Hop til indhold

Bytte Bytte Købmand

Featured Replies

Skrevet
Varmemester skrev, for 44 minutter siden:

Hmm.. Det ku fanme være frækt @Anna - fræk og sexet:wub:.... 

NO WAY Varmemester - jeg er sikker på, at opslaget er et generelt opslag, hvor der byttes med sex. :P

Men du kan jo godt få lavet en privat film af dig i aktion i en anden sammenhæng. Jeg vil da gerne se en sådan:lol::P

• Svar 230
  • Visninger 36.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• For ikke så lang tid siden besøgte jeg en GP som jeg flere gange har været på besøg hos, da vi var igang med smal talk på vej ud af døren, sagde hun pulselig, "var det ikke dig der hængte lamper op fo

• Jeg er holdt op med at bytte ting, bl.a. efter at en mand gav mig  to flasker whisky i bytte for et HJ. Efterfølgende viste det sig, at jeg kunne få samme flaske til 80,- i FAKTA.... 

• Sidespringeren
    Sidespringeren

Hvor mange Kinder æg går der mon på et blæs? Det giver jo begrebet "Kinder overraskelse" en helt ny mening! Vh. Sidespringeren

Postede billeder

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, for 8 minutter siden:

NO WAY Varmemester - 

Hahaha.. Hvorfor vidste jeg bare at du ville skrive det???? :lol:

Anna - fræk og sexet skrev, for 9 minutter siden:

Men du kan jo godt få lavet en privat film af dig i aktion i en anden sammenhæng. Jeg vil da gerne se en sådan:lol::P

Hahaha.. Du ku bar ha hentet din telefon da jeg lå og roede under spaen... Så havde du haft sådan en film du efterspørger.. :lol: :P

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, for 6 timer siden:

NO WAY Varmemester - jeg er sikker på, at opslaget er et generelt opslag, hvor der byttes med sex. :P

Bytter ikke med sex, kontanter eller huslige opgaver :)

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden:

Hmmmmm :wink::wink: så du arbejder gratis?

Beklager min manglende formuleringsevne :) 

Bytter ikke med sex, men modtager istedet gerne betalling eller huslige opgaver udføres. Da huslige opgave kan blive lidt bøvlet med afstand osv er vi nok nødsaget til at holde os til normal betalling for udført opgave :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.