Hop til indhold
Guest Claesen

Bytte Bytte Købmand

Recommended Posts

aftale, tager 1000 kr for en god halv times våd opvask... Smiler knus Line

 

Hvad med tørring af "opvasken"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

så det en time... Hihi

Din blodsuger :P. Så meget er der da heller ikke at tørre :oops::wink:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et par slaver der mod betaling (til mig) kan varmes op med nogle friske ørefigner til hårdt fysisk arbejde nogle der vil byde ind? :mrgreen:

 

Jamen, hvis Growler er den ene af dem, vil jeg da gerne byde en plovmand... :cool::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, hvis Growler er den ene af dem, vil jeg da gerne byde en plovmand... :cool::mrgreen:

 

Jeg lægger 500 oven i, hvis den anden er Bendix  :lol:  :lol:  :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Growler der laver hårdt fysisk arbejde på min ejendom efter at have fået ørefigner.

Altså hvis der er arbejde i manden så mangler jeg en der kan bygge mig en carport, jeg betaler gerne 500 i timen men jeg vil sgu ikke give ham ørefigner for at han skal blive varmet op til dagens arbejde. Jeg vil heller ikke betale for at han skal drikke bajere, det må han gøre efter fyraften, men jeg skal gerne drikke dem med ham :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lægger 500 oven i, hvis den anden er Bendix  :lol:  :lol:  :lol:

 

  *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* Jamen nu var det ikke lige ham der var tale om, men han kan sikkert også overtales....så kontakt mig lige på pm så skal i få min paypalkonto...ser frem til 1000 dask fra jer to!

 

 500kr for Growler og 500kr for Bendix

 

 Nogen der vil byde på de andre 2? for at friste er arbejdstøj ingen betingelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

aftale, tager 1000 kr for en god halv times våd opvask... Smiler knus Line

det er da lidt mere end 3f mindsteløn som opvasker

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er da lidt mere end 3f mindsteløn som opvasker

 

Det er ikke er heller ikke sort ;), og der er et tillæg for hvidvaskning.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bedste Fraiser

Er du i nærheden af det Sydsjællandske, er det jo ikke et projekt at "gokke" en carport op. Øllerne sparer du, for jeg er jo kørende, men hullerne til betonrørene skal du selv grave. :-P

BorendeX og Thorshammer, lad os lave en dag ud af det :-P , kom dog sammen og lav en dobbelt "whammy".

Det er fedt at få flade, hovedet kan blive helt blåt, I får fuld valuta for pengene, det er helt garanteret, en oplevelse for livet. :cool:

 

gnæk øhh hilsen

 

Bendix Gr...Westinghouse

 

Redigeret af Bendix Westinghouse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er da lidt mere end 3f mindsteløn som opvasker

de får også retten til dagpenge osv og husk jeg er nøgen på job... Sf

Del dette indlæg


Link til indlæg

de får også retten til dagpenge osv og husk jeg er nøgen på job... Sf

også som opvasker :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg søger en der vil bytte med en eller to nye iPad mod et klippekort til x antal hyggetimer. De skal være nye helst... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger en der vil bytte med en eller to nye iPad mod et klippekort til x antal hyggetimer. De skal være nye helst... Knus Line

 

Line du skal gå efter en Ipad med Retina skærm hvor farven og skærmopløsning er bedst og teksten står klar og tydelig.

 

fx.

http://www.apple.com/dk/ipad-air/

 

Jeg har en Ipad og en Ipad mini, jeg bruger dem så vil ikke af med dem endnu, pøj pøj med jagten :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger en der vil bytte med en eller to nye iPad mod et klippekort til x antal hyggetimer. De skal være nye helst... Knus Line

 

Opret en annonce på Annoncelight a la denne her:  https://annoncelight.dk/annonce/98405/blowjob-500kr-nu-i-aarhus  

 Sugardad aftale i toMdr hvor vi ses efter din behov for penge til macbook pro 13 retina ønskes. Mangler en bærbar til mit nye studie. Jeg glæder mig til at møde dig. 

:lol:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Jeg søger en der vil bytte med en eller to nye iPad mod et klippekort til x antal hyggetimer. De skal være nye helst... Knus Line

 

 

 

 

ja hvem der bare havde en ny Ipad eller  2 :D så var de dælme byttet væk nu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja hvem der bare havde en ny Ipad eller  2 :D så var de dælme byttet væk nu :D

skynd dig ned og købe et par stykker :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tror ikke det er lykkes for hende, fra d. 03/12-2013 til dd har hun haft 30!!!! annoncer :wink:

 

Eller også har hun ikke fundet ud af de kan oplades igen og igen.

Lidt lige som dillere :)

 

God fredag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte en gang en pige i Tyskland, der viste mig en stor kuffert med Makita elværktøj, det var lige før den gamle håndværker savlede.

Man kan så tænke om der måske er nogen andre der mangler deres værktøj, her var for flere tusinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lavet super bytte bytte købmands handel og er mega glad smil. Tak du kære maler og skønt du ville hjælpe. Mon der skulle være en plastik kirurg her?? Får rynker om munden af at smile af glæde over de søde mennesker her og deres friskhed til at få tingene til at lykkes... Stort smil og tak. Ps den med kirurgen var måske ikk så tosset, man kan vel altid få fikset lidt her og der... God weekend og kram herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har endnu til gode at lave en byttehandel, men den eneste pige jeg (indtil videre) har besøgt mere end en gang, var prisen næsten kun det halve 2. gang.

 

Og nåhh ja, så var der hende der gav det 100 kr billigere (uden at jeg pruttede) mod at det kunne blive til en tur op ad væggen i løbet af den time jeg var der ;) 

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bytter gerne anderledes, effektive tekster mod lidt kærlig omsorg. Normalt gør jeg det ellers kun mod kontant betaling. Men for jer, søde piger, gør jeg gerne en undtagelse :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...