Hop til indhold
Guest fickenstein

velkommen til en ny luder herinde

Recommended Posts

Det er rart at høre,at moderator hermed slår det fast ,at ordet Luder er i orden at bruge,såfremt man bruger det i en posetiv vending,

Som f.eks. Anne-Grethe er en dejlig analluder,eller jeg havde et møde med en skøn luder.

Vi lever jo også en en tid,hvor man ikke længere ser skævt til en pige ,der er luder eller har en fortid som luder,tænk bare fønsby eller linse..Bagge dejlige piger ,der med deres folkelighed har fået mange fans og sågar deres egne tv programmer-det havde nok været utænkeligt for 10 år siden.

Derfor er det også dejligt,når en pige som Marianne69 ,siger at hun fortrækker ordet luder .

 

Tak for præciseringen.

Nu giver dit indlæg lidt bedre mening. Man må så vurdere, om man er enig i ordets anvendelse eller ej. Men det ligger uden for mit ærinde her.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis jer der synes at ordet luder er det rette ord, brugte ordret under et besøg, så var den hyrdetime jo hurtigt overstået.

Så I ved jo godt at det ikke er det rette ord at bruge.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvorfor ikke bruge ordet til de piger som selv kalder sig det.....

Og så lade alle os andre bare være piger/kvinder/glædespiger osv !

Analluder er da om muligt endnu mere krænkende.... Men det siger langt mere om de mænd som bruger den slags ord end det siger om os piger.

Måske det i virkeligheden handler om at der er en lille gruppe mænd som dybest set er grundlæggende vrede på kvinder i al almindelighed.

Og dermed kommer af med en undertrykt bitterhed ved at tale nedsættende om piger som sælger sex.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Analluder er da om muligt endnu mere krænkende.... Men det siger langt mere om de mænd som bruger den slags ord end det siger om os piger.

Måske det i virkeligheden handler om at der er en lille gruppe mænd som dybest set er grundlæggende vrede på kvinder i al almindelighed.

Og dermed kommer af med en undertrykt bitterhed ved at tale nedsættende om piger som sælger sex.

Trine

 

Jeg tror, at du et langt stykke hen ad vejen har ret, Trine. Vi nærmer os måske i virkeligheden et pyskologisk problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har vi snakket om luder, bøsser og negre i samme sjove lille tråd. Det er mærkeligt at disse tre gruppe altid skal sammenlinkes på nogen måde, og det siger måske noget om at det er følsomt hvordan vi tiltaler folk der tilhører en gruppe som historiskt er blevet nedvurderet av os aldeles normale, fine hvide statsborgere. Men det farvede barn behøver i hvert fald ikke en gang i teenageårene gå til mor og far og sige: "Jeg har noget at fortælle...." Hvis han ikke er bøsse selvfølgelig, eller hun er luder...

 

Personligt kan jeg tåle det meste, og det værste i min optik er ikke at nogle bruger ord som jeg ikke bruger. Det værste er når man siger at en spade er en spade og sådan har det altid været før vi blev politiskt korrekte. I som gerne vil sige luder, gør det, men please .... kan i ikke lade være med at hævde at det måtte være noget fejl på dem der ikke vil bruge det????

 

Jeg er i højeste grad politiskt inkorrekt. Ellers havde jeg jo ikke købt sex, f.eks.

 

B

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Piger... Tænk engang at en dag dukker der nok en gæst op i døren hos jer. I giver en super oplevelse til ham. På vej ud af døren fortæller han at hans navn på eg er xxxxx og først der går det op for jer at i har givet en super oplevelse til en af de typer som nyder og kalde jer luder. I har det på skrift herinde fra.

Skønt siger jeg bare

Redigeret af MushRoom

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Piger... Tænk engang at en dag dukker der nok en gæst op i døren hos jer. I giver en super oplevelse til ham. På vej ud af døren fortæller han at hans navn på eg er xxxxx og først der går det op for jer at i har givet en super oplevelse til en af de typer som nyder og kalde jer luder. I har det på skrift herinde fra.

Skønt siger jeg bare

 

Gæsten er da et ynkeligt skvat hvis han ikke oplyser om sit nick INDEN de når til oplevelserne.... (hvis altså han abselut vil fortælle hvem han er)

Del dette indlæg


Link til indlæg

   

Gæsten er da et ynkeligt skvat hvis han ikke oplyser om sit nick INDEN de når til oplevelserne.... (hvis altså han abselut vil fortælle hvem han er)

 

Hvorfor synes du en gæst er et ynkeligt skvat hvis han ikke oplyser sit nick ved et besøg ?

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvorfor synes du en gæst er et ynkeligt skvat hvis han ikke oplyser sit nick ved et besøg ?

