Hop til indhold
Guest fickenstein

velkommen til en ny luder herinde

Recommended Posts

vi kunne jo også bare for eftertiden kalde ------- for lyserøde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undre mig over at Bigdick altid underskriver sig med Landsbytossen - når nu vi har Fickenstein rendende rundt herinde - han ejer ikke empati, og ejer en livlig fantasi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undre mig over at Bigdick altid underskriver sig med Landsbytossen - når nu vi har Fickenstein rendende rundt herinde - han ejer ikke empati, og ejer en livlig fantasi

vi landsbytosser har kun en telefon man kan ringe fra derfor :-|  :-|  :-|  :-|  :-|  :-|  :-P  :-P

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undre mig over at Bigdick altid underskriver sig med Landsbytossen - når nu vi har Fickenstein rendende rundt herinde - han ejer ikke empati, og ejer en livlig fantasi

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader det fucking ord. Det er så nedladende overfor pigerne, og så negativt ladet at det sætter os alle i et dårligt lys.

 

Hvis moderator læser med her så mener jeg du bør overveje at censurere det der L-ord.

 

Det må være muligt at have højt til loftet og så samtidig en ordentlig og respektfuld tone.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kender en glædespige. Der om sig selv og andre glædespiger bruger ordet luder. Men som hun siger: Jeg må godt sige det, du må ikke  :cool:  Lidt ligesom man må godt selv tale dårligt om sin familie, men andre må ikke.

 

Når jeg dyrker mandehørm, siger jeg også luder om pigerne og her skriver jeg så pænt og høfligt ordet glædespige, men indrømmer at det ikke er det ord jeg inderst inde tænker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender en glædespige. Der om sig selv og andre glædespiger bruger ordet luder. Men som hun siger: Jeg må godt sige det, du må ikke  :cool:  Lidt ligesom man må godt selv tale dårligt om sin familie, men andre må ikke.

 

Når jeg dyrker mandehørm, siger jeg også luder om pigerne og her skriver jeg så pænt og høfligt ordet glædespige, men indrømmer at det ikke er det ord jeg inderst inde tænker. 

 

Tillykke Kim, Du er i sandhed en HELT.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fickenstein i en nøddeskal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her må vi have hjælp fra pigerne. Hvordan vil i helst have at vi omtaler jer. (Det omtalte ord bruger jeg ikke)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med bare at kalde os det vi er... dejlige piger, kvinder, trunter, dronninger, prinsesser eller hvad i nu synes...  hvorfor kalde os efter vores erhverv...  vores erhverv er jo at være kvinder i ordets bedste forstand :) 

 

 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigerne har det så hårdt med et enkelt lille ord, så er det nok ikke ordet der virkelig betyder noget, men derimod det ordet siger de gør!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med bare at kalde os det vi er... dejlige piger, kvinder, trunter, dronninger, prinsesser eller hvad i nu synes...  hvorfor kalde os efter vores erhverv...  vores erhverv er jo at være kvinder i ordets bedste forstand :)

 

Prostitueret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigerne har det så hårdt med et enkelt lille ord, så er det nok ikke ordet der virkelig betyder noget, men derimod det ordet siger de gør!

 

nå piger... de fleste af os har det ikke godt med det vi gør.... så har vi lært noget nyt af "forsigtig fyr" idag..... hvor informativt

 

 

det må vi huske næste gang vi kalder politiet for HIPPOSVIN og derefter siger de bare ikke er stolte af at være politimænd hvis de ikke smiler retur til os 

 

eller når vi kalder vores soldater for "barnemordere" og "massemordere"  når de kommer hjem fra krigen... det vil de da sikkert elske...  og hvis ikke - så har de det ikke godt med deres arbejde....

 

eller hvad??? 

 

nå måske ikke.... vil du sådan ganske forsigtigt prøve en anden teori "forsigtig fyr" - eller skal enhver modstand mod tilsvining og nedgørelse af et givent erhverv afskrives med at arbejderne bare ikke er stolte af det de laver ?? 

 

 

Kunne det være at vi piger har det dårligt med det ord FORDI vi er stolte af at gøre det vi gør og derfor ikke finder os i at blive gjort mindre af folk i almindelighed og vores kunder - SOM DIG!!!!!!!!!!! - i særdeleshed!!!

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa !

 

Denne her må jeg lige kommentere - for jeg HADER ordet luder, det er meget negativt ladet.

 

Jeg tror at jeg har benyttet forskellige glædespiger i de sidste 25 år, og jeg har aldrig mødt en eneste, der ville kalde sig selv for luder - et par stykker af dem er jeg kommet til at kende ret godt mere privat, og nej, det ord er aldrig brugt.

