Hop til indhold

Fjernet moderatorer og ny Superbruger-status

Featured Replies

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Det er jeg enig med hende i

Tak for forsvaret, har heldigvis brede skuldre. Ser dog ikke mig selv som et offer kunne jo bare selv stoppe med at svare hvis jeg ikke gider diskutere mere.

Men dejligt du står frem med din holdning, har du måske allerede gjort tidligere i debatten. Magter ikke lige bladre tilbage.

Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Samtidigt bemærker jeg, at kritikken af moderatorernes linje ofte går på

Både det du nævner. Men mest “vi ville have siden blev kørt på en anden måde”, derfor nægtede vi at respektere…. I mine øjne en inddirekte indrømmelse af. Vi ved godt vi brød reglerne, men vi var uenige i de skulle håndhæves.

• Svar 243
  • Visninger 14.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ensomfyr
    ensomfyr

Der kan sikkert altid diskuteres, om moderatorerne gør det godt nok. @Stapler og @Bryan Mills har gjort det på deres måde, og jeg synes helt sikkert, at de har gjort set enormt stort arbejde for at f

• Tak for informationen i denne besked, @Administrator, rart at høre fra dig! 😄😁😆

• Gylletrold
    Gylletrold

Mange tak. Det glaeder mig at, at der er lidt resson i hvad der foregaar herinde. Nu kan jeg saa godt tillade mig at sige, at jeg finder, at det er gaaet fuldstaendigt amok Det har vaeret helt ved sid

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvad var der reelt sket havde de bare passet butikken som før den hårde linje.? Ikke en skid er mit gæt..

Der blev færre moderatorer. Og som det er nævnt, moderering var baseret på rapporter. Mit gæt, min opfattelse, som har været sådan lige siden deres udmelding om “hårdere linje”, er de var ved at drukne i rapporter. De forsøgte så at løse det , ved at sige I får ikke længere så mange chancer. Helt logisk burde det have givet mindre arbejde hvis dem som gentagne gange brød reglerne, dem som de fik mange rapporter på røg ud. Det burde have givet færre rapporter.

Men folk ville ikke acceptere de valgte at håndhæve reglerne i stedet for at sidde og gentage sig selv i kommentarfeltet og sige “vil du ikke godt lade være med”.

Det er i bund og grund der uenigheden ligger, hvordan siden skulle modereres. De kunne ikke få flere kollegaer, de kunne heller ikke spørge admin må vi godt bruge de sanktions muligheder vi har. Og gentager. De modererede siden ud fra den vinkel at de ikke vidste hvor længe de stod alene med det.

Om man så mener det var det vilde vesten inden eller ej, om man kunne lide siden bedre da her var orden, ting lå hvor de skulle, relevant viden var til at finde fordi trådene ikke indeholdt alt muligt urelevant, det er igen øjet som ser.

Men at folk ikke respekterede dem, og mener de som brugere skulle bestemme hvordan siden skulle modereres det er det der gav konflikten.

At folk her bagefter stadig mener de har ret til at sidde og svine dem til på det personlige plan. Der hopper kæden af for mig.

Hvis det var en bruger som blev tiltalt og omtalt på den måde, så skulle folk nok reagere. Men det er ok at gøre det om mods blot fordi man var uenig.

At admin lader denne diskussion køre, at han tillader folk taler sådan om dem. At han ikke griber ind og siger nu er den sag uddebateret, det viser meget om ham og den linje der nu er lagt.

Skrevet

@SweettieDK jeg håber da ikke du ser mig svine nogen som helst til i nogen som helst tråd især ikke på et personligt plan.. Så det vil jeg lige godt ikke tage på mig..

Jeg ved godt hvad der skete.. Jeg mener bare ikke at man kan drastisk ændre på ting uden at gøre det i samråd med admin og kan man ikke det så kan man jo stikke følere ud.. Siden skulle forestille at være lavet for forbrugeren eller størstedelen af forbrugere så kunne det være man skulle have lavet en forespørgsel hvor alle brugere kunne ytre sig om hvad ønsket for siden var og ikke bare tage det på egne skuldre at rette op.. Så kunne det også være vi alle fik lyst til at hjælpe med at holde siden ved lige..

