Hop til indhold
Guest Claesen

Bytte Bytte Købmand

Recommended Posts

Guest Loser
Anna - fræk og sexet skrev, for 9 timer siden:

Dem her<3<3<3

97566C43-7660-4ED7-A0E4-CA2F8E085EBA.png

Wauuuv, hvor er de flotte. Men husk lige at få disse her med også, ellers ryger du hele tiden i sprækken. For det er vel meningen at det er ham der skal det, ikk? :rolleyes::lol:

1841635862_0af1d003-a22f-4ccc-87b7-042b7afc4c57._CR0016491020_PT0_SX970__.jpg.c721b2a16bd3745d4e9fe528f1b97301.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 14 timer siden:

Det kunne være SÅ hyggeligt og efterfølgende frækt:wub::wub:

Jeg er frisk hvis det ikke bliver til noget med de andre <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Anna - fræk og sexet skrev, den 27/9/2019 at 23:08:

Dem her<3<3<3

97566C43-7660-4ED7-A0E4-CA2F8E085EBA.png

Er  det  ikke  et  par  sko  til  omkring  4.500 kr?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Er  det  ikke  et  par  sko  til  omkring  4.500 kr?

Jo - så derfor bytter jeg også med 2-3 timers fræk leg, alt efter hvad legen skal indeholde. Tiden kan også deles over flere omgange. 

Men jeg er altså bare vild med de stiletter<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Anna - fræk og sexet skrev, for 6 minutter siden:

Jo - så derfor bytter jeg også med 2-3 timers fræk leg, alt efter hvad legen skal indeholde. Tiden kan også deles over flere omgange. 

Men jeg er altså bare vild med de stiletter<3

De  er  også  smukke  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 3 timer siden:

Lyder lækkert<3 

kunne være frækt for os i gruppen at høre mere om hvem det bliver og hvordan det kommer til at forgå med handelen og afregning når den tid er vi er jo en del der har budt ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 timer siden:

Hmm.. Kan se det er mange der stiller sig op i køen.. :lol:

Så alt efter hvor mange par du skal bruge @Anna - fræk og sexet, så er det jo bare at vælge ham der skal være den heldige.. ;) :wub:

Der er både de sorte og de lyse:wub: 

Jeg sender en PB i morgen til dem af jer, der har budt ind her på siden og i min private mailboks. Så må jeg se, hvordan og hvor ledes det kan arrangeres:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 10 timer siden:

kunne være frækt for os i gruppen at høre mere om hvem det bliver og hvordan det kommer til at forgå med handelen og afregning når den tid er vi er jo en del der har budt ind

God ide. Hvis vedkommende altså har lyst til at det skal være offentligt. Jeg respekterer altid fuld diskretion<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 10 timer siden:

kunne være frækt for os i gruppen at høre mere om hvem det bliver og hvordan det kommer til at forgå med handelen og afregning når den tid er vi er jo en del der har budt ind

Jeg giver GERNE en fuld beretning om forløbet lige fra at mødes til vi skilles igen.. Og jeg skal nok prøve at komme med slibrige detaljer.. :lol:

Anna - fræk og sexet skrev, for 7 minutter siden:

Der er både de sorte og de lyse:wub: 

Jeg sender en PB i morgen til dem af jer, der har budt ind her på siden og i min private mailboks. Så må jeg se, hvordan og hvor ledes det kan arrangeres:D

Min PB, mail og nummer venter med længsel.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

Jeg giver GERNE en fuld beretning om forløbet lige fra at mødes til vi skilles igen.. Og jeg skal nok prøve at komme med slibrige detaljer.. :lol:

Min PB, mail og nummer venter med længsel.. :lol:

Haha, Varmemesteren fyrer op :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 18 timer siden:

Jeps.. Det er jo også ved at være koldt udenfor.. :lol: :lol:

hej anna lad dog varmemesteren vinde det vil være win win for os alle hvis han holder hvad han lover knus jan og vi har jo en aftale til december 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 2 timer siden:

hej anna lad dog varmemesteren vinde det vil være win win for os alle hvis han holder hvad han lover knus jan og vi har jo en aftale til december 

Hej Jan

Ja, jeg tror også, at varmemesteren skal have lov at varme mig mig med en shoppetur<3hvad siger du til det Varmemester? 

vi har en aftale til december, Jan:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 19 minutter siden:

 

Ja, jeg tror også, at varmemesteren skal have lov at varme mig mig med en shoppetur<3hvad siger du til det Varmemester? 

