine veninders vegne... og sådan set ikke andet...  se følgende røde markering

 

Det kan ikke kaldes et angreb - det er en belysning af en tilsyneladende MEGET relevant problemstilling... ellers var folk da ikke gået helt bananas på den måde de er :)

 

 

Jeg har læst den og den er faktisk meget rammende... jeg har som GP haft et par af disse unge drenge... det er et meget relevant problem

Jeg håber meget at i mænd i generationen lige før mig på en eller anden måde kommer på banen og får guidet de her unge drenge i retning af ikke at tabe deres sexuelle identitet totalt - for det er faktisk et stort problem... de kan simpelthen ikke performe for de er så fokuseret på mig og de aner ikke hvad de skal gøre med hele situationen.... og så skrumper pjorten på sekundet :(

Jeg ved det fra et par af mine helt unge veninder i starten af 20erne... de brokker sig over at de sjældent oplever deres kærester være "maskuline" i sengen og det er jo svært hvis ikke umuligt at give de unge piger den opgave at gøre de unge mænd maskuline... det må jo alt andet lige være mænd på 45-50 år og ældre der påtager sig den opgave...

hvordan skal  i gøre det og hvad skal i sige?? ... i have no clue - men nogen skal gøre det hvis ikke rigtig mange skal ende hos mig og mine kolleger for at finde ud af at det kan være ok at være "primal" og instinktiv og "dyrisk"...

 

det er virkelig bare ikke sådan det skal være i min optik   :( :( :(

 

Det sker nogen gang at jeg bare får lyst at sige "What ever ..." og gå ind og lukke døren til mit rum. Det skete hjemme når jeg var teenager og farmanden blev ved og ved med at hans opfattelse af verden var den eneste rimelige og derfor den gyldige.
 
Og det sker stadig indimellem, f.eks. herinde. Men nu er jeg jo ikke teenager  mere, og skal ikke sige Wha..... 
 
Jeg "gav" ikke min kone 50 orgasmer, men hun kunne få så mange indimellem. Det var et godt samarbejde udviklet over årene, og hun var god til det. En mand kan ikke "give" en kvinde en orgasme, hvis hun ikke er åben for at få dem. 
 
Min pointe var således ikke hvad jeg gav, men at vi på en eneste "runde", og med en eneste afgang fra mig, kunne opnå sådan noget der var tilfredsstillende for os begge. Og det var rimeligt for mig, ikke en svær præstation. Havde hun how ever, afkrævet mig 6-7 runder, med 6-7 afganger, så havde jeg sagt pænt farvel. For det kære Jasmin, er kraftedeme en præstation, og for meget få mænd på denne planet, en nydelse. Og alligevel skriver du:
"6-7 gange i træk når jeg ringer efter ham,  leverer da den mindste performance man kan forlange af en mand."
 
Det er provokerende. Hvis du ikke allerede med al din viden, har taget del af gamle legender som f.eks Shere Hite, så kan du studere lidt om at der egentlig findes meget få grænser for hvor mange orgasmer kvinder kan få, men meget tydelige grænser for hvad mænd kan opnå.
 
Hvis du med din trådstart ville opfordre (os) mænd til at gerne prøve lidt til og holde os vågne et kvarter eller to mere, så kunne du jo bare skrive det.
Men nej, 6-7 runder er da den mindste performance man kan forlange af en mand, og det er egentlig først efter den tredje runde det er noget vært!!!
Du tilmed bruger ordet "performance" der til dansk kan oversættes med opvisning, præstation (læs  Sara Skaarup en gang til, det synes ikke ha gået ind i dig hvad en levererende service-mand er for noget og hvordan han frembringes)
 
Og det er i min optik en temmelig selvfed begæring at afkræve mænden. At du personligt mener du har ret at kræve det og åbenbarligt også finder dem der kan leverere, er jo fint for dig. And I honestly couldn't care less.
 
Men at derfra gå til at dette skulle være normen og noget alle kvinder burde kunne begære af sine mænd  er provokerende.
 
Jeg håber ærligt at ingen - hverken kvinde eller mand - tager dig alvorligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

2: 4 af dem gør... de 4 der ville give deres højre arm for mere end 15 min sex og en mand der sover bagefter

 

 

 

Jasmin jeg tror ikke du aner hvor stor forskel der er på kvinder! Jeg har i nogle år haft en veninde som MAX ville knaldes 2 gange på en nat - ok 3 hvis det gik vildt for sig. Det er mit indtryk at langt de fleste kvinder ikke er til at knalde mere end et par gange eller 3 på en aften/nat.

