Hop til indhold
Jasmin

"Jeg kommer".... 3....2....1......og ....ZZZzzzzz ZZZzzzzz

Recommended Posts

Jeg sad sammen med 6 af mine veninder her i weekenden til mega tøsehygge :) 
 
Som det altid sker når piger er i festligt lag - så faldt snakken lynhurtigt på pik, sex og masser af det..... snak altså..... for sex er der sgutte meget af hos dem. 
 
Og så var det jeg blev nysgerrig... for hvorfor ?? Hvad var klagepunktet ? ... eller klagepunkterne?? 
 
Det skal lige siges - det er skønne dejlige piger først i 30'erne... fuck der er gang  i dem...... de minder meget om mig flere af dem... og de kan og vil altså gerne det meste.... ofte :)  - med andre end deres mænd (sjovt nok)
 
 
Når man læser herinde - så er tendensen jo rimelig tydelig... konen gider ikke ret tit hvis overhovedet..... total modstrid med det tøserne sidder og siger efter 4-5 glas vin
 
Så nu sidder jeg med 2 parter der hver især siger at hinanden ikke gider ?   Enten gider ingen af parterne hinanden - eller også så er der "NOGET" vi piger ikke gider... men hvad??
 
Så jeg spurgte pænt ind til problemet hos de 4 der har faste mænd på tapetet..... og ALLE!!! 4 (der faldt jeg ned af stolen) sagde at deres mænd faldt i søvn efter runde 1... 
 
Der lå de... klar til runde 2 - og ved siden af dem lå en mand.... og snorkede... 
 
Jeg havde lyst til at skrige "kom ind i kampen" - for det kan da simpelthen ikke passe at mænd falder i søvn efter 1. eller bare 2-3 runde... der er der da ikke noget der hedder!!!
 
Indrømmet - jeg har aldrig oplevet problemet selv, for jeg ville da aldrig tillade en mand at falde i søvn efter 1 runde... det er uacceptabelt.... søvn er noget man falder om i af udmattelse.... ikke før...  
 
min nuværende tilkaldevagt som knalder mig 6-7 gange i træk når jeg ringer efter ham,  leverer da den mindste performance man kan forlange af en mand...  - selvfølgelig gør jeg da også meget for at "holde ham igang" undervejs - men mindre end det han leverer er da ikke ok i min optik selv om det er mig der faciliterer det.. 

 
Så kunne jeg jo ikke lade være med at spørge hvad de gjorde for at "få ham igang igen" .... og svaret var tragisk... "ingenting" - for intet fik dem da til at føle sig utilstrækkelige og usexede som en mand der er faldet i søvn efter en enkelt omgang...  som om de gad belønne det :( :(
 
Ok - manden sender et signal om at han faktisk ikke gider hende og hun svarer igen ved ikke at gide ham.....  ikke skide smart :( :(

det er jo den perfekte start på en ond spiral hvor man ender med slet ikke at gide hinanden - hverken ham eller hende...  så bliver sexen noget der skal overståes :( :( :( 
 
Personligt synes jeg først det bliver RIGTIG sjovt omkring runde 3... det er der hvor han måske har brug for en lille pause og så må tage hænderne i brug til fisting eller sprøjteorgasmer... eller hvad ved jeg.... der hvor ømheden begynder at prikke første gang... og hvor tingene bliver mere "sjove" og mindre "målorienterede" - og det der var gennemgående var - at alle mine veninde er helt enige.... 

 

det er først der det for alvor begynder at blive rigtig sjovt...(og ømt og kærligt og varmt og alle de ting nærheden skal være)

 

 

Hvorfor fortæller jeg jer den her deprimerende historie...... fordi jeg på vej hjem fik lyst til at bede jer mænd  der kan genkende det her om en ting: 
 
vil i dog ikke nok holde jer vågne????

 

når i har fået 1 runde (MÅSKE 2 hvis bølgerne går højt) - så er der altså ikke noget med at falde i søvn... det er  der i skal vise at i "vil" hende... og det er der hun skal føle sig attrået og begæret og ønsket så hun vil have mere...  næste gang og næste gang og næste gang igen.... (og ikke begynder at spise ude)
 
At falde i søvn efter 1 gang... NIX!!! no-go - dur ikke.... i må op på  hesten... om det så skal koste en formue i potenspiller eller koffein-piller... whatever..  
 
