Hop til indhold

Fjernet moderatorer og ny Superbruger-status

Featured Replies

Skrevet

@Bananas tror ikke engang jeg nåede at beklage mig over den hårdere linje før jeg var ude🤷🏼‍♀️😂🤣..

Tror sådan et opslag hvor der måske bliver klarlagt hvad folk faktisk synes ville være en god ide.. Der findes fedterøve bestemt men jeg har edermame modtaget mange beskeder, mails, opkald omkring at de har savnet det gamle EG at der slet ikke var det samme liv og glade dage eller passion efter den nye linje var lagt..

For mig var det nok mest bare det manglende svar på min henvendelse efter 10 år herinde hvor jeg selv føler jeg har deltaget på godt og ondt der faktisk var øhm.. sårende.. En affærdigelse med “vores tålmodighed er opbrugt” virkede bare så dehumaniserende for mig.. Fair at de smider mig på porten selvom jeg er uenig det er deres ret osv men fuck sake send mig da en pæn besked der forklarer det i stedet for en dehumaniserende kommentar i et opslag som alle så kan sidde og grine i skægget af..

• Svar 244
  • Visninger 14.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ensomfyr
    ensomfyr

Der kan sikkert altid diskuteres, om moderatorerne gør det godt nok. @Stapler og @Bryan Mills har gjort det på deres måde, og jeg synes helt sikkert, at de har gjort set enormt stort arbejde for at f

• Tak for informationen i denne besked, @Administrator, rart at høre fra dig! 😄😁😆

• Gylletrold
    Gylletrold

Mange tak. Det glaeder mig at, at der er lidt resson i hvad der foregaar herinde. Nu kan jeg saa godt tillade mig at sige, at jeg finder, at det er gaaet fuldstaendigt amok Det har vaeret helt ved sid

Postede billeder

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 8 minutter siden:

Var det bare det bedste du kunne komme op med? Nu skuffer du mig:-)

Når niveauet bliver tilpas lavt så kan jeg ikke følge med mere nej så der må jeg skuffe dig du må kravle rundt nede i sølet helt alene☺️💁‍♀️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 21 timer siden:

Jeg kan godt skærer det ud i pap😊: “jeg havde intet skrevet umiddelbart inden udsmidningen og da jeg gik ind og så udsmidningen stod der jeg var i karantæne i 30 dage pga en advarsel givet d. 23 marts 2018”.. Det fandt jeg selvfølgelig mærkeligt fordi hvis det var 30 dage fra d. 23 marts 2018 så burde jeg jo være ude igen da vi jo var i år 2025 da udsmidningen fandt sted..

Da jeg udbad svar på hvorfor jeg var smidt ud fik jeg at vide at “det kunne de ikke give mig noget svar på men jeg tangerede til flest advarsler på eroguide” (hvis dem jeg kan se nu er de seneste jeg fik inden udsmidning så er den nyeste fra d. 23 marts 2018 altså 7 år før udsmidningen).. Man kunne jo tolke de 7 år uden forseelser som om jeg havde lært det af den sidste advarsel🤣..

Udover det så havde jeg den gang 7 advarselspoint.. På over 6000 indlæg.. Skal man kunne debatterer omkring emner der ligger en på hjerte så 7 advarsler på 10 år og 6900 indlæg ikke særlig meget synes jeg..

Nu er det egentlig dig selv der bringer dig selv og din situation op, ja nærmest som et af dine første opslag

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

@Bananas tror ikke engang jeg nåede at beklage mig over den hårdere linje før jeg var ude🤷🏼‍♀️😂🤣..

For mig var det nok mest bare det manglende svar på min henvendelse efter 10 år herinde hvor jeg selv føler jeg har deltaget på godt og ondt der faktisk var øhm.. sårende..

Det kan jeg godt forstå. De lykkedes nok såre temmelig mange og nogle uretfærdigt. Men desværre er det nu en gang sådan at magt korrumperer og får man nogen med for meget magt imod sig så kan det kun blive shite. At de ikke kunne se at det gode du førte med dig herinde opvejede dine eventuelle fejl med nogle 100 procent var lidt trist.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 50 minutter siden:

Ja det der lille “Uanset” fortsætter afsnittet ovenover..

