Hop til indhold
Jasmin

"Jeg kommer".... 3....2....1......og ....ZZZzzzzz ZZZzzzzz

Recommended Posts

Jeg mener nu også at jasmin selv snakker om runder osv.

Det gør mænd nok også :)

Men hvis det strækker sig over længere tid, så er det vel tiden og nydelsen som er det vigtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok så er jeg bøsse med hang til kvinder.

 

Ja det er du åbenbart :wink:

 

Bare prøv at se prinsessen på den hvide hest komme og forføre prinsen. 

 

De forhold jeg har kendskab til hvor det er kvinden der har scoret manden, de bærer tydeligt præg af det 20 år efter;-)

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er du åbenbart :wink:

Bare prøv at se prinsessen på den hvide hest komme og forføre prinsen.

De forhold jeg har kendskab til hvor det er kvinden der har scoret manden, de bærer tydeligt præg af det 20 år efter;-)

Score og forførere har intet tilfælles i denne sammenhæng. Vi andre taler om at forføre hinanden------------ lang tid efter scoringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Score og forførere har intet tilfælles i denne sammenhæng. Vi andre taler om at forføre hinanden------------ lang tid efter scoringen.

 

 

Har du prøvet at blive forført af en kvinde ud at have tegnedrengen oppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De mænd jeg kender der vil forføres. De er bøsser, intet ondt i det.

Jo meget ondt i det. :(

Jeg vil gerne forføre, men elsker også at blive forført af kvinden. Meget! Er man i langtvarigt parforhold burde det være 50/50, men når nogen spørger mig "hvorfor gør du ikke noget", er mit svar: "fordi jeg er fucking træt af, altid at være ham som gør noget".

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Er man i langtvarigt parforhold burde det være 50/50, men når nogen spørger mig "hvorfor gør du ikke noget", er mit svar: "fordi jeg er fucking træt af, altid at være ham som gør noget".

 

Du har ansvaret for at tænde op ;-) Det kan kvinder ikke finde ud af. (Jo hvis der ligger en flok tusser og venter på dem)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg læset alt det du skriver Jazz - og der er rigtig meget;)- så undrer jeg mig over du deler elskoven op i runder? Hvorfor ikke eeeen lang karrusel tur på 2-3-4 timer?

Et det vigtig at dit boytoy kan aflevere klatten et antal gange, at du får x antal orgasmer?

Det er sgu da tiden man er på bjerg tinden der rykket, ikke den fede men korte rutche tur ned.

personligt - og det er altså helt personligt for mig hvor jeg kun taler for mig selv - tænder jeg ufattelig meget på fyrens orgasme... både de våde og de tørre :) og vanligvis har han brug for en pause når han har givet mig den tilfredsstillelse det er at mærke ham komme

det giver en rimelig naturlig opdeling når det lige præcis er mig han knalder med :) dvs runder... derfor er runder et naturligt ordvalg for mig.. 

alt efter hvem man er ville der ganske givet intet være at udsætte på en enkelt "runde" på 2-3-4 timer... det ville ikke være noget for mig personligt.. men der er uden tvivl mange der ville elske det

mht at komme selv - der er jeg lidt speciel for jeg har så let ved det både når han knepper mig hårdt, når han stimulerer mig rigtigt med tungen eller fingrene eller giver mig sprøjteorgasmer.. så jeg tæller aldrig for så ville jeg være nødt til at fokusere for meget på det..

men jeg har den specielle fetish at jeg VIRKELIG tænder på når manden kommer - og gerne meget voldsomt fysiskt hvor kroppen spasmer... så lige i mit tilfælde har det faktisk en del at sige.

Mine veninder der gav mig ideen til dette debatoplæg ville sikkert med glæde tage til takke hvis 1 (og eneste) runde varede 1-4 timer... så ville de jo ikke have behovet for mere som de har nu :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ansvaret for at tænde op ;-) Det kan kvinder ikke finde ud af. (Jo hvis der ligger en flok tusser og venter på dem)

Hey Morten...? Prøv at slippe repeat-knappen.

Du behøver jo ikke at forplumre samtlige debatter herinde med dit nedladende kvindesyn, vel ej?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå ... men ... jeg kan sgu godt lide at blive forført af kvinden, i modsætning til andre neandertalere, og jeg spiller ikke kostbar hvis madammen står i undertøj og siger "har du bestilt et blow job?". :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Morten...? Prøv at slippe repeat-knappen.

Du behøver jo ikke at forplumre samtlige debatter herinde med dit nedladende kvindesyn, vel ej?

Repeat knappen er vist trykket ind og sparket af! Man kan kun håbe på det spor på pladen snart er slidt ned :-) Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey Morten...? Prøv at slippe repeat-knappen.

Du behøver jo ikke at forplumre samtlige debatter herinde med dit nedladende kvindesyn, vel ej?

