Hop til indhold
Guest fickenstein

velkommen til en ny luder herinde

Recommended Posts

Guest fickenstein

Havde fornøjelsen at at chat lidt med marianne69 på chatten forleden aften,

 

Hun virkede rigtig sympatisk og sød,hun fortalte også at hun fortrak ordet luder frem for glædespige,og det kan jeg kun bifalde,syntes det er et dejlig frækt ord-det er jo også det ord vi mænd bruger ,når man snakker frække damer.

 

Har også set ,at der allerede er kommet flere gode anmeldelser  af marianne69.

 

Så herfra skal lyde ,et stort velkommen på eroguide  til en dejlig fræk luder.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

...det er jo også det ord vi mænd bruger ,når man snakker frække damer...

'Vi mænd' inkludere bestemt ikke mig. Jeg må indrømme at det, for mig, har en meget negativ klang.

I tilfælde af at jeg skulle være så heldig at komme i hendes selskab vil jeg nok vælge at tiltale hende som Marianne ;)

Men velkommen!

Redigeret af fyr9000
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Frækt eller ikke frækt - Der hvor jeg kommer siger man ikke luder, med mindre man ønsker at stå på gaden med brændende kinder og blå boller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis der var en der kaldte mig det - så smed jeg ham ud på røv og albuer - det er helt sikkert... så stoppede legen lige på stedet.... subsidiært kom den aldrig i gang

 

 

Så fra mig er det et varmt velkommen til Marianne... hvad hun kalder sig i øvrigt - det må hun om... men hun får ikke mig til at bruge det ord om hende. I min optik er det hverken frækt eller pikant eller spor sexet... 

 

 

Men stort velkommen alligevel :)

 

 

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag det nu roligt, udtalelsen kommer fra en gråside skribent

Der er sikkert heller ikke meget i dette;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bryder mig heller ikke om at anvende ordet luder.

 

Men der er sikker nogle, der anvender det i forbindelse med sex-lege. De menneskelige lyster og fantasier er jo meget forskellige.

 

Og iøvrigt helt enig med Sailor'en.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Det er jo nok fordi du har en baggrund inde på Venuslogen,hvor damerne skulle tituleres gudinder,

når jeg taler med kammerater eller kollegaer,så siger man f.eks -har du været til luder i weekenden?

der er ingen der siger gudinde eller glædespige,det er en kunstig betegnelse.

Derfor er det også dejligt,når en fræk og dejlig luder som Marianne69 (iøvrigt et udemærket kunstrenavn) vil betegnes som det hun er ,nemlig en luder.

Jeg finder overhovedet ikke ordet negativt,og har stor respekt for,og er vild med ludere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo nok fordi du har en baggrund inde på Venuslogen,hvor damerne skulle tituleres gudinder,

Øhh, hvem skriver du til. Jeg har aldrig været aktiv på andre boards.

Og at du ikke ser noget problemer i at bruge ordet "luder", er helt ok med mig, sålænge du ikke bruger det nedværdigende om en person (der ikke ønsker dette).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Jeg bruger ikke ordet Luder nedladende,som jeg tidligere har skrevet ,har jeg respekt for dem og er vild med dem,og har besøgt temmelig mange.

 

En kvinde der servicere mænd med sex for penge ,er jo ludere.Og det ord finder jeg ikke nedladende,ligesom Marianne69 nok heller ikke gør,da hun betegner sig selv som en luder.

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg sidder lige og tænker over, hvornår og hvor tit har jeg egentligt brug for at benytte en betegnelse.  Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at jeg stort set aldrig bruger formuleringer, hvor det er nødvendigt for forståelsen at sige eller skrive en "stillingsbetegnelse" for den pige/kvinde hvor jeg har valgt at købe en seksuel oplevelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo nok fordi du har en baggrund inde på Venuslogen,hvor damerne skulle tituleres gudinder,

når jeg taler med kammerater eller kollegaer,så siger man f.eks -har du været til luder i weekenden?

der er ingen der siger gudinde eller glædespige,det er en kunstig betegnelse.

Derfor er det også dejligt,når en fræk og dejlig luder som Marianne69 (iøvrigt et udemærket kunstrenavn) vil betegnes som det hun er ,nemlig en luder.

Jeg finder overhovedet ikke ordet negativt,og har stor respekt for,og er vild med ludere

 

Og som sædvanligt er det noget fejl på dem som ikke er suckers for rendestensromantiken. Er vi ikke feminister eller politiskt korrekte så har vi været for meget på VL.   Iiihh hvad er det kedeligt og fantasiløst.

