Hop til indhold
Guest Claesen

Bytte Bytte Købmand

Recommended Posts

Der var en periode på et par måneder midt i året, hvor jeg hjalp en glædespige med tekniske ting, ex. hendes computer, printer, telefon og sådan noget. Første gang blev jeg betalt med penge, men efter det fik jeg ca. en halv times tid sammen med hende efter hver "session" -- vi mødtes en gang om ugen/hver anden uge. Det havde jeg meget sjov med! :D

Redigeret af death_star

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

nogen af de søde piger herinde der mangler en lampe ? har en neon gul newyorker lampe fra dyreberg og larsen  som jeg gerne vil bytte væk for en bette hygge stund. har billeder af den som jeg kan sende pr mail kan bare ikke finde ud af at sætte det ind :( obs lampen er selvfølgelig ny og stadig i kassen men har dog været åbnet for at tage billeder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Nogen af jer piger der mangler et krøllejern ? har et GB ( står for Gun Britt & ikke Gang Bang ) Altså et GB krøllejern, helt nyt og stadig i kassen, men har krøller i forvejen så får ikke brug for det selv :P  kan sende billeder i mail men kan stadig ikke finde ud af at sætte dem ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Pas på at Eroguide ikke går hen og bliver "den blå avis" :lol:

haha sandt men kan jo ikke slæbe hele lagret med på bordel :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget interessante betragtninger, jeg får en ide, piger!

 

Jeg har en større opvask, som jeg godt vil bytte til lidt sex!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en større opvask, som jeg godt vil bytte til lidt sex!

   Hæhæ, det var en god ide. Prøv at indrykke an annonce på Mols :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

X

 

Jeg skulle tage meget fejl hvis ikke det var konen der tog opvasken hos jer, men det er jo fint du sørger for lidt sex til konen også :-P :-P :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

X

 

Jeg skulle tage meget fejl hvis ikke det var konen der tog opvasken hos jer, men det er jo fint du sørger for lidt sex til konen også :-P :-P :-P

 

Du har ret: Du tager fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

X

Jeg skulle tage meget fejl hvis ikke det var konen der tog opvasken hos jer, men det er jo fint du sørger for lidt sex til konen også :-P :-P :-P

Ta min opvask og få 1 times hygge med konen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ta min opvask og få 1 times hygge med konen :D

får vi et billede af konen først og dernæst et af opvasken :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

får vi et billede af konen først og dernæst et af opvasken :-P  :-P

 

 

  :D :D

 

Når man hører om hvilke chancer folk tager herinde, så kan en opvask da ikke blive for stor

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

får vi et billede af konen først og dernæst et af opvasken :-P  :-P

 

Det kan være du hellere vil tage opvasken for at slippe for konen  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ta min opvask og få 1 times hygge med konen :D

 

Eller du tager opvasken, mens jeg hygger med konen - vil dog stadig gerne have billede af konen først - eller skal det være en blind date, hvor jeg så selv kan vælge om jeg ikke hellere vil tage opvasken  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller du tager opvasken, mens jeg hygger med konen - vil dog stadig gerne have billede af konen først - eller skal det være en blind date, hvor jeg så selv kan vælge om jeg ikke hellere vil tage opvasken :wink:

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller du tager opvasken, mens jeg hygger med konen - vil dog stadig gerne have billede af konen først - eller skal det være en blind date, hvor jeg så selv kan vælge om jeg ikke hellere vil tage opvasken  :wink:

 

I er så kræsen, jeg er sikker på at BX's kone er sød og hun bliver vild i varmen af lidt afveksling :D

 

Har I ikke en opvaskemaskine ? så er den skid slået :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er så kræsen, jeg er sikker på at BX's kone er sød og hun bliver vild i varmen af lidt afveksling :D

 

I kan få både konen og opvasken :D :D, så tager jeg "i byen" imens :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dyt dyt skal vi bytte ? Hvad vil du give ? :lol: :lol: :lol:

 

Jeg skal bare have dækket udgifterne til en sviptur på 1,5 time. Og så forventer jeg dertil, at der er vasket op, når jeg kommer hjem :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skal bare have dækket udgifterne til en sviptur på 1,5 time. Og så forventer jeg dertil, at der er vasket op, når jeg kommer hjem :lol: :lol:.

pas nu på BX, det kunne jo være din kone kunne lide det og ikke vendte tilbage til opvasken ved dig igen... Smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg

pas nu på BX, det kunne jo være din kone kunne lide det og ikke vendte tilbage til opvasken ved dig igen... Smiler

 

I så fald vil jeg da gerne tilbyde dig opvasken :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I så fald vil jeg da gerne tilbyde dig opvasken :grin:

aftale, tager 1000 kr for en god halv times våd opvask... Smiler knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...