Hop til indhold
Guest Claesen

Bytte Bytte Købmand

Recommended Posts

Ja jeg er nok mere jyde end jeg vil være ved så :D , for når der står en gæst med 4-5 af mine yndlings parfumer og " bare" gerne vil have en god halv times hygge, ja så tænker jeg, fedt der sparede jeg lige 2000 kr win win og en god hyggestund oveni med en fast gæst ;) knus Line

Hej Line

Hvad er så dine yndlings parfumer :?: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må da sige at jeg sagtens kunne bytte sex for ting/gaver. Skal selv have fixet brysterne og de bliver betalt af én fyr der til gengæld får to hele weekender. Så det er jo dejligt på den måde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Må da sige at jeg sagtens kunne bytte sex for ting/gaver. Skal selv have fixet brysterne og de bliver betalt af én fyr der til gengæld får to hele weekender. Så det er jo dejligt på den måde. :)

Burde den ene weekend ikke gå til SKAT?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Line

Hvad er så dine yndlings parfumer :?:;)

Lige nu raunsborg fra Jim Lyngvild, :) han kan sgu noget den søde mand :) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må da sige at jeg sagtens kunne bytte sex for ting/gaver. Skal selv have fixet brysterne og de bliver betalt af én fyr der til gengæld får to hele weekender. Så det er jo dejligt på den måde. :)

Viiijuhuuuu det er en god aftale, optur der :). Send ham videre tak, ikke at jeg vil have noget i mine babser, men kunne sagtens finde andre områder hihi. Fed aftale og held og lykke med det hele knus Line :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haps. Jeg napper også gerne ham med babserne. ... loool

Men kan godt ske det vil skuffe nogle gæster når jeg ikke længere kan svinge mine om på ryggen merr :twisted: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse... jamen der må vidt forhandling til på højt plan , eller vent , tror man skal lave en kvadratmeter pris og afregne efter udførelse af x antal Meter *G*

Men jo smid du bare din baghave i Licitation , er sikker på der vil komme del bud på arbejdet ;)

problemet er jo, at køberen (Sisse) vil tage det billigste tilbud - altså f.eks. et BJ for oprydning i haven...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nille. du ville blive forbavset over hvor meget slik og chokolade der går igennem bordellerne rundt omkring :lol:

hvis ikke det var fordi jeg i forvejen er så dårlig til det med prisen så ville jeg helt sikkert gerne alt det bytteri. men slik er nok ikke lige det som har min største interesse. hvordan handler man sig frem til en pris.... hvor mange skumbananer går der på et blæs. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

nille. du ville blive forbavset over hvor meget slik og chokolade der går igennem bordellerne rundt omkring :lol:

hvis ikke det var fordi jeg i forvejen er så dårlig til det med prisen så ville jeg helt sikkert gerne alt det bytteri. men slik er nok ikke lige det som har min største interesse. hvordan handler man sig frem til en pris.... hvor mange skumbananer går der på et blæs. :lol:

LOL Du er bare top dollar Sisse :D ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nille. du ville blive forbavset over hvor meget slik og chokolade der går igennem bordellerne rundt omkring :lol:

hvis ikke det var fordi jeg i forvejen er så dårlig til det med prisen så ville jeg helt sikkert gerne alt det bytteri. men slik er nok ikke lige det som har min største interesse. hvordan handler man sig frem til en pris.... hvor mange skumbananer går der på et blæs. :lol:

Efter et godt blæs er der i hvert fald en meget slatten skumbanan :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg knalder da gerne en lækker gudinde i en times tid, hvis hun til gengæld slår min græsplæne og tar' opvasken...

:mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Jeg er ikke helt sikker på, at det er det, som pigerne går efter ----

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækre pigeting; tøj, parfume, slik, sengetøj, køkkengrej ;) Hvor har du dine tanker? ;)

Det der med slik er jeg med på - jeg har fået at vide, at jeg er god til at slikke, så bare sig til :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg har i alt hjulpet 3 søde og frække piger med fotos til annoncer, det var helt gratis og for spændingens skyld (er ikke proff.)

Vi tog billederne privat og på klinik, og jeg redigerede og retoucherede efter ønske ( et stort arbejde),

Ikke desto mindre blive 2 af pigerne så glade for resultatet, at jeg uopfordret blev taget under kærlig behandling en god halv times tid.

Se det er en win win situation, jeg fik en spændende og lærerig oplevelse (og god sex) og pigerne fik fotos, som de kunne bruge til deres annoncer.

Men ellers foretrækker jeg kontant afregning 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Jeg må melde mig i koret og sige jeg gerne masserer en Q hvis hun støvsuger min bil og pudser dens vinduer ;)

Nå, men seriøst har jeg da leveret fotos, redigering, musik, tekster (renskrivning) osv. som hjælp og fået det udbetalt som en slags drikkepenge eller forlænget spilletid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Til dig eller pigerne ? :D

Til pigerne selvfølgelig !

Jeg er en glad amatør og det med 100 % gratis var helt seriøst ment.

Men det var da umuligt at takke nej , da 2 søde piger tilbød en belønning for mit arbejde. men absolut ikke noget jeg forventede :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har så sent som i tirsdags, byttet med en hel pose nyt tøj ,med blandt andet en jakke i fra kendt tøjmærke og dette udløste en halv times hygge retur, så dejlig bytte handel for os begge :) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...