Men hvis det gængse indtryk jeg fik fra mine gode veninder holder stik...så er det i hvert fald et sted at starte... for de sagde lige ud at de gad sgu ikke det pjat for hvem pokker gad lægge røv til 15 min sex bare for at ligge på en våd plet og føle sig tom når han begynder at snorke.. 
 
Det er en spiral der kan vendes ret let.... og ingen skal komme og fortælle mig at det er sjovere at sove end at knalde!!   :) :)

 

 

Bare en tanke... for jeg synes det er så ærgeligt for alle parter hvis en del af problematikken skyldes en dum spiral der kan vendes ved bare at.... lade være med at falde i søvn. :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får også en tanke, og den har hverken du eller dine veninder tilsyneladende tænkt. :)

Hvis han falder i søvn, så er det måske fordi det er sent på aftenen? Når en mand har sex morgen (hvor hans testosteron-tal er højest) eller om eftermiddagen, så har han nok ikke for vane at falde i søvn bagefter.

Det du nævner her er klassisk. Kvinden, som den typiske redebygger, vil først have sex når vinduerne er pudsede, opvasken er klaret osv osv. Kunne du ikke prøve at foreslå dine veninder at starte festen lidt tidligere?

I virkeligheden fejler du og veninderne jo i at se at mandens bedste mulighed for at performe ligger i dagens første halvdel, og forlanger igen igen at sex skal være på hendes præmisser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får også en tanke, og den har hverken du eller dine veninder tilsyneladende tænkt. :)

Hvis han falder i søvn, så er det måske fordi det er sent på aftenen? Når en mand har sex morgen (hvor hans testosteron-tal er højest) eller om eftermiddagen, så har han nok ikke for vane at falde i søvn bagefter.

Det du nævner her er klassisk. Kvinden, som den typiske redebygger, vil først have sex når vinduerne er pudsede, opvasken er klaret osv osv. Kunne du ikke prøve at foreslå dine veninder at starte festen lidt tidligere?

I virkeligheden fejler du og veninderne jo i at se at mandens bedste mulighed for at performe ligger i dagens første halvdel, og forlanger igen igen at sex skal være på hendes præmisser.

 

Jeg skal da foreslå dem det...  nu er der så ingen af dem der er den der type med de pudsede vinduer ect...  de er mere som mig "knald mig nu forhelvede" typer

 

Men problemet er - det du foreslår er jo logistisk umuligt for de fleste - for det er om aftenen der er TID til det... 

 

Ja - man kan måske godt nå et morgenknald hvis man sætter vækkeuret lidt før - men det har jo intet at gøre med det mine veninder efterspørger ...  1 ladnng er jo ikke det de går efter... det er rigtig sex... 

 

 

Personligt kender jeg som sagt ikke problemet fordi jeg aldrig ville acceptere det der med at sove - hvis jeg vil knaldes skal manden værsgo vågne op - men det er jo ikke alle de tør have den indstilling :) 

 

Jeg prøvede ellers at fremføre det synspunkt at ingen mand nogensinde er blevet sur over at blive vækket for at knalde - men det var de vist ikke helt parate til at omsætte i praksis...  :) :)

 

 

men se lige det jeg har markeret....  AL optimal mulighed for performance ligger i dagens første halvdel... og det er jo der han er .... på arbejde!!! :)   så hvordan skal hun gøre det du foreslår i praksis med mindre de begge skal tage et par ugentlige fridage for at knalde...  

 

det er muligt mandens bedste performance er fra 8-16 - men hvordan skal det gøres i praksis ?  for hvad nytter det  at foreslå noget der ikke kan lade sig gøre i virkeligheden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, jeg kan ikke løse dine veninders logistiske udfordringer. Hvor der er vilje er der vej, og nød lærer nøgen kvinde at spinde og alt det der. :)

Jeg accepterer bare ikke den der underliggende "tag dig nu sammen mand". Det er for letkøbt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Så kunne jeg jo ikke lade være med at spørge hvad de gjorde for at "få ham igang igen" .... og svaret var tragisk... "ingenting" - for intet fik dem da til at føle sig utilstrækkelige og usexede som en mand der er faldet i søvn efter en enkelt omgang...  som om de gad belønne det :( :(

 

 

Jeg blev lidt provokeret af det du skriver her. Det er det sidste, det med 'belønning'. Hvorfor er sex en 'belønning' som kvinden giver manden? Hvis det er holdningen blandt dine veninder, så tror da fanden at manden ikke gider dem mere end højest nødvendigt (læs:en enkelt udløsning). Dine veninder trænger til en holdningsændring! Et andet mandesyn måske ville hjælpe lidt.

