Hop til indhold

Fjernet moderatorer og ny Superbruger-status

Featured Replies

Skrevet
SweettieDK skrev, for 52 minutter siden:

Jeg savner stadig, men får det nok ikke, en konkret forklaring på hvad de havde gjort forkert.

Jeg læser Admin første indlæg, som at de to mods havde givet advarsler som var forkerte, og derfor blev trukket tilbage.

• Svar 254
  • Visninger 14.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ensomfyr
    ensomfyr

Der kan sikkert altid diskuteres, om moderatorerne gør det godt nok. @Stapler og @Bryan Mills har gjort det på deres måde, og jeg synes helt sikkert, at de har gjort set enormt stort arbejde for at f

• Tak for informationen i denne besked, @Administrator, rart at høre fra dig! 😄😁😆

• Gylletrold
    Gylletrold

Mange tak. Det glaeder mig at, at der er lidt resson i hvad der foregaar herinde. Nu kan jeg saa godt tillade mig at sige, at jeg finder, at det er gaaet fuldstaendigt amok Det har vaeret helt ved sid

Postede billeder

Skrevet
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Jeg læser Admin første indlæg, som at de to mods havde givet advarsler som var forkerte, og derfor blev trukket tilbage.

Det gør jeg også. Men det er en overfladisk forklaring ikke en konkret.

Som skrevet, nye tilrettede retningslinjer ville løse mysteriet.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 time siden:

... Endnu bedre en opdateret udgave af retningslinjerne, så vi kan få syn for hvordan de åbenbart skulle have været og fremadrettet er.

EG's retningslinjer er senest opdateret den 19. marts 2026. Så vi bør alle gå ud fra, at retningslinjerne er opdateret og gældende.

Jeg har netop læst denne tråd igennem fra start til slut. Og hold da fast, jeg har heldigvis allerede glemt meget af det, der er skrevet.

Det eneste der betyder noget er, at alle (så vidt jeg kan se) virkelig ønsker en frist start, og at EG bliver et rart sted at være for os alle, gamle og nye brugere. Som jeg ser det, forudsætter det, at alle viser hinanden behørig respekt og overholder de gældende retningslinjer. Det burde ikke være så svært.

Velkommen til de udviste, som er kommet tilbage 😍

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet

Stor tak til Admin for oprydningen.

Følger man debatten i denne tråd er det som om at nogle ikke er klar over at vi er nogle som har mistet vores over 7 år gamle profiler, ganske enkelt på baggrund af at moderator havde set sig sur på én og derfor smed sig rundt med advarsler til højre og venstre som resulterede i at man ender med at få slettet sin profil.

Det er ikke særlig fedt at få slettet en profil man har brugt et lille årti på at bygge op.

Men ok, nye tider bringer nyt håb med sig....

Skrevet

Swettie

Jeg kan da godt forstå det kribler i dine fingre...sikker på det ikke er skrivekløe?😁

Nu har du med dine indlæg, her på stregen, været " efter" indtil flere gamle medlemmer, inkl. mig...Nu er jeg ikke en, man sådan liiige "korrekser" Da det er min spidskompetence! Og jeg tager penge for det!😁

Jeg har været medlem siden 2012. Jeg har været smidt ud, pga. jeg forsvaret en anden pige i en tråd. Fordi jeg mener at vi piger, på en eller anden måde, bør støtte/hjælpe hinanden, hvis vi kan.

Som feks at anbefale anbefale en kollega, i en efterlysning, (som jeg kan se at Jenifer har fået advarsel for (som jeg har forstået det))

Sammenhold i denne branche er utroligt svært, men det kan lade sig gøre. Hvis man vil.

Ja jeg henvendte mig til dig i min håbløse naivitet, om at du var et ordentligt menneske, med en mail, om hjælp.

Jeg havde ikke mulighed, for at forsvare mig selv, pga. jeg var smidt ud.

Men du mente ikke, du ville hjælpe en kollega.

Det var så den korte udgave af den mailkorrespondance.

Hvis du mener, det gør noget for dig, (sådan at du bliver lidt våd i trussen) så skal du da offentliggøre det.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.