 

Jeg har nu svært ved at tro, at Morten er en mand. En ting er at formulere et lidt fastlåst kvindesyn, det er der mange mænd der kan. Men at formulere det, som kom det fra en halvsur forsmået kvinde, det er nok de færreste mænd der evner denne kunst.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå ... men ... jeg kan sgu godt lide at blive forført af kvinden, i modsætning til andre neandertalere, og jeg spiller ikke kostbar hvis madammen står i undertøj og siger "har du bestilt et blow job?". :P

 

Jeg ville nok heller ikke sige nej, men at tale om kunstarten for føring er nok lige at stramme den lidt. Skal en mand forføre en kvinde, hjælper det ikke meget at gå direkte på, iført boksershorts og en kæp bemærkning "Hvad så der basse-trold, skal du lige have en tur på høvlebænken".  Den direkte form, virker typisk (generelt) kun den ene vej, med mindre alt muligt andet er selvtændt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu svært ved at tro, at Morten er en mand. En ting er at formulere et lidt fastlåst kvindesyn, det er der mange mænd der kan. Men at formulere det, som kom det fra en halvsur forsmået kvinde, det er nok de færreste mænd der evner denne kunst.  ;)

 

Det er i hvert fald en troldeagtig adfærd. Måske er denne skribent i virkeligheden frk. Harm i Mortenklæder?  :eek: :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

mon ikke Morten baserere sine holdninger på egne oplevelser ?

 

Det tror jeg :)  Hvilket jo  så - på den anden side - indikerer at han kun har middelmådig succes med kvinder. 

 

Morten1981 har formentlig glemt at som man råber får man svar .....

 

Kvinder forfører jo kun dem de gider :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Morten...? Prøv at slippe repeat-knappen.

Du behøver jo ikke at forplumre samtlige debatter herinde med dit nedladende kvindesyn, vel ej?

 

 

Nedladende kvindesyn fordi at jeg opfordrer vi mænd til at tage mere initiativ - Prøv et par andre briller inden du skubber til mig næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

mon ikke Morten baserere sine holdninger på egne oplevelser ?

 

Det tror jeg :)  Hvilket jo  så - på den anden side - indikerer at han kun har middelmådig succes med kvinder. 

 

Morten1981 har formentlig glemt at som man råber får man svar .....

 

Kvinder forfører jo kun dem de gider :)

 

 

Jeg vil da føle mig som en vatpik hvis en kvinde forførte mig. Det er da manden der skal stå for at forføre. 

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
Jeg kan desværre ikke læse din trådstart som andet end en højrøstet og temmelig selvfed provokation.
Og hvis du undrer hvorfor så mange reagerer på din indstilling til din hunks prestationer, så læs igen hvad du skrev (mine markeringer i rødt):

 

min nuværende tilkaldevagt som knalder mig 6-7 gange i træk når jeg ringer efter ham,  leverer da den mindste performance man kan forlange af en mand...  - selvfølgelig gør jeg da også meget for at "holde ham igang" undervejs - men mindre end det han leverer er da ikke ok i min optik selv om det er mig der faciliterer det.. 

 
XXXXXX
 
Personligt synes jeg først det bliver RIGTIG sjovt omkring runde 3... det er der hvor han måske har brug for en lille pause og så må tage hænderne i brug til fisting eller sprøjteorgasmer... eller hvad ved jeg.... der hvor ømheden begynder at prikke første gang... og hvor tingene bliver mere "sjove" og mindre "målorienterede" - og det der var gennemgående var - at alle mine veninde er helt enige....

 

 

 

Runder ...? Hvad fanden er det? Noget man kører på puben?
Den gang jeg og min kone var på top, kunne hun komme mere end 50 gange, før jeg kom overhovedet. Vores eneste runde varede i nogen eller nogle timer, og jeg kan garantere dig for at hun efter de 50+ orgasmer, ikke ønskede mere. Og jeg ønskede heller ikke mere end min eneste. Har aldrig gjort.
 
For den som vil reflektere lidt mere over tingen og måske fra et andet perspektiv se Jasmin's angreb på dårlige, dovne, søvnige - eller hvad hun nu vil kalde os - elskere, kan jo læse terapeuten Sara Skaarups betragtelse.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nedladende kvindesyn fordi at jeg opfordrer vi mænd til at tage mere initiativ - Prøv et par andre briller inden du skubber til mig næste gang

 

Morten Nej ikke derfor. Men fordi der i dit udsagn om, at kvinder kun kan ønske at forføre mænd for pengenes skyld, ligger en underkendelse af at kvinder kan have en selvstændigt udfarende sexualitet.

 

Og en underkendelse af at mænd også holder af at føle sig begæret og forført, ligger der vel også i det. Med andre ord et ret gammeldags syn på kønsroller.

Redigeret af leraar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nedladende kvindesyn fordi at jeg opfordrer vi mænd til at tage mere initiativ

Nope, ikke derfor. Gå tilbage til mit forrige indlæg, og læs hvad jeg har citeret dig for. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da føle mig som en vatpik hvis en kvinde forførte mig. Det er da manden der skal stå for at forføre. 

 

Så hører du da også hjemme i hulen blandt neanderthalerne. Der er da ikke noget skønnere end at lade sig forføre af en kvinde og lade sig rive med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hører du da også hjemme i hulen blandt neanderthalerne. Der er da ikke noget skønnere end at lade sig forføre af en kvinde og lade sig rive med.

 

 

Ja måske har du ret i det første. Nu har jeg ikke prøvet at betale en kvinde for at forføre mig. Men jeg har forført et par kvinder og det gav da en god fornemmelse når de var lagt ned.

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...