 

Det overrasker mig gang på gang hvor lidt kvinder forstår sig på mænd! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev lidt provokeret af det du skriver her. Det er det sidste, det med 'belønning'. Hvorfor er sex en 'belønning' som kvinden giver manden? Hvis det er holdningen blandt dine veninder, så tror da fanden at manden ikke gider dem mere end højest nødvendigt (læs:en enkelt udløsning). Dine veninder trænger til en holdningsændring! Et andet mandesyn måske ville hjælpe lidt.

 

Det overrasker mig gang på gang hvor lidt kvinder forstår sig på mænd!

Jeg synes også det er en kedelig spiral....men deres holdning er "jeg vil skide gerne have sex med min mand og så belønner han mig ved at falde i søvn???" -  tag ikke fejl... sex er lige så meget en  "belønning" den  anden vej.. 

 

Jeg tror fejlagtigt at mænd tror at sex er noget kvinder "giver" som belønning....  den gælder begge veje for sex i parforhold er jo meget mere end "bare" udløsningen... der er jo også bekræftelsen og alt det andet i det... 

at kvinden  føler "er DET HER min belønning for at have lyst til min mand" - det kan man jo lige så vel forstå som man kan forstå mandens side...  provokationen tror jeg er meget gensidig hvis du spørger mine veninder :) 

 

 

Men G&S - det er dælme letkøbt at foreslå en løsning der ikke er ladsiggørlig i praksis - det er der jo INGEN der kan arbejde med... hverken mændene eller pigerne...  nød lærer ikke nogen noget som helst når det komme til sex - ellers var jeg og alle de andre lyserøde da out of business :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

fedt inlæg ,men undskyld ,jeg må indrømme jeg kan nok ikke lige matche din tilkalder vagt eller misforstår jeg noget når du skriver ( min nuværende tilkaldevagt som knalder mig 6-7 gange i træk når jeg ringer efter ham ) 6-7 gange ,med mindre det er en gang frem og en gang tilbage kan jeg godt matche ham :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sad sammen med 6 af mine veninder her i weekenden til mega tøsehygge :) 

 

Som det altid sker når piger er i festligt lag - så faldt snakken lynhurtigt på pik, sex og masser af det..... snak altså..... for sex er der sgutte meget af hos dem. 

 

Og så var det jeg blev nysgerrig... for hvorfor ?? Hvad var klagepunktet ? ... eller klagepunkterne?? 

 

Det skal lige siges - det er skønne dejlige piger først i 30'erne... fuck der er gang  i dem...... de minder meget om mig flere af dem... og de kan og vil altså gerne det meste.... ofte :)  - med andre end deres mænd (sjovt nok)

 

 

Når man læser herinde - så er tendensen jo rimelig tydelig... konen gider ikke ret tit hvis overhovedet..... total modstrid med det tøserne sidder og siger efter 4-5 glas vin

 

Så nu sidder jeg med 2 parter der hver især siger at hinanden ikke gider ?   Enten gider ingen af parterne hinanden - eller også så er der "NOGET" vi piger ikke gider... men hvad??

 

Så jeg spurgte pænt ind til problemet hos de 4 der har faste mænd på tapetet..... og ALLE!!! 4 (der faldt jeg ned af stolen) sagde at deres mænd faldt i søvn efter runde 1... 

 

Der lå de... klar til runde 2 - og ved siden af dem lå en mand.... og snorkede... 

 

Jeg havde lyst til at skrige "kom ind i kampen" - for det kan da simpelthen ikke passe at mænd falder i søvn efter 1. eller bare 2-3 runde... der er der da ikke noget der hedder!!!

 

Indrømmet - jeg har aldrig oplevet problemet selv, for jeg ville da aldrig tillade en mand at falde i søvn efter 1 runde... det er uacceptabelt.... søvn er noget man falder om i af udmattelse.... ikke før...  

 

min nuværende tilkaldevagt som knalder mig 6-7 gange i træk når jeg ringer efter ham,  leverer da den mindste performance man kan forlange af en mand...  - selvfølgelig gør jeg da også meget for at "holde ham igang" undervejs - men mindre end det han leverer er da ikke ok i min optik selv om det er mig der faciliterer det.. 