 

JUHUUUUUUUU!!!!!!!!!! 

giphy.gif&ehk=5Sf4DVxSIVL2GfwnWNcEpA

Det vil jeg glæde mig SÅ MEGET TIL.. :wub: :wub:

Så skal jeg ud og ha spændererdrengen op a lommen. :wub:

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Hej Jan

Ja, jeg tror også, at varmemesteren skal have lov at varme mig mig med en shoppetur<3hvad siger du til det Varmemester? 

 

Ser det allerede svirre for mine øjne:

Dig liggende på ryggen med stængerne i vejret - kun iført  Christian Louboutin stiletter, mens varmemesteren indkasserer sit første afdrag... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Lover skrev, for 6 minutter siden:

Ser det allerede svirre for mine øjne:

Dig liggende på ryggen med stængerne i vejret - kun iført  Christian Louboutin stiletter, mens varmemesteren indkasserer sit første afdrag... 

 

Det er lige præcis SÅDAN det kommer til at foregå :lol:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

 

Så skal jeg ud og ha spændererdrengen op a lommen. :wub:

Blot til info

 - Det er muligt at pantsætte dine kapitalandele  hos mig ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Lover skrev, 1 time siden:

Ser det allerede svirre for mine øjne:

Dig liggende på ryggen med stængerne i vejret - kun iført  Christian Louboutin stiletter, mens varmemesteren indkasserer sit første afdrag... 

 

Du kan BANDE på hun ikke skal ha andet på.. Og stængerne bliver sq bundet op så de bliver der.. :lol: Forresten, så er det jo også nemmere at gi en go rød røv.. :lol:

Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Det er lige præcis SÅDAN det kommer til at foregå :lol:<3

Ja vent du bare smukke.. :wub: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske der kunne være interesse i at få produceret en 30 - 40 sekunders video til de platforme man bruger i forbindelse med at være GP. Ja mænd der kunne have interessen er selvfølgelig også velkomne til at rette en henvendelse.

med 15 år på CVét. dog primært TV udsendelser samt firma proffilering som arbejdsområde tænker jeg at der kunne skrues noget lækkert for øjet sammen. udover selvevideoen er der mulighed for at få sat tekster og andet relevant ind i videoen, blot en tanke da jeg pt er sygemeldt og er begyndt at kede mig bravt :)

 

har alt i udstyr :) ..... ja altså kameraer lys, lyd osv  ;) 

 

Færdig produceret materiale kan vises frem ved seriøse henvendelser :)

Redigeret af Midtby
ændring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 2 timer siden:

Måske der kunne være interesse i at få produceret en 30 - 40 sekunders video til de platforme man bruger i forbindelse med at være GP. Ja mænd der kunne have interessen er selvfølgelig også velkomne til at rette en henvendelse.

med 15 år på CVét. dog primært TV udsendelser samt firma proffilering som arbejdsområde tænker jeg at der kunne skrues noget lækkert for øjet sammen. udover selvevideoen er der mulighed for at få sat tekster og andet relevant ind i videoen, blot en tanke da jeg pt er sygemeldt og er begyndt at kede mig bravt :)

 

har alt i udstyr :) ..... ja altså kameraer lys, lyd osv  ;) 

 

Færdig produceret materiale kan vises frem ved seriøse henvendelser :)

Hmm.. Det ku fanme være frækt @Anna - fræk og sexet:wub:.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...