Uanset antallet af rapporter så fik man måske på den måde et reelt billede af hvad forbrugeren ønskede..

uenigheden fra min side er ofte at jeg ikke er enig i at det er afsporing der foregår.. Mange af de advarsler jeg har fået kan jeg godt sige “ja det sku rigtig nok” men i andre tilfælde har jeg tænkt “ej seriøst var det en afsporing.?”.. Det samme med reklame.. Så fordi jeg er kvinde må jeg ikke skrive “SweetieDK er en skide skøn kvinde der passer på dine ønsker” uden det er reklame.? Det forstår jeg ikke.. De første 3-4 advarsler jeg fik var for reklame fordi jeg havde anbefalet andre kvinder.. Like what the fuck.. Når man så ikke kan se “det her er afsporing” så det utrolig svært at genkende og derved undgår en anden gang..

Skrevet

Så fordi du bare stiller spørgsmål fordi de i DINE øjne ikke virker til at jeg formår at forstår noget så det ikke “mindre pænt skrevet” eller hvor vil du hen med det første stykke.? Jeg forstår udemærket hvad du skriver men jeg er bare ikke enig.. Det gør ikke min formåen til at forstår ting hverken mindre eller mere end din formåen🙄..

Sidste del ved jeg heller ikke hvor du vil hen med andet end at skrive nedværdigende igen om mig.. Måske skulle du moderere dig selv lidt😊..

Skrevet

“Men at folk ikke respekterede dem, og mener de som brugere skulle bestemme hvordan siden skulle modereres det er det der gav konflikten.”

Der jeg virkelig uenig.. Som skrevet så kan afsporing være svær at se fordi det er lidt “øjet der ser”.. Som jeg ser det så ønskede ingen at være dem der bestemte eller dem der modererede.. De ønskede mere bare at der var den samme mængde moderering som der hele tiden havde været.. Så der nogen der mener der ingen moderering var men det jeg ikke enig i..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Så fordi du bare stiller spørgsmål fordi de i DINE øjne ikke virker til at jeg formår at forstår noget så det ikke “mindre pænt skrevet” eller hvor vil du hen med det første stykke.? Jeg forstår udemærket hvad du skriver men jeg er bare ikke enig.. Det gør ikke min formåen til at forstår ting hverken mindre eller mere end din formåen🙄..

Så må det jo være fordi du ikke vil forstå

Sidste del ved jeg heller ikke hvor du vil hen med andet end at skrive nedværdigende igen om mig.. Måske skulle du moderere dig selv lidt😊..

Hvori er det nedværdigende? At jeg skriver du blev smidt ud efter mange advarsler og henstillinger?

Skrevet

@Æ´Synderjyde nej jeg er bare uenig.. Det er hvad det kaldes💁‍♀️.. Så blev du det klogere i dag.. Vi lærer så længe vi lever😊..

Hvorfor overhoved nævne din personlige mening om mig og den situation.? Du kunne bare have skrevet hvad DU så.. Som jeg skrev hvad jeg så.. Din kommentar til det citerede giver en følelse af at “du taler ned til mig” altså nedværdigende👍☺️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

jeg håber da ikke du ser mig svine nogen som helst til i nogen som helst tråd især ikke på et personligt plan.

Ikke lige i denne tråd nej. Men nu talte jeg generelt om hvorfor jeg bliver ved at forsvare mods. (og gider ikke gennemgå din historik igen)

JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

så kunne det være man skulle have lavet en forespørgsel hvor alle brugere kunne ytre sig om hvad ønsket for siden

De havde jo fået lige så mange ønsker i øst og vest som der er uenighed nu.

JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Uanset antallet af rapporter så fik man måske på den måde et reelt billede af hvad forbrugeren ønskede..

Det er jo netop det de har handlet ud fra, men folk tror jo de er personligt forfulgt, at mods har siddet og stalket dem, ledt efter og ventet på noget de kunne straffe for. De har reageret på rapporter, hvad dem som rapporterede ønskede der skulle reageres på.

Jeg ser dine indlæg delvis som kritik over du blev smidt ud og delvis forsøg på eksempel på “deres uretfærdighed”. Og der er jeg kun enig i skulle ud. At fejlen ikke var du røg ud, men at fejlen var de tidligere mods ikke havde givet dig ban da du ramte 7 point. Derfor ændrer dit eksempel ikke på min holdning til mods arbejde.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Men at folk ikke respekterede dem, og mener de som brugere skulle bestemme hvordan siden skulle modereres det er det der gav konflikten.”