 

Så kunne jeg jo ikke lade være med at spørge hvad de gjorde for at "få ham igang igen" .... og svaret var tragisk... "ingenting" - for intet fik dem da til at føle sig utilstrækkelige og usexede som en mand der er faldet i søvn efter en enkelt omgang...  som om de gad belønne det :( :(

 

Ok - manden sender et signal om at han faktisk ikke gider hende og hun svarer igen ved ikke at gide ham.....  ikke skide smart :( :(

det er jo den perfekte start på en ond spiral hvor man ender med slet ikke at gide hinanden - hverken ham eller hende...  så bliver sexen noget der skal overståes :( :( :( 

 

Personligt synes jeg først det bliver RIGTIG sjovt omkring runde 3... det er der hvor han måske har brug for en lille pause og så må tage hænderne i brug til fisting eller sprøjteorgasmer... eller hvad ved jeg.... der hvor ømheden begynder at prikke første gang... og hvor tingene bliver mere "sjove" og mindre "målorienterede" - og det der var gennemgående var - at alle mine veninde er helt enige.... 

 

det er først der det for alvor begynder at blive rigtig sjovt...(og ømt og kærligt og varmt og alle de ting nærheden skal være)

 

 

Hvorfor fortæller jeg jer den her deprimerende historie...... fordi jeg på vej hjem fik lyst til at bede jer mænd  der kan genkende det her om en ting: 

 

vil i dog ikke nok holde jer vågne????

 

når i har fået 1 runde (MÅSKE 2 hvis bølgerne går højt) - så er der altså ikke noget med at falde i søvn... det er  der i skal vise at i "vil" hende... og det er der hun skal føle sig attrået og begæret og ønsket så hun vil have mere...  næste gang og næste gang og næste gang igen.... (og ikke begynder at spise ude)

 

At falde i søvn efter 1 gang... NIX!!! no-go - dur ikke.... i må op på  hesten... om det så skal koste en formue i potenspiller eller koffein-piller... whatever..  

 

Men hvis det gængse indtryk jeg fik fra mine gode veninder holder stik...så er det i hvert fald et sted at starte... for de sagde lige ud at de gad sgu ikke det pjat for hvem pokker gad lægge røv til 15 min sex bare for at ligge på en våd plet og føle sig tom når han begynder at snorke.. 

 

Det er en spiral der kan vendes ret let.... og ingen skal komme og fortælle mig at det er sjovere at sove end at knalde!!   :) :)

 

 

Bare en tanke... for jeg synes det er så ærgeligt for alle parter hvis en del af problematikken skyldes en dum spiral der kan vendes ved bare at.... lade være med at falde i søvn. :)

 

 

 

Er dit indlæg en provokation eller er det sandt? det lader vi stå et øjeblik. 

Hvis det er sandt, så er det altså de færreste mænd der kan være i ringen så længe som du drømmer om. 

Jeg snorker i 3 H

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ofte er der sikkert tale om en ond cirkel. Man glemmer hurtigt legen, når den første stormende forelskelse er brust af. 

Så går der hverdag i lortet, og så kommer problemet med logistikken som Jazz nævner. 

 

Jeg er enormt søvnig, når jeg har skudt af - meeeeen jeg kan da holdes vågen og gøres klar igen, hvis pigen er lidt aktiv, og ikke bare ligger og stresser for at gøre mig klar til at pumpe igen. Det går sgu begge veje. Manden vækker i første omgang kvindens lyst, og så knalder de. Så er hun først rigtig varmet op, og han går kold. Så må hun igang med at lire ham op igen. Det kan sagtens lade sig gøre, det var jo det der skete i de første berusende uger, efter man brændte varme på hinanden. 

 

Tantra er en fantastisk god vej til at finde tilbage til sine dybder, væk fra hverdag. Det er kalendersex, men det glemmer man når man er igang. Jeg holder i 2-3 timer ved tantra. Jeg er hamrende ophidset hele vejen, men jeg holder mine skud tilbage. Rent fysisk er det sådan at mænd bliver søvnige når der er sprøjtet. Hold det tilbage, nyd heden og ophidselsen. Nyd hendes mange orgasmer, dybe suk og vilde hyl. Prøv lige at overvej om det er så vigtigt at der skud kommer nu eller senere?  Ved at holde det tilbage stiger intensiteten også mange 100% - jeg garanterer. 

