Hop til indhold
Administrator

Debattonen i debatterne er for hård

Recommended Posts

Gæst

Den diskussion blev taget på side 1. Der er INGEN der anfægter EG-ledelsen.

Jeg begriber i øvrigt ikke at moderationen stadig ignorerer den negative og nedgørende brug af ordet luder - men det er måske fordi de er en del af en stime torsk.

Et indlæg hvor Filo straks trykkede på like. Nu kommer der nok en ny fantasifuld forklaring fra Filo om hvorfor det ikke er at anfægte nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu laver du mundhuggeri igen.

Ja, det må du så forklare nærmere, hvorfor du synes, at det er mundhuggeri. (ellers er det jo bare et udsagn, som ikke er velargumenteret).

Du gik meget direkte efter en bestemt person i i et af dine mange indlæg på side 1 f.eks. Du lod ikke konflikten være, men gik direkte efter en af de implicerede i konflikten.

Nej, det gjorde jeg ikke. I mit første indlæg skrev jeg netop debattører (i flertal), for netop ikke at fokuserer på en bestemt debattør.

At andre debattører fokuserede på en bestemt debattør, og jeg svaerede på dette, er ikke ensbetydende med at jeg hev en bestemt debattør ind i debatten.

Jeg er helt sikker på at du vil forsøge at mundhugge dig ud af det også.

Og hvorfor er du det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det gjorde jeg ikke. I mit første indlæg skrev jeg netop debattører (i flertal), for netop ikke at fokuserer på en bestemt debattør.

Og hvorfor er du det?

Du var i dit andet indlæg direkte efter en person. Det er min opfattelse. Du kan ikke i min verden snyge dig udenom.

Fordi jeg kender dig.

Og sådan kan vi blive ved og ved og ved. :D Du elsker det :D

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du var i dit andet indlæg direkte efter en person. Det er min opfattelse. Du kan ikke i min verden snyge dig udenom.

Så det var ikke Bogholderen der trak en bestemt debattør ind i debatten?

Fordi jeg kender dig.

Tror du...

Og sådan kan vi blive ved og ved og ved. :D Du elsker det :D

Er du sikker på, at det ikke er dig der elsker det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad det nu være op til moderatorerne at fjerne og lukke indlæg og brugere.

Der er pisse meget negativ energi herinde. Jeg har selv skrevet nogle grimme ting, men det bliver aldrig personligt.

Sex-køb er et emne der naturligt nok skiller mange mennesker ad, og skaber megen debat og kontroverser.

Men det ville i DEN grad hjælpe, hvis folk lærer ikke at blande sig i enhver tråd, komme med nogle ofte meget negative og irettesættende kommentarer.

Jo mere man blander sig i andres indlæg negativt, jo mere bidrager man til at ødelægge trådene og i sidste ende eroguide.

 

Det der irriterer mig mest herinde, alle de bedrevidende brugere, der konstant skal belære andre hvad de må og skal skrive, og mene og hvordan osv osv.

De samme går igen og igen i et hav af tråde, med ligegyldige kommentarer der oftest ikke omhandler selve pigen/ydelsen der bliver lagt op til, men mere er enten personangreb eller belærende kommentarer om hvordan man skal skrive og hvad man skal skrive.

 

Jeg mener helt klart at folk bare skal passe dem selv. For det er som udgangspunkt ikke konstruktivt at blande sig i andres tråde, uden at fokusere på det det handler om, nemlig den ydelse trådstarter fokuserer på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå ja og nogle kan debattere i en evighed, om små petitesser og ligegyldigheder.

Findes der ikke et bedre forum for den slags end et site omhandlende sexkøb og ydelser?

