Hop til indhold
Guest fickenstein

velkommen til en ny luder herinde

Recommended Posts

Guest gameguy

Aaaargh, det synes jeg så ikke helt, at du kan sammenligne med dette fag.

 

Hvis jeg f.eks. ikke bryder mig om en mand, så skal jeg da lige præcis undlade at sexe med ham. Alt andet ville være uprofessionelt. Det ville kun ende skidt, og der er nok ikke nogen, der ville dø af, at jeg siger nej tak. ;)

 

Jeg kan godt følge Jasmin i, at hun ikke har lyst til at dele ud af sit allermest intime til mænd, som hun herinde har fået et rigtig dårligt indtryk af.

 

Jeg var selv hundeangst på et tidspunkt for, om manden der havde delt ud af mine private oplysninger, kunne finde på at besøge mig. Jeg ville have følt mig så skidt tilpas, hvis jeg først havde fundet ud af det bagefter.

 

Men der er bare ikke så meget, vi kan gøre for at undgå det. :unsure:

 

Ja det er jo meget beroligende at vide synes jeg! Hvis i ikke afviste deciderede klamme kunder ville vi andre jo heller ikke have lyst til at besøge jer vel?? *SS* Og lur mig hvis ikke nogle af de såkaldte nice profiler herinde ikke skulle vise sig at være de værste. Husk at skindet altid bedrager. Dem som prøver at retfærdiggøre sig selv og fortælle hvor gode de er, er som regel de allerværste. Men det ved du jo sikkert godt i forvejen! Ja har læst om dette med privacy break og har ytret mig om de med min fulde support til dig omkring denne væmmelige sag. Ciao igen :roll:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

undskyld på forhånd admin hvis jeg skriver noget i mit svar der ikke er PC - jeg modtager gerne advarselspoint hvis det ikke kan være anderledes 

 

Alle som møder op, opfører sig ordentligt og er soignerede fortjener en ordentligt service. Alt andet er uproff. 

 

Nu er dette gudskelov det private erhvervsliv hvor vi piger - i teorien - selv kan vælge vores kunder... hvis der ikke lige var behovet for anonymitet som gør det umuligt at vide hvem vores kunder reelt er...

 

...  derfor er det du siger om "uproff" noget vrøvl... for hvis jeg kunne vælge fik du slet ikke LOV TIL at møde op... uanset hvor nyvasket og soigneret du så var.. 

 

Du fortjener ikke en ordentlig service blot fordi du har været i bad... du kan ikke vaske den del væk der frastøder mig om du så lå i blød i ugevis... 

 

derfor ville det være allerhelvedes uprofessionelt af mig at byde dig indenfor vel vidende at jeg ikke ønsker at yde dig en god service... for jeg hverken kunne eller ville hvis jeg vidste hvem du var når du stod overfor mig

 

 

 

Skulle lægen eller sygeplejersken måske undlade at rede en person, hvis de ikke brød sig om vedkommende? Nej vel? 

 

at sammenligne det private erhvervsliv med et offentligt embede er fejlbehæftet.... det er pærer og bananer... omend de søde patienter nok får bækkenerne før dem der kalder sygeplejerne og -plerskerne ukvemsord når de kommer

 

 

 

Dit problem Jasmin er, at du fordømmer folk bare fordi de har en lidt anderledes opfattelse af tingene end du har.

 

nej - jeg fordømmer DIG!!! fordi du har det syn på glædespiger som DU har... jeg finder det særdeles frastødende.. og dine ligesindede med dig... 

 

 

 

 Omkring brugen af luderkarl var det mig som anvendte det forkerte udtryk - havde mangelfuld research/indsigt der, men skal nok finde et nyt ord ved lejlighed! 

 

ja... behovet for at smide etiketter på folk har jo altid eksisteret

 

 

 

At stille sig op og bandlyse de 3 - hvem de uheldige/heldige så end er, er en form for arrogance og selvhøjtidelighed jeg ikke bryder mig om for at sige det diplomatisk. 