For at det virker bliver pigen også nødt til at lære lidt om tantra, og at læse mandens reaktioner, så hun kan hjælpe ham med at holde længere. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev lidt provokeret af det du skriver her. Det er det sidste, det med 'belønning'. Hvorfor er sex en 'belønning' som kvinden giver manden? Hvis det er holdningen blandt dine veninder, så tror da fanden at manden ikke gider dem mere end højest nødvendigt (læs:en enkelt udløsning). Dine veninder trænger til en holdningsændring! Et andet mandesyn måske ville hjælpe lidt.

 

Det overrasker mig gang på gang hvor lidt kvinder forstår sig på mænd! 

 

Kvinder er handelsobjekter. Hvis du ikke vidste det tiger så ved du det nu. Forskellen er prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

fedt inlæg ,men undskyld ,jeg må indrømme jeg kan nok ikke lige matche din tilkalder vagt eller misforstår jeg noget når du skriver ( min nuværende tilkaldevagt som knalder mig 6-7 gange i træk når jeg ringer efter ham ) 6-7 gange ,med mindre det er en gang frem og en gang tilbage kan jeg godt matche ham :) ?

 

ham jeg lidt humoristisk har givet kælenavnet "tilkaldevagten" er en jeg ringer til hvis jeg har brug  for sex... og så dyrker vi sex 6-7-8 gange fordelt over 4-5 timer... og så er vi begge så trætte at vi falder i søvn... 

 

Han har hårdt arbejde... og det har jeg ved gud også :) så jeg forstår ikke den der med hvorfor man ikke skal kunne  sent...  selvfølgelig er vi da mærket af en lang dag ... og hvad så ?  

 

Der er ikke noget der kan få en på dupperne som god sex... og latter og sjov og eksperimenteren....  

 

Som sagt - jeg kender ikke mine veninders problemstilling på egen krop... men jeg kan da konstatere at de ligner mig, og mænd kan sagtens dyrke sex på den måde jeg gør med "tilkalderen" for hvorfor skulle han og jeg være noget særligt eller noget enestående.. 

 

 

Deraf min bøn... lad være med at falde i søvn.... jeg  siger ikke at hverdags-sex skal være mindst 5 runder hver gang - SLET IKKE :) :) :) men hvorfor ikke mindst 2-3 stykker... det er da værd at bruge al tid i hele verden på... også efter en lang dag :) 

 

Eller??

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

 

vil nok også sige, at det OP lægger op til LANGT oversiger mine evner - for nu at sige det mildt :smile:

 

Hvis 6-7 gange skal være normen, så må lægemiddel industrien, for mit vedkommende, komme med nogle stærkere medikamenter end dem der findes på markedet nu

 

 

 

Redigeret af peterhansenx

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg er enormt søvnig, når jeg har skudt af - meeeeen jeg kan da holdes vågen og gøres klar igen, hvis pigen er lidt aktiv, og ikke bare ligger og stresser for at gøre mig klar til at pumpe igen. Det går sgu begge veje. Manden vækker i første omgang kvindens lyst, og så knalder de. Så er hun først rigtig varmet op, og han går kold. Så må hun igang med at lire ham op igen. Det kan sagtens lade sig gøre, det var jo det der skete i de første berusende uger, efter man brændte varme på hinanden. 

 

 

 

godt beskrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enormt søvnig, når jeg har skudt af - meeeeen jeg kan da holdes vågen og gøresklar igen, hvis pigen er lidt aktiv, og ikke bare ligger og stresser for at gøre mig klar til at pumpe igen. Det går sgu begge veje. Manden vækker i første omgang kvindens lyst, og så knalder de. Så er hun først rigtig varmet op, og han går kold. Så må hun igang med at lire ham op igen. Det kan sagtens lade sig gøre, det var jo det der skete i de første berusende uger, efter man brændte varme på hinanden.

PRÆCIS.... det er det der er hele min pointe....

der er jo blot forskel på at gå kold (hvilket er helt fair) - og på at falde i søvn.... kan i ikke nok holde jer vågne :) det er hele "falde i søvn" delen der er gal og som får det til at kikse..

der er jo ikke noget frækkere end at "vække" en mand der er lidt mat i koderne så han gider igen... så ved man jo som pige at man har "the touch" :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være med at fokusere så meget på "klatten".