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Hvis han abselut vil fortælle det, kan han da starte med det (bare min mening)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det generelt du mener at en gæst skal oplyse sit nick, hvis han har et sådant - og vil du ikke mene det vil lægge et urimeligt pres på pigen hvis hun skal frygte en dårlig anmeldelse fra en gæst hun nu ved vil kunne finde på at skrive om hende? .

 

Du ved da hvordan restauranter har det hvis der dukker en kendt madskribent op .

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er det generelt du mener at en gæst skal oplyse sit nick, hvis han har et sådant - og vil du ikke mene det vil lægge et urimeligt pres på pigen hvis hun skal frygte en dårlig anmeldelse fra en gæst hun nu ved vil kunne finde på at skrive om hende? .

 

Du ved da hvordan restauranter har det hvis der dukker en kendt madskribent op .

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Kære Bundstok, jeg skrev HVIS han vil oplyse om det, så kan han ligeså godt gøre det fra starten - så kan pigen bestemme om hun servicere vedkommende. Og fordi at det er et medlem herindefra, er det da langt fra sikkert at besøget bliver anmeldt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke bruge ordet til de piger som selv kalder sig det.....

Og så lade alle os andre bare være piger/kvinder/glædespiger osv !

Analluder er da om muligt endnu mere krænkende.... Men det siger langt mere om de mænd som bruger den slags ord end det siger om os piger.

Måske det i virkeligheden handler om at der er en lille gruppe mænd som dybest set er grundlæggende vrede på kvinder i al almindelighed.

Og dermed kommer af med en undertrykt bitterhed ved at tale nedsættende om piger som sælger sex.

Trine

 

Trine, jeg er ked af sige det men selv din kommentar går langt over den fatte evne Fickenstein har :mrgreen: . Der er bare nogen der skal bevise at de ikke har to hjerneceller der kan bruges på samme tid,

 

Og at de hævder at de bruger deres ytrigsfrihed, det kan jeg da kun grine af. For de herre ejer ingen respekt for andet end dem selv - og når de kun kan svælge rundt i deres pubetere udgydelser, så fortjener de kun disrespekt.

PS: Og nej jeg læser ikke Information :-P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor synes du en gæst er et ynkeligt skvat hvis han ikke oplyser sit nick ved et besøg ?

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

det er han fordi han i givet fald besøger pigen på falske præmisser...  lidt ala "hvad man ikke ved har man ikke ondt af"

 

hvis fx 3 specifikke brugere herinde stod ved min dør og jeg vidste hvem de var - så ville jeg takke pænt nej....  ene og alene pga deres personligheder og fordi jeg ville føle mig inderligt frastødt af deres indre.... og dermed også af deres ydre.. 

 

når en gæst kommer til mig ser jeg bort fra ydret og yder en god service til alle... fordi jeg har lyst til at gøre dem glade

 

men hvis jeg ved hvordan folk er inden i og jeg frastødes af det jeg ved - så ville jeg ganske enkelt ikke synes at de fortjente min umage og mit ønske om at gøre dem glade og tilfredse... 

 

jeg ville ærge mig over at have gjort noget godt for nogen jeg aldrig ville ønske noget godt i den virkelige verden

 

 

når man "snyder" sig ind på den måde - så er man en tyv og et skvat... man har stjålet godhed og venlighed og service som ikke tilkom en fordi den var ufortjent og man er et skvat fordi man ikke stod ved den man var og tog de slag der følger!!

Redigeret af Jasmin
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

... hvis fx 3 specifikke brugere herinde stod ved min dør og jeg vidste hvem de var - så ville jeg takke pænt nej.... 

 

Øh, måske er jeg uopmærksom, men jeg er ikke helt med her.

Jeg har af og til skrevet PB med en anden pige herinde, og hun syntes, at det var en skam, hvis man dukkede op og ikke gav sig til kende, når "nu vi kender hinanden" fra EG.

Selv har jeg intet at skamme mig over.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh, måske er jeg uopmærksom, men jeg er ikke helt med her.

Jeg har af og til skrevet PB med en anden pige herinde, og hun syntes, at det var en skam, hvis man dukkede op og ikke gav sig til kende, når "nu vi kender hinanden" fra EG.

Selv har jeg intet at skamme mig over.

 

alle kan jo i praksis lave en aftale med mig via sms ...  

 

jeg har haft besøg af 2 herinde fra der begge har givet sig til kende... dejlige mænd, herlige dates, rigtig god sex!! :)  jeg var meget glad for at modtage dem... 

 

men hvis 3 - for os alle kendte - brugere herindefra, om hvem jeg intet positivt har at sige lavede en aftale med mig og IKKE gav sig tilkende... så ville jeg mene at de både var tyve og skvat jf mit forrige indlæg... 

 

hvis alle andre herindefra lavede aftaler med mig ville jeg skam være rigtig begejstret... for foruden disse 3 er brugerskaren herinde dejlig og varm og lige til at spise.... *gg*

 

 

giver det bedre mening nu ?