 

Men der er UNDTAGELSER!!! Har for kort tid siden fået en ny veninde - holy FUCK! Hun vil alt det jeg orker! Søndag nat tog vi en 7-8 omgange (måske mere, mistede tællingen undervejs) og selv om hun om mandagen på sms klynkede lidt over det summede i fissen, så tiggede hun og bad om at måtte komme på besøg igen mandag aften.... Jeg var mega træt på job, så var mest til et nej - meeeen hvem kan sige nej til at få slikket pik? Så jeg sagde ja, på den betingelse at jeg altså skulle have noget søvn. Tror det blev til 3 gange... 

 

Jeg er typen der er totalt udmattet efter en orgasme (lige som når jeg har løbet 5 km) og hvis kvinden så ikke er "på" så kan det godt ske jeg falder i søvn. Men hende her lader mig ikke sove og sørger for at jernet bliver holdt varmt. Og så er der altså mulighed for (MEGET) mere..... Ærlig talt, så troede jeg faktisk at jeg var blevet for gammel til mere end 3/4 gange.

 

Jasmin pointen er at der er MEGET forskel på kvinder (og sikkert også mænd) men de kvinder der vil investere noget af sig selv, får altså også mere! Hvor meget mon dine veninder overhovedet har forsøgt at invester????

 

PS: Drenge i behøver ikke være efter Jasmin, for hendes historie om en ven der kan "mange" gange, for de/vi findes...... OG jeg kan nikke genkendende til hendes ord om både våde og tørre orgasmer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg siger det som det er jasmin

Men jeg har trykket på ignorere knape ud for dit navn , 7-8 gang på en aften!!! Jeg tro ikke på dig og gider ikke at læse om alle dine krav og forventninger til de super tyre som besøger dig

Mvh

 

Personligt kan jeg ikke blive så ophidset over Jasmin's skriv, men sådan er vi jo så forskellige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synd for dig. Jeg har fx engang oplevet to kvinder, som jeg selv ville have bedømt til helt uopnåelige for mig, konkurrere om at forføre mig. Det føltes sgu ikke vatpikket. Tværtimod, vel egentlig.

 

Dejligt for dig, måske du en dag fanger min pointe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt kan jeg ikke blive så ophidset over Jasmin's skriv, men sådan er vi jo så forskellige ;)

 Det var jo interessant info fra dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så hvis din P/D er rullestolsvenlig, vil jeg da overveje, nu hvor min sædvanlige sexformidler alt for tidligt er gået på pension.

 

Hvis du har ligeså meget krudt i røven i virkeligheden som du har med alle de skriverier du foretager dig herinde, så burde din sædvanlige sexformidler ikke havde fjernet dig fra listen over hendes kunder der fortsætter trods hendes pension.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt for dig, måske du en dag fanger min pointe

Hvordan kan det være dejligt for mig i dit perspektiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe. Har selv kendt en, der både kom ret let og som blev træt og ugidelig af det ... Det kan godt være træls. Men så måtte vi jo bare starte med en ordentlig gang blow af mig. (Jeg skal spare jer for resten :) )

Er det ikke det oplagte råd? For er der en ting der åbenlyst slet ikke kører for dine veninder, så er det da kommunikationen mellem dem og deres vedhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du har ligeså meget krudt i røven i virkeligheden som du har med alle de skriverier du foretager dig herinde, så burde din sædvanlige sexformidler ikke havde fjernet dig fra listen over hendes kunder der fortsætter trods hendes pension.

Tillykke! Det er vist det ultimative lavpunkt, som er opnået i en diskussion herinde. Du må være stolt.

Ikke alene drejer du tråden væk fra sit emne og recentrerer den om din kedelige person. Du får også møgsvinet to personer, der slet ikke har bedt om at deltage på det niveau. Flot.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi anmoder venligst men bestemt om, at alle holder en høflig  og venlig omgangstone.

 

det gør vi altid, men i denne tråd er det desværre nødvendigt at vi gør det eksplicit

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad godt at være i din omgangskreds Jasmin, for kvinde der vil kneppes 7 gange i træk har jeg fandme aldrig mødt.

Derfor er klub i Tyskland godt. Der knepper man til pikken falder af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig en der har forstået pointen med mit oplæg og som tager det som det er ment :) 
 

Jasmin jeg tror ikke du aner hvor stor forskel der er på kvinder! Jeg har i nogle år haft en veninde som MAX ville knaldes 2 gange på en nat - ok 3 hvis det gik vildt for sig. Det er mit indtryk at langt de fleste kvinder ikke er til at knalde mere end et par gange eller 3 på en aften/nat.