Når sex har været bedst, har vi spillet op til hinanden, provokeret, flirtet, trukket tilbage, leget, nusset, pirret. Det giver grundlag for langvarig leg i sengen.

Desværre kan jeg se, at jo ældre jeg bliver, jo færre runder kan jeg klare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lad være med at fokusere så meget på "klatten".

Når sex har været bedst, har vi spillet op til hinanden, provokeret, flirtet, trukket tilbage, leget, nusset, pirret. Det giver grundlag for langvarig leg i sengen.

Desværre kan jeg se, at jo ældre jeg bliver, jo færre runder kan jeg klare.

Ja, men runderne bliver længere og bedre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan I genkende nogle af disse udsagn fra et parforhold/ægteskab?

- Det er mandens ansvar at kvinden har lyst til sex.

- Det er mandens ansvar at forføre kvinden.

- Det er mandens ansvar at kvinden blivet tændt.

- Det er mandens ansvar at kvinden får orgasme.

- Det er mandens ansvar at sexakten bliver god.

- Det er mandens ansvar at skifte stilling.

- Det et mandens ansvar at kvinden bliver tilfredsstillet.

- Det er mandens ansvar at kvinden har tid, energi og overskud til sex.

- Manden skal være aktiv og handlende. Kvinden skal forføre, betages og være passiv og nydende.

Jeg kan genkende alt ovennævnte fra ægteskabet, fordi sådan starter et forhold, men efter tilstrækkeligt mange år er normerne mest irriterende og jeg kæmper lidt imod dem i det stille.

Hvis kvinden derimod sagde (ordret): "Jeg har lyst til mere, og jeg skal nok få dig op at stå". Ja, så falder jeg sgu ikke i søvn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med at kvinden står op kl 4 og gør sig lækker og derefter vækker manden med dejlig 'godmorgen / før job' sex ?

 

i de fleste tilfælde møder manden gerne 1-3 timer på job før end de fleste kvinder - alt taget i betragtning :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kone er heldigvis så fornuftig, at hun forlængst har accepteret, at jeg gerne vil have en lille lur bagefter  :) - især søndag og/eller lørdag morgen  :D  - og så står hun evt. op og laver morgenkaffe  :P

 

Troede egentlig at du med runde 2 mente at gøre det godt for konen også, men der har jeg lært at 1. runde er til hende, da vi sjældent kan komme samtidigt og når først jeg er kommet, så er det heller ikke så interessant for hende.

 

Mht. at gøre det flere gange - jo, det kunne jeg også, da jeg var yngre - nu kan jeg kun gøre det flere gange samme dag, hvis det er en ny interessant og slank model  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sad sammen med 6 af mine veninder her i weekenden til mega tøsehygge :) 

 

Som det altid sker når piger er i festligt lag - så faldt snakken lynhurtigt på pik, sex og masser af det..... snak altså..... for sex er der sgutte meget af hos dem. 

 

Og så var det jeg blev nysgerrig... for hvorfor ?? Hvad var klagepunktet ? ... eller klagepunkterne?? 

 

Det skal lige siges - det er skønne dejlige piger først i 30'erne... fuck der er gang  i dem...... de minder meget om mig flere af dem... og de kan og vil altså gerne det meste.... ofte :)  - med andre end deres mænd (sjovt nok)

 

 

Når man læser herinde - så er tendensen jo rimelig tydelig... konen gider ikke ret tit hvis overhovedet..... total modstrid med det tøserne sidder og siger efter 4-5 glas vin

 

Så nu sidder jeg med 2 parter der hver især siger at hinanden ikke gider ?   Enten gider ingen af parterne hinanden - eller også så er der "NOGET" vi piger ikke gider... men hvad??

 

Så jeg spurgte pænt ind til problemet hos de 4 der har faste mænd på tapetet..... og ALLE!!! 4 (der faldt jeg ned af stolen) sagde at deres mænd faldt i søvn efter runde 1... 

 

Der lå de... klar til runde 2 - og ved siden af dem lå en mand.... og snorkede... 

 

Jeg havde lyst til at skrige "kom ind i kampen" - for det kan da simpelthen ikke passe at mænd falder i søvn efter 1. eller bare 2-3 runde... der er der da ikke noget der hedder!!!

