Hop til indhold
Guest Claesen

Bytte Bytte Købmand

Recommended Posts

Gæst

Tja som overskriften siger handler det om bytte handler, nogle af jer piger skriver i gerne laver byte handler ( har ikke lige en annonce jeg kan linke til desværre ) og så det lige som det, i glemmer at skrive hvad i vil bytte med, skal man bare slæbe sit gamle bras med lige fra plæneklipperen til svigermor hvilket i nogle husstande vist kommer ud på det samme ;) eller er vi mon så heldige at nogle af jer vil bytte sex for sex :D altså hvad er i interesseret i at bytte med når i skriver evt. byte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja som overskriften siger handler det om bytte handler, nogle af jer piger skriver i gerne laver byte handler ( har ikke lige en annonce jeg kan linke til desværre ) og så det lige som det, i glemmer at skrive hvad i vil bytte med, skal man bare slæbe sit gamle bras med lige fra plæneklipperen til svigermor hvilket i nogle husstande vist kommer ud på det samme ;) eller er vi mon så heldige at nogle af jer vil bytte sex for sex :D altså hvad er i interesseret i at bytte med når i skriver evt. byte :)

Hey Claesen. Jeg tænker det mest er henvendt til sælgere, fek, dametøj, smykker, hårprodukter osv... Nok ikk mange af os der ikke har råd til at købe hvad vi mangler, men en decideret byttehandel med fek produkter til en værdig af fek 1000 kr for en omgang i kanen, er en god aftale for begge partner :). Og personligt bytter jeg ikke sex for sex nej ;), jeg SÆLGER sex ;) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

altså jeg skal ikke kunne sige hvad de forskellige piger ønsker at bytte med. men jeg oplever ikke helt sjældent at få henvendelser fra fyre der ønsker at bytte. så er det typisk undertøj. smykker og make up. parfume som de ønsker at bytte med. også er der diverse tilbud om håndværkerhjælp af forskellig slags. og en gang havde jeg sågar en slave som ønskede at aflevere sit hævekort hos mig. til fri afbenyttelse også skulle jeg blot udbetale lidt fra hans konto han kunne leve for og ellers styre hans liv og økonomi :mrgreen:

dog er alle blevet mødt med et pænt nej tak.....

jeg syntes det er svært at indgå en byttehandel på sex. Jeg har svært nok ved at værdi sætte min service som det er i forvejen og kan ikke helt gennemskue hvordan jeg skal gøre det for ting/ydelser så alle parter er tilfredse. så den vej vil jeg ikke gå ned af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det skal så siges jeg ikke helt sjældent oplever en gæst hvor jeg bagefter tænker pyyyyyyy det der.. det burde jeg have betalt for... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg er nok mere jyde end jeg vil være ved så :D , for når der står en gæst med 4-5 af mine yndlings parfumer og " bare" gerne vil have en god halv times hygge, ja så tænker jeg, fedt der sparede jeg lige 2000 kr win win og en god hyggestund oveni med en fast gæst ;) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det jo ærgerligt, at man som pen- og blækhusarbejder ikke har noget attraktivt at bytte med. Udover sedler, altså :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line en skam man ej inden for parfume branchen ;-) men dvs at du mener at tøj smykker og parfume er vejen frem hvis man endelig skal prøve at bytte eller måske iphone etc:-)

Sisse forstår godt det der med at det svært at prissætte sit arbejde inden for dit erhverv det jo lidt anderledes end at være musik lære ;-) jeg har endnu ikk selv haft fornøjelsen af at møde dig hvilket helt klart er min egen skyld da du jo ofte er i Aalborg.. Men har hørt meget godt om dig;-) huha håber jeg blir en af dem hvor du bagefter tænker der skulle jeg ha betalt :-D

X ja jeg har også kun seddeler og så omtalte plæneklipper at forhandle med :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet mange byttehandler gennem mine 103 år...lækkert sengetøj, håndklæder, værktøj og andet hvor vi begge har kunne se en fordel i det.....selvfølig skal det være noget man har lyst til.....så Hr. X, det nytter ikke noget at komme med et bundt kuglepenne for at få en endefuld :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gad vide hvor mange hyrde timer man kan bytte sig til for et nyt tag *G*

Jamen, som udgangspunkt koster et nyt tag 1000,- pr. m2, hvis vi taler om et helårshus i et plan.. :)

Det må være et nemt regnestykke.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gad vide hvor mange hyrde timer man kan bytte sig til for et nyt tag *G*

Looool. Ja og gu ve hvor meget tag man får lagt hvis man lige skal ind og døbbe pjoverten først hi hi.

Jeg har en baghave jeg skal have væltet. Gu ve om jrg kan kaste det projekt ud i licitation. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvor mange hyrde timer man kan bytte sig til for et nyt tag *G*

Det kræver jo ligesom at pigerne skal have nyt tag på. Og hvordan skal man bogføre en byttehandel i regnskabet :lol:

Du skal ved og købe materialet eller kan du skaffe det gratis :lol:

Næ en tandlæge og frisør det er noget som alle piger kan bruge :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Looool. Ja og gu ve hvor meget tag man får lagt hvis man lige skal ind og døbbe pjoverten først hi hi.

Jeg har en baghave jeg skal have væltet. Gu ve om jrg kan kaste det projekt ud i licitation. :mrgreen:

Betales der så i rater, eller det fulde beløb projektet er færdigt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL klart....men jeg leger ikke blindebuk for 2000 kapsler :D:D:D
Hvorfor ikke produktudvikle?

Du skal da bare lægge de 2.000 kapsler på entrégulvet med den skarpe kant opad og bede giveren om at kravle nærmere – på bare knæ :!:

Jeg troede da, du havde fantasien i orden :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Looool. Ja og gu ve hvor meget tag man får lagt hvis man lige skal ind og døbbe pjoverten først hi hi.

Jeg har en baghave jeg skal have væltet. Gu ve om jrg kan kaste det projekt ud i licitation. :mrgreen:

Sisse... jamen der må vidt forhandling til på højt plan , eller vent , tror man skal lave en kvadratmeter pris og afregne efter udførelse af x antal Meter *G*

Men jo smid du bare din baghave i Licitation , er sikker på der vil komme del bud på arbejdet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en baghave jeg skal have væltet. Gu ve om jrg kan kaste det projekt ud i licitation. :mrgreen:
Hvorfor ikke?

Der skal nok sidde en og anden herinde med en anlægsgartner i maven :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kræver jo ligesom at pigerne skal have nyt tag på. Og hvordan skal man bogføre en byttehandel i regnskabet :lol:

Du skal ved og købe materialet eller kan du skaffe dem gratis :lol:

Næ en tandlæge og frisør det er noget som alle piger kan bruge :lol:

Gratis kan jeg nok ikke skaffe det , Men får da nogle gode rabatter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke produktudvikle?

Du skal da bare lægge de 2.000 kapsler på entrégulvet med den skarpe kant opad og bede giveren om at kravle nærmere – på bare knæ :!:

Jeg troede da, du havde fantasien i orden :lol::lol:

Kære x der behøves ikke produktudvikling....

Normalen hos mig er at sætte skoene indefor døren, men produktudviklingen er at man lader være med at støvsuge et par dage, så det knaser dejligt under drengens knæ (noooooot skoene af) :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...