Der er massiv forskel :) og jeg ved ikke hvorfor alle mænd (især Bananen) har hængt sig i hvad JEG ønsker af en mand..... oplægget handlede ikke om hvad jeg ønsker for det har jeg allerede fået...

det hele handlede om hvad mine veninder ønsker!!! og det de virkelig er kede af de ikke får :)

Mine veninder er enige med mig om at man godt kan forvente/forlange at en mand ikke falder i søvn - men ret så vigtigt er!! - de ønsker ikke nøjagtig det samme som mig ( hvilket alle tilsyneladende tror fordi de ikke kan sætte sig ud over at jeg personligt kan lide 6-7 gange i træk)   :)  

lige nu får veninderne en gang på 15-20 min... og så ikke mere... de får end ikke 2 eller 3 gange hvis det er det de føler for.... fordi deres tilkomne falder i søvn... 

Oplægget var henvendt til mænd der har den specifikke adfærd fordi de lader til at være stærkt repræsenteret - om disse mænd ikke nok ville lade være med at falde i søvn... :)
 

Men der er UNDTAGELSER!!! Har for kort tid siden fået en ny veninde - holy FUCK! Hun vil alt det jeg orker! Søndag nat tog vi en 7-8 omgange (måske mere, mistede tællingen undervejs) og selv om hun om mandagen på sms klynkede lidt over det summede i fissen, så tiggede hun og bad om at måtte komme på besøg igen mandag aften.... Jeg var mega træt på job, så var mest til et nej - meeeen hvem kan sige nej til at få slikket pik? Så jeg sagde ja, på den betingelse at jeg altså skulle have noget søvn. Tror det blev til 3 gange...


åhh du er en mand efter mit hoved Prinz... du siger ja... betinger dig søvn.. og leverer de 3 der er energi til dagen efter... ... skæppeskøn beskrivelse af en prioritering der er lige i skabet i min optik :)

 

Du har hermed slået fast at man både KAN prioritere søvn og sex ... samtidig :)  - og prioritere 7-8 gange ind de dage hvor tiden og lysten melder sig... 

*smækkys*
 

Jeg er typen der er totalt udmattet efter en orgasme (lige som når jeg har løbet 5 km) og hvis kvinden så ikke er "på" så kan det godt ske jeg falder i søvn. Men hende her lader mig ikke sove og sørger for at jernet bliver holdt varmt. Og så er der altså mulighed for (MEGET) mere..... Ærlig talt, så troede jeg faktisk at jeg var blevet for gammel til mere end 3/4 gange.
 
Jasmin pointen er at der er MEGET forskel på kvinder (og sikkert også mænd) men de kvinder der vil investere noget af sig selv, får altså også mere! Hvor meget mon dine veninder overhovedet har forsøgt at invester????


ALT for lidt hvis du spørger mig... alt alt for lidt. Min primære bebrejdelse til dem var hvorfor fanden de ikke bare vækker ham og hiver ham i pikken... (eller hvad der nu tænder ham) Jeg synes på ingen måde de investerer det i det de burde..  og det sagde jeg også rent ud... 

det var der den med "signalværdien" kom ind i billedet - alt det trunterne tolker ud af at han falder i søvn som jeg er sikker på er noget vrøvl.... 

Pigerne skal komme ind i kampen i stedet for at være så fornærmede... og hvis de vil have noget - så må de jo gøre lige som mig og din nye trunte... de skal holde Jernet varmt!! :)  Det var også mit budskab til dem.... MEN!!!!  det er jo ikke gjort med det alene

som du selv siger er det en fælles ting... begge parter skal investere... manden skal holde sig vågen og pigen skal være PÅ!!! - men det skrev jeg vist også i et tidligere indlæg :)
 

PS: Drenge i behøver ikke være efter Jasmin, for hendes historie om en ven der kan "mange" gange, for de/vi findes...... OG jeg kan nikke genkendende til hendes ord om både våde og tørre orgasmer ;)


Tak for opbakningen til at i mænd findes :) I findes og i er slet ikke så sjældne... selvfølgelig skal i - som du skriver - være sammen med en trunte der ikke lader jer sove og som holder jernet varmt :)

Men "Bager" - selv om du selvfølgelig ikke læser det her fordi jeg nu er ignoreret - så kan du godt tro på at der findes mænd der kan holdes til ilden :) og som lader sig holde til ilden :) :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan sgu beskylde Jaz for meget, men aldrig at være kedelig. Hvor er det befriende at få en god tråd med masser af diskussionsemner fremfor endnu en billedtråd om slovakiske pensionist kusser.

Men hvorfor bliver det altid en skyttegravskrig? Jaz og tøserne har da uden tvivl en pointe.

Er vi mænd for dovne seksuelt med vores partner?