Siden er det jo det der at du ikke finder ordet negativt. Men hvad i helvede har det for interesse hvad du finder??? Det er hvad pigerne finder som er intressant, simpelthen fordi det er dem du kalder for luder. Og langt de fleste kan ikke lide det. Du kalder vel ikke dig selv for luder vel?

 

Jeg kalder dig for et idiotiskt, ureflekterende fjols, men det mener jeg jo ikke noget særligt med, så det skal du ikke tage negativt. Jeg synes det er superfrækt at kalde folk idioter, og eftersom jeg synes det så får det tåle det. Idiot! Ikke negativt ment, kun sagligt.

 

Den største gåde er dog hvorfor du overhovedet kommer ind her og skriver det du gør? Og hvorfor jeg gider at svare????

 

Kan du ikke bare kalde folk luder så meget du vil, uden at komme her og prale om det???

 

B

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg bruger ikke ordet Luder nedladende,som jeg tidligere har skrevet ,har jeg respekt for dem og er vild med dem,og har besøgt temmelig mange.

 

En kvinde der servicere mænd med sex for penge ,er jo ludere.Og det ord finder jeg ikke nedladende,ligesom Marianne69 nok heller ikke gør,da hun betegner sig selv som en luder.

 

Der findes skam også mange mennesker der ikke bruger neger, perker m.v. nedladende, selvom der er rimelig enighed omkring at disse ord er fordømmende.

 

Jeg vil så håbe, at Marianne er helt afklaret omkring, at du omtaler hende som luder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Og som sædvanligt er det noget fejl på dem som ikke er suckers for rendestensromantiken. Er vi ikke feminister eller politiskt korrekte så har vi været for meget på VL.   Iiihh hvad er det kedeligt og fantasiløst.

Siden er det jo det der at du ikke finder ordet negativt. Men hvad i helvede har det for interesse hvad du finder??? Det er hvad pigerne finder som er intressant, simpelthen fordi det er dem du kalder for luder. Og langt de fleste kan ikke lide det. Du kalder vel ikke dig selv for luder vel?

 

Jeg kalder dig for et idiotiskt, ureflekterende fjols, men det mener jeg jo ikke noget særligt med, så det skal du ikke tage negativt. Jeg synes det er superfrækt at kalde folk idioter, og eftersom jeg synes det så får det tåle det. Idiot! Ikke negativt ment, kun sagligt.

 

Den største gåde er dog hvorfor du overhovedet kommer ind her og skriver det du gør? Og hvorfor jeg gider at svare????

 

Kan du ikke bare kalde folk luder så meget du vil, uden at komme her og prale om det???

 

B

Hør nu her Svensker,her i DK har ordet luder måske ikke samme negative klang som i forbudssverige,så jeg forstår slet ikke ,hvorfor du hidser dig sådan op.

 

Når en pige som Marianne69 vil betegnes som luder,er det jo nok fordi at her i 2014,er vi rimelig afslappede omkring det ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er vi væmmelige mænd vel egentlig bare nogle sølle luderkarle.

NEJ - fri mig for den slags nedladende udtryk. Høflighed og dannelse rækker længere i denne verden.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det glemte jeg selvfølgelig. Jeg er jo også svensker og representerer forbudssverige. Sorry, forgot that. Og så har jeg været på VL. Jeg hidser mig ikke op, og selvfølgelig er Marianne69 representativ for alle danske piger.

Spørgsmålet er stadig: hvorfor skal du nødvændigvis kommer ind her og prale om hvor dejligt et ord det er, og hvad dig og dine kammerater siger? Hvis i nu er så afslappede omkring det ord i Danmark, så behøver du jo overhovedet ikke skrive noget om det???

 

B

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Ja, det glemte jeg selvfølgelig. Jeg er jo også svensker og representerer forbudssverige. Sorry, forgot that. Og så har jeg været på VL. Jeg hidser mig ikke op, og selvfølgelig er Marianne69 representativ for alle danske piger.

Spørgsmålet er stadig: hvorfor skal du nødvændigvis kommer ind her og prale om hvor dejligt et ord det er, og hvad dig og dine kammerater siger? Hvis i nu er så afslappede omkring det ord i Danmark, så behøver du jo overhovedet ikke skrive noget om det???