 

Og hvad sker der med den oprindelige tråd og emnet? Det ryger i vasken, og en eller anden (ofte) ligegyldig debat starter omhandlende et eller andet der på ingen måde bliver lagt op til i trådstarten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gider I dog for pokker ikke at forholde jer til strengens emne. Det er da utroligt som folk kan ordkløve om fuldkommen ligegyldige ting. Derudover så opfordres folk til at oprette et nyt emne under Generel Debat, hvis man har noget på hjertet der ikke strengt relaterer sig til Admins oplæg. Endelig så bad Admin om at folk begravede stridsøksen og kom videre i relation til den krig der har været her de sidste uger. Bare til orientering, hvis det skulle være gået nogens næse forbi. :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

"God ide med en bedre debattone, vi hjælper gerne til, tak for præciseringen og moderationen- det er vi glade for"....

Så kan man måske lægge det bag sig... Håbet er lysegrønt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv at kikke trådene igemmen  et indlæg og max 10 svar før der går lort i den 

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv at kikke trådene igemmen  et indlæg og max 10 svar før der går lort i den 

 

Det kaldes at "udvikle" tråden, påstår en indlægsskribent.

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Opdatering:

Hvor mange åndsvage ting skal man komme med før man får mere end en skriftlig advarsel ???????

Jeg har kæmpet en brav kamp, men det er fandeme ikke lykkedes mig endnu  :grin:  :grin:  :grin:  :grin: Det er nok de forskellige opfattelser af, hvad der er åndsvage ting der redder min røv. Mangfoldighed er der nogen som kalder det. 

 

Dog skal man også være lidt objektiv når man bedømmer og der må man sige Administrationen er bedre end langt de fleste herinde.

 

Blandt andet bliver det opfattet nedladende, hvis folk skriver Luder, prissætter ydelsen anderledes end pigerne, kommer med sine egne tanker om hvordan man prissætter etc. Tja er det måske nok 

 

Men når pigerne så starter tråde, hvor de brokker sig over Fjolser, idioter, pikspillere der ikke kan overholde en tid, lurer, telefonsex etc… Så er det vel ligeså nedladende sprogbrug? Ja det er det!

 

Og når Jasmin så skriver jeg er doven og burde have valgt anderledes i livet osv. Det er vel også nedladende? Ja det er det!

 

Fin udmelding fra Admin! tal ordentlig….. jeg prøver :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd og mange andre er en af grundene til at jeg ikke gider skrive særligt meget herinde. Folk maler sig op i hjørner, og folk går alt for meget op i andres sprogbrug. Visse ord skal diskrimineres, og gud forbyde, at man får puttet et engelsk ord ind undervejs. 

 

Det er for mange klart, at luder ikke er et specielt kønt ord, men jeg håber virkelig aldrig vi kommer dertil, hvor visse ord forbydes herinde. Dem der ikke kan lide Luder, kan vel sådan set bare lade være med at svare på de posts. Netop her tror jeg nøglen er - hvorfor i alverden kan folk ikke bare lade være med at svare på hinandens posts, hvis de ikke har andet at sige end noget negativt? For at citere et halvdårligt plat dansk underholdningsprogram "så la' da vær'". Og hvis brugerne af L-ordet siger det til en pige, er det vel en sag mellem ham og hende?! Og det er givetvis ham, der får en dårlig oplevelse, hvis han overhovedet får en oplevelse. 

 

Jeg går ikke ind for at vi bare skal svine de lyserøde til - for det skal vi bestemt ikke, men jeg synes også at der i "afgørelsessager", skal hældes mod manden herinde, da boardet trods alt er et forum for sexkøbere. Hvis det så betyder, at de lyserøde ikke vil være her, så er det et stort tab, men ikke desto mindre, mener jeg ikke at der som sådan skal tages særlige hensyn.  

 

Jeg vil gerne rose mods og admins for at gøre deres bedste for at løse opgaven, men vil også med tristhed sige, at en lang række debattører, ingen nævnt, ingen glemt, gør at jeg ikke bliver mere aktiv herinde, end jeg er nu. Det kan I, med rette, være ligeglade med, men synes blot jeg ville nævne det, for jeg tror ikke jeg er den eneste potentielle bruger, der holder lav profil... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...