Jeg vil sige at for langt størstedelen så ender det sådan, når alt er afprøvet eller afvist, når man kender hver en cm af den andens krop og ved, hvilke lyde han eller hun siger om 5 sekunder. Så bliver det trivielt og kedeligt og blot et spørgsmål om tilfredsstillelsen af et behov ... Og legen forsvinder.

Nu er det jo ikke så underligt at mændene falder i søvn, efter at have brugt uanede kræfter på at sprede lillemors ben eller st slæbe hende væk fra tv'et og chokoladeæsken, og som flere andre mænd allerede har påpeget, så er aften/nat det dårligste tidspunkt for alle mænd, da det er der testosteron niveauet er på lavpunktet. Det er ligemeget når man er ung og sprød, men man kan ikke løbe fra det for tid og evighed. Der er nogle par, der formår at holde gejsten, men de investerer i deres sexliv. Tager tid sammen, planlægger sex, inviterer andre i legen eller holder flammen brændende ved at have en elsker/elskerinde osv. Og det er jo nok det der skal til for at vi alle, igen, kan i 6-7 omgange ;)

Men det er for billigt at sende den i hovedet på mændene som deres eneste ansvar. Kvinderne må selv komme ud af dusken og være den aktive. Den der spørger om vi ikke skal gå ind og barbere fissen eller sende frække mms'er på arbejdet "se hvad der venter derhjemme, skat" osv. Er det ikke snart på tide at pigerne tager deres egen ligestillingsmedicin og er mere seksuelt udfarende?!

Ps. Jaz ... Du må da godt få mit telefonnummer til de der veninder, hvis de vil have lidt sjov i gaden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men at derfra gå til at dette skulle være normen og noget alle kvinder burde kunne begære af sine mænd  er provokerende.

 

Alle kvinder (og selvfølgelig  også mænd) burde da kunne begære det antal de nu engang føler for af partnere...  det er vel  essensen....  hvorfor i alverden er det provokerende ?  

 

om de begærer 1 som din kone eller mange som mig er da INDERLIGT underordnet...    må man nu pludselig ikke stille krav til sin partner mere ??? 

 

hvorfor er du fuldstændig ude af stand til at sætte dig ud over antal ??  abstraher dog for bare 25 øre... 

 

 

 

Det er dig der hænger dig i mine lyster ... og nu tilmed påstår at jeg synes at mine lyster bør sætte normen...mage til eklatant sludder...   min pointe har hele tiden været at LYSTEN sætter normen... og så vidt vides er den meget individuel .... 

 

 

det hele handler om  LYST... og man bør da som minimum kunne begære det antal af sin partner som man har LYST!!! til..... uanset om det er 1 lang eller 7  korte - og forvente positiv respons!

Men det er for billigt at sende den i hovedet på mændene som deres eneste ansvar. Kvinderne må selv komme ud af dusken og være den aktive. Den der spørger om vi ikke skal gå ind og barbere fissen eller sende frække mms'er på arbejdet "se hvad der venter derhjemme, skat" osv. Er det ikke snart på tide at pigerne tager deres egen ligestillingsmedicin og er mere seksuelt udfarende?!

 

ENIG!!! 

 

det er på tide - på høje tid... for ikke at sige i sidste  øjeblik :) :) : )

 

.... jeg ved da at jeg ikke fik det jeg ville have hvis jeg lagde mig på ryggen  og bare ventede... jeg må seriøst arbejde for det... og nyder  arbejdet   :)

 

alt  der er værd at få er værd at arbejde for, så det er afgjort på tide at pigerne kommer ind i  kampen hvis de vil have mere - også mine veninder.... :) :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har ligeså meget krudt i røven i virkeligheden som du har med alle de skriverier du foretager dig herinde, så burde din sædvanlige sexformidler ikke havde fjernet dig fra listen over hendes kunder der fortsætter trods hendes pension.

Så gør du det igen Morten. 

Hvor ved du fra Nikita har en sådan liste? 

Hvis hun har, hvor ved du så fra BX er streget? 

 

Det du konkluderer, ud fra de fakta du læser, er meget ofte helt ude i hampen. Måske er det disse, meget bastante og simple, konklusioner der præger dine, til tider, meget firkantede postulater. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ENIG!!!

det er på tide - på høje tid... for ikke at sige i sidste øjeblik :) :) : )

.... jeg ved da at jeg ikke fik det jeg ville have hvis jeg lagde mig på ryggen og bare ventede... jeg må seriøst arbejde for det... og nyder arbejdet :)

alt der er værd at få er værd at arbejde for, så det er afgjort på tide at pigerne kommer ind i kampen hvis de vil have mere - også mine veninder.... :) :)

It takes two to tango ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...