 

Og ja, jeg har da en fortid på VL, men har ikke været aktiv derinde de sidste par år - synes at kvaliteten dalede ret kraftigt, men en ting var jeg 100% enig i, der var forbuddet mod ordet luder.

 

Jeg har ikke set Marianne69's profil, men det eneste jeg kommer til at tænke på, hvis en kvinde kalder sig selv det, det er at det er en fake-profil.

 

Vi skal sgu behandle pigerne med respekt - andet kan man som mand ikke tillade sig.

 

Mvh

Tja66 (som hed tja på VL)

Redigeret af tja66
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prostitueret?

 

Så foretrækker jeg hellere luder, fordi det er nemmere at stave og ikke minder om noget en maskine udfører  :wink:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drengerne bruger det til frokostsnakken og alle pigerne er glade.

Jeg bliver sgu misundelig på jer dansker, der er så afklarede med ordet  :wink:

 

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan kun give Jasmin og mange af jer gents ret.. det er et negativt ladet ord.. som på ingen måde yder respekt overfor pigen.. :-/

Problemet med at bruge ord som l**** og prostitueret er at det er en stillings betegnelse.. hvad jeg indtil videre har oplevet er at det i mænd egentlig ønsker (oftest) er en reel og ægte sexoplevelse som muligt. .. så når/hvis vi bruger disse betegnelser om hinanden. . Så sætter vi et skel.. et skel som medføre "robot" sex.. hvis vi derimod taler hensynsfuldt og respektfuldt om hinanden kan det bidrage til bedre oplevelser for begge parter. ..

Jahh det blev vist skåret lidt ud i pap... men så kan ficken vel også forstå det ;-)

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

:( nu var jeg lige begyndt at glæde mig over at denne streng var ved at glide nedenud af skærmen grundet mgl. nye indlæg.

 

F. vidste godt hans trådstart ville virke meget provokerende på de fleste og hver gang en af os kommenterer på hans bevidste provokation, kommer hans l....-ord op i toppen igen og springer alle i øjnene og dermed bidrager vi til at opfylde hans umættelige behov for opmærksomhed .

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er da utrolig at der ikke skal andet en velkomst til en----- før i hisser jer op :-P  :-P  :-P  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og hvem falder i med begge ben hver gang, ja jeg spørger bare.

Venligst - landsbytossen (uden smartphone)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er da et meget svært spørgsmål  :-P håber da der er andre der kan svare på det :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne aldrig drømme om at kalde nogen for "luder", medmindre de tænder på det - og det er sket nogle gange  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg falder gerne i med begge ben hver gang  :grin:

Men så kan jeg jo også lide at reflektere nogen gang imellem, På trods af at jeg er mand og svensker.

 

Hvis vi skal kigge lidt etymologiskt på ordet, så brugte man det - i hvert fald i Sverige - allerede i 1600-tallet om forgiftet kød som man lokkede rovdyr med i forbindelse med jagt. Senere kom det at bruges om dårlige køer eller heste der ikke "duer til andet end luder". Og allerede i 1700-tallet brugtes ordet om tyver og banditter - de "forbandede luder".  Samt om liderlige kvinder der lokkede mænd til fordærv. I 1800-tallet var en mand der blæste på sin kone og sine børn, og i stedet brugte sine små penge til vin og kvinder - en luderkarl.
 
Samlet set indeholder ordet luder flere århundreden af snavsede krydderier, dårlig klang og destruktivt adfærd. Og måske er det lige precis det der lokker så mange mænd stadig. Man vil måske at det der med at købe sex faktiskt SKAL være noget skummelt, att kvinderne skal være dårlige for at kunne lokke. At de SKAL representere de mørkeste siderne af sindet, så at man siden kan gå hjem og banke konen og vaske sig lidt.
 
I det lys kan jeg faktiskt forstå det; penge gir magt at sætte sig over et andet menneske. Hun bliver en del af den snavsede sidegade, og der skal hun forblive og høre hjemme. Men det føles bare så utroligt destruktivt, umodernt og trist.
 
Set i det lyset bliver behovet for at bruge ord som luder, en af symbolerne for lige precis den patriarkale syn som lægger grunden for prostitutionsforbud i alt fler lande. 
 
Måske er det tid for at opdatere vores syn på købesex og glædespiger, før det er for sent?
 
B
 
Edit. Det er svært at skrive dansk.
Redigeret af Bananas
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...