Så tror jeg lige du skal tage en fridag og læse denne tråd helt fra starten. Du kom lidt sent ind i den. Jeg er ret sikker på folk ordret har skrevet de ikke respekterede dem. Og har nu også været ret tydeligt i folks adfærd mens de var her.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

@Æ´Synderjyde nej jeg er bare uenig.. Det er hvad det kaldes💁‍♀️.. Så blev du det klogere i dag.. Vi lærer så længe vi lever😊..

LOL jamen jeg parkere den her

JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor overhoved nævne din personlige mening om mig og den situation.? Du kunne bare have skrevet hvad DU så.. Som jeg skrev hvad jeg så.. Din kommentar til det citerede giver en følelse af at “du taler ned til mig” altså nedværdigende👍☺️..

Jamen jeg vedstår gerne, at jeg fandt din straf (udsmidning) helt på sin plads. Og har ikke savnet dig i mellemtiden. Nu er du så her igen, det lever jeg med, men når du så “sviner” to moderatorer der blot gjorde det de var sat til, efter de regler og retningslinjer de var udstukket af chefen, så må du finde dig i, at jeg har en mening om det

Skrevet

@SweettieDK jeg er slet ikke i tvivl om at du synes jeg skulle være smidt ud længe før ligesom jeg mener du burde😋☺️.. Godt det ikke er os der er mods💁‍♀️🤣..

Du tror simpelthen det er heeeelt utænkeligt at der har siddet folk med ondt i røven og rapporteret ekstra meget på nogen folks kommentarer end på andres.? Hvis der har rendt 4-5 “betjente” rundt herinde med ondt i røven som folk nemt få så det nemt at blive peget ud når man tit sætter røven i klaskehøjde.. Jeg er da udemærket klar over at der er folk herinde der uanset hvad jeg skriver, om det så er at det er dejligt at solen skinner, vil være uenig og savne blæsevejr lige pludselig..

Skrevet

Hvorfor overhoved nævne din personlige mening om mig og den situation.? Du kunne bare have skrevet hvad DU så.. Som jeg skrev hvad jeg så.. Din kommentar til det citerede giver en følelse af at “du taler ned til mig” altså nedværdigende

Igen vil du gerne med et pænere ord “vejlede” folk i hvordan de skal skrive / opføre sig. Hvorfor ikke selv blot svare i stedet for at irettesætte.

Du taler selv nedværdigende til ham. (I min optik)

JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Så blev du det klogere i dag..

Skrevet

@SweettieDK Njargh.. han bad om en uddybning i hvor han havde været nedværdigende overfor mig i sit skriv og det påpegede jeg med et alternativ til hvad man kunne have gjort uden at gøre det personligt☺️💁‍♀️..

Og ja jeg har aldrig sagt mig for god til at falde ned på samme niveau som jeg mødes af😁..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

@Æ sønderjyde jeg forstår IGEN ikke dit behov for at nævne din personlige mening om mig.. Jeg fangede den godt i dit første oplæg😂🤣😂.. Og jeg sviner absolut ingen til.. Det simpelthen løgn..

Fordi jeg vedstår gerne, at jeg syntes det var helt ok at du blev smidt ud. Når man overhører og tilsyneladende ikke kan eller vil forstå henvisninger, henstillinger og strafpoint, så skal man da ikke være her. Du var så blot så heldig, at du fik ekstra lang line, og på trods af 7 point, fik lov at være herinde alligevel, hvorfor kan man jo undres over.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

rapporteret ekstra meget på nogen folks kommentarer

Som jeg har skrevet kunne andre jo så selv have rapporteret det de så.

JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

når man tit sætter røven i klaskehøjde..

Det er du tydeligvis enig i jeg også har gjort. Men nemmere for folk at forsøge at underminere mine udsagn i denne tråd, ved at mene jeg fik særbehandling. Som at have rapporteret mig og se om der blev gjort noget ved det.

