Hop til indhold

Bytte Bytte Købmand

Featured Replies

Skrevet

Der var en periode på et par måneder midt i året, hvor jeg hjalp en glædespige med tekniske ting, ex. hendes computer, printer, telefon og sådan noget. Første gang blev jeg betalt med penge, men efter det fik jeg ca. en halv times tid sammen med hende efter hver "session" -- vi mødtes en gang om ugen/hver anden uge. Det havde jeg meget sjov med! :D

Redigeret af death_star

• Svar 230
  • Visninger 36.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• For ikke så lang tid siden besøgte jeg en GP som jeg flere gange har været på besøg hos, da vi var igang med smal talk på vej ud af døren, sagde hun pulselig, "var det ikke dig der hængte lamper op fo

• Jeg er holdt op med at bytte ting, bl.a. efter at en mand gav mig  to flasker whisky i bytte for et HJ. Efterfølgende viste det sig, at jeg kunne få samme flaske til 80,- i FAKTA.... 

• Sidespringeren
    Sidespringeren

Hvor mange Kinder æg går der mon på et blæs? Det giver jo begrebet "Kinder overraskelse" en helt ny mening! Vh. Sidespringeren

Postede billeder

Skrevet

Har stadig et par i 38,5 og et par i 39,5 :)

• 2 weeks later...
Skrevet

nogen af de søde piger herinde der mangler en lampe ? har en neon gul newyorker lampe fra dyreberg og larsen  som jeg gerne vil bytte væk for en bette hygge stund. har billeder af den som jeg kan sende pr mail kan bare ikke finde ud af at sætte det ind :( obs lampen er selvfølgelig ny og stadig i kassen men har dog været åbnet for at tage billeder.

Skrevet

Nogen af jer piger der mangler et krøllejern ? har et GB ( står for Gun Britt & ikke Gang Bang ) Altså et GB krøllejern, helt nyt og stadig i kassen, men har krøller i forvejen så får ikke brug for det selv :P  kan sende billeder i mail men kan stadig ikke finde ud af at sætte dem ind

Skrevet

Pas på at Eroguide ikke går hen og bliver "den blå avis" :lol:

haha sandt men kan jo ikke slæbe hele lagret med på bordel :P

Skrevet

Meget interessante betragtninger, jeg får en ide, piger!

Jeg har en større opvask, som jeg godt vil bytte til lidt sex!

Skrevet

Jeg har en større opvask, som jeg godt vil bytte til lidt sex!

Hæhæ, det var en god ide. Prøv at indrykke an annonce på Mols :lol: :lol:.

Skrevet

X

Jeg skulle tage meget fejl hvis ikke det var konen der tog opvasken hos jer, men det er jo fint du sørger for lidt sex til konen også :-P :-P :-P

Skrevet

X

Jeg skulle tage meget fejl hvis ikke det var konen der tog opvasken hos jer, men det er jo fint du sørger for lidt sex til konen også :-P :-P :-P

Du har ret: Du tager fejl.

Skrevet

X

Ta min opvask og få 1 times hygge med konen :D

Skrevet

får vi et billede af konen først og dernæst et af opvasken :-P  :-P

Skrevet

:D :D

Når man hører om hvilke chancer folk tager herinde, så kan en opvask da ikke blive for stor

Redigeret af holstebronx

Skrevet

Det kan være du hellere vil tage opvasken for at slippe for konen  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Det kan være du hellere vil tage opvasken for at slippe for konen  :roll:

ja måske hvem ved

Skrevet

Eller du tager opvasken, mens jeg hygger med konen - vil dog stadig gerne have billede af konen først - eller skal det være en blind date, hvor jeg så selv kan vælge om jeg ikke hellere vil tage opvasken  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Eller du tager opvasken, mens jeg hygger med konen - vil dog stadig gerne have billede af konen først - eller skal det være en blind date, hvor jeg så selv kan vælge om jeg ikke hellere vil tage opvasken :wink:

:D

Skrevet

Eller du tager opvasken, mens jeg hygger med konen - vil dog stadig gerne have billede af konen først - eller skal det være en blind date, hvor jeg så selv kan vælge om jeg ikke hellere vil tage opvasken  :wink:

I er så kræsen, jeg er sikker på at BX's kone er sød og hun bliver vild i varmen af lidt afveksling :D

Har I ikke en opvaskemaskine ? så er den skid slået :D

Redigeret af Nille

Skrevet

I er så kræsen, jeg er sikker på at BX's kone er sød og hun bliver vild i varmen af lidt afveksling :D

I kan få både konen og opvasken :D :D, så tager jeg "i byen" imens :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Skrevet

Dyt dyt skal vi bytte ? Hvad vil du give ? :lol: :lol: :lol:

Jeg skal bare have dækket udgifterne til en sviptur på 1,5 time. Og så forventer jeg dertil, at der er vasket op, når jeg kommer hjem :lol: :lol:.

Skrevet

Jeg skal bare have dækket udgifterne til en sviptur på 1,5 time. Og så forventer jeg dertil, at der er vasket op, når jeg kommer hjem :lol: :lol:.

pas nu på BX, det kunne jo være din kone kunne lide det og ikke vendte tilbage til opvasken ved dig igen... Smiler
Skrevet

pas nu på BX, det kunne jo være din kone kunne lide det og ikke vendte tilbage til opvasken ved dig igen... Smiler

I så fald vil jeg da gerne tilbyde dig opvasken :grin:

Skrevet

I så fald vil jeg da gerne tilbyde dig opvasken :grin:

aftale, tager 1000 kr for en god halv times våd opvask... Smiler knus Line
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.