 

Indrømmet - jeg har aldrig oplevet problemet selv, for jeg ville da aldrig tillade en mand at falde i søvn efter 1 runde... det er uacceptabelt.... søvn er noget man falder om i af udmattelse.... ikke før...  

 

min nuværende tilkaldevagt som knalder mig 6-7 gange i træk når jeg ringer efter ham,  leverer da den mindste performance man kan forlange af en mand...  - selvfølgelig gør jeg da også meget for at "holde ham igang" undervejs - men mindre end det han leverer er da ikke ok i min optik selv om det er mig der faciliterer det.. 

 

Så kunne jeg jo ikke lade være med at spørge hvad de gjorde for at "få ham igang igen" .... og svaret var tragisk... "ingenting" - for intet fik dem da til at føle sig utilstrækkelige og usexede som en mand der er faldet i søvn efter en enkelt omgang...  som om de gad belønne det :( :(

 

Ok - manden sender et signal om at han faktisk ikke gider hende og hun svarer igen ved ikke at gide ham.....  ikke skide smart :( :(

det er jo den perfekte start på en ond spiral hvor man ender med slet ikke at gide hinanden - hverken ham eller hende...  så bliver sexen noget der skal overståes :( :( :( 

 

Personligt synes jeg først det bliver RIGTIG sjovt omkring runde 3... det er der hvor han måske har brug for en lille pause og så må tage hænderne i brug til fisting eller sprøjteorgasmer... eller hvad ved jeg.... der hvor ømheden begynder at prikke første gang... og hvor tingene bliver mere "sjove" og mindre "målorienterede" - og det der var gennemgående var - at alle mine veninde er helt enige.... 

 

det er først der det for alvor begynder at blive rigtig sjovt...(og ømt og kærligt og varmt og alle de ting nærheden skal være)

 

 

Hvorfor fortæller jeg jer den her deprimerende historie...... fordi jeg på vej hjem fik lyst til at bede jer mænd  der kan genkende det her om en ting: 

 

vil i dog ikke nok holde jer vågne????

 

når i har fået 1 runde (MÅSKE 2 hvis bølgerne går højt) - så er der altså ikke noget med at falde i søvn... det er  der i skal vise at i "vil" hende... og det er der hun skal føle sig attrået og begæret og ønsket så hun vil have mere...  næste gang og næste gang og næste gang igen.... (og ikke begynder at spise ude)

 

At falde i søvn efter 1 gang... NIX!!! no-go - dur ikke.... i må op på  hesten... om det så skal koste en formue i potenspiller eller koffein-piller... whatever..  

 

Men hvis det gængse indtryk jeg fik fra mine gode veninder holder stik...så er det i hvert fald et sted at starte... for de sagde lige ud at de gad sgu ikke det pjat for hvem pokker gad lægge røv til 15 min sex bare for at ligge på en våd plet og føle sig tom når han begynder at snorke.. 

 

Det er en spiral der kan vendes ret let.... og ingen skal komme og fortælle mig at det er sjovere at sove end at knalde!!   :) :)

 

 

Bare en tanke... for jeg synes det er så ærgeligt for alle parter hvis en del af problematikken skyldes en dum spiral der kan vendes ved bare at.... lade være med at falde i søvn. :)

 

*KLONK*! Jamen, det er da godt du har en du så'n lige kan ringe til, og kneppe dig 6-7 gange i løbet af en 4-5 timer - eller er 15 gange i løbet af 10 timer, eller var det 18-24 gange i løbet af 45 minutter? Så kan du jo sove roligt om natten.

 

Hvis indimellem gider åbne en avis og gøre dig klogere på samfundet af i dag, så vil du opdage, at kvinderne, som har skreget på ligestilling i 100 år, og fået den, altså også forlanger at manden skal stå til rådighed når HUN gider. HVIS du ahr læst det, og jeg tvivler sgu', så læs lige dit indlæg igennem igen, og spørg så dine liderlige veninder, og hvad de GØR for at imødekomme manden og gøre DERES del, andet end at ligge og vifte med deres køn!

 

Det er så svært at se pinden i din næstes øje, for bjælken i ens eget.

 

Og så synes jeg ærlig talt at dine medgimper skulle tage snakken med deres respektive mænd FØR de knevrer om det, til deres veninder - det er fandme dårlig stil!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan I genkende nogle af disse udsagn fra et parforhold/ægteskab?

- Det er mandens ansvar at kvinden har lyst til sex.