 

LOL (mangler tilstrækkeligt sigende smiley) .... det gør mig faktisk ikke så meget :)  hvad du og dine ligesindede mener om min person får mig hverken til at ændre mening om jer eller jeres synspunkter fsva glædespiger og behandling af os når vi passer vores arbejde

 

 

 

At alle mine anmeldelser skulle være gennemsyret af et ringe menneskesyn står får din egen regning. Fint at du helst vil stryges med hårene, men det bliver ikke altid af mig søde. Jeg synes du skriver godt, men du er bare lidt for kompromisløs i dine vurderinger af andre som ikke altid lefler. Bemærk lige, at jeg nu er blevet tilsvinet groft adskillige gange uden at give igen af samme skuffe. 

 

vrøvl - du har svinet BX til og gør det ved hver given lejlighed... og hvad angår denne sag som TS har bragt til torvs - der har du ganske ret at jeg er særdeles kompromisløs... jeg tolererer ikke mænd der ikke kan finde ud af at respektere kvinder i almindelighed og i denne sag glædespiger i særdeleshed

 

at alle der er enige med mig "LEFLER" - det må du tage op med dem.... da det er temmelig mange vil de sikkert blive yderst begejstrede for denne etiket du har sat i panden på dem... og dit udtryk for at de ikke rummer selvstændige meninger.. 

 

det budskab vil sikkert sprede glæde... 

 

 

 

Jeg undrer mig over hvordan advarselspoints bliver tildelt her på sitet. Og endeligt har jeg fundet et godt ord til at erstatte L ordet nemlig Skøge! *SS*

 

 

ak ja - nogle mennesker har det bedst når de kan putte folk ned i kasser...  det må du gøre som du vil... hvis du har behov for at finde et erstatningsord fordi du ikke kan udholde tanken om at bruge de positivt ladede ord der allerede er til rådighed - så dig om det

 

og mht dit tuderi over admins moderation - tag det op med admin... du finder næppe gehør her.!!

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... Og lur mig hvis ikke nogle af de såkaldte nice profiler herinde ikke skulle vise sig at være de værste. Husk at skindet altid bedrager. Dem som prøver at retfærdiggøre sig selv og fortælle hvor gode de er, er som regel de allerværste.

 

Med din seneste skriftlige virksomhed herinde in mente kan jeg regne ud, at det bl.a. må være mig, du har i tankerne.

Men jeg kan berolige dig med, at jeg altid behandler pigerne med respekt, og de har aldrig givet mig prædikatet "klam kunde".

Gå du nu blot ud og ørle selvretfærdigt i det dertil indrettede.

 

PS: Tror du, at dine indlæg indholdsmæssigt bliver mere vægtige af alt det engelsk, du altid skal have proppet ind?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis skindet altid bedrager Game, er du så i virkeligheden en ung høflig og beleven mand, der siger pænt tak for idag, når du blidt har glædet dig selv og glædespigen ;) ?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med din seneste skriftlige virksomhed herinde in mente kan jeg regne ud, at det bl.a. må være mig, du har i tankerne.

Men jeg kan berolige dig med, at jeg altid behandler pigerne med respekt, og de har aldrig givet mig prædikatet "klam kunde".

Gå du nu blot ud og ørle selvretfærdigt i det dertil indrettede.

 

PS: Tror du, at dine indlæg bliver indholdsmæssigt bedre af alt det engelsk, du får proppet ind?

 

Gameboy minder efterhånden om Golum - han klamre sig til sin Precious, som er L-ordet. Blot en sørgelig skæbne...

 

Og hvis anmindelig dannelse så er at "LEFLE" for pigerne, ja så kend mig skyldig :-). Tilgengæld er jeg ikke en klam stodder og et dumt svin som GG :-D.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

undskyld på forhånd admin hvis jeg skriver noget i mit svar der ikke er PC - jeg modtager gerne advarselspoint hvis det ikke kan være anderledes

Nu er dette gudskelov det private erhvervsliv hvor vi piger - i teorien - selv kan vælge vores kunder... hvis der ikke lige var behovet for anonymitet som gør det umuligt at vide hvem vores kunder reelt er...

