Hop til indhold
Guest Claesen

Bytte Bytte Købmand

Recommended Posts

Gæst

Det som jeg syntes er svært i at lave byttehandler er at alle parter er tilfredse.

når jeg bliver kontaktet så tænker jeg altid hvad nu hvis det han vil bytte med ikke er noget jeg vil have...

hvordan håndterer i det jer som bytter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det som jeg syntes er svært i at lave byttehandler er at alle parter er tilfredse.

når jeg bliver kontaktet så tænker jeg altid hvad nu hvis det han vil bytte med ikke er noget jeg vil have...

hvordan håndterer i det jer som bytter

det er da meget nemt du siger da bare nej tak hvis du ikke kan bruge det, sværere er det ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt se at de piger der tager imod drop in gæster har lidt lettere ved det. Men for mig som kun tager imod ved tidsbestilling er der en hvis risiko forbundet med det. Ved mindre jeg gør gæsten det klart at han også skal sørge for at have kontanter med.

Ejjj jeg syntes bare det bliver noget rod. Syntes bare det er lidt en træls start at skulle stå og handle frem og tilbage først som var jeg en anden gris på et markede..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse:

Det er netop også derfor, at nogle af os her på forkant skriver, hvad vi forventer af en byttehandel. :-)

Jeg rykker f.eks. gerne dig rundt i en times tid i alle mulige stillinger hvis du til gengæld slår mit græs og pudser mine vinduer! (Og ja, masser af superfransk til dig er selvfølgelig med i tilbuddet..)

:mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ohhhhhhhhhhh det skal jeg huske.. :lol::lol:

jeg tror at have jeg været på et bordel hvor gæsterne bare dropper ind fra gaden med sagerne i hånden så var det også meget lettere lige at sige jeps den der jakke kan du godt få en blæs for...

tror måske jeg skulle gøre mig lidt i det med slaver i stedet for. Og have mig en hær jeg kan svinge pisken over ude i haven og til alle mine små projekter her hjemme

eller bytte en omgang opsætning af fliser for en god middag og en rusketur i sengen. Lool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har almindeligvis ingen drop-in gæster, det kan sagtens lade sig gøre at bytte med 'tidsbestillingsgæster' også. Det kan være aftalt pr mail, eller han spørger 'jeg har sådan og sådan i bilen, hvad kan jeg få for det?'. Hvis det er noget jeg ikke vil ha, siger jeg bare nej ;) Jeg synes det er lidt sjovt, men det er jo heller ikke noget der sker hver uge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det som jeg syntes er svært i at lave byttehandler er at alle parter er tilfredse.

når jeg bliver kontaktet så tænker jeg altid hvad nu hvis det han vil bytte med ikke er noget jeg vil have...

hvordan håndterer i det jer som bytter

Hæhe, det var præcis af samme årsag, at man i antikken begyndte at bruge mønter: Man skulle have en fast omregningsenhed, for det med at finde ud af, hvor mange geder, der gik på en laset ko (uden nogen sammenligning i øvrigt!), det gik der bare ged i. Fornemmer man, at cirklen er ved at være sluttet. Igen? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg talte engang med min revisor om byttehandler, så vidt jeg husker var hans råd at man aftalte at man hver i sær værdisatte sin vare eller ydelse til et i skat's øjne realistisk niveau, herefter indberettede man så indtægten således at man kunne afregne sin skat. Hans helt klare opfattelse var at også byttehandler var skattepligtige - men det er alle vel klare over, ellers blev det nok ikke debatteret på dette åbne forum, via PM'er eller via mail ;) .

Til orientering - Fra sexarbejdere der har været politi- og skattemøllen igennem ved jeg at skat læser med på sådanne forum's som her og tæller annoncer forskellige steder og derigennem teoretiserer sig frem til hvad en pige kan have tjent.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det som jeg syntes er svært i at lave byttehandler er at alle parter er tilfredse.

når jeg bliver kontaktet så tænker jeg altid hvad nu hvis det han vil bytte med ikke er noget jeg vil have...

hvordan håndterer i det jer som bytter

Siger nej tak, lige som gæsten kan sige nej tak hvis jeg ikke er noget for ham... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
... skat læser med på sådanne forum's som her og tæller annoncer forskellige steder og derigennem teoretiserer sig frem til hvad en pige kan have tjent
Jep, og man læser vagtplaner, som man sammenholder med annoncerne, og selvom pigen skulle være syg på nogle vagter, så står der jo i annoncerne, at hun var vagt på de og de tidspunkter, også gælder der ingen kære mor i overvejelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg talte engang med min revisor om byttehandler, så vidt jeg husker var hans råd at man aftalte at man hver i sær værdisatte sin vare eller ydelse til et i skat's øjne realistisk niveau, herefter indberettede man så indtægten således at man kunne afregne sin skat. Hans helt klare opfattelse var at også byttehandler var skattepligtige - men det er alle vel klare over, ellers blev det nok ikke debatteret på dette åbne forum, via PM'er eller via mail ;) .