 

B

Hvorfor skulle vi dog ikke skrive om det,hovedformålet med den side her ,er at udveksle erfaringer,berette og advare om både gode og dårlige luderoplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men nu udvekslede du jo ingen erfaringer eller advarede om oplevelser. Du startede en tråd, der du allerede i første indlæg skriver at luder er et dejligt frækt ord og at det er det ord vi mænd bruger!!!

Hvis det er så afklaret i Danmark, hvorfor så understrege dette overhovedet??
 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Når en pige som Marianne69 vil betegnes som luder,er det jo nok fordi at her i 2014,er vi rimelig afslappede omkring det ord.

 

 

Pas nu på med ikke at ligge for meget i den chat du tilsyneladende har haft med Marianne. Der er nu engang meget stor forskel på at  VILLE betegnes som luder og mene at ordet måske er mere dækkende end glædespige eller gudinde.

 

Jeg har så lige været en smut forbi Marianes annoncering, og umiddelbart synes jeg ikke den ligger op til, at hun betragter sig som luder. Jeg synes heller ikke hendes formuleringer eller hendes ydelser ligger op til det.

 

Men.... mon ikke hun selv kommer på banen og enten be- eller afkræfter det. Det ændre dog ikke på, at ganske mange piger ikke ønsker at blive kaldt for luder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

jo,lad hende selv komme til orde

 

slut fra mig

 

fick...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen skal vi tænke på Helene, Rahm og andre der vil prostitutionen til livs. De kan bruge den her debat som vand på deres mølle om, hvor ringe vi kunder er.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Igen skal vi tænke på Helene, Rahm og andre der vil prostitutionen til livs. De kan bruge den her debat som vand på deres mølle om, hvor ringe vi kunder er.

 

Næ, den viser vel blot at sexkunder er lige så forskellige som den øvrige befolkning, samt at man "desværre" set med modstandernes øjne ikke kan skærer alle over en og samme kam. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hør nu her Svensker,her i DK har ordet luder måske ikke samme negative klang som i forbudssverige,så jeg forstår slet ikke ,hvorfor du hidser dig sådan op.

 

Når en pige som Marianne69 vil betegnes som luder,er det jo nok fordi at her i 2014,er vi rimelig afslappede omkring det ord.

 

vrøvl.. så havde du ikke fået de reaktioner du har... 

 

fint at hun kalder sig det selv - hvis hun implicit vil have prædikatet billig som er det stempel der ligger latent i ordet luder - så hende om det

 

 

men at bruge ordet i flæng er langt fra ok pga det implicitte degraderende OG desperate der ligger i betegnelsen...   

 

 

der er intet "billigt" eller nødvendigvis desperat i at sælge sex... tvært om - det er en højpris vare hvor den som formår at sælge ægte kvalitet, både er selvbevidst, ofte over gennemsnitligt intelligent og derfor med rette kan kaldes forretningstalent... 

 

men hvorfor ikke gå all in og kalde dem direktører - de er jo reelt chefer for deres egen lille salgsbiks... 

 

men at bruge et ord der i sin form nedgør et selvstændigt erhverv - der både kræver salgstalent, marketingtalent, nærvær, seriøsitet OG ikke mindst talent i sengen (hvilket absolut ikke er noget nybegyndere kan levere da det trods alt kræver fandens meget øvelse for at være rigtig service) - så har man dælme skudt mål forbi

 

 

med alle de evner man skal have for at blive skrap til det her fag og få succes og gode anmeldelser - så er jeg dælme ikke BILLIG og jeg er i særdeleshed ikke desperat... og dermed absolut ikke en "luder"

 

så du tager meget fejl hvis du mener der er et afslappet forhold til det ord - sig det til mig face to face og forvent en meget promte reaktion.. 

Redigeret af Jasmin
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

men hvorfor ikke gå all in og kalde dem direktører - de er jo reelt chefer for deres egen lille salgsbiks... 

 

 

Hehe, den er jeg med på :-)

 

Næste gang jeg skal på "besøg", så bliver det noget alá "Hva' så, din frække direktør... hvad siger du til en medarbejderudviklingssamtale??"

 

:D :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, den er jeg med på :smile:

 

Næste gang jeg skal på "besøg", så bliver det noget alá "Hva' så, din frække direktør... hvad siger du til en medarbejderudviklingssamtale??"

 

:D :D

 

Eller når man sidder sammen med kammeraterne og fortæller hvad man har lavet i weekenden:

 

"Jeg var oppe at hygge hos min direktør"  :D

 

Hvis direktøren hedder Lady Cherie: "jeg var henne at få smæk af min direktør + lidt CBT"  :blink:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...