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er han fordi han i givet fald besøger pigen på falske præmisser...  lidt ala "hvad man ikke ved har man ikke ondt af"

 

hvis fx 3 specifikke brugere herinde stod ved min dør og jeg vidste hvem de var - så ville jeg takke pænt nej....  ene og alene pga deres personligheder og fordi jeg ville føle mig inderligt frastødt af deres indre.... og dermed også af deres ydre.. 

 

når en gæst kommer til mig ser jeg bort fra ydret og yder en god service til alle... fordi jeg har lyst til at gøre dem glade

 

men hvis jeg ved hvordan folk er inden i og jeg frastødes af det jeg ved - så ville jeg ganske enkelt ikke synes at de fortjente min umage og mit ønske om at gøre dem glade og tilfredse... 

 

jeg ville ærge mig over at have gjort noget godt for nogen jeg aldrig ville ønske noget godt i den virkelige verden

 

 

når man "snyder" sig ind på den måde - så er man en tyv og et skvat... man har stjålet godhed og venlighed og service som ikke tilkom en fordi den var ufortjent og man er et skvat fordi man ikke stod ved den man var og tog de slag der følger!!

 

Jamen så har jeg da fattet at jeg ikke er velkommen hos dig  :smile: , jeg fortæller ikke på forhånd at jeg er aktiv her eller andre steder , simpelthen fordi jeg synes det vil kunne opfattes som et forsøg på at presse pigen til en bedre performance og det vil jeg ikkre - hun skal have lov at være sit eget afslappede jeg.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde engang i puberteten en skolekammerat, som evig og altid talte om sex og som absolut skulle finde på alle mulige mærkelige øgenavne til alle os andre - så en dag han stod og morede sig over en af mine kammerater, som stod og hostede, kom han alligevel til at kæde et ord for meget sammen med sex - så det ord (bare et alm. ord fra den menneskelige anatomi + sex kom til at hænge på ham - og gud, hvor blev han tosset, da vi fortsatte næste dag. Så det øgenavn kom selvfølgelig til at hænge på ham - og det var nok mest det med sex, han ikke kunne lide  :wink:

 

Så jeg synes ikke man skal give andre øgenavne, som de ikke bryder sig om, medmindre man selv kan klare at få tildelt et øgenavn  :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så har jeg da fattet at jeg ikke er velkommen hos dig  :smile: , jeg fortæller ikke på forhånd at jeg er aktiv her eller andre steder , simpelthen fordi jeg synes det vil kunne opfattes som et forsøg på at presse pigen til en bedre performance og det vil jeg ikkre - hun skal have lov at være sit eget afslappede jeg.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

du kan ikke tage mig til indtægt for hvordan DU synes noget kan opfattes.... fordi DU synes et eller andet (markeret med rødt ) - så betyder det du ikke er velkommen

 

den logik er bagvendt .  

 

jeg ville aldrig blive presset til bedre performance... det følte jeg absolut heller ikke med de 2 der besøgte mig i tirsdags - der nød jeg det bare :)  

 

 

jeg snakker faktisk om det modsatte scenarie... hvor jeg giver almindelig god service til nogen som slet ikke fortjener det - FORDI de ikke har givet sig til kende og på den måde snyder mig til at gøre noget positivt for dem jeg ville føle ubehag ved at tænke på bagefter.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

alle kan jo i praksis lave en aftale med mig via sms ...

jeg har haft besøg af 2 herinde fra der begge har givet sig til kende... dejlige mænd, herlige dates, rigtig god sex!! :) jeg var meget glad for at modtage dem...

men hvis 3 - for os alle kendte - brugere herindefra, om hvem jeg intet positivt har at sige lavede en aftale med mig og IKKE gav sig tilkende... så ville jeg mene at de både var tyve og skvat jf mit forrige indlæg...

hvis alle andre herindefra lavede aftaler med mig ville jeg skam være rigtig begejstret... for foruden disse 3 er brugerskaren herinde dejlig og varm og lige til at spise.... *gg*

giver det bedre mening nu ?

Jeg er en af de 3, du ikkehar noget godt og sige om ss

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af de 3, du ikkehar noget godt og sige om ss

 

nå så det tror du... *ggggg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg bruger ikke ordet Luder nedladende,som jeg tidligere har skrevet ,har jeg respekt for dem og er vild med dem,og har besøgt temmelig mange.

 

En kvinde der servicere mænd med sex for penge ,er jo ludere.Og det ord finder jeg ikke nedladende,ligesom Marianne69 nok heller ikke gør,da hun betegner sig selv som en luder."

 

@ Fickenstein

Du kunne jo prøve at kalde en pige en liderlig møgso, og så se hvad der sker. 