Fair nok. Men netop pga ikke bare punktum, ikke bare linjeskift. Men nyt afsnit. Kunne det være nyt “emne” og taget i betragtning af at jeg havde argumenteret med deres ændring i modering med antal rapporter op mod, antal mods lignede det svar til det punkt i samtalen.

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 50 minutter siden:

Nu er det egentlig dig selv der bringer dig selv og din situation op, ja nærmest som et af dine første opslag

Men bad jeg om din personlige mening omkring mig af den grund.?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Bare rolig, den har du slet ikke fået.

Du har blot hørt om din gebærden herinde, og om hvor “tonedøv” du åbenbart har været.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Ja undskyld jeg blander mig i jeres interne diskussion, igen. Men stop din dobbeltmoral, du har jo selv givet din personlige mening om bl.a. mig. Jeg sidder og kommenterer på du burde være ude og blive ude når du havde 7 advarsler. Du siger såx på et tidspunkt, du også mener jeg burde være bannet, men på hvilket grundlag?! Din personlige holdning.

Der er forskel på hvordan man debatterer, du indrømmer endda selv du ikke holder dig for go til at synke ned på, hvad du mener er andres niveau. Måske det er og var dit problem, hold dig saglig.

Du har også et sted skrevet det sidder “fedterøve”. Du deler gerne din mening om andre. Og holder det ikke til saglig og faglig debat.

Så hvis du ønsker at diskutere hvad og hvordan der skulle have været modereret i stedet for, hvad er så din opfattelse af “person angreb”. ?

Skrevet

Uden at gå ind i længere diskussion omkring de tidligere moderatorer, bemærker jeg blot, at man nu debattere mere frit, og det er vel ikke så ringe endda.

Skrevet

Tak for undskyldningen men du kunne bare blande dig udenom i stedet for☺️..

Argh.. Der tolker vi helt forskelligt.. Du skriver direkte i oplaget før mit omkring hvorvidt vi føler hinanden burde være herinde at jeg burde være smidt ud længe før.. Så kan du kalde det “ud fra retningslinjerne” lige så meget du vil..

Jeg er dybt uenig i mange af mine advarsler og hvis du ikke er oppe på i hvertfald 7 så forstår jeg det simpelthen ikke fordi jeg ved vi har haft vores ture herinde.. Det må så kun have været mig der fik advarsler de gange🤷🏼‍♀️..

Jeg respekterer ikke folk der ikke respekterer mig.. Så dejlig nemt og lige til er det.. Så når man taler nedladende til mig ja så få man godt nok tilbage af samme skuffe.. Det kan du så synes om hvad du vil det ændre ikke på det er sådan jeg er og er super glad for at være☺️💃.. Så kan de andre blive på den høje hest og føle sig bedre end.. Det dem frit for..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

at jeg burde være smidt ud længe før..

Gider ikke lige gentage alt hvad jeg allerede har skrevet men ja, eftersom du selv oplyste dine advarsler var fra 2018. Skulle du jo være smidt ud allerede da du ramte 7. Altså længe før du blev det.

Og nej har et fint rundt 0.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Tak for undskyldningen men du kunne bare blande dig udenom i stedet for☺️..

Husk nu forpokker at tage den svaret er til - det ender med at du får en advarsel.

Skrevet
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Gider ikke lige gentage alt hvad jeg allerede har skrevet men ja, eftersom du selv oplyste dine advarsler var fra 2018. Skulle du jo være smidt ud allerede da du ramte 7. Altså længe før du blev det.

Og nej har et fint rundt 0.

Så det selvfølgelig også nemt at være enig i at tingene var fede☺️..

Og det forstår jeg så slet ikke.. Men ja.. Jeg hverken var eller er moderatorer og de har jo gjort som de fandt korrekt uanset hvad andre mener👍..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Og det forstår jeg så slet ikke..

Hvis vi nu udelukkende skal kigge på vores hidtidige diskussioner. Så kan dine advarsels point også umuligt komme fra dem da jeg ikke var her 2018. Og jeg tror derfor det du / vi begge muligvis har fået er irettesættelser i kommentar feltet. De kommentarer er ikke ensbetydende med point.

Og jeg tror det generelt er en udbredt misforståelse at de kommentarer fra mods var Advarsler/point.

Du har også selv sagt 4 af dine point var pga reklame.