- Det er mandens ansvar at forføre kvinden.

- Det er mandens ansvar at kvinden blivet tændt.

- Det er mandens ansvar at kvinden får orgasme.

- Det er mandens ansvar at sexakten bliver god.

- Det er mandens ansvar at skifte stilling.

- Det et mandens ansvar at kvinden bliver tilfredsstillet.

- Det er mandens ansvar at kvinden har tid, energi og overskud til sex.

- Manden skal være aktiv og handlende. Kvinden skal forføre, betages og være passiv og nydende.

Jeg kan genkende alt ovennævnte fra ægteskabet, fordi sådan starter et forhold, men efter tilstrækkeligt mange år er normerne mest irriterende og jeg kæmper lidt imod dem i det stille.

Hvis kvinden derimod sagde (ordret): "Jeg har lyst til mere, og jeg skal nok få dig op at stå". Ja, så falder jeg sgu ikke i søvn.

 

 

AGREE

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med at kvinden står op kl 4 og gør sig lækker og derefter vækker manden med dejlig 'godmorgen / før job' sex ?

 

i de fleste tilfælde møder manden gerne 1-3 timer på job før end de fleste kvinder - alt taget i betragtning :D

 

Det gør de fleste polske kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin

 

Da jeg læste dit første indlæg i denne tråd, så forstod jeg slet ikke hvad med mente med "runder". Hvad er en runde? En orgasme til een af parterne?

Det jeg oplever fra hjemmefronten er så meget anderledes end den beskrivelse du har af god sex. Og det har den altid været.

Jeg har vist oftere lyst til sex end hende. Jeg holder som regel længe og kan til tider have svært ved at komme, mens jeg har lært hvad der skal til for at min kone kommer.

 

Runde 1 for os består således som regel i at jeg giver hende en orgasme, og runde 2 er så med fokus på mig. Da jeg som sagt nogle gange har svært ved at komme, så kan runde 2 blive lang. Men jeg oplever mest, at min kone ikke rigtigt er engageret efter runde 1. Hun har opnået sit mål, og "lægger nu bare krop til", og venter på at jeg kommer, så hun kan komme til at sove/komme ud af sengen...  Hvis runde 2 bliver for lang, så kan hun blive øm/få svie og ønske at stoppe før tid. Jeg har ikke oplevet at hun hungre efter flere runder. Hun er tvært imod så overfølsom på brysterne og klitten efter runde 1, at der helst ikke skal røres mere dér under runde 2 og den efterfølgende times tid. Og stimulering i skeden er ikke så udbredt ved hende, at hun får noget ud af runde 2.

 

Jeg skriver ikke dette for at bebrejde min kone og jeg er også tro imod hende. Jeg skriver det mere for at få ideer til at komme videre end runde 2. 

 

Jeg har det som flere andre mænd på denne tråd, at det nok kan blive svært at levere flere ladninger samme aften, men da jeg holder længe, så er der da mulighed for at skyde flere "runder" ind inden jeg kommer. Og som Aarhuselskeren beskriver, så kan jeg holde "holde det tilbage", hvis det skal være. Det sker ved at kende sig selv. Stoppe stimulering lige dine udløsningen. Så kan man få orgasme uden udløsning. Det kan gentages flere gange, og det bliver så meget bedre når man så endeligt kommer til sidst. Det er dog ikke noget jeg rigtigt for praktiseret med hende, da hun (under runde 2) mest bare venter på at jeg bliver færdig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får også en tanke, og den har hverken du eller dine veninder tilsyneladende tænkt. :)

Hvis han falder i søvn, så er det måske fordi det er sent på aftenen? Når en mand har sex morgen (hvor hans testosteron-tal er højest) eller om eftermiddagen, så har han nok ikke for vane at falde i søvn bagefter.

Det du nævner her er klassisk. Kvinden, som den typiske redebygger, vil først have sex når vinduerne er pudsede, opvasken er klaret osv osv. Kunne du ikke prøve at foreslå dine veninder at starte festen lidt tidligere?

I virkeligheden fejler du og veninderne jo i at se at mandens bedste mulighed for at performe ligger i dagens første halvdel, og forlanger igen igen at sex skal være på hendes præmisser.

 

Helt enig, min kone vil også helst knalde klokken lort om aftenen, når man er død træt og bare helst vil sove. Det dur bare ikke, hvis man forventer den helt store tur  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...