I andre tråde har du brugt order generelt om alle pigerne.

Redigeret af gungner
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

du kan ikke tage mig til indtægt for hvordan DU synes noget kan opfattes.... fordi DU synes et eller andet (markeret med rødt ) - så betyder det du ikke er velkommen

 

den logik er bagvendt .  

 

jeg ville aldrig blive presset til bedre performance... det følte jeg absolut heller ikke med de 2 der besøgte mig i tirsdags - der nød jeg det bare :)

 

 

jeg snakker faktisk om det modsatte scenarie... hvor jeg giver almindelig god service til nogen som slet ikke fortjener det - FORDI de ikke har givet sig til kende og på den måde snyder mig til at gøre noget positivt for dem jeg ville føle ubehag ved at tænke på bagefter.. 

 

Alle som møder op, opfører sig ordentligt og er soignerede fortjener en ordentligt service. Alt andet er uproff. Skulle lægen eller sygeplejersken måske undlade at rede en person, hvis de ikke brød sig om vedkommende? Nej vel? Dit problem Jasmin er, at du fordømmer folk bare fordi de har en lidt anderledes opfattelse af tingene end du har. Omkring brugen af luderkarl var det mig som anvendte det forkerte udtryk - havde mangelfuld research/indsigt der, men skal nok finde et nyt ord ved lejlighed! At stille sig op og bandlyse de 3 - hvem de uheldige/heldige så end er, er en form for arrogance og selvhøjtidelighed jeg ikke bryder mig om for at sige det diplomatisk. At alle mine anmeldelser skulle være gennemsyret af et ringe menneskesyn står får din egen regning. Fint at du helst vil stryges med hårene, men det bliver ikke altid af mig søde. Jeg synes du skriver godt, men du er bare lidt for kompromisløs i dine vurderinger af andre som ikke altid lefler. Bemærk lige, at jeg nu er blevet tilsvinet groft adskillige gange uden at give igen af samme skuffe. Jeg undrer mig over hvordan advarselspoints bliver tildelt her på sitet. Og endeligt har jeg fundet et godt ord til at erstatte L ordet nemlig Skøge! *SS*

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen ..... hvis det er sådan ordet skal opfattes i Danmark så er det hele jo fuldstændigt soleklart. Luder er altså et menneske der uden skrupler vil punge andre for så mange penge som muligt....?

 

Jeg ved jo ikke om du er et sandhedsvidne, men hvis du mener det, så er der sikkert mange andre dansker der mener detsamme. Et ord man bruger om et menneske hvis adfærd og opførsel er synderligt dårlig, uretfærdig og umoralsk.

 

Det var nu mest en der solgte købesex til skyhøje priser, uden at levere en tilsvarende modydelse jeg ville mønte betegnelsen på - man kunne også kalde dem bondefangere - nok derfor de mørke piger især opererer i jylland  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle lægen eller sygeplejersken måske undlade at rede en person, hvis de ikke brød sig om vedkommende?

 

 

Aaaargh, det synes jeg så ikke helt, at du kan sammenligne med dette fag.

 

Hvis jeg f.eks. ikke bryder mig om en mand, så skal jeg da lige præcis undlade at sexe med ham. Alt andet ville være uprofessionelt. Det ville kun ende skidt, og der er nok ikke nogen, der ville dø af, at jeg siger nej tak. ;)

 

Jeg kan godt følge Jasmin i, at hun ikke har lyst til at dele ud af sit allermest intime til mænd, som hun herinde har fået et rigtig dårligt indtryk af.

 

Jeg var selv hundeangst på et tidspunkt for, om manden der havde delt ud af mine private oplysninger, kunne finde på at besøge mig. Jeg ville have følt mig så skidt tilpas, hvis jeg først havde fundet ud af det bagefter.

 

Men der er bare ikke så meget, vi kan gøre for at undgå det. :unsure:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg f.eks. ikke bryder mig om en mand, så skal jeg da lige præcis undlade at sexe med ham. Alt andet ville være uprofessionelt. Det ville kun ende skidt, og der er nok ikke nogen, der ville dø af, at jeg siger nej tak. ;)

 

Jeg kan godt følge Jasmin i, at hun ikke har lyst til at dele ud af sit allermest intime til mænd, som hun herinde har fået et rigtig dårligt indtryk af.

 

Jeg var selv hundeangst på et tidspunkt for, om manden der havde delt ud af mine private oplysninger, kunne finde på at besøge mig. Jeg ville have følt mig så skidt tilpas, hvis jeg først havde fundet ud af det bagefter.

 

Men der er bare ikke så meget, vi kan gøre for at undgå det. :unsure:

 

Måske er "grimt fjæs" en mulighed :idea: : http://6finder.dk/b/ny-app-beskytter-sexarbejdere-mod-daarlige-kunder

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...