Skrevet

Det forekommer mig at hele denne debat holdes i live af en enkelt person eller nogle få personer, som ganske enkelt ikke kan og ikke vil acceptere at ejeren har valgt en ny kurs for Eroguide.dk

Hvis det er tilfældet, så medvirker vi selvfølgelig alle til at holde denne tråd i live.
På en præmis som kun en enkelt bruger, eller nogle meget få brugere er interesseret i at holde i live.

Vi alle vil kunne vælge at imødekomme denne præmis med en tavshed, der forårsager at der ikke vil forblive en ny lejlighed til at svare igen hver gang vi selv gør det.

Det vil se i øjnefaldende akavet ud, hvis en person ender med at fortsætte en enetale, i fraværet af nogens respons.
Det kan jeg trods alt kun vanskeligt forestille mig, at nogle har lyst til at udstille sig selv for i længden.

Men for at få syn for om jeg har ret, så forudsætter det jo at alle vi andre, jeg selv inklusiv vælger ikke at svare igen og igen i denne tråd.

Selv havde jeg indstillet mig på et liv i alt fremtid, uden at være aktiv i forum på EG, men jeg er glad for at jeg fik lov til at vende tilbage.
Jeg er også kun, det kan nok glæde nogle, kun skyggen af fordums Rejsenetværk på godt og ondt.

Kommer aldrig til at have noget at byde ind med igen, som jeg havde da jeg var bedst og værst!

Lever nu i mindernes land 🥲

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden:

af en enkelt person

🤣🤣🤣🤣

Tak for jeg ikke skal lave enetale. Men måske du skulle have fulgt med i tråden inden den påstand. Jeg var tavs længe. Mens andre kommentere videre indtil der faldt en påstand jeg ikke ville sidde overhørig.

Men du tager fejl i en stor ting. Jeg har accepteret den nye linje. Jeg har det svært med at acceptere folk bliver ved at hakke på mods. Så ja hvis folk stopper med at kommentere bliver her logisk nok tavst.

Skrevet

Og @Rejsenetværk

Sidste kommentar fra mig med mindre andre starter op igen og kun fordi jeg hader at blive løjet om.

Ironisk nok er 3weeks later under en af mine kommentarer.

Det er ikke mig der starter igen.

Fra 5/5 - 7/6 kommenterer jeg en gang og kun for at hjælpe en med at finde reglerne.

Så få styr på dine facts inden du inddirekte beskylder mig for noget. Tak

IMG_0443.jpeg

Skrevet

Denne tråd, på trods af uenigheder og pletvis uhøvisk tale, er præcis det der har manglet plads til!!!

Jeg føler på ingen måde at jeg har svinet mods til, kun kritiseret linjen. Jeg har faktisk forsvaret dem i flere tråde der kritiserede, men jeg kan i den grad godt forstå at mange har brug for lige at lufte deres frustrationer og jeg føler at jeg både har været vidne til og offer for en del uretfærdig behandling.

Da de strammede linjen (af hvilken grund det nu skete) tror jeg at sitet havde været bedre tjent med at de havde trukket sig og ladet det være uden moderation. Personlig blokering som eneste middel havde været bedre end lemfældige advarsler og karantæner.

Vi kunne opfordre Admin til at gøre det demokratisk, så et antal stemme kan udelukke eller tilgive brugere...

Skrevet

Jeg ved ikke hvad i skriver om længere men nu mangler vi kun TheLion, så er alt præcis som i gamle dage.

Refresh skrev, for 44 minutter siden:

Vi kunne opfordre Admin til at gøre det demokratisk, så et antal stemme kan udelukke eller tilgive brugere...

”Refresh blev stemt ud af TheLion, Thelion2, TheHawk, TheStalker og 79 andre brugere”.

Skrevet

Når jeg sidder og læser de sidste sider, i denne meget lange tråd, Så kommer det frem, at der er nogen der ligefrem

nyder at sende rapporter ???

Sådan lidt "stikkermentalitet"...sig mig hvor er vi henne?

tsk tsk...han/hun har skrevet...nu skal der skrives en rapport!

Stikker siger jeg bare!, føj

Især hvis det har ført til nogen er blevet smidt ud, eller fået advarsler...som nogen øjensynlig, går meget højt op i..

for at skade andre?

Hvad er det for nogle mennesker, der gør den slags?

Sig ordet for dig selv: STIKKER!

Føj!😡

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.