Så hvem som har rapporteret hvem, hvad, hvornår blandet jeg mig ikke i. Forholder mig til du selv argumenterer “de kunne bruge rapporterne til at fornemme hvad folk ønskede” og bagefter mener rapportering blev misbrugt.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Nej jeg skrev at de kunne have lavet et oplag og spurgt om folks mening hvor alle kunne reagerer så det ikke kun var folkene der sad i busken og rækkede tunge men løb til mor når der blev rækket tilbage der fik deres stemmer hørt.. Jeg har endnu kun rapporteret en enkel gang hvor det ikke var spam.. Men jeg har edermame været prygleknap til flere personlige angreb end hvad der burde være fair selv bare i denne tråd..

Også kva din kommentar omkring hvad jeg “igen gør”.. Hvorfor.? Det sku da ikke det debatten gå ud på..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 50 minutter siden:

Uanset antallet af rapporter så fik man måske på den måde et reelt billede af hvad forbrugeren ønskede.

Citerer da bare lige det samme afsnit igen.

JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Nej jeg skrev at de kunne have lavet et oplag og spurgt om folks mening

Det skrev du også ja.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Citerer da bare lige det samme afsnit igen.

Det skrev du også ja.

Ja det der lille “Uanset” fortsætter afsnittet ovenover.. Det troede jeg var tydeligt.. Men det skal så læses sådan her:

Uanset antallet af rapporter så kunne sådan et opslag have givet et reelt billede på hvad folk ønskede der skulle ske med siden..

Håber det hjalp så du ikke længere tror at jeg mener rapporter er et godt værktøj at gå udfra☺️..

Skrevet

Jeg rapporterer generelt ikke fordi jeg godt ved jeg engang i mellem er barnet der sidder i busken og rækker tunge men min mor havde sagt “så du sku selv udenom det” hvis jeg rendte i skjul i hendes skørter så det har aldrig været min fremgangsmåde..

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 23 minutter siden:

Fordi jeg vedstår gerne, at jeg syntes det var helt ok at du blev smidt ud. Når man overhører og tilsyneladende ikke kan eller vil forstå henvisninger, henstillinger og strafpoint, så skal man da ikke være her. Du var så blot så heldig, at du fik ekstra lang line, og på trods af 7 point, fik lov at være herinde alligevel, hvorfor kan man jo undres over.

Men det er sku da ikke mig og din personlige mening opslaget handler om så hvad fanden har du gang i.? Forstår du ikke selv hvad en afsporing er.?

Skrevet

Det er min overbevisning at de aller fleste af brugerne var temmelig tilfreds med at de to modsen kørte en hård linje. Nogle - især dem der aldrig laver nogle fejl og når de alligevel gør det ikke kan acceptere at det er fejl - blev rasende, sure, klynkende etc. Andre - som mig - syntes bare EG blev kedeligt at være på. Men jeg savnede jo allerede “Politik” den gang, så jeg er jo ikke den typiske bruger. Og at EG ikke er min personlige legeplads, det fik jeg bare acceptere. Men kedeligt blev det.

Dog tror jeg de aller fleste bare vil at EG skal være et sted at anmelde og læse om kvinder som er tilgængelige for penge. Til nøds kan man ev debatere noget, men det er mest for de mere “avancerede” brugerne; dvs dem som vil lidt mere end at læse anmeldelser, alternativt bare er glade i sin egen stemme.

Jeg havde aldrig nogle problemer med de to modsen, og syntes tilmed de var til at ræsonnere med. Og, til forskel fra mange klynkende brugere, kunne de tilmed anerkende sine fejltagelser indimellem. Jeg synes stadig at Admin kunne have takket dem offentligt herinde.

Men for mig och nogle andre blev EG alt for kedeligt. Hvad som skal ske nu, må vi se. Admin viser sig jo ikke særligt ofte efter den korte eruptionen, og det tror jeg er en stor fejl. Aldeles uanset hvilken linje man vil køre sitet efter, så har alle fora som dette brug for en voksen i rummet. Ikke nødvendigvis en hård og straffende voksen, det kan også være en venligt smilende, men en voksen som vi alle ved er den som har det sidste ordet, må vise sig indimellem.

Uden kommer EG at gå en langsom død i møde.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Men det er sku da ikke mig og din personlige mening opslaget handler om så hvad fanden har du gang i.? Forstår du ikke selv hvad en afsporing er.?

Var det bare det bedste du kunne komme op med? Nu skuffer du mig:-)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.