... derfor er det du siger om "uproff" noget vrøvl... for hvis jeg kunne vælge fik du slet ikke LOV TIL at møde op... uanset hvor nyvasket og soigneret du så var..

Du fortjener ikke en ordentlig service blot fordi du har været i bad... du kan ikke vaske den del væk der frastøder mig om du så lå i blød i ugevis...

derfor ville det være allerhelvedes uprofessionelt af mig at byde dig indenfor vel vidende at jeg ikke ønsker at yde dig en god service... for jeg hverken kunne eller ville hvis jeg vidste hvem du var når du stod overfor mig

at sammenligne det private erhvervsliv med et offentligt embede er fejlbehæftet.... det er pærer og bananer... omend de søde patienter nok får bækkenerne før dem der kalder sygeplejerne og -plerskerne ukvemsord når de kommer

nej - jeg fordømmer DIG!!! fordi du har det syn på glædespiger som DU har... jeg finder det særdeles frastødende.. og dine ligesindede med dig...

ja... behovet for at smide etiketter på folk har jo altid eksisteret

LOL (mangler tilstrækkeligt sigende smiley) .... det gør mig faktisk ikke så meget :) hvad du og dine ligesindede mener om min person får mig hverken til at ændre mening om jer eller jeres synspunkter fsva glædespiger og behandling af os når vi passer vores arbejde

vrøvl - du har svinet BX til og gør det ved hver given lejlighed... og hvad angår denne sag som TS har bragt til torvs - der har du ganske ret at jeg er særdeles kompromisløs..Formanden om foreningens status her og nu

at alle der er enige med mig "LEFLER" - det må du tage op med dem.... da det er temmelig mange vil de sikkert blive yderst begejstrede for denne etiket du har sat i panden på dem... og dit udtryk for at de ikke rummer selvstændige meninger..

det budskab vil sikkert sprede glæde...

ak ja - nogle mennesker har det bedst når de kan putte folk ned i kasser... det må du gøre som du vil... hvis du har behov for at finde et erstatningsord fordi du ikke kan udholde tanken om at bruge de positivt ladede ord der allerede er til rådighed - så dig om det

og mht dit tuderi over admins moderation - tag det op med admin... du finder næppe gehør her.!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

 

FIkki kan ikke finde ud af at bruge boardet - kan vi få en teknikker ud til ham...tsk,tsk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis skindet altid bedrager Game, er du så i virkeligheden en ung høflig og beleven mand, der siger pænt tak for idag, når du blidt har glædet dig selv og glædespigen ;) ?

Skindet bedrager nok med mange. Jeg tror da også du er en flink mand i virkeligheden Århuselsker f.eks.

Jeg tror ikke man kan bedømme et menneske 100 procent på grund af indlæg skrevet bag en computer. Et menneske indeholder mange sider af sig selv og når man sidder bag en computer er det nemt at lade de laveste følelser komme ud. Sad man overfor hinanden så opfører man sig helt anderledes. Og så er der jo de mennesker der er ulve i fåreklæder og er så søde overfor pigerne alene for at pumpe dem for private oplysninger som de kan dele med andre. Der er så mange facetter og ingen kan altså dømme folk.

Det er der så mange andre der tror de kan på grund af et par indlæg en person har skrevet. Ifølge deres logik må de jo så være ret snæversynet. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Jasmin,

Du skriver at du tolerere ikke mænd ,der ikke respekter kvinder i almindelighed og i denne sag glædespiger i særdeleshed.

Samtidig forsvarer du bx,en mand som detaljeret har beskrevet hvordan han bedrager han stakkels kone og invitere en luder op i konens seng,mens hun var bortrejst.

Hvor mener du respekten for kvinden er med sådan en adfærd? Jeg kan ikke få øje på den!!!

Redigeret af fickenstein

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

FIkki kan ikke finde ud af at bruge boardet - kan vi få en teknikker ud til ham...tsk,tsk

Ja,send en tekniker...gerne en kvindelig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja,send en tekniker...gerne en kvindelig

 

Der er ingen kvindelige der vil have lort fingerne

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er det kørt nok af sporet. Det hele går op i personlige fnidder fnadder. Strengen låses.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...