Til orientering - Fra sexarbejdere der har været politi- og skattemøllen igennem ved jeg at skat læser med på sådanne forum's som her og tæller annoncer forskellige steder og derigennem teoretiserer sig frem til hvad en pige kan have tjent.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

OG!!!! Lad da svinene læse sig gul og grønne, de har jo alligevel deres egne korrupte regler og metoder!!! Selv om der bliver indberettet til tiden, afleveret regnskab, mødt op til torskegilde osv osv, så er de alligevel i stand til at jagte en som et vildt dyr og være møg ubehagelige og alt for personlige, så lad da bare dem få stådreng af læse med her. Jeg pytter gerne et års fri sex for en af de klovne!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

OG!!!! Lad da svinene læse sig gul og grønne, de har jo alligevel deres egne korrupte regler og metoder!!! Selv om der bliver indberettet til tiden, afleveret regnskab, mødt op til torskegilde osv osv, så er de alligevel i stand til at jagte en som et vildt dyr og være møg ubehagelige og alt for personlige, så lad da bare dem få stådreng af læse med her. Jeg pytter gerne et års fri sex for en af de klovne!!!

Nå , ja , :o godt ord igen :? - min kommentar var langtfra ment som en moraliserende løftet pegefinger - jeg synes bare at det vil være ærgerligt hvis der en dag er nogen skribenter der, ved skæbnens ugunst, af nogen myndigheder bliver konfronteret med hvad de lidt frimodigt kan komme til at skrive herinde -

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå , ja , :o godt ord igen :? - min kommentar var langtfra ment som en moraliserende løftet pegefinger - jeg synes bare at det vil være ærgerligt hvis der en dag er nogen skribenter der, ved skæbnens ugunst, af nogen myndigheder bliver konfronteret med hvad de lidt frimodigt kan komme til at skrive herinde -

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Hey SP, det var heller ikke sådan jeg læste det helt og du har sikkert ret i, at de er med her også... Og hvorfor ikke de er jo over alt som fluer på en lort ;). Ja det var Line i det røde fælt hihi :D. God dag til dig knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm siden Sisse er lidt af en "slik mund" så spekulere jeg lidt på hvilke handels værdi 1.5 kg daim mon har ? Nu er hun jo i Aalborg idag så der er jo muligheder i det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe bytte bytte købmand ku da godt være jeg sku give mig i kast med da jeg snart mangler de fleste ting til et hjem hehe. Lige blevet single i søndags så alle tingene forsvinder snart hahahaha.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hehe bytte bytte købmand ku da godt være jeg sku give mig i kast med da jeg snart mangler de fleste ting til et hjem hehe. Lige blevet single i søndags så alle tingene forsvinder snart hahahaha.
Så må vi håbe, at en eller anden som det allerførste byder ind med en ny seng :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha borende x. Tja ny seng er nok lidt svært at komme slæbende med hehe. Har en seng dog og sofa men tror alt fra tv til kaffemaskine og nyt sofabord mangler sku. Haha os svært at komme slæbende med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha borende x. Tja ny seng er nok lidt svært at komme slæbende med hehe. Har en seng dog og sofa men tror alt fra tv til kaffemaskine og nyt sofabord mangler sku. Haha os svært at komme slæbende med.

Ny cocktail:

1/2 time i idemøbler efterfulgt af 1/2 time derhjemme :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha jeg kan vist nå at bruge flere penge på en halv time end en halv times hygge koster hehe. Men nu ellers god ide. Eller gavekort. Der findes fx noget der hedder supergavekortet som kan bruges i maaaaange butikker i danmakr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gavekort...go ide :)

Du skal jo heller ikke ende med 2 kaffemaskiner ;)

Haha jeg kan vist nå at bruge flere penge på en halv time end en halv times hygge koster hehe. Men nu ellers god ide. Eller gavekort. Der findes fx noget der hedder supergavekortet som kan bruges i maaaaange butikker i danmakr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihh det har bare irriteret mig siden jeg skrev det indlæg om gavekort. Har ikke den store erfaring med gavekort så aner faktisk ikke om man kan det uden rigtig navn? Aner det ikke hehe.

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

hhmm.... :D

jeg kan faktisk ikke lige huske om man skriver navn i et gavekort :shock:

edit:

sidst jeg gav et gavekort skulle de ikke bruge navn, men jeg tror at nogen steder, der bruger de det...

Ihh det har bare irriteret mig siden jeg skrev det indlæg om gavekort. Har ikke den store erfaring med gavekort så aner faktisk ikke om man kan det uden rigtig navn? Aner det ikke hehe.

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm tja må være dig lidt svar skyldig. Kom i tanke om at da jeg købte ved supergavekortet puttede jeg navn på men om det var et krav aner jeg ikke? :)

Ellers kan man jo aftale et sted som ikke behøver modtager/afsender? Men måske ting og kontanter er det nemmeste hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror penge er det nemmeste :) sådan lige overordnet

Hmm tja må være dig lidt svar skyldig. Kom i tanke om at da jeg købte ved supergavekortet puttede jeg navn på men om det var et krav aner jeg ikke? :)

Ellers kan man jo aftale et sted som ikke behøver modtager/afsender? Men måske ting